abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52952572
21:58 - Binnenkort weer visite!

Brian denkt al druk na over wat hij kan doen met zijn net gewonnen contactpunten. “Mijn tante heeft gezegd wel te willen komen”, zegt hij blij. Ja, toch altijd weer een feest, die populariteitspoll. We kunnen weer een hoop bezoek verwachten!

21:52 - En de meest populaire Miljonair is...

Het verschil tussen de vier anderen is groot. Jaap staat op de vierde plek met ‘slechts’ 9% van de stemmen. “Brian, u hebt een groep vaste fans. U staat op de derde plek met 11% van de stemmen.” Huub staat wederom boven aan! De Oldenzaler heeft maarliefst 49% van de stemmen gekregen. Vriendin Lieke heeft er 150 contactpunten bij, dus 15% van de stemmen. Sportief als ze is, feliciteert Nadia het stel: “Gefeliciteerd”, zegt ze als enige. Dat is nog eens een overwinning!

Bron: www.goudenkooi.tv

Dit is de enige officiele berichtgeving over de Popupoll van gisteravond. De redactie moet ook met een probleem zitten.... Wat kunnen ze wel en niet voor tekst plaatsen.....

Huub, Lieke en Amanda moesten al hun CP's die ze gewonnen hadden inleveren, en kregen een boete;

100.000 euro van het prijzengeld af, en 1000 euro van hun inleg.
Waarom? We weten het niet.

De indruk bestaat, dat Brian de CP's heeft gekregen omdat hij zich po...... (Streamlock)

Huub kwam later op de avond positief terug na een bezoek bij de FEBO. Onduidelijk is waarom....
Men is zonder problemen gaan slapen.

Hier geven wij Commentaar Op Streams.

Andere zaken kunnen je kwijt in de Slow Chat en andere topics.

[ Bericht 2% gewijzigd door Nostalgist op 05-09-2007 08:12:39 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_52952591
En Vast !

Alles is nog rustig. Het Logo op het hek is nog steeds ontsierd door kleutertaal....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_52952598
En als ik het goed begerepen heb zitten ze straks met z'n allen aan het ontbijt,
De regie/productie van de kooi doet graag aan Schijnvertoningen.
Goedemorgen :W
pi_52952602
goedemorgen

kan d'r nog steeds niet over uit dat ze Huub en Lieke alle cp's hebben afgenomen.
zoals Lieke gisterenavond ook al zei, slaat werkelijk waar nergens op Huub is er 490 kwijt en Amanda maar 49..
  woensdag 5 september 2007 @ 08:07:27 #5
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52952604
Een stralend goede morgen

Nou het was me het dagje wel gisteren. Begonnen met een uiterst agressief ochtendritueel, daarna een dag waarin gedoseerde terror plaatsvond, Huub en Lieke redelijk close for the moment en het altijd weer ergernis opwekkende liefdesduo Natte Naat en Dennix (pseudoniem ANIX). Gelukkig heeft Natte Naad een brief gekregen van een hartsvriendin die haar met haar neus drukt op het feit hoe er in de " boze buitenwereld" tegen haar aangekeken wordt. Termen als sletterig worden door Naadje met de nodige scepsis opgepakt en tot in den treuren met Amanda besproken. Amanda met een totaal verwrongen zelfbeeld weet gelukkig te ontzenuwen dat Naatje zich als een slet gedraagt. De vraag daarbij is of Amanda wel weet wat een slet is.

Uiteindelijk moeten zij met z'n allen plaatsnemen op de bank alwaar sancties worden bekendgemaakt voor het eerder genoemde ochtendritueel. Deze sancties kunnen wij helaas niet objectief beoordelen, omdat wij de laatste paar dagen stelselmatig door het fenomeen streamlock worden lastiggevallen, waardoor een goede beeldvorming onmogelijk is en wordt gemaakt. Wat wel duidelijk moge zijn is dat de spanningsboog bij de meeste Streamers en Cossers op volle spanning staat en de onvrede met de gang van zaken zijn hoogtepunt heeft bereikt.
Persoonlijk ben ik van mening dat geldboetes niet meer gegeven zouden worden en dat vergrijpen zouden resulteren in een EXIT, maar kennelijk is men bij RTL een andere mening toegedaan.

Logisch want een EXIT voor een of meerdere bewoners zou wel eens kunnen resulteren in een ernstige devaluatie van de kijkcijfers en dus de inkomsten van RTL. Ik denk of weet wel zeker dat Ome Fons aardig met DGK in zijn mik, zit maar het niet van de buis durft te halen, vanwege het verliezen van ons als kijkerspubliek voor RTL.

Ik ben benieuwd wat de dag van vandaag weer gaat brengen, maar vrees dat wij ons nog vele malen zullen moeten, verwonderen, opwinden om uiteindelijk weer te komen tot een welgemeende woedeuitbarsting. Ondanks dit alles blijven wij DGK volgen hetgeen ook een verwonderlijk fenomeen genoemd mag worden.

Veel plezier bij DGK vandaag, and remember "Het is niet ERGGGGGGGGGGGGGGGGGGG"

[ Bericht 0% gewijzigd door DrsH op 05-09-2007 08:20:00 ]
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_52952626
Het is maar een spelletje......
  woensdag 5 september 2007 @ 08:23:39 #7
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52952752
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:09 schreef Nostalgist het volgende:
Het is maar een spelletje......
Het is ook maar mijn samenvatting van het spel en een samenvatting van geobserveerde emoties die het spel losmaken. En verder kan ik er om

[ Bericht 3% gewijzigd door DrsH op 05-09-2007 08:47:46 ]
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  woensdag 5 september 2007 @ 08:40:32 #8
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_52952897
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:02 schreef Nostalgist het volgende:
21:58 - Binnenkort weer visite!

Brian denkt al druk na over wat hij kan doen met zijn net gewonnen contactpunten. “Mijn tante heeft gezegd wel te willen komen”, zegt hij blij. Ja, toch altijd weer een feest, die populariteitspoll. We kunnen weer een hoop bezoek verwachten!

21:52 - En de meest populaire Miljonair is...

Het verschil tussen de vier anderen is groot. Jaap staat op de vierde plek met ‘slechts’ 9% van de stemmen. “Brian, u hebt een groep vaste fans. U staat op de derde plek met 11% van de stemmen.” Huub staat wederom boven aan! De Oldenzaler heeft maarliefst 49% van de stemmen gekregen. Vriendin Lieke heeft er 150 contactpunten bij, dus 15% van de stemmen. Sportief als ze is, feliciteert Nadia het stel: “Gefeliciteerd”, zegt ze als enige. Dat is nog eens een overwinning!

Bron: www.goudenkooi.tv

Die klootzakken die het programma sturen,laten het ons alvast weten dat Brain het gaat winnen

Dit is de enige officiele berichtgeving over de Popupoll van gisteravond. De redactie moet ook met een probleem zitten.... Wat kunnen ze wel en niet voor tekst plaatsen.....

Huub, Lieke en Amanda moesten al hun CP's die ze gewonnen hadden inleveren, en kregen een boete;

100.000 euro van het prijzengeld af, en 1000 euro van hun inleg.
Waarom? We weten het niet.

De indruk bestaat, dat Brian de CP's heeft gekregen omdat hij zich po...... (Streamlock)

Huub kwam later op de avond positief terug na een bezoek bij de FEBO. Onduidelijk is waarom....
Men is zonder problemen gaan slapen.

Hier geven wij Commentaar Op Streams.

Andere zaken kunnen je kwijt in de Slow Chat en andere topics.

[afbeelding]
pi_52953009
Dat er gestraft wordt in de vorm van het niet uitbetalen van cp's.. oké... máár dan moet het wel voor een ieder een gelijk aantal zijn. Op deze manier worden Huub en Lieke een stuk meer benadeeld dan Amanda.
Dat Brian 'beloond' wordt met cp's voor bepaald aktie/gedrag vind ik werkelijk te zot voor woorden!
pi_52953047
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:50 schreef Clank het volgende:
Dat er gestraft wordt in de vorm van het niet uitbetalen van cp's.. oké... máár dan moet het wel voor een ieder een gelijk aantal zijn. Op deze manier worden Huub en Lieke een stuk meer benadeeld dan Amanda.
Dat Brian 'beloond' wordt met cp's voor bepaald aktie/gedrag vind ik werkelijk te zot voor woorden!
Inderdaad en de dat de cp's evt. naar Brian zijn gegaan is ook werkelijk niet goed!! Sms'ers stemmen niet voor hem dus dat betekent in principe dat hem de punten niet gegund worden.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_52953084
Brian is de grootste schijnheil die daar zit! En er nog voor wordt beloond ook!
Ga vooral zo door Brian, wat je doet doe je goed
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52953102
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:50 schreef Clank het volgende:
Is het al zeker dat die punten naar Brian gaan?
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 08:58:17 #13
135305 beequeen
Lost.
pi_52953104
Goedemorgen , ik ben nogsteeds pissed maar DrsH maakt een hoop goed met zijn ochtendritueel

Ben benieuwd hoe Villa Vandaag dit op gaat lossen wat het laatste bericht van gisteravond slaat wederom nergens op.

23:40 - Vredige nacht?

Huub en Lieke kunnen tevreden slapen; ze zijn wederom de populairste Miljonairs in de Villa. Hoewel, rustig… Misschien volgen er wraakacties van de overige Miljonairs. Nadia was bijvoorbeeld niet zo blij met haar positie, ze eindigde als laatste. Ook Amanda lachte niet meer toen ze hoorde dat ze één na laatste was geworden. Voorlopig vermaken de dames zich met hun heren. Nadia en Dennis hebben lol en Amanda zit buiten met Brian voor een gezellig haardvuurtje. Voorlopig hebben zij hun aandacht dus elders!
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Admin woensdag 5 september 2007 @ 08:58:26 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52953107
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:53 schreef petraa het volgende:

[..]

Inderdaad en de dat de cp's evt. naar Brian zijn gegaan is ook werkelijk niet goed!! Sms'ers stemmen niet voor hem dus dat betekent in principe dat hem de punten niet gegund worden.
Wat tot gevolg heeft dat er minder ge-smst wordt en Huub in de popo zakt, voilá, Jaap's voorspelling komt uit.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_52953126
Ik kijk nooit naar de uitzendingen, maar ze zullen het wel zo knippen en plakken dat het allemaal heel terecht lijkt wat er gisteravond is gebeurd.
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 09:00:28 #16
135305 beequeen
Lost.
pi_52953128
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:58 schreef kybe het volgende:

[..]

Dat zou helemaal te gek voor woorden zijn, dat kunnen ze gewoonweg niet maken, maar Brian heeft een ceepeeboom, die maakt zich nergens druk om.
― Mark Twain
pi_52953155
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:58 schreef kybe het volgende:

[..]

Geen idee of hij al die punten heeft gekregen, maar hij is zeker beloond in de vorm van cp's.
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 09:03:01 #18
135305 beequeen
Lost.
pi_52953163
Ter opheldering

08:25 - Bitterzoete overwinning

Roerige tijden zijn wederom aangebroken in De Gouden Kooi. De Miljonairs lijken te smachten naar de buitenwereld en het spel wordt hard gespeeld de afgelopen week. Vooral Huub en Lieke moeten het bezuren, maar dat maakt de twee niet minder populair. Huub kreeg maarliefst 49% van de stemmen, maar deze overwinning heeft helaas een zure bijsmaak. Het geduw en getrek van gisterochtend zorgde ervoor dat Huub, Lieke en Amanda direct al hun contactpunten weer moesten inleveren. Brian daarentegen mag zich rijk rekenen: hij kreeg, wegens zijn goede gedrag van de afgelopen dagen zijn contact punten dubbel uitgekeerd. Tja, de één zijn dood is de ander zijn brood...
Bron :VV
― Mark Twain
pi_52953173
Palma in the house.... Ben benieuwd hoe ze naar Huub en Lieke zal zijn.....
pi_52953178
De blaadjes gaan eraf.....
pi_52953185

de huishouding trekt de a4tjes eraf.
Goedemorgen :W
  woensdag 5 september 2007 @ 09:04:52 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52953196
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:00 schreef Clank het volgende:
Ik kijk nooit naar de uitzendingen, maar ze zullen het wel zo knippen en plakken dat het allemaal heel terecht lijkt wat er gisteravond is gebeurd.
Absoluut. Waarbij de kijker niet anders kan dan instemmen met de gift aan Brian. De brenger van het positivisme in de kooi. De nieuwe messias. De ideale schoonzoon. De koene anaalridder. De positive parapik.

Goedemorgen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52953200
volgens mij heeft Brian niet al die punten gekregen.
Ving ff op dat hij iemand gratis mocht uitnodigen ofzo voor een uurtje. En aangezien hij al 2 mensen(oom en tante) had opgegeven aan de FEBO komt dat mooi uit.

Opzich snap ik wel dat ze nu eindelijk ook is iemand belonen. Boetes uitdelen helpt blijkbaar niet. Dus nu stimuleren ze de groep ook zelf is in te grijpen bij een escalatie.
pi_52953218
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:03 schreef beequeen het volgende:
Ter opheldering
Brian daarentegen mag zich rijk rekenen: hij kreeg, wegens zijn goede gedrag van de afgelopen dagen zijn contact punten dubbel uitgekeerd. Tja, de één zijn dood is de ander zijn brood...
Het opstoken van de rest, het bashen van Huub en Lieke én Lieke slaan.. zó hoort het dus.. dát is goed gedrag!!!
pi_52953236
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:03 schreef beequeen het volgende:
Ter opheldering

08:25 - Bitterzoete overwinning

Roerige tijden zijn wederom aangebroken in De Gouden Kooi. De Miljonairs lijken te smachten naar de buitenwereld en het spel wordt hard gespeeld de afgelopen week. Vooral Huub en Lieke moeten het bezuren, maar dat maakt de twee niet minder populair. Huub kreeg maarliefst 49% van de stemmen, maar deze overwinning heeft helaas een zure bijsmaak. Het geduw en getrek van gisterochtend zorgde ervoor dat Huub, Lieke en Amanda direct al hun contactpunten weer moesten inleveren. Brian daarentegen mag zich rijk rekenen: hij kreeg, wegens zijn goede gedrag van de afgelopen dagen zijn contact punten dubbel uitgekeerd. Tja, de één zijn dood is de ander zijn brood...
Bron :VV
Dit is toch niet te geloven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')