abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52952572
21:58 - Binnenkort weer visite!

Brian denkt al druk na over wat hij kan doen met zijn net gewonnen contactpunten. “Mijn tante heeft gezegd wel te willen komen”, zegt hij blij. Ja, toch altijd weer een feest, die populariteitspoll. We kunnen weer een hoop bezoek verwachten!

21:52 - En de meest populaire Miljonair is...

Het verschil tussen de vier anderen is groot. Jaap staat op de vierde plek met ‘slechts’ 9% van de stemmen. “Brian, u hebt een groep vaste fans. U staat op de derde plek met 11% van de stemmen.” Huub staat wederom boven aan! De Oldenzaler heeft maarliefst 49% van de stemmen gekregen. Vriendin Lieke heeft er 150 contactpunten bij, dus 15% van de stemmen. Sportief als ze is, feliciteert Nadia het stel: “Gefeliciteerd”, zegt ze als enige. Dat is nog eens een overwinning!

Bron: www.goudenkooi.tv

Dit is de enige officiele berichtgeving over de Popupoll van gisteravond. De redactie moet ook met een probleem zitten.... Wat kunnen ze wel en niet voor tekst plaatsen.....

Huub, Lieke en Amanda moesten al hun CP's die ze gewonnen hadden inleveren, en kregen een boete;

100.000 euro van het prijzengeld af, en 1000 euro van hun inleg.
Waarom? We weten het niet.

De indruk bestaat, dat Brian de CP's heeft gekregen omdat hij zich po...... (Streamlock)

Huub kwam later op de avond positief terug na een bezoek bij de FEBO. Onduidelijk is waarom....
Men is zonder problemen gaan slapen.

Hier geven wij Commentaar Op Streams.

Andere zaken kunnen je kwijt in de Slow Chat en andere topics.

[ Bericht 2% gewijzigd door Nostalgist op 05-09-2007 08:12:39 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_52952591
En Vast !

Alles is nog rustig. Het Logo op het hek is nog steeds ontsierd door kleutertaal....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_52952598
En als ik het goed begerepen heb zitten ze straks met z'n allen aan het ontbijt,
De regie/productie van de kooi doet graag aan Schijnvertoningen.
Goedemorgen :W
pi_52952602
goedemorgen

kan d'r nog steeds niet over uit dat ze Huub en Lieke alle cp's hebben afgenomen.
zoals Lieke gisterenavond ook al zei, slaat werkelijk waar nergens op Huub is er 490 kwijt en Amanda maar 49..
  woensdag 5 september 2007 @ 08:07:27 #5
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52952604
Een stralend goede morgen

Nou het was me het dagje wel gisteren. Begonnen met een uiterst agressief ochtendritueel, daarna een dag waarin gedoseerde terror plaatsvond, Huub en Lieke redelijk close for the moment en het altijd weer ergernis opwekkende liefdesduo Natte Naat en Dennix (pseudoniem ANIX). Gelukkig heeft Natte Naad een brief gekregen van een hartsvriendin die haar met haar neus drukt op het feit hoe er in de " boze buitenwereld" tegen haar aangekeken wordt. Termen als sletterig worden door Naadje met de nodige scepsis opgepakt en tot in den treuren met Amanda besproken. Amanda met een totaal verwrongen zelfbeeld weet gelukkig te ontzenuwen dat Naatje zich als een slet gedraagt. De vraag daarbij is of Amanda wel weet wat een slet is.

Uiteindelijk moeten zij met z'n allen plaatsnemen op de bank alwaar sancties worden bekendgemaakt voor het eerder genoemde ochtendritueel. Deze sancties kunnen wij helaas niet objectief beoordelen, omdat wij de laatste paar dagen stelselmatig door het fenomeen streamlock worden lastiggevallen, waardoor een goede beeldvorming onmogelijk is en wordt gemaakt. Wat wel duidelijk moge zijn is dat de spanningsboog bij de meeste Streamers en Cossers op volle spanning staat en de onvrede met de gang van zaken zijn hoogtepunt heeft bereikt.
Persoonlijk ben ik van mening dat geldboetes niet meer gegeven zouden worden en dat vergrijpen zouden resulteren in een EXIT, maar kennelijk is men bij RTL een andere mening toegedaan.

Logisch want een EXIT voor een of meerdere bewoners zou wel eens kunnen resulteren in een ernstige devaluatie van de kijkcijfers en dus de inkomsten van RTL. Ik denk of weet wel zeker dat Ome Fons aardig met DGK in zijn mik, zit maar het niet van de buis durft te halen, vanwege het verliezen van ons als kijkerspubliek voor RTL.

Ik ben benieuwd wat de dag van vandaag weer gaat brengen, maar vrees dat wij ons nog vele malen zullen moeten, verwonderen, opwinden om uiteindelijk weer te komen tot een welgemeende woedeuitbarsting. Ondanks dit alles blijven wij DGK volgen hetgeen ook een verwonderlijk fenomeen genoemd mag worden.

Veel plezier bij DGK vandaag, and remember "Het is niet ERGGGGGGGGGGGGGGGGGGG"

[ Bericht 0% gewijzigd door DrsH op 05-09-2007 08:20:00 ]
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_52952626
Het is maar een spelletje......
  woensdag 5 september 2007 @ 08:23:39 #7
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52952752
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:09 schreef Nostalgist het volgende:
Het is maar een spelletje......
Het is ook maar mijn samenvatting van het spel en een samenvatting van geobserveerde emoties die het spel losmaken. En verder kan ik er om

[ Bericht 3% gewijzigd door DrsH op 05-09-2007 08:47:46 ]
  woensdag 5 september 2007 @ 08:40:32 #8
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_52952897
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:02 schreef Nostalgist het volgende:
21:58 - Binnenkort weer visite!

Brian denkt al druk na over wat hij kan doen met zijn net gewonnen contactpunten. “Mijn tante heeft gezegd wel te willen komen”, zegt hij blij. Ja, toch altijd weer een feest, die populariteitspoll. We kunnen weer een hoop bezoek verwachten!

21:52 - En de meest populaire Miljonair is...

Het verschil tussen de vier anderen is groot. Jaap staat op de vierde plek met ‘slechts’ 9% van de stemmen. “Brian, u hebt een groep vaste fans. U staat op de derde plek met 11% van de stemmen.” Huub staat wederom boven aan! De Oldenzaler heeft maarliefst 49% van de stemmen gekregen. Vriendin Lieke heeft er 150 contactpunten bij, dus 15% van de stemmen. Sportief als ze is, feliciteert Nadia het stel: “Gefeliciteerd”, zegt ze als enige. Dat is nog eens een overwinning!

Bron: www.goudenkooi.tv

Die klootzakken die het programma sturen,laten het ons alvast weten dat Brain het gaat winnen

Dit is de enige officiele berichtgeving over de Popupoll van gisteravond. De redactie moet ook met een probleem zitten.... Wat kunnen ze wel en niet voor tekst plaatsen.....

Huub, Lieke en Amanda moesten al hun CP's die ze gewonnen hadden inleveren, en kregen een boete;

100.000 euro van het prijzengeld af, en 1000 euro van hun inleg.
Waarom? We weten het niet.

De indruk bestaat, dat Brian de CP's heeft gekregen omdat hij zich po...... (Streamlock)

Huub kwam later op de avond positief terug na een bezoek bij de FEBO. Onduidelijk is waarom....
Men is zonder problemen gaan slapen.

Hier geven wij Commentaar Op Streams.

Andere zaken kunnen je kwijt in de Slow Chat en andere topics.

[afbeelding]
pi_52953009
Dat er gestraft wordt in de vorm van het niet uitbetalen van cp's.. oké... máár dan moet het wel voor een ieder een gelijk aantal zijn. Op deze manier worden Huub en Lieke een stuk meer benadeeld dan Amanda.
Dat Brian 'beloond' wordt met cp's voor bepaald aktie/gedrag vind ik werkelijk te zot voor woorden!
pi_52953047
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:50 schreef Clank het volgende:
Dat er gestraft wordt in de vorm van het niet uitbetalen van cp's.. oké... máár dan moet het wel voor een ieder een gelijk aantal zijn. Op deze manier worden Huub en Lieke een stuk meer benadeeld dan Amanda.
Dat Brian 'beloond' wordt met cp's voor bepaald aktie/gedrag vind ik werkelijk te zot voor woorden!
Inderdaad en de dat de cp's evt. naar Brian zijn gegaan is ook werkelijk niet goed!! Sms'ers stemmen niet voor hem dus dat betekent in principe dat hem de punten niet gegund worden.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_52953084
Brian is de grootste schijnheil die daar zit! En er nog voor wordt beloond ook!
Ga vooral zo door Brian, wat je doet doe je goed
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52953102
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:50 schreef Clank het volgende:
Is het al zeker dat die punten naar Brian gaan?
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 08:58:17 #13
135305 beequeen
Lost.
pi_52953104
Goedemorgen , ik ben nogsteeds pissed maar DrsH maakt een hoop goed met zijn ochtendritueel

Ben benieuwd hoe Villa Vandaag dit op gaat lossen wat het laatste bericht van gisteravond slaat wederom nergens op.

23:40 - Vredige nacht?

Huub en Lieke kunnen tevreden slapen; ze zijn wederom de populairste Miljonairs in de Villa. Hoewel, rustig… Misschien volgen er wraakacties van de overige Miljonairs. Nadia was bijvoorbeeld niet zo blij met haar positie, ze eindigde als laatste. Ook Amanda lachte niet meer toen ze hoorde dat ze één na laatste was geworden. Voorlopig vermaken de dames zich met hun heren. Nadia en Dennis hebben lol en Amanda zit buiten met Brian voor een gezellig haardvuurtje. Voorlopig hebben zij hun aandacht dus elders!
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Admin woensdag 5 september 2007 @ 08:58:26 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52953107
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:53 schreef petraa het volgende:

[..]

Inderdaad en de dat de cp's evt. naar Brian zijn gegaan is ook werkelijk niet goed!! Sms'ers stemmen niet voor hem dus dat betekent in principe dat hem de punten niet gegund worden.
Wat tot gevolg heeft dat er minder ge-smst wordt en Huub in de popo zakt, voilá, Jaap's voorspelling komt uit.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_52953126
Ik kijk nooit naar de uitzendingen, maar ze zullen het wel zo knippen en plakken dat het allemaal heel terecht lijkt wat er gisteravond is gebeurd.
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 09:00:28 #16
135305 beequeen
Lost.
pi_52953128
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:58 schreef kybe het volgende:

[..]

Dat zou helemaal te gek voor woorden zijn, dat kunnen ze gewoonweg niet maken, maar Brian heeft een ceepeeboom, die maakt zich nergens druk om.
― Mark Twain
pi_52953155
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:58 schreef kybe het volgende:

[..]

Geen idee of hij al die punten heeft gekregen, maar hij is zeker beloond in de vorm van cp's.
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 09:03:01 #18
135305 beequeen
Lost.
pi_52953163
Ter opheldering

08:25 - Bitterzoete overwinning

Roerige tijden zijn wederom aangebroken in De Gouden Kooi. De Miljonairs lijken te smachten naar de buitenwereld en het spel wordt hard gespeeld de afgelopen week. Vooral Huub en Lieke moeten het bezuren, maar dat maakt de twee niet minder populair. Huub kreeg maarliefst 49% van de stemmen, maar deze overwinning heeft helaas een zure bijsmaak. Het geduw en getrek van gisterochtend zorgde ervoor dat Huub, Lieke en Amanda direct al hun contactpunten weer moesten inleveren. Brian daarentegen mag zich rijk rekenen: hij kreeg, wegens zijn goede gedrag van de afgelopen dagen zijn contact punten dubbel uitgekeerd. Tja, de één zijn dood is de ander zijn brood...
Bron :VV
― Mark Twain
pi_52953173
Palma in the house.... Ben benieuwd hoe ze naar Huub en Lieke zal zijn.....
pi_52953178
De blaadjes gaan eraf.....
pi_52953185

de huishouding trekt de a4tjes eraf.
  woensdag 5 september 2007 @ 09:04:52 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52953196
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:00 schreef Clank het volgende:
Ik kijk nooit naar de uitzendingen, maar ze zullen het wel zo knippen en plakken dat het allemaal heel terecht lijkt wat er gisteravond is gebeurd.
Absoluut. Waarbij de kijker niet anders kan dan instemmen met de gift aan Brian. De brenger van het positivisme in de kooi. De nieuwe messias. De ideale schoonzoon. De koene anaalridder. De positive parapik.

Goedemorgen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52953200
volgens mij heeft Brian niet al die punten gekregen.
Ving ff op dat hij iemand gratis mocht uitnodigen ofzo voor een uurtje. En aangezien hij al 2 mensen(oom en tante) had opgegeven aan de FEBO komt dat mooi uit.

Opzich snap ik wel dat ze nu eindelijk ook is iemand belonen. Boetes uitdelen helpt blijkbaar niet. Dus nu stimuleren ze de groep ook zelf is in te grijpen bij een escalatie.
pi_52953218
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:03 schreef beequeen het volgende:
Ter opheldering
Brian daarentegen mag zich rijk rekenen: hij kreeg, wegens zijn goede gedrag van de afgelopen dagen zijn contact punten dubbel uitgekeerd. Tja, de één zijn dood is de ander zijn brood...
Het opstoken van de rest, het bashen van Huub en Lieke én Lieke slaan.. zó hoort het dus.. dát is goed gedrag!!!
pi_52953236
quote:
Ter opheldering

Roerige tijden zijn wederom aangebroken in De Gouden Kooi. De Miljonairs lijken te smachten naar de buitenwereld en het spel wordt hard gespeeld de afgelopen week. Vooral Huub en Lieke moeten het bezuren, maar dat maakt de twee niet minder populair. Huub kreeg maarliefst 49% van de stemmen, maar deze overwinning heeft helaas een zure bijsmaak. Het geduw en getrek van gisterochtend zorgde ervoor dat Huub, Lieke en Amanda direct al hun contactpunten weer moesten inleveren. Brian daarentegen mag zich rijk rekenen: hij kreeg, wegens zijn goede gedrag van de afgelopen dagen zijn contact punten dubbel uitgekeerd. Tja, de één zijn dood is de ander zijn brood...
Dit is toch niet te geloven
pi_52953237
quote:
Ter opheldering

Zijn goede gedrag de afgelopen dagen.Zijn ze daar gek geworden ofzo.Hij slaat Lieke,zit de boel op te jutten en krijgt dubbele punten.Stond goed gemutst op maar ben nu alweer kwaad.
pi_52953247
quote:
Ter opheldering

Daar kun je dus als je een sms gestuurd hebt niets tegenin brengen. Ze geven niet de punten van huub aan brian, pakken huub en lieke gewoon hun punten af. Het argument dat je kunt hebben om te zeggen dat je smsjes stuurt om ze aan contactpunten te helpen kunnen ze nu ook weerleggen. Je hebt ze immers aan contactpunten geholpen, alleen kunnen zij bepalen wanneer die contactpunten weer worden afgepakt.
Wat een stelletje lamstralen daar bij rtl.
  woensdag 5 september 2007 @ 09:08:12 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52953248
quote:
Ter opheldering

Brian daarentegen mag zich rijk rekenen: hij kreeg, wegens zijn goede gedrag van de afgelopen dagen zijn contact punten dubbel uitgekeerd. Tja, de één zijn dood is de ander zijn brood...
WELK GOED GEDRAG???
Dat hij duidelijk ingefluisterd zegt dat 5 tegen 2 niet okay is? Dat hij op verzoek van achter Dennis en Huub uit elkaar zou hebben gehaald?
Goede daden die -oh hoe toevallig- allemaal verborgen zijn gebleven achter streamlock na streamlock.

Charlatans.
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 09:08:23 #29
135305 beequeen
Lost.
pi_52953249
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Absoluut. Waarbij de kijker niet anders kan dan instemmen met de gift aan Brian. De brenger van het positivisme in de kooi. De nieuwe messias. De ideale schoonzoon. De koene anaalridder. De positive parapik.

Goedemorgen .
Goedemorgen, je zou die knul zo bij je in huis nemen, de schat. Als The Mother From Hell hem niet meer wil heb ik nog wel een kamertje vrij.

― Mark Twain
pi_52953259
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Goedemorgen, je zou die knul zo bij je in huis nemen, de schat. Als The Mother From Hell hem niet meer wil heb ik nog wel een kamertje vrij.
Moet je wel overal camera's ophangen anders stampt hij je binnen de kortste keren door het huis heen.
  Admin woensdag 5 september 2007 @ 09:10:27 #31
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52953273
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

WELK GOED GEDRAG???
Dat hij duidelijk ingefluisterd zegt dat 5 tegen 2 niet okay is? Dat hij op verzoek van achter Dennis en Huub uit elkaar zou hebben gehaald?
Goede daden die -oh hoe toevallig- allemaal verborgen zijn gebleven achter streamlock na streamlock.

Charlatans.
En z'n grootste daad, zich prima indekken voor de camera, aan anderen ZIJN waarheid vertellen.

Ik ben benieuwd wat Lieke gaat doen vandaag.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_52953297
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Brian verdient de Nobelprijs voor vrede
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 5 september 2007 @ 09:12:47 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52953310
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:10 schreef yvonne het volgende:
En z'n grootste daad, zich prima indekken voor de camera, aan anderen ZIJN waarheid vertellen.

Terwijl de makers van het programma hem alle ruimte geven voor zijn propaganda.
We wisten bij dit programma dan al wel langer dat je genaaid werd terwijl je erbij stond, maar dit is kortweg verlakkerij.
pi_52953312
Lieke, Nadia, Brian en Dennis moeten uit bed, de rest mag uitslapen
pi_52953314
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Alleen bij brian zijn verhaal kwam geen streamlock, en dat is ook heel vreemd.
pi_52953325
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:11 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Brian verdient de Nobelprijs voor vrede
Maar hier moet toch weat achter zitten.En waarom mogen we wel horen dat Lieke nu steeds Brian gaat confronteren met dat slaan.
pi_52953345
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:05 schreef T-lex het volgende:
Opzich snap ik wel dat ze nu eindelijk ook is iemand belonen. Boetes uitdelen helpt blijkbaar niet. Dus nu stimuleren ze de groep ook zelf is in te grijpen bij een escalatie.
Doe ik ook altijd bij mijn zoontje van 4, positief gedrag belonen

Mén, het is net echt een kleuterschool daar.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_52953349
Brian mag vrij met glazen gooien, deuren stuk slaan, dat word allemaal geaccepteerd.
en dan ook nog Lieke slaan.
Ik geloof Lieke wel, waarom zou die daar om liegen.
pi_52953358
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat tot gevolg heeft dat er minder ge-smst wordt en Huub in de popo zakt, voilá, Jaap's voorspelling komt uit.
Juist.

Het is zo simpel te doorzien allemaal he.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 09:16:03 #40
135305 beequeen
Lost.
pi_52953367
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:12 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke, Nadia, Brian en Dennis moeten uit bed, de rest mag uitslapen
Dus Lieke weer de pineut. Ben benieuwd hoe snel we een streamlock krijgen.
― Mark Twain
pi_52953370
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:13 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Maar hier moet toch weat achter zitten.En waarom mogen we wel horen dat Lieke nu steeds Brian gaat confronteren met dat slaan.
Het wachten is op een filmje van BBoon waar de acties van Brian van de afgelopen dagen, eens keurig op een rijtje worden gezet...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52953406

Glas op de grond, dat er maar een stukje voor Nadia mag blijven liggen.
  woensdag 5 september 2007 @ 09:17:39 #43
168159 FSR
Just myself
pi_52953408
Goedenmorgen allemaal... !!

Ik denk dat we de komene dagen een hele saaie tijd tegemoet gaan...
Maar van mij mogen Huub en Lieke helemaal los gaan op de groep van 5...
When exist, things are inévitable
pi_52953410
redactie verziekt de boel dus bewust. de lock tijden het oplezen van de brief toen het stukje over die teringrat aan de orde kwam was welbewust. de cp's oplichting net zo. bakken met kots over die kutredactie
pi_52953419
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:16 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Het wachten is op een filmje van BBoon waar de acties van Brian van de afgelopen dagen, eens keurig op een rijtje worden gezet...
Dacht dat hij dat niet meer deed sinds hij bedreigd was.Ja het word steeds gekker
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 09:18:23 #46
135305 beequeen
Lost.
pi_52953423
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:15 schreef blomst het volgende:
Brian mag vrij met glazen gooien, deuren stuk slaan, dat word allemaal geaccepteerd.
en dan ook nog Lieke slaan.
Ik geloof Lieke wel, waarom zou die daar om liegen.
Tuurlijk liegt Lieke niet, maar er zijn zgn geen beelden van dus Brian gaat vrijuit.
― Mark Twain
pi_52953460
Zullen we nog antwoorden krijgen op de verzonden emails?
Ik ben benieuwd.
  woensdag 5 september 2007 @ 09:20:35 #48
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_52953461
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:00 schreef Clank het volgende:
Dan moeten ze van hele goede huize komen, om dit goed te praten.

Hoe gaan ze dat doen?
Ze laten totale minachting zien naar de fans die SMSen voor Huub, Lieke en Amanda, bijna 70% van de bellers/SMSers!!!!!!!!
Ze doen dit door een valse oproep - Stem op uw favoriete miljonair en gun hem/haar extra contactpunten! - en als je als ouder, vriend of fan een paar honderd euro lichter bent door SMSjes naar je favoriet.........dan betalen ze diezelfde favoriet niet uit!

Dat een DGK_Redactie zo weinig creatief is met sancties en zichzelf niet kan houden aan eigen opgelegde regels, dat ze nu dit soort maatregelen "moeten" nemen........... over de rug van de fans van dit programma, hoe dom kun je zijn!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_52953486
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:18 schreef beequeen het volgende:

[..]

Tuurlijk liegt Lieke niet, maar er zijn zgn geen beelden van dus Brian gaat vrijuit.
Hij zal bovendien wel weer het excuus hebben dat hij amanda moest beschermen tegen huub oid. hij is toch de grote beschermheer van de vrouwen in het huis. lieke rekent hij gemakshalve daar niet onder, omdat hij daar eigenlijk zelf een beetje bang van is
pi_52953534
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:20 schreef Dark het volgende:

[..]

Dat een DGK_Redactie zo weinig creatief is met sancties en zichzelf niet kan houden aan eigen opgelegde regels, dat ze nu dit soort maatregelen "moeten" nemen........... over de rug van de fans van dit programma, hoe dom kun je zijn!
Een kat in het nauw maakt rare sprongen... Ze weten van gekkigheid niet welke straf ze nu weer moeten bedenken.....

Het glas is opgeruimd door Palma.... Lieke is ook snel aangekleed.....
pi_52953537
Mooie TT en bewonderenswaardig accurate OP om de dag mee te beginnen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_52953543
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:03 schreef beequeen het volgende:. Brian daarentegen mag zich rijk rekenen: hij kreeg, wegens zijn goede gedrag van de afgelopen dagen zijn contact punten dubbel uitgekeerd. Tja, de één zijn dood is de ander zijn brood...
Goede gedarg van de afgelopen dagen?? Valt Lieke slaan daar ook onder...?

Wat een vieze gore oplichters
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_52953575
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:24 schreef pullup het volgende:
Mooie TT en bewonderenswaardig accurate OP om de dag mee te beginnen.
Thanks Pullup !

Lieke wil snel Fries eten gaan geven.....Vandaar de snelle aankleedactie...
pi_52953673

nog maar net de ogen open en wat is het eerste wat ze doet?
pi_52953769
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:26 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Thanks Pullup !

Daar zouden ze Huub en Lieke een voor moeten waarderen, Amanda en Nadia geven Fries alleen maar aandacht als het op het rooster staat, en dan nog proberen ze de meeste tijd er onderuit te komen, terwijl ze wel de meeste ervaring hebben in de omgang met paarden.
pi_52953782
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:30 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Het is ook een rasartiest.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 09:35:48 #57
135305 beequeen
Lost.
pi_52953791
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:26 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

En in plaats van die beelden te laten zien mogen we genieten van de opmaaksessie van Naad.
― Mark Twain
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 09:37:29 #58
135305 beequeen
Lost.
pi_52953823
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:34 schreef blomst het volgende:

[..]

Daar zouden ze Huub en Lieke een voor moeten waarderen, Amanda en Nadia geven Fries alleen maar aandacht als het op het rooster staat, en dan nog proberen ze de meeste tijd er onderuit te komen, terwijl ze wel de meeste ervaring hebben in de omgang met paarden.
Hear Hear.
― Mark Twain
  woensdag 5 september 2007 @ 09:38:03 #59
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_52953834
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:30 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Kunnen ze niet een lege wc pot laten zien, in plaats van die platreetkop.
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 09:41:45 #60
135305 beequeen
Lost.
pi_52953904
De Nobelprijswinnaar voor de Vrede uigebreid in beeld. Wat zal hij zich oppermachtig voelen.
― Mark Twain
pi_52953907
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:

[..]

En in plaats van die beelden te laten zien mogen we genieten van de opmaaksessie van Naad.
Het is dus overduidelijk, ze willen van de streamers af, om op hun eigen lullige manier een eind te kunnen breien aan deze poppenkast.
Als de streamers nou massaal afhaken, kunnen ze de tvprogramma's zo manipuleren dat het gerechtvaardigd wordt om Brian te laten winnen, Jaap hebben ze al ingepakt met mooie verhalen over na de kooi, Amanda maakt het niks uit wat er gebeurt, Nadia en Dennis gaan de porno in en Huub en Lieke gaan ze nu zo pesten dat wij massaal gaan smssen. Tijdens de streamlocks wordt alles wat niet in hun straatje past onder het vloerkleed geschoven.

We worden werkelijk aan alle kanten belazerd en ik hoop dat Lieke en Huub na de kooi de 50.000 euro boete gesponsoord krijgen om het werkelijke verhaal naar buiten te brengen.

Het is te walgelijk voor woorden wat er hier gebeurt.
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 09:46:01 #62
135305 beequeen
Lost.
pi_52953990
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:41 schreef Verida het volgende:

[..]

.

We worden werkelijk aan alle kanten belazerd en ik hoop dat Lieke en Huub na de kooi de 50.000 euro boete gesponsoord krijgen om het werkelijke verhaal naar buiten te brengen.

Het is te walgelijk voor woorden wat er hier gebeurt.
Hier kan ik me wel in vinden, en ja, ik heb er ook geen woorden voor. Gisteravond met stomme verbazing zitten kijken naar die poppenkast en ik ben nog steeds bloedlink.
― Mark Twain
pi_52954021
Het moet me ook nog even van het hart dat ik het hele 'psycholoogverhaal' van Lieke ook waanzin vindt.
Iedere weldenkende psycholoog had toch allang het advies gegeven dat blootstaan aan constante vernedering en gepest voor een mens een hele slechte zaak is. Iedere psycholoog met verstand van zaken geeft toch het advies om hier zo snel mogelijk vandaan te gaan, of om weerbaar te zijn en de pesters te pareren. Het pareren mag echter niet, want zo gauw als er iets verzonnen wordt door Lieke wordt het door achteren afgeblazen. De volgende vernedering dus
Als psycholoog moet je je dus verrot schamen dat je dit begeleidt.
pi_52954054

Hij zit op aandacht tte wachten, hij wil zijn verhaal doen natuurlijk.
pi_52954058
Volgens Brian hebben hij en Lieke een verbod om bij elkaar te komen.
  woensdag 5 september 2007 @ 09:50:16 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52954088
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:47 schreef Verida het volgende:
Het moet me ook nog even van het hart dat ik het hele 'psycholoogverhaal' van Lieke ook waanzin vindt.
Welk verhaal?
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 09:50:26 #67
135305 beequeen
Lost.
pi_52954095
Brian zegt dat hij en Lieke een verbod hebben om bij elkaar in de buurt te komen.
Zo zit het dus, Lieke wil Brian confronteren met het slaan, maar dat kan op deze manier dus niet.
Lijkt me lastig om elkaar niet tegen te komen in dat hok, maar goed.
― Mark Twain
pi_52954140
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Welk verhaal?
Lieke heeft gisteren na het hele punteninlevergedoe tegen huub gezegd dat ze achter was geweest en een gesprek had gehad met anita (de psycholoog)
pi_52954152
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:48 schreef Meganog het volgende:
Volgens Brian hebben hij en Lieke een verbod om bij elkaar te komen.
Welke sanctie zouden ze in gedachten hebben als Lieke toch naar Brian gaat?
pi_52954178
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:53 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik denk dat brian dat terplekke verzon.
pi_52954184
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:53 schreef Verida het volgende:

[..]

Exit!! Waarschijnlijk
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 09:55:29 #72
135305 beequeen
Lost.
pi_52954196
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:52 schreef Verida het volgende:

[..]

Lieke heeft gisteren na het hele punteninlevergedoe tegen huub gezegd dat ze achter was geweest en een gesprek had gehad met anita (de psycholoog)
We hebben toch allemaal kunnen zien dat dat mens incapabel is. Neem het anger managementgebeuren, dat sloeg werkelijk nergens op.
― Mark Twain
pi_52954213
Brian had gisteravond het leuke idee om slechte dingen en dingen waar ze spijt van hadden op te schrijven en te verbranden in de vuurkorf. Goh wat zal dat weer positief in de uitzending komen, ze moeten toch een positieve wending geven aan eht verdubbelen van zijn cp's

En ja ik ben stom ik heb weer streams genomen.!!!!
pi_52954222
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:

[..]

We hebben toch allemaal kunnen zien dat dat mens incapabel. Neem het anger managementgebeuren, dat sloeg werkelijk nergens op.
Inderdaad, ze moet zich dus verrot schamen en zou eigenlijk door andere psychologen aangesproken moeten worden op dit gedrag en deze maatregelen.
Het is gewoon een aanfluiting voor het beroep psycholoog.
  woensdag 5 september 2007 @ 09:57:33 #75
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_52954230
O das lekker Redaktie is weer bang dat Brian gaat slaan. En als Brian zo goed is geweest dat hij dubbel uibetaald krijgt waarom is er dan een verbod om bij Lieke in de buurt te komen? Dit klopt natuurlijk weer van geen kant.
pi_52954247
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:56 schreef petraa het volgende:
Brian had gisteravond het leuke idee om slechte dingen en dingen waar ze spijt van hadden op te schrijven en te verbranden in de vuurkorf. Goh wat zal dat weer positief in de uitzending komen

En ja ik ben stom ik heb weer streams genomen.!!!!
We hebben er weer een uitstekende verslaggeefster bij!!

Brrr heeft foto's met Natasia gekregen van Palma
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52954251
Men 5 minuten streams en ik walg nu al van die kop van Brian!
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 09:59:35 #78
135305 beequeen
Lost.
pi_52954262
Brian krijgt foto's van José. Het is de hond van Natasja, Moos.

― Mark Twain
pi_52954264
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:58 schreef petraa het volgende:
pi_52954276
Verhip, Brian heeft geen halve glasbak meer in zijn oren...
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 5 september 2007 @ 10:00:29 #81
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52954285
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:

[..]

We hebben toch allemaal kunnen zien dat dat mens incapabel is. Neem het anger managementgebeuren, dat sloeg werkelijk nergens op.
Deze psychologe hoort thuis in het geitenwollensokken circuit, haar universitair nivo is vergelijkbaar met Brian zijn "HBO" nivo. Ik ga er vanuit dat zij met de hakken over de sloot haar studie heeft afgerond.
  woensdag 5 september 2007 @ 10:01:39 #82
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_52954310
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:58 schreef petraa het volgende:
Dat ben ik met je eens.
pi_52954326
Jose wil ook handtekening van Brian en Jaap voor haar zoon. likken likken likken likken .....
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_52954330
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:00 schreef DrsH het volgende:

[..]

Deze psychologe hoort thuis in het geitenwollensokken circuit, haar universitair nivo is vergelijkbaar met Brian zijn "HBO" nivo. Ik ga er vanuit dat zij met de hakken over de sloot haar studie heeft afgerond.
Wat versta jij onder het geitenwollensokken circuit in dit geval ?
  woensdag 5 september 2007 @ 10:04:06 #85
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52954368
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:02 schreef pullup het volgende:

[..]

Wat versta jij onder het geitenwollensokken circuit in dit geval ?
Wat te denken van: zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
pi_52954374
P: Ik had gehoopt dat Dennis ook een keer op tijd zou zijn vandaag.
N: Ik heb me best gedaan ik heb de dekens van hem afgetrokken.
P: Het is dus niet de spiegel die hem nu tegenhoudt.
P: Je zal later een groot huis moeten hebben met een grote badkamer, want anders krijg je een gevecht om de badkamer. Ik vraag me af hoe laat hij opstaat als hij naar zijn werk moet.
  woensdag 5 september 2007 @ 10:04:33 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52954376
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:56 schreef petraa het volgende:
Brian had gisteravond het leuke idee om slechte dingen en dingen waar ze spijt van hadden op te schrijven en te verbranden in de vuurkorf. Goh wat zal dat weer positief in de uitzending komen, ze moeten toch een positieve wending geven aan eht verdubbelen van zijn cp's
Onderwijl Kumbaya my Lord, Kumbaya zingend, zeker?
pi_52954387
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:04 schreef DrsH het volgende:

[..]

Wat te denken van: zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ik kan het niet echt 'zacht' noemen als glashard wordt beweerd dat de hele aanranding min of meer lag aan eigen uitlokking
pi_52954388
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Onderwijl Kumbaya my Lord, Kumbaya zingend, zeker?
Brian kennende denk ik het wel, maar geen idee, ik heb het niet gezien. Nadia vertelde het.
  woensdag 5 september 2007 @ 10:06:24 #90
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52954410
Haar Angermanagement training was ook een op theorie gebaseerde aanfluiting.
pi_52954419
Ik kan geen verklaring geven voor wat hier gisteren door de redactie besloten is, mijn woede is niet gezakt. En ik ben die feeststemming van de giergroep van 5 goed zat. Brian zal wel beloond zijn zodat hij de volgende keer zijn agressie beter onder controle heeft. Maar het is te zot voor woorden.
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 10:07:53 #92
135305 beequeen
Lost.
pi_52954435
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:05 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik kan het niet echt 'zacht' noemen als glashard wordt beweerd dat de hele aanranding min of meer lag aan eigen uitlokking
Ik kan me die sessie nog levendig herrinneren, Lieke en Huub kwamen amper aan bod, terwijl de rest een podium kreeg om hun beklag te doen, vooral Brian, walgelijk.
― Mark Twain
pi_52954463
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Hij zit op aandacht tte wachten, hij wil zijn verhaal doen natuurlijk.
Hij zal Lieke's confrontatie zonder streamlocks krijgen, kutredactie.
pi_52954469
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:47 schreef Verida het volgende:
Iedere weldenkende psycholoog had toch allang het advies gegeven dat blootstaan aan constante vernedering en gepest voor een mens een hele slechte zaak is. Iedere psycholoog met verstand van zaken geeft toch het advies om hier zo snel mogelijk vandaan te gaan, of om weerbaar te zijn en de pesters te pareren. Het pareren mag echter niet, want zo gauw als er iets verzonnen wordt door Lieke wordt het door achteren afgeblazen. De volgende vernedering dus
Als psycholoog moet je je dus verrot schamen dat je dit begeleidt.
de psycholoog zal wel gevraagd hebben hoe voel je je nu?
wat doe je met dat gevoel?
advies: confronteer brian met het feit dat hij jou geslagen heeft

nieuw beleid febo: jullie mogen niet meer bij elkaar komen
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_52954476
hoevaak zullen we vandaag nog van nadia haar muggebulten horen?
  woensdag 5 september 2007 @ 10:10:02 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52954478
Och gossie, lieve, vreedzame Brian is bang voor Lieke de Kenau:
quote:
10:03 - Bange Brian

Langzaam verschijnen de Miljonairs één voor één aan het firmament. Jaap wandelt rond, en ook Brian meldt zich. “Is er geen krant vandaag?”, vraagt Brian, nog half slapend. “Ja wel, maar die heeft Lieke in beslag genomen. Ze is hem aan het lezen in de fitnessruimte”, antwoordt Palma. “Zou één van jullie de krant voor mij willen halen?”, vraagt Brian angstig, die kennelijk ieder contact met Lieke wil vermijden vandaag. De spanning is ook vandaag dus te snijden. Hoe lang gaat dit goed?
pi_52954481
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik kan met die sessie nog levendig herrinneren, Lieke en Huub kwamen amper aan bod, terwijl de rest een podium kreeg om hun beklag te doen, vooral Brian, walgelijk.
Lieke kwam zeker aan bod toen, zij lokte namelijk erg uit met haar gedrag ,volgens zweefteef Anita.
pi_52954492
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
kut redaktie
  Admin woensdag 5 september 2007 @ 10:10:57 #99
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52954496
Nou ja, RTL/Talpa weetikveelwie, zullen zich wel heel veilig voelen, ondanks de aanranding de vorige keer en alle ophef tot aan Kamervragen toe hebben nu eenmaal niets opgeleverd, als in sancties, wel naamsbekendheid.

pi_52954501
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:59 schreef beequeen het volgende:
Brian krijgt foto's van José. Het is de hond van Natasja, Moos.

[afbeelding]
Ik heb Natasia nooit over een hond gehoord??
Foto's zijn genomen bij de paardenbak?

Edit: Hond is van iemand van achter.
  woensdag 5 september 2007 @ 10:11:31 #101
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52954506
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik kan met die sessie nog levendig herrinneren, Lieke en Huub kwamen amper aan bod, terwijl de rest een podium kreeg om hun beklag te doen, vooral Brian, walgelijk.
En Jaap zich gedroeg als een halve zool en er van de zijde van Anita geen correctie in zijn richting volgde. Dit soort psychologen vermijden bewust de confrontatie.
pi_52954511
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:11 schreef Clank het volgende:

[..]

pi_52954520
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:11 schreef Clank het volgende:

[..]

Ze houdt ook zoveel van der kindjes
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 10:12:21 #104
135305 beequeen
Lost.
pi_52954528
quote:
[..]
Ik blijf me verbazen over zoveel onzin.
― Mark Twain
pi_52954531
quote:
[..]
Mooie verdraaiing ook weer...
Brian zei dat het hem en Lieke verboden is om bij elkaar te komen.
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 10:14:26 #106
135305 beequeen
Lost.
pi_52954572
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:11 schreef petraa het volgende:

[..]

Dit is dus het bewijs dat er wel degelijk contact was met de achterban, zonder dat wij het in beeld kregen.
― Mark Twain
  woensdag 5 september 2007 @ 10:14:35 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52954577
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:12 schreef Meganog het volgende:

Dat zien de kijkbuiskindertjes toch niet. Brian is lief, vredelievend, recht door zee en zo integer.
Lieke daarentegen ...
pi_52954613
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dit is dus het bewijs dat er wel degelijk contact was met de achterban, zonder dat wij het in beeld kregen.
Brian gaf net aan dat het een hond was van iemand anders.. ws iemand van achter.. hij kon de naam niet noemen.
  woensdag 5 september 2007 @ 10:17:42 #109
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_52954621
(Teruggelezen, nee, nog niet geschreven)

Palma: Mijn tweede man had eerst veel geld, toen even niets meer,
hij heeft alles op gehoereerd.
pi_52954625
quote:

[..]

Wie weet heeft die kutredactie hem al op de hoogte gebracht van Lieke's behoefte om die rat er 1 op 1 mee te confronteren, wat ze in een personlijk gesprek met Huub heft aangegeven. Ik zou zeggen tegen Lieke, laat hem nog even zweten, kan z'n woedeaanval, die zeker komen zal, alleen maar groter zijn.
pi_52954626

zie hem zitten.
pi_52954638
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:17 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
zie hem zitten.
Lulletje rozenwater
pi_52954639
ik hoor het hyenalachje alweer en dat nadiagekwijl dus hier weer op mute/

btw goedemorgen allemaal
  Admin woensdag 5 september 2007 @ 10:18:34 #114
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52954641
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:11 schreef DrsH het volgende:

[..]

En Jaap zich gedroeg als een halve zool en er van de zijde van Anita geen correctie in zijn richting volgde. Dit soort psychologen vermijden bewust de confrontatie.
Dat zijn geen "ogen" die hebben een of andere vage cusus gedaan.

En toch en toch, wij zijn net zo goed deel van het spel, kijk maar naar ons, als experiment best aardig toch?
Maar, wie doet de nazorg?
Als je leest wat het bij riri losmaakt dan mag je je gerust afvragen welke schade het nog meer aanricht.

† In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 10:18:47 #115
135305 beequeen
Lost.
pi_52954644
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:17 schreef Clank het volgende:

[..]

Brian gaf net aan dat het een hond was van iemand anders.. ws iemand van achter.. hij kon de naam niet noemen.
Is dat zo? Dat heb ik gemist dan, sorry.
― Mark Twain
pi_52954666
sorry voor mijn veelvuldig gebruik van het woordje kut, lieve fokkerts - ik ben nog steeds boos
pi_52954672
Palma over Dennis: " Hij had ook gewoon een kutje moeten hebben, dat schiet zo niet op "
  woensdag 5 september 2007 @ 10:21:28 #118
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_52954692
Kan iemand mij vertellen of de CP's van H&L daadwerkelijk naar Brian zijn gegaan?
Er kan er maar één de domste zijn
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 10:21:46 #119
135305 beequeen
Lost.
pi_52954696
Volgens José had Dennix een kutje moeten hebben omdat hij zoveel tijd nodig heeft om zich aan te kleden en op te tutten.
― Mark Twain
pi_52954700
Ze zeiken Dennis af over zijn ijdelheid. En weten nu waar het mis ging met Dennis zijn voetbal carriere, hij was teveel bezig met zijn haar.
pi_52954707
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:21 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de CP's van H&L daadwerkelijk naar Brian zijn gegaan?
Nee hij heeft een verdubbeling gekregen van de contactpunten die hij zelf heeft verdiend.
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 10:23:08 #122
135305 beequeen
Lost.
pi_52954720
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:21 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nee, Brian heeft een verdubbeling gekregen van de gewonnen ceepees, 220 dus, dit voor bewezen diensten.
― Mark Twain
pi_52954734
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:20 schreef pullup het volgende:
Palma over Dennis: " Hij had ook gewoon een kutje moeten hebben, dat schiet zo niet op "
zegt Palma toch eens een waar woord.
pi_52954771
He heette die blonde schoonmaakster ook alweer? Manon?
pi_52954778
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:25 schreef StephanL het volgende:
Sharon.
  woensdag 5 september 2007 @ 10:25:51 #126
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_52954782
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:21 schreef StephanL het volgende:
Ze zeiken Dennis af over zijn ijdelheid. En weten nu waar het mis ging met Dennis zijn voetbal carriere, hij was teveel bezig met zijn haar.
Die nix wilde niet koppen,anders ging zijn haar door elkaar.
  woensdag 5 september 2007 @ 10:25:55 #127
162917 tuinfluiter
pi_52954787
quote:
Charon, sharon
pi_52954795
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

En toch en toch, wij zijn net zo goed deel van het spel, kijk maar naar ons, als experiment best aardig toch?
Als je leest wat het bij riri losmaakt dan mag je je gerust afvragen welke schade het nog meer aanricht.
Was erg onder de indruk van dat verhaal.En dit is ook een raar experiment,wist niet dat ik een onbekende die mij niks aan heeft gedaan zo kan haten.
pi_52954803
quote:
Lieke
pi_52954852
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:25 schreef kybe het volgende:

[..]

Sharon.
Ok, bijna goed, leuke meid
pi_52954905
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:25 schreef kybe het volgende:

[..]

Sharon.
Da's haar artiestennaam.
pi_52954915
Ik kan maar één reden bedenken voor de actie van de Febo van gisteravond. Ze gaan mee in het 'gevoel' van Brian. Brian die zich zelf zo geweldig vindt, die Huub heeft vastgehouden en ervoor heeft gezorgd dat de ruzie niet verder uit de hand liep. Ze geven hem gelijk in alles en belonen hem zelfs met extra cp's. Brian die zichzelf al zó geweldig vindt gaat zich nóg meer gedragen als de grote winnaar.. en de Febo laat hem straks vallen als een baksteen zodat de klap nog harder aankomt!!
  woensdag 5 september 2007 @ 10:32:12 #133
162917 tuinfluiter
pi_52954927
(Handen in je zakken)
Palma: Jullie doen hier ook niet veel, je zou toch eens
een keer iets op kunnen pakken en de vaatwasser leeghalen.

(Lieke zit op het bed met een masker op, Palma is hier niet blij mee, maar)
Plasmascherm: Is goed.

(Nog even over Dennis en kutje)
Palma: Dennis had gewoon een kutje moeten hebben, dat schiet zo niet op,
het lijkt goddorie wel of Dennis iedere dag naar een premiere moet,
hoe doet hij dat als hij moet voetballen?
Sharon: Hij komt dan pas de tweede helft binnen.
  woensdag 5 september 2007 @ 10:33:27 #134
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52954960
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb het gehele verhaal gelezen en krijg het er buitengewoon koud van als ik dat lees. Dat zo'n situatie diepe wonden achterlaat is begrijpelijk en verklaarbaar. Voor wat betreft DGK is het een vrijwillige keuze van de deelnemers, zij kunnen uitstappen wanneer zij willen, dat ligt in een gezinssituatie dus duidelijk anders.
pi_52954961
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:32 schreef tuinfluiter het volgende:
(Handen in je zakken)

Dat is wel een goeie van Sharon
  woensdag 5 september 2007 @ 10:35:18 #136
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52955002
De theorie dat ze van de streamers afwillen kan ik me niet in vinden. Omdat ze simpel kunnen stoppen met de streams. Ik krijg sterk de indruk dat redaktie door het onthouden van de CP's de streamers duidelijk willen maken dat ze niet alles kunnen maken te voordele van Huub (Sponsors en andere betrokkenen aanschrijven). Het laatste kan ik me wel in vinden.
Waar ik me niet in kan vinden is dat tijdenens de PP geadverteerd is met dat de wannabees CP's verdienen door je stem. Dat is dus een vorm van kiezersbedrog. Er wordt steeds maar gezegd dat Brian de punten zou krijgen. Ik heb dat nergens gehoord.
Wat er zaterdag gebeurt is had, als ik het goed begrijp, ook een exit voor Huub kunnen zijn en voor Amanda gisteren ook een exit. Huub was maandag erg zenuwachtig en latere erg opgelucht. Gisteren nam Amanda (als ik Huub mag geloven) ook al afscheid.
Ik krijg het idee dat de febo de link wil leggen dat populare Huub mag blijven en de pro Huub stemmers dankbaar moeten zijn dat ie er nog is.
En om eerlijk te zijn ik baal dat Huub zaterdag heeft gedronken. Het is z'n eigen schuld. Hij had niet stiekum moeten drinken. Sterker nog Huub moet helemaal niet drinken want hij kan zich duidelijk niet goed beheersen wanneer hij gedronken heeft.
Al die excuses zoeken voor hem vind ik belachelijk. Hij kan niet tegen alcohol toch meent hij weer (en stiekum) te kunnen drinken. Hij heeft zichzelf, de febo en de streamers een slechte dienst bewezen.
pi_52955124
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:35 schreef akveor het volgende:
De theorie dat ze van de streamers afwillen kan ik me niet in vinden. Omdat ze simpel kunnen stoppen met de streams. Ik krijg sterk de indruk dat redaktie door het onthouden van de CP's de streamers duidelijk willen maken dat ze niet alles kunnen maken te voordele van Huub (Sponsors en andere betrokkenen aanschrijven). Het laatste kan ik me wel in vinden.
Waar ik me niet in kan vinden is dat tijdenens de PP geadverteerd is met dat de wannabees CP's verdienen door je stem. Dat is dus een vorm van kiezersbedrog. Er wordt steeds maar gezegd dat Brian de punten zou krijgen. Ik heb dat nergens gehoord.
Wat er zaterdag gebeurt is had, als ik het goed begrijp, ook een exit voor Huub kunnen zijn en voor Amanda gisteren ook een exit. Huub was maandag erg zenuwachtig en latere erg opgelucht. Gisteren nam Amanda (als ik Huub mag geloven) ook al afscheid.
Ik krijg het idee dat de febo de link wil leggen dat populare Huub mag blijven en de pro Huub stemmers dankbaar moeten zijn dat ie er nog is.
En om eerlijk te zijn ik baal dat Huub zaterdag heeft gedronken. Het is z'n eigen schuld. Hij had niet stiekum moeten drinken. Sterker nog Huub moet helemaal niet drinken want hij kan zich duidelijk niet goed beheersen wanneer hij gedronken heeft.
Al die excuses zoeken voor hem vind ik belachelijk. Hij kan niet tegen alcohol toch meent hij weer (en stiekum) te kunnen drinken. Hij heeft zichzelf, de febo en de streamers een slechte dienst bewezen.
Maar dan zit ik met de vraag, wat was er gebeurd als "achter"hem gewoon naar bed had laten gaan?
grote kans dat er dan niets was gebeurd.
pi_52955137
Brian is weer helemaal hyper aan zijn toontje waarop hij spreekt en hoe hij lacht te horen....zijn lichaamstaal spreekt weer boekdelen
Het is zo'n gluipert.
Credits pakken die hij niet verdient en zijn mond niet open doet over zaken waar hij wel open over zou moeten zijn.....zoals niets zeggen over dat hij wel de mastermind was om Jaap eruit te krijgen en dat heel sneaky in Huubs zijn schoenen liet schuiven....ook dat hij Lieke heeft geslagen hoor je hem niet over.

Ik heb Lieke nog nooit horen liegen dus als die zegt dat Brian haar heeft geslagen geloof ik haar op haar woord....ze is niet zomaar zo van slag en woedend daarover.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 5 september 2007 @ 10:41:33 #140
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52955154
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:32 schreef tuinfluiter het volgende:
(Handen in je zakken)

woensdag 5 september 2007 @ 10:41:34 #141
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52955155
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:40 schreef blomst het volgende:

[..]

Maar dan zit ik met de vraag, wat was er gebeurd als "achter"hem gewoon naar bed had laten gaan?
Helemaal mee eens
pi_52955175
Ze kunnen contractueel de streams niet afzetten, John de Mol zal dat waarschijnlijk bedongen hebben bij de verkoop.
Ze kunnen wel het de streamer onmogelijk maken om nog iets te volgen door streamlocks. Ze dekken zich dan in tegen vreselijk veel commentaar en aanschrijven van actualiteitenprogramma's en kranten e.d.
Ik zie het als een soort ontmoedigingsbeleid tov de streamers. Rtl laat duidelijk zien dat ze gewoon kunnen doen wat ze willen. Ze manipuleren de tv programma's, schrijven klinklare onzin op villa vandaag en laten op de streams precies doorkomen wat ze willen en brengen precies de personen in beeld die zij op de streams willen laten zien.
Als streamer zit je dus eigenlijk een beetje voor lul de boel in de gaten te houden.
Dat is denk ik wat rtl wil, ontmoedigen dat de streamers er nog plezier in hebben en misschien daardoor vanzelf afhaken, of in ieder geval stoppen met acties en reacties op wat er in de villa gebeurt.
  Admin woensdag 5 september 2007 @ 10:45:05 #143
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52955237
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:33 schreef DrsH het volgende:

[..]

Ik heb het gehele verhaal gelezen en krijg het er buitengewoon koud van als ik dat lees. Dat zo'n situatie diepe wonden achterlaat is begrijpelijk en verklaarbaar. Voor wat betreft DGK is het een vrijwillige keuze van de deelnemers, zij kunnen uitstappen wanneer zij willen, dat ligt in een gezinssituatie dus duidelijk anders.
Wij kunnen ook stoppen met kijken, net zoals de bewoner uit het huis kan stappen, en toch doen we het niet.
Niet dat het me zorgen baart, nou ja beetje wel, maar het is als proefproject op tv gebied zeker interessant, hoe ontwikkelt tv zich de komende generaties?

pi_52955242
Dennis is binnengekomen voor de tweede helft
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 10:46:38 #145
135305 beequeen
Lost.
pi_52955267
Naad kan met haar moeder moeilijk praten over haar sexleven, dat vindt ze genant.
Ze doet het liever live op de streams blijkbaar.
― Mark Twain
pi_52955346
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:35 schreef akveor het volgende:
Ze kunnen niet zomaar stoppen met die streams. Zij bieden een interactief produkt aan en de klant betaalt hiervoor.......
Verder is het hier in Nederland vrij te ageren tegen zaken waar je het niet mee eens bent en kan je bijvoorbeeld een sponsor benaderen.
Deze gang van zaken had gewoon ingecalculeerd moeten zijn door de programmamakers.
Het zijn gewoon een stelletje amateurs in mijn ogen.
  Admin woensdag 5 september 2007 @ 10:50:14 #147
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52955347
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:46 schreef beequeen het volgende:
Naad kan met haar moeder moeilijk praten over haar sexleven, dat vindt ze genant.
Ze doet het liever live op de streams blijkbaar.
Oh, maar wel voor heel Nederland?

pi_52955348
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:40 schreef riri het volgende:
Brian is weer helemaal hyper aan zijn toontje waarop hij spreekt en hoe hij lacht te horen....zijn lichaamstaal spreekt weer boekdelen
Het is zo'n gluipert.
Credits pakken die hij niet verdient en zijn mond niet open doet over zaken waar hij wel open over zou moeten zijn.....zoals niets zeggen over dat hij wel de mastermind was om Jaap eruit te krijgen en dat heel sneaky in Huubs zijn schoenen liet schuiven....ook dat hij Lieke heeft geslagen hoor je hem niet over.

Ik heb Lieke nog nooit horen liegen dus als die zegt dat Brian haar heeft geslagen geloof ik haar op haar woord....ze is niet zomaar zo van slag en woedend daarover.
Brian liegt 9 van de 10 keer, een van de vele voorbeelden:de beautycase van Ilona had hij toch ook niet weggegooid.
Ik ben er ook van overtuigd dat Lieke hier niet over liegt.
pi_52955384
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:11 schreef DrsH het volgende:

[..]

Ze haddn Dr Phil er heen moeten sturen...die had ze wel anders aangepakt!
  woensdag 5 september 2007 @ 10:52:57 #150
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52955398
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:40 schreef blomst het volgende:

[..]

Huub moet niet vergeten dat ie daar ook zit om tv te maken. Waarschijnlijk wou Huub na z'n vermaning de kont tegen de krib gooien door naar bed te gan. De febo was hier niet blij mee. De denkfout is dat Huub drank handelen en hij meende dit te kunnen omzeilen. De febo had hem naar bed kunnen laten gaan. Maar de meute was toch al opgefokt dat ze Huub toch niet met rust hadden gelaten. De febo had dan de andere bewoners moeten sommeren om Huub met rust te laten. In mijn ogen heeft de febo Huub al meer dan genoeg gewaarschuwt betreffende zijn alcohol gebruik en dan nog stiekum ook. Huub heeft zelf toegegeven dat ie een fout heeft gemaakt. In mijn opinie maakt Huub elke keer dezelfde fout door weer te gaan drinken.
Alle ellende heeft ie over zichzelf uitgeroepen. Hij kan niet over drank. Huub is gewoon alcoholist. Schoppen, gooien en ander fysiek geweld. Mensen sluiten de ogen omdat de 5 grote losers zijn (inclusief mezelf) maar het is niet eerlijk. huub zou op dezelfde gore manier gebruik gemaakt hebben van de situatie.
Op woensdag 5 september 2007 10:40 schreef riri het volgende:
Het is zo'n gluipert.

Ik denk dat je gelijk hebt .......en ik weet wel wie hier de winnaar NA de gouden kooi is ....en dat is geen huub of brian maar dat zal lieke zijn. (als pleister op de wonde)
  woensdag 5 september 2007 @ 10:53:43 #152
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_52955413
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:31 schreef Clank het volgende:
Ik kan maar één reden bedenken voor de actie van de Febo van gisteravond. Ze gaan mee in het 'gevoel' van Brian. Brian die zich zelf zo geweldig vindt, die Huub heeft vastgehouden en ervoor heeft gezorgd dat de ruzie niet verder uit de hand liep. Ze geven hem gelijk in alles en belonen hem zelfs met extra cp's. Brian die zichzelf al zó geweldig vindt gaat zich nóg meer gedragen als de grote winnaar.. en de Febo laat hem straks vallen als een baksteen zodat de klap nog harder aankomt!!
Ja, was dat maar waar, nee ik denk dat de FEBO (onpartijdig als ze zijn) er alles aan doet
om die laffe klootzak te laten winnen. Brainless, die altijd iedereen heeft aangezet tot gebash
op Huub en Lieke en altijd heeft geprobeerd Huub tot fysiek geweld uit te lokken, is nu opeens
de grote pacifist

Wel lekker, geen streams meer en FOK weer op redelijk normale snelheid ......
.
pi_52955461
Brian is gewoon de slimste speler die op het juiste moment toeslaat, respect daarvoor!
Even a broken clock is right twice a day.
pi_52955471
Wat een verlopen kop heeft die Dennis .
pi_52955477
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Ja, was dat maar waar, nee ik denk dat de FEBO (onpartijdig als ze zijn) er alles aan doet
om die laffe klootzak te laten winnen. Brainless, die altijd iedereen heeft aangezet tot gebash
op Huub en Lieke en altijd heeft geprobeerd Huub tot fysiek geweld uit te lokken, is nu opeens
de grote pacifist

Wel lekker, geen streams meer en FOK weer op redelijk normale snelheid ......
  • de betrouwbare brian die het adres van cora op de streams gooide
  • de integere brian die tot haat opriep naar Marokkanen.
  • de fatsoenlijke brian die de bond tegen het vloeken beterschap beloofde en lieke voor smerige kuthoer uitmaakte.

• Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
    pi_52955479
    quote:

[..]

Achter weet dus wel degelijk dat Brian te ver is gegaan naar Lieke en haar heeft geslagen....vandaar dat achter niet wil dat hij bij haar in de buurt komt...

In de groep laat hij het overkomen alsof dat door Lieke komt omdat zij vals en agressief zou zijn naar anderen

Wij weten allemaal beter....
    Brian is een hele valse speler....heb totaal geen respekt voor die jongen
    pi_52955492
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 10:56 schreef wie.. het volgende:
    Wat een verlopen kop heeft die Dennis .
    Zeg dat nou niet...hij heeft er net 1,5 uur op zitten boenen.
    pi_52955497
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 10:52 schreef akveor het volgende:

[..]

Huub moet niet vergeten dat ie daar ook zit om tv te maken. Waarschijnlijk wou Huub na z'n vermaning de kont tegen de krib gooien door naar bed te gan. De febo was hier niet blij mee. De denkfout is dat Huub drank handelen en hij meende dit te kunnen omzeilen. De febo had hem naar bed kunnen laten gaan. Maar de meute was toch al opgefokt dat ze Huub toch niet met rust hadden gelaten. De febo had dan de andere bewoners moeten sommeren om Huub met rust te laten. In mijn ogen heeft de febo Huub al meer dan genoeg gewaarschuwt betreffende zijn alcohol gebruik en dan nog stiekum ook. Huub heeft zelf toegegeven dat ie een fout heeft gemaakt. In mijn opinie maakt Huub elke keer dezelfde fout door weer te gaan drinken.
    Alle ellende heeft ie over zichzelf uitgeroepen. Hij kan niet over drank. Huub is gewoon alcoholist. Schoppen, gooien en ander fysiek geweld. Mensen sluiten de ogen omdat de 5 grote losers zijn (inclusief mezelf) maar het is niet eerlijk. huub zou op dezelfde gore manier gebruik gemaakt hebben van de situatie.
    Dan had de Febo veel eerder in moeten grijpen.De laatste regel was uitlokken tot fysiek geweld is verboden/exit.
    De vijf heb ik regelmatig horen praten over dronken voeren en uitlokken van fysiek geweld bij Huub.Dus hebben die vijf de regels meerdere malen eerst overtreden.
    pi_52955504
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 10:56 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

• de betrouwbare brian die het adres van cora op de streams gooide
  • de integere brian die tot haat opriep naar Marokkanen.
  • de fatsoenlijke brian die de bond tegen het vloeken beterschap beloofde en lieke voor smerige kuthoer uitmaakte.

• De brian die een spreker tegen pesten wou uitnodigen.
    pi_52955522
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 10:57 schreef kybe het volgende:

[..]

Dan had de Febo veel eerder in moeten grijpen.De laatste regel was uitlokken tot fysiek geweld is verboden/exit.
    De vijf heb ik regelmatig horen praten over dronken voeren en uitlokken van fysiek geweld bij Huub.Dus hebben die vijf de regels meerdere malen eerst overtreden.
    Maar ja , de febo kennende zal er hierover gezegd worden, erover praten is niet hetzelfde als het ook doen
      † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 10:59:39 #161
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_52955542
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 10:52 schreef akveor het volgende:

[..]

Huub moet niet vergeten dat ie daar ook zit om tv te maken.
    Dus 2 uur bij de FEBO zitten is TV maken?
    Om hem vervolgens stomdronken of knetterstoned "de set" op te sturen, dat is vragen om moeilijkheden imo.
    ― Mark Twain
    pi_52955550
    quote:

[..]

Juist "achter gaat steeds in de fout met hun eigen regels.
    Hoe zou de kooi eruit hebben gezien als Amanda naar huis was gestuurd?
    of Als brian en huub naar huis waren gestuurd nad dat befgedoe, al was dat niet gebeurd als Amanda direkt was gestraft.
    pi_52955551
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 10:56 schreef riri het volgende:

[..]

Achter weet dus wel degelijk dat Brian te ver is gegaan naar Lieke en haar heeft geslagen....vandaar dat achter niet wil dat hij bij haar in de buurt komt...

In de groep laat hij het overkomen alsof dat door Lieke komt omdat zij vals en agressief zou zijn naar anderen

Wij weten allemaal beter....
    Brian is een hele valse speler....heb totaal geen respekt voor die jongen
    Hij wordt niet voor niks rat genoemd.......met zijn rattenstreken. Maar ja er staat voor die rat veel op het spel .......ma nettie met schulden en hijzelf met studieschulden en joost mag weten hoe hij er met dat zg bedrijf vanaf is gekomen. De eerste 50.000 euro heeft hij in ieder geval al in zijn zak........
    Wat hij in DGK heeft laten zien vind ik vind ik echt vreselijk wat een eng eng eng menstype
    pi_52955573
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 10:57 schreef blomst het volgende:

[..]

De brian die een spreker tegen pesten wou uitnodigen.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:00:53 #165
    162917 tuinfluiter
    pi_52955579
    Dennis eet bij zijn ontbijt een pizza.

(Boodschappenlijst)
    Nadia: Ik bestel de biografie van Hilary CLinton.

(Nou ja, liever muggen dan strontvliegen.)
    De muggen hebben flink bloed gestolen van Nadia en Dennis,
    zij zitten onder de bulten en hebben jeuk.
    pi_52955614
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 10:59 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dus 2 uur bij de FEBO zitten is TV maken?
    Om hem vervolgens stomdronken of knetterstoned "de set" op te sturen, dat is vragen om moeilijkheden imo.
    en als het dan bonje dreigt te worden ene amanda bellen en dan denken dat het nog goed komt hahahahahahaha te triest voor woorden dit
      woensdag 5 september 2007 @ 11:02:30 #167
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_52955619
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:00 schreef tuinfluiter het volgende:
    (Boodschappenlijst)
    Nadia gaat zich nu profileren als een politiek geëngageerd intellectueel?
      † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 11:03:12 #168
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_52955631
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 10:57 schreef blomst het volgende:

[..]

De brian die een spreker tegen pesten wou uitnodigen.
    Je hoeft alleen maar dit topic te lezen en iedereen weet genoeg.

Brian en zijn ware aard.
    ― Mark Twain
    pi_52955654
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 10:58 schreef Verida het volgende:

[..]

Maar ja , de febo kennende zal er hierover gezegd worden, erover praten is niet hetzelfde als het ook doen
    Het ''doen'' is precies waar Jaap en Dennis mee bezig waren bij de stallen.Als ik het me goed herinner hadden zij dat nog uitgeproken ook voordat Huub en Lieke naar de stallen volgden.
    pi_52955655
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

ja ja nu komt ons einsteintje uit de kast. Ik zeg we hebben haar al weken onderschat want Nadia is zo niet hoor......
      woensdag 5 september 2007 @ 11:05:51 #171
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_52955692
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 10:50 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Ze kunnen niet zomaar stoppen met die streams. Zij bieden een interactief produkt aan en de klant betaalt hiervoor.......
    Verder is het hier in Nederland vrij te ageren tegen zaken waar je het niet mee eens bent en kan je bijvoorbeeld een sponsor benaderen.
    Deze gang van zaken had gewoon ingecalculeerd moeten zijn door de programmamakers.
    Het zijn gewoon een stelletje amateurs in mijn ogen.
    Ik denk dat we blij mogen zijn dat we nog steeds de streams kunnen volgen. Door het aanschrijven van sponsors hebben die streamers het programma in gevaar gebracht. Immers het ontrekt geld aan het programma. Geen geld geen programma. Vrij om te ageren prima.... maar ik denk dat 99% niet over de werkelijke gevolgen hebben nagedacht. Streamlocks op alles wat de al slechte naam van DGK nog slechter kan maken is het gevolg. Bedankt.
    Ingecalculeerd zeg je..... Net als vele hier vinden dat het tegen domme mensen moeilijk te winnen is met argumenten. De febo zal die groep streamers ook zo zien. Kortzichtig en dom.
    Ik vind de febo manipulatief maar tegen domme akties is het moeilijk strijden. Vliegtuigen, kaarten, taarten.... prima.... De sponsors laat je met rust.
    En dan het aanschrijven van parlementariers? Hoe dom kun je zijn. Atsma wil het programma zo snel mogelijk van de buis. In mijn ogen kun je dan ook zelf beslissen om niet meer te kijken.
      † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 11:06:18 #172
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_52955704
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het kan nog erger. Brian wil het boek The Google Story, hij denkt dat dat hem verder helpt bij zijn carriere als ICT specialist.
    ― Mark Twain
    pi_52955727
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:04 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ja ja nu komt ons einsteintje uit de kast. Ik zeg we hebben haar al weken onderschat want Nadia is zo niet hoor......
    Ze moet toch wat, want het zal haar best een beetje steken dat ze nu zelfs onder dellie Amanda terecht is gekomen in de popo.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:09:25 #174
    170231 DrsH
    Eerstelijns psycholoog
    pi_52955785
    Ach ik maak me maar niet meer zo druk om de materie.

Feitelijk hoef je je maar op twee hooguit drie spelers te concentreren Brian, Huub en Lieke.

Brian speelt het spel en maakt daarbij gebruik van alle registers voor wat betreft zijn tactiek, dus ook het bekende "leugentje om (zijn) bestwil".
    Huub heeft al eerder te kennen gegeven geen middel te schuwen om zijn doelen te bereiken en is volgens mij nog niet op volle oorlogssterkte, de uitspraak je speelt met mij of je bent tegen mij of je bent voor mij of anders speel je tegen mij wordt nu tegen hem gebruikt.
    Lieke heeft leuke maar ook ook duidelijke vervelende speltechnische eigenschappen, maar speelt het spel in mijn optiek nog redelijk clean. Het feit dat alle agressie tegen haar gericht wordt heeft m.i. enkel en alleen te maken met het feit dat de andere spelers slecht zijn opgewassen tegen Huub zijn verbale kwaliteiten en hopen middels een vertrek van Lieke zijn vertrek te manipuleren.
    pi_52955799
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:05 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik denk dat we blij mogen zijn dat we nog steeds de streams kunnen volgen. Door het aanschrijven van sponsors hebben die streamers het programma in gevaar gebracht. Immers het ontrekt geld aan het programma. Geen geld geen programma. Vrij om te ageren prima.... maar ik denk dat 99% niet over de werkelijke gevolgen hebben nagedacht. Streamlocks op alles wat de al slechte naam van DGK nog slechter kan maken is het gevolg. Bedankt.
    Ingecalculeerd zeg je..... Net als vele hier vinden dat het tegen domme mensen moeilijk te winnen is met argumenten. De febo zal die groep streamers ook zo zien. Kortzichtig en dom.
    Ik vind de febo manipulatief maar tegen domme akties is het moeilijk strijden. Vliegtuigen, kaarten, taarten.... prima.... De sponsors laat je met rust.
    En dan het aanschrijven van parlementariers? Hoe dom kun je zijn. Atsma wil het programma zo snel mogelijk van de buis. In mijn ogen kun je dan ook zelf beslissen om niet meer te kijken.
    en dan weer kom je op de regels terug die ächter zelf heeft opgesteld.
    Hadden ze hun regels nageleefd, en de daders gestraft, dan was er geen mailtje verstuurd denk ik.
      † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 11:10:58 #176
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_52955821
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:07 schreef pullup het volgende:

[..]

Ze moet toch wat, want het zal haar best een beetje steken dat ze nu zelfs onder dellie Amanda terecht is gekomen in de popo.
    Ze gaat zelfs paardrijden in de regen, wat een bikkel is die meid zeg.
    ― Mark Twain
    pi_52955836
    En toch wil ik wel eens zien hoe Brian en Amanda hadden gereageerd als er steeds 5 man op hun doken.Denk dat de villa niet meer heel was.Dus ik vind alles echt niet eerlijk.Hoe kan je Brian nu gaan belonen.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:12:24 #178
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_52955846
    quote:

[..]

Je zegt het zelf al.... en toch gaat Huub drinken... en met zijn geschiedenis.... hoe dom kun je zijn. Je moet je ten aller tijden kunnen beheersen.

Toen ik Huub mmet een glas zag (Huub en Lieke zaten op de rand van het zwembad met een glas Martini) dacht ik meteen al.... domme domme klootzak je leert het nooit.

Ik denk dat de febo een statement heeft willen maken. Huub mag blijven.... maar denken jullie (de streamers) nu ook eens na. En hoe kunnen we de streamers raken? Juist door de CP's niet uit te keren.
    Maar in plaats van OOK naar ons zelf te kijken.... heeft iedereen schuld behalve Huub en dat klopt niet. Huub had simpelweg niet moeten drinken. En zeker niet stiekum. Stiekum drinken vind ik zelfs achterbaks.
    Op woensdag 5 september 2007 11:05 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik ben niet blij om de streams te volgen... hier is reclame voor gemaakt en ik heb hier voor betaald!
    Het is dus een overeenkomst tussen 2 partijen en die kan je niet zomaar eenzijdig ontbinden.

Met alle respect vind ik het knap van jou dat jij denkt te weten wat de febo denkt. En als dat dan al zo is mogen ze ook wel dankbaar zijn voor de input van de streamers want die is er natuurlijk net zo goed. En als een programma geen bestaansrecht meer heeft omdat er geen poen meer binnenkomt dan moeten ze er gewoon een punt achter zetten en niet het volk bedonderen. En btw, de gouden kooi zal toch niet bedoeld zijn voor de intellectuele bovenlaag van Nederland, komop volksvermaak is het, meer niet en naar mening toch ook vaak zeer amusant .
      woensdag 5 september 2007 @ 11:15:39 #180
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_52955911
    Palma, kun jij tegen voetjesmassage? Aldus triest snolletje Nadia.

Goedemorgen.
    Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
      woensdag 5 september 2007 @ 11:16:04 #181
    162917 tuinfluiter
    pi_52955922
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:00 schreef tuinfluiter het volgende:

(Boodschappenlijst)
    vervolg, ook Dior-spullen, sperti, pepermunt, anijsblokjes.........

Palma: Jullie moeten ook eens wat andere dingen bestellen,
    het moet maar eens afgelopen zijn met dat kaas eten.
    Dennis: Maar dit is belegen kaas?
    Palma: Jij wordt belegen als je niet uitkijkt.

(Eerder kreeg de zitkeuken een nieuwe eettafel en stoelen wat verzorgd werd door Jan des Bouvrie)
    Palma: Een beetje killetjes en goedkoopjes.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:17:39 #182
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_52955958
    quote:

[..]

Met alle respect. Je draait het om. Maar Huub is zelf begonnen met drinken. Huub heeft ook Amanda weleens rijkelijk voorzien om iets te bereiken. En nu zou Huub beschermt moeten worden omdat ie zelf stiekum een halve fles wodka (en wat niet meer) naar binnen heeft getikt.
    Huub had in eerste instantie zichzelf moeten beschermen (het gaat verdomme om een miljoen of meer) maar hij kan simpel een borrel niet laten staan.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:17:54 #183
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_52955967
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:16 schreef tuinfluiter het volgende:

vervolg, ook Dior-spullen, sperti, pepermunt, anijsblokjes.........
    Ze gaat haar wallen onder handen nemen?
    pi_52955969
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:12 schreef akveor het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al.... en toch gaat Huub drinken... en met zijn geschiedenis.... hoe dom kun je zijn. Je moet je ten aller tijden kunnen beheersen.

Toen ik Huub mmet een glas zag (Huub en Lieke zaten op de rand van het zwembad met een glas Martini) dacht ik meteen al.... domme domme klootzak je leert het nooit.

Ik denk dat de febo een statement heeft willen maken. Huub mag blijven.... maar denken jullie (de streamers) nu ook eens na. En hoe kunnen we de streamers raken? Juist door de CP's niet uit te keren.
    Maar in plaats van OOK naar ons zelf te kijken.... heeft iedereen schuld behalve Huub en dat klopt niet. Huub had simpelweg niet moeten drinken. En zeker niet stiekum. Stiekum drinken vind ik zelfs achterbaks.
    Wij moeten maar gissen naar wat er gebeurd is.
    Als huub de regels overtreden heeft dan had ook hij de juiste straf moeten hebben.
    Nu moeten we afgaan op "achter" oja en op Brian zijn waarheid.
    Maar dan zou de kooi ws nu leeg zijn, omdat "achter"het straffen maar bleef uitstellen.
    pi_52955988
    quote:

[..]

Je draaft nu wel erg door.Gistermorgen had Huub toch ook niet gedronken.En achter heeft zelfs de grootste vijand van Huub uitgenodigd.Vind het wel makkelijk om nu alle ellende op Huub zijn alcohol te gooien.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:18:50 #186
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_52955989
    Pfffff, wat een begin van de dag. Luisteren en kijken naar een zeer walgelijk koppel op de streams. Dan nog liever die roos. Die straalt tenminste nog meer uit.
    pi_52955994
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:18 schreef blomst het volgende:

[..]

Wij moeten maar gissen naar wat er gebeurd is.
    Als huub de regels overtreden heeft dan had ook hij de juiste straf moeten hebben.
    Nu moeten we afgaan op "achter" oja en op Brian zijn waarheid.
    Als amanda en huub eruit waren gezet had ik er meer vrede mee gehad want dit is allemaal zo halfslachtig
      woensdag 5 september 2007 @ 11:19:52 #188
    186934 Jewscky
    leven en laten leven
    pi_52956015
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:15 schreef ruby het volgende:
    Palma, kun jij tegen voetjesmassage? Aldus triest snolletje Nadia.

Goedemorgen.
    Dat snolletje zit weer met die nix,waarom laten ze geen twee WC potten zien.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:20:20 #189
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_52956026
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze gaat haar wallen onder handen nemen?
    Of misschien voor Dennis die een tros aambeien uit z'n poepert heeft hangen?
      † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 11:20:28 #190
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_52956030
    Naad tegen Amanda: Amannniiieeee, goeiemorgen schoonheid , mooie meid, en een dikke kust volgt.
    ― Mark Twain
      † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 11:20:53 #191
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_52956039
    En daar is Tilly.
    ― Mark Twain
    pi_52956047
    De nagelstyliste is er.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:21:34 #193
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_52956055
    Lieke heeft dus duidelijk behoefte aan een flinke knuffel zo te zien.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:21:36 #194
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_52956056
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:20 schreef ruby het volgende:
    Of misschien voor Dennis die een tros aambeien uit z'n poepert heeft hangen?
    Die mogelijkheid kwam nog niet in me op.
    En bedankt.
    pi_52956071
    lieke omhelst haar en is zo blij dat ze er is.........ik wist niet dat lieke zo op tilly gesteld was
      woensdag 5 september 2007 @ 11:22:40 #196
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_52956087
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die mogelijkheid kwam nog niet in me op.
    En bedankt.
    De nada.
    pi_52956090
    Iedereen moet knuffelen met her.
    pi_52956098
    quote:

[..]

Ik ben met je eens dat Huub niet had moeten drinken maar ik denk dat bij hem door het vernederen van Lieke,zonder dat de Febo ingrijpt, (bijvoorbeeld het toilet inlopen van Jaap en Brian )ook zonder alcohol eens teveel zouden zijn geworden.Het gaat mij dus om de regels van de Febo.Hadden zij zich vanaf het begin altijd aan de door hunzelf opgestelde regels gehouden,was het bellen naar adverteerders etc nooit zo uit de hand gelopen.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:23:22 #199
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_52956103
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:13 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Ik ben niet blij om de streams te volgen... hier is reclame voor gemaakt en ik heb hier voor betaald!
    Het is dus een overeenkomst tussen 2 partijen en die kan je niet zomaar eenzijdig ontbinden.

Met alle respect vind ik het knap van jou dat jij denkt te weten wat de febo denkt. En als dat dan al zo is mogen ze ook wel dankbaar zijn voor de input van de streamers want die is er natuurlijk net zo goed. En als een programma geen bestaansrecht meer heeft omdat er geen poen meer binnenkomt dan moeten ze er gewoon een punt achter zetten en niet het volk bedonderen. En btw, de gouden kooi zal toch niet bedoeld zijn voor de intellectuele bovenlaag van Nederland, komop volksvermaak is het, meer niet en naar mening toch ook vaak zeer amusant .
    Okay het was de schuld van de febo dat Huub zich te buiten heeft gegaan aan overmatig alcohol gebruik. Wat een onzin. Huub heeft mazzel dat ie er nog in zit. En daarbij wij ook.
    Net zo min als jij weet ik wat de febo denkt. Maar het wordt hier te eenzijdig beken. De febo doet veel dingen fout maar in deze is Huub de hoofdschuldige.
    Op woensdag 5 september 2007 11:22 schreef ericahysterica het volgende:
    lieke omhelst haar en is zo blij dat ze er is.........ik wist niet dat lieke zo op tilly gesteld was
    Iemand waar ze een normaal gesprek mee kan hebben.
    pi_52956116
    Amanda huilt om Tilly
      † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 11:24:04 #202
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_52956125
    Tilly vreet Huub bijna op en Huub is ook hardstikke blij om Til te zien.
    ― Mark Twain
      woensdag 5 september 2007 @ 11:24:04 #203
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_52956126
    quote:
    Ik denk dat Lieke met iedereen buiten dat huis blij is. Gisteren kreeg Carlos ook al zo'n knuffel.
    pi_52956127
    Van vol

Op woensdag 5 september 2007 @ 11:09 schreef bella35 het volgende:

hallo mensen ik heb net rtl gebelt het tel.0356718711 daar heb ik gevraagd naar iemand die ovder de gouden kooi gaat .toen kreeg ik iemand aan de lijn en vertelde haar dat ik het niets eens ben dat huub niet zijn cp heeft gekregen omdat ik daar voor sms en als ze brain willen belonen dat ze dat van hun eigen geld moeten doen en niet van mij geld.omdat ze duidelijk vermelde jou favorieten cp punten sms nu daarin zijn ze dus fout.de dame aan de telefoon zei dat ze al meer telefoontjes heeft gehad en dat ze het aan het uitzoeken zijn.ik moest mijn naam en telefoonnr achterlaten en dat zoden ze contact met me zoeken.laten meer mensen dit doen samen staan we sterk.
    pi_52956138
    amanda jankend in tilly s nek jakkie zal til lekker vinden. Tilly begint met de nagels van Lieke
      woensdag 5 september 2007 @ 11:24:50 #206
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_52956143
    Is Amanda nu aan het janken omdat ze weer nieuwe nagels gaat krijgen?
    pi_52956175
    hallo mensen ik heb net rtl gebelt het tel.0356718711 daar heb ik gevraagd naar iemand die ovder de gouden kooi gaat .toen kreeg ik iemand aan de lijn en vertelde haar dat ik het niets eens ben dat huub niet zijn cp heeft gekregen omdat ik daar voor sms en als ze brain willen belonen dat ze dat van hun eigen geld moeten doen en niet van mij geld.omdat ze duidelijk vermelde jou favorieten cp punten sms nu daarin zijn ze dus fout.de dame aan de telefoon zei dat ze al meer telefoontjes heeft gehad en dat ze het aan het uitzoeken zijn.ik moest mijn naam en telefoonnr achterlaten en dat zoden ze contact met me zoeken.laten meer mensen dit doen samen staan we sterk.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:26:21 #208
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_52956177
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:23 schreef kybe het volgende:

[..]

Ik ben met je eens dat Huub niet had moeten drinken maar ik denk dat bij hem door het vernederen van Lieke,zonder dat de Febo ingrijpt, (bijvoorbeeld het toilet inlopen van Jaap en Brian )ook zonder alcohol eens teveel zouden zijn geworden.Het gaat mij dus om de regels van de Febo.Hadden zij zich vanaf het begin altijd aan de door hunzelf opgestelde regels gehouden,was het bellen naar adverteerders etc nooit zo uit de hand gelopen.
    Ik ben het er meer dan eens mee dat Natasia allang de kooi uitgezet had moeten worden. Ik bven altijd tegen fysiek gewled en vind dat dat een directe uitzetting zou moeten zijn. Maar vergeet iet dat Huub dan ook allang weggeweest had gemoeten. Keihard gooien van appels op nix beijvoorbeeld ging in mij ogen veel te ver. Maar daar hoor je niemand over.
    Op woensdag 5 september 2007 11:02 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

en als het dan bonje dreigt te worden ene amanda bellen en dan denken dat het nog goed komt hahahahahahaha te triest voor woorden dit
    achter heeft gisteren duidelijk laten weten dat ze niet met de club op Lieke en Huub mogen springen....
    Zaterdag heeft achter er zelf op aangestuurd door Amanda te bellen...het liep uit de hand toen die twee ongeleide projectielen (Amanda en Nadia) naar de paardenstal stoven....toen Brian er ook nog even bij en de 5 waren weer compleet om tot actie over te gaan.

Hoezo is er niet met de camera's gezien wat zich daar heeft afgespeeld?
    Streamers konden heel veel zien voordat de streamlock er kwam....ze wilden gewoon dat we het niet zagen
    Ik blijf erbij...achter heeft zelf de hand erin gehad dat die hele club op Lieke en Huub sprong.
    Er is gewoon bewust op aangestuurd...het hele gesprek dat die club met Nathanael kon hebben en wat hij in dat gesprek allemaal losliet sprak boekdelen....ze werden gewoon in hun agressie extra aangewakkerd.
    Totaal onverantwoordelijke regie in mijn ogen en zelfs hoofdschuldige van het geheel.
    En dan achteraf met sancties komen waardoor de initiatiefnemers van geweld worden beloond en de mensen die belaagd worden worden gestraft.
    Hoezo moeten kijkers dit allemaal nog begrijpen en wat is in vredesnaam het voorbeeld wat hiermee wordt afgegeven.
    Als dit zo doorgaat naar het einde toe voorspel ik dat er een deze dagen echt een keer iets ernstigs gebeurt daar in dat huis.
    Zoals Huub al meerdere keren heeft gezegd...de agressieve sfeer in het huis is te snijden en dit kan goed fout gaan.
    pi_52956188
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:23 schreef akveor het volgende:

[..]

Okay het was de schuld van de febo dat Huub zich te buiten heeft gegaan aan overmatig alcohol gebruik. Wat een onzin. Huub heeft mazzel dat ie er nog in zit. En daarbij wij ook.
    Net zo min als jij weet ik wat de febo denkt. Maar het wordt hier te eenzijdig beken. De febo doet veel dingen fout maar in deze is Huub de hoofdschuldige.
    ben ik niet met je eens hoor.....maar dat geeft niet mag toch? en hier wilde ik het maar bij houden. In ieder geval bedankt voor je reactie
    pi_52956229
    dochter van tilly is al 25 kg afgevallen kan jaap ook zegt Tilly
      woensdag 5 september 2007 @ 11:29:06 #212
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_52956239
    quote:
    Dat doet die trut natuurlijk om Amanda en Nadia af te troeven. Zo is ze. Vriendjes worden met de vriendjes van de vijand.
    pi_52956244
    quote:

[..]

echt niet, als ze met het stalgebeuren Huub hadden gestraft met een exit, hadden ze brian ook moeten laten gaan.(slaan Lieke)
    En hadden ze het in beeld gebracht dan hadden de Huub fans gebaald, maar hadden ze wel een oordeel kunnen maken, en was ws de beide exits terecht gevonden.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:29:44 #214
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_52956254
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:11 schreef rooie3 het volgende:
    En toch wil ik wel eens zien hoe Brian en Amanda hadden gereageerd als er steeds 5 man op hun doken.Denk dat de villa niet meer heel was.Dus ik vind alles echt niet eerlijk.Hoe kan je Brian nu gaan belonen.
    Ik moet steeds denken aan Sylvia's uitspraak..... maar kan hem niet meergoed voor de geest krijgen...
    Iets met de beste leerlingen krijgen de zwaarste lessen ofzo....

[..]

Zeker weten.
    Als je een alcoholrestrictie beleid voert ben je hoofdverantwoordelijke dat dit ook wordt nageleefd....als zij dan zelf niet opletten en tijdig ingrijpen kan je dat niet zomaar een ander in de schoenen schuiven....ze weten dat ook
    pi_52956309
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:23 schreef blomst het volgende:

[..]

Iemand waar ze een normaal gesprek mee kan hebben.
    Ik dacht dat Tilly niet meer zou komen.
    pi_52956347
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:31 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik dacht dat Tilly niet meer zou komen.
    ja Tilly had toch een brief geschreven hierover? Ik meen die gelezen te hebben
      woensdag 5 september 2007 @ 11:34:25 #218
    96599 SlagerKorrel
    wat doe je daar?
    pi_52956376
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:26 schreef bella35 het volgende:
    Weet je nog wie je aan de lijn had?
    ik snij wat lapjes vlees en ik maak leverworstjes klaar
      woensdag 5 september 2007 @ 11:34:53 #219
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_52956382
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:26 schreef riri het volgende:

[..]

achter heeft gisteren duidelijk laten weten dat ze niet met de club op Lieke en Huub mogen springen....
    Zaterdag heeft achter er zelf op aangestuurd door Amanda te bellen...het liep uit de hand toen die twee ongeleide projectielen (Amanda en Nadia) naar de paardenstal stoven....toen Brian er ook nog even bij en de 5 waren weer compleet om tot actie over te gaan.

Hoezo is er niet met de camera's gezien wat zich daar heeft afgespeeld?
    Streamers konden heel veel zien voordat de streamlock er kwam....ze wilden gewoon dat we het niet zagen
    Ik blijf erbij...achter heeft zelf de hand erin gehad dat die hele club op Lieke en Huub sprong.
    Er is gewoon bewust op aangestuurd...het hele gesprek dat die club met Nathanael kon hebben en wat hij in dat gesprek allemaal losliet sprak boekdelen....ze werden gewoon in hun agressie extra aangewakkerd.
    Totaal onverantwoordelijke regie in mijn ogen en zelfs hoofdschuldige van het geheel.
    En dan achteraf met sancties komen waardoor de initiatiefnemers van geweld worden beloond en de mensen die belaagd worden worden gestraft.
    Hoezo moeten kijkers dit allemaal nog begrijpen en wat is in vredesnaam het voorbeeld wat hiermee wordt afgegeven.
    Als dit zo doorgaat naar het einde toe voorspel ik dat er een deze dagen echt een keer iets ernstigs gebeurt daar in dat huis.
    Zoals Huub al meerdere keren heeft gezegd...de agressieve sfeer in het huis is te snijden en dit kan goed fout gaan.
    En toch laten ze Huub erin en halen zich daarna de woede op de hals van de streamers om de CP's niet uit te keren?
    Huub was maandag niet voor niets zo zenuwachtig. Hij weet dat ie weer heel dicht bij een exit was. Maar ipv blij te zijn dat de smaakmaker nog in het programma zit kotzen we collectief de febo uit. Zoeken overal de oorzaak behalve bij onszelf en Huub.
    Op woensdag 5 september 2007 11:33 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ja Tilly had toch een brief geschreven hierover? Ik meen die gelezen te hebben
    Ja ik ook, ze wilde niet geassocieerd worden met het programma.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:35:59 #221
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_52956416
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:34 schreef SlagerKorrel het volgende:

[..]

Weet je nog wie je aan de lijn had?
    Dat stukje was gequote van VOL.
    pi_52956421
    Beste Carlos Lens , ik heb je altijd een echte kerel gevonden. Jij had je zaakjes voor elkaar . Mooie kop , goed lijf en een heerlijke baan waarbij je heel het Gooi betaald kan uitwonen .
    Helaas moet ik mijn mening over jou bijstellen .
    Jij weet toch ook wat er in de kooi gebeurt ? Jij weet van de aanranding van Lieke . Jij weet van het constant getreiter van groepen tegen individuen . Carlos jij bent het rode kruis niet . Jij staat niet boven de partijen. Jouw komst naar de kooi geeft de bewoners weer energie om weer eens flink slachtoffers uit te kiezen. Jouw komst naar de kooi geeft de bewoners het idee dat alles goed is.
    Jij staat nergens voor . Je denkt dat jouw verschijning goede reklame is voor je werk? Denk je niet dat een punt maken , ergens voor staan , veel beter is voor je imago.
    Carlos ik vond je een hele kerel .Er komt een tijd in elke man zijn leven om dat te bewijzen. Ik hoop dat je dat bewijs gaat leveren.
    www.cppp.nl
      woensdag 5 september 2007 @ 11:36:46 #223
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_52956436
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:30 schreef riri het volgende:

[..]

Zeker weten.
    Als je een alcoholrestrictie beleid voert ben je hoofdverantwoordelijke dat dit ook wordt nageleefd....als zij dan zelf niet opletten en tijdig ingrijpen kan je dat niet zomaar een ander in de schoenen schuiven....ze weten dat ook
    Okay nu heeft de febo ervoor gekozen dat Huub zich stiekum te buiten is gegaan aan alcohol.
    Op woensdag 5 september 2007 11:34 schreef akveor het volgende:

[..]

En toch laten ze Huub erin en halen zich daarna de woede op de hals van de streamers om de CP's niet uit te keren?
    Huub was maandag niet voor niets zo zenuwachtig. Hij weet dat ie weer heel dicht bij een exit was. Maar ipv blij te zijn dat de smaakmaker nog in het programma zit kotzen we collectief de febo uit. Zoeken overal de oorzaak behalve bij onszelf en Huub.
    Is dat dan ook een reden om Lieke zo hard aan te pakken, punten af te pakken en voor lul te zetten door brian extra punten te geven en volledig te negeren dat brian lieke had geslagen???
      woensdag 5 september 2007 @ 11:37:44 #225
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_52956468
    Misschien hebben ze Tilly gesmeekt om weer te komen om het een beetje "gezellig" te maken. Zoiets?
      woensdag 5 september 2007 @ 11:38:09 #226
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_52956482
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:34 schreef akveor het volgende:
    Huub heeft de vorige keer een laatste waarschuwing gehad: een volgende misstap was geen boete, maar een exit. Hoewel Huub mijn 'favoriet' is (favoriet in de meest brede zin van het woord, that is) had ik het meer fair gevonden als hij er inderdaad was uitgegooid. Mits streamers waar ik mijn info van krijg ook daadwerkelijk te zien krijgen wat er is voorgevallen en niet met een kluitje in het riet worden gestuurd.

Op deze manier creëren de makers enkel verwarring en invulling die nergens echt op kan worden gestaafd.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:38:19 #227
    96599 SlagerKorrel
    wat doe je daar?
    pi_52956488
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:35 schreef ruby het volgende:

[..]

Dat stukje was gequote van VOL.
    Nee hoor, kijk maar goed.
    ik snij wat lapjes vlees en ik maak leverworstjes klaar
    pi_52956559
    Tilly geeft de groeten door van Nena,Eric,Sylvia en Ilona aan Huub en Lieke
      woensdag 5 september 2007 @ 11:40:51 #229
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_52956563
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:38 schreef SlagerKorrel het volgende:

[..]

Nee hoor, kijk maar goed.
    Er staat toch boven het stukje vermeld dat het van VOL komt?
    pi_52956576
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:37 schreef ruby het volgende:
    Misschien hebben ze Tilly gesmeekt om weer te komen om het een beetje "gezellig" te maken. Zoiets?
    Gaat de nagelstyliste cursus van Amanda dan ook weer beginnen?

BTW , Goedemorgen allemaal, heftige discussies hier .
    ieder oordeel heeft zijn nadeel
      woensdag 5 september 2007 @ 11:41:43 #231
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_52956588
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:40 schreef ruby het volgende:

En hier is de gequote schrijfster zelf:
    DGK [COS#2416] The day after they blew it....
    pi_52956613
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:40 schreef ruby het volgende:

[..]

Had ik gedaan.Maar ze had het zelf ook hier neergezet.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:42:43 #233
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_52956618
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:36 schreef Verida het volgende:

[..]

Is dat dan ook een reden om Lieke zo hard aan te pakken, punten af te pakken en voor lul te zetten door brian extra punten te geven en volledig te negeren dat brian lieke had geslagen???
    Ik heb al gezegd dat ik het kiezersbedrog vind en vind ook niet dat de febo de CP's niet had mogen uitkeren. Die extra punten voor Brian heb ik niet op de streams gehoord. Iemand wel? 100%?
    Het beleid tegen Lieke heb ik nooit begrepen. De haat van de vijf niet. Mar ook de tegenwerking van de febo niet.

Eeen theorie zou kunnen zijn dat Huub en Lieke te sterk zijn met z'n tweeen als het BB style word en van iedereen kunnen winnen als ze op de bank terrecht komen. Lievelingetje Brian loopt dan wel erg veel gevaar.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:43:12 #234
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_52956631
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

En hier is de gequote schrijfster zelf:
    DGK [COS#2416] The day after they blew it....
    Oké oké, ik geef m'n fout toe.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:43:52 #235
    131016 mspoez
    Crazy catlady
      woensdag 5 september 2007 @ 11:44:12 #236
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_52956655
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:42 schreef akveor het volgende:

Die extra punten voor Brian heb ik niet op de streams gehoord. Iemand wel? 100%?
    Villa Vandaag:
    quote:
    pi_52956677
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:36 schreef akveor het volgende:

[..]

Okay nu heeft de febo ervoor gekozen dat Huub zich stiekum te buiten is gegaan aan alcohol.
    Zij hebben de alcoholrestrictie ingevoerd en behoren die ook uit te voeren.
    Je kan niet van mensen verwachten die een feestje hebben dat die de glaasjes tellen die ze drinken.

Niemand praat hier over schuld alleen maar over verantwoordelijkheden.
    Als je mensen in de gaten wilt houden doe dat dan wel heel goed...ze hebben honderden camera's tot hun beschikking.

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 05-09-2007 11:56:39 ]
    pi_52956689
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:42 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik heb al gezegd dat ik het kiezersbedrog vind en vind ook niet dat de febo de CP's niet had mogen uitkeren. Die extra punten voor Brian heb ik niet op de streams gehoord. Iemand wel? 100%?
    Het beleid tegen Lieke heb ik nooit begrepen. De haat van de vijf niet. Mar ook de tegenwerking van de febo niet.

Eeen theorie zou kunnen zijn dat Huub en Lieke te sterk zijn met z'n tweeen als het BB style word en van iedereen kunnen winnen als ze op de bank terrecht komen. Lievelingetje Brian loopt dan wel erg veel gevaar.
    Die verdubbeling van zijn aantal contactpunten kun je inmiddels lezen op de tien site
      † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 11:46:33 #239
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_52956719
    edit.
    ― Mark Twain
      woensdag 5 september 2007 @ 11:47:37 #240
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_52956747
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Huub heeft de vorige keer een laatste waarschuwing gehad: een volgende misstap was geen boete, maar een exit. Hoewel Huub mijn 'favoriet' is (favoriet in de meest brede zin van het woord, that is) had ik het meer fair gevonden als hij er inderdaad was uitgegooid. Mits streamers waar ik mijn info van krijg ook daadwerkelijk te zien krijgen wat er is voorgevallen en niet met een kluitje in het riet worden gestuurd.

Op deze manier creëren de makers enkel verwarring en invulling die nergens echt op kan worden gestaafd.
    Iets wat de streamers over zichzelf hebben geroepen met die ondoordachte akties. Het is het temperament van sommige streamers dat het nu gelocked wordt.
    Zelf ben ik van mening dat ze alles moeten laten zien. Helaas kunnen sommige fora gebruikers niet meer relativeren en gaan zich te buiten aan het aanschrijven van (met moeite verkregen) sponsors... die zorge dat de inkomsten (dus ook het programma) gevaar loopt en ze moeten stoppen.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:49:34 #241
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_52956792
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:47 schreef akveor het volgende:

[..]

Iets wat de streamers over zichzelf hebben geroepen met die ondoordachte akties. Het is het temperament van sommige streamers dat het nu gelocked wordt.
    Zelf ben ik van mening dat ze alles moeten laten zien. Helaas kunnen sommige fora gebruikers niet meer relativeren en gaan zich te buiten aan het aanschrijven van (met moeite verkregen) sponsors... die zorge dat de inkomsten (dus ook het programma) gevaar loopt en ze moeten stoppen.
    Dat is inderdaad nogal triest.
      † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 11:50:08 #242
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_52956802

11:14 - Een waterig welkom

Lieke loopt nieuwsgierig naar de auto toe, die door de poort is komen rijden. “Nou ja zeg! Ik zag de auto en ik dacht dat is Til toch niet?”, zegt Lieke stomverbaasd. Maar wat blijkt... De blondine werpt zich onmiddellijk in de armen van de nagelstyliste. Hand in hand lopen Tilly en Lieke de Villa binnen. ‘Eindelijk eens een vriendelijk gezicht’, lijkt het buitenbeentje te denken. Ook bij Amanda lijkt Tilly wat los te maken. De 19-jarige barst namelijk spontaan in tranen uit!

Bron: VV.
    ― Mark Twain
      woensdag 5 september 2007 @ 11:50:12 #243
    162917 tuinfluiter
    pi_52956805
    Palma: Volgend jaar moeten we wel nieuwe tuinkussens hebben.

Tilly: Hoe gaat het?
    Lieke: Gaat goed.
    Tilly: Zal wel?
    Lieke: Ja, nu wel weer , ik het gisteren goede gesprekken gehad.
    Tilly: Dat is mooi.

(Amanda huilt en wil zich aankleden om naar Tilly te gaan.
    Tilly: Lieke mag als eerste. (en tegen lieke) Dan worden jouw nagels ook eens goed gedaan.

(Huub loopt hand in hand met Tilly buiten om haar spullen op te halen.)
    Tilly: Ik heb tijdens mijn vakantie het wel een beetje gevolgd.
    Huub: Als ik niet oppas , mag ik voorgoed op vakantie.
    Tilly: Het was wel weer heftig dus, kunnen jullie nou door 1 deur?
    Huub: Er vallen nu harde sancties.

Tilly: Ik kom niet iedere week terug, ik kijk het eerst even aan, ik heb af en toe wel gekeken.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:51:08 #244
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_52956822
    quote:

Vind ik nonsens. Bij een interactief 'programma' zoals DGK kun je als maker op je vingers natellen dat de kijkers/streamers meeleven en meevoelen, compleet met de daarbij horende emoties. Zeker als zaken oneerlijk lijken (blijken?) te gaan. Ik vind het van absolute onkunde getuigen als je daar vervolgens sancties tegen die kijkers/streamers tegenover stelt, vanuit een eigen schuld, dikke bult gedachte.
    quote:
    Ook hiervoor vind ik streamertje pesten geen goede, professionele oplossing. Bewijs het tegendeel dan maar, denk ik dan. Overtuig je sponsors van jouw gelijk. Kennelijk konden ze dat dus niet.
    pi_52956830
    De stemmen van Amanda en Palma zijn op dit moment vrijwel niet uit elkaar te houden.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:51:48 #246
    170837 Spoko
    mellow mood has got me...
    pi_52956836
    RTL brengt dat hele programma om zeep...die 100.000 euro van die jackpot af,dat doen ze alleen maar omdat het ze nie teveel geld moet gaan kosten...
      woensdag 5 september 2007 @ 11:52:41 #247
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_52956856
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:51 schreef pullup het volgende:
    De stemmen van Amanda en Palma zijn op dit moment vrijwel niet uit elkaar te houden.
    Erg he? Net twee krijsende asbakken.
    pi_52956873
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:51 schreef pullup het volgende:
    En jij luistert daar vrijwillig naar? Knap .
    ieder oordeel heeft zijn nadeel
    pi_52956883
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:52 schreef ruby het volgende:

[..]

Erg he? Net twee krijsende asbakken.
    Ja het versterkt elkaar ook nog eens om over het volume van de ander heen te komen.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:53:59 #250
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_52956887
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:45 schreef pullup het volgende:

[..]

Die verdubbeling van zijn aantal contactpunten kun je inmiddels lezen op de tien site
    Thanks...
    Hij heeft dus een verdubbeling van zijn CP's en heeft dus niet de CP's gekregen van iemand anders.
    Ik moet zeggen dat Brian al een paar dagen anders sprak over het 5 tegen 2....
    De febo vind dus dat positief gedrag beloond moet worden. Kan ik me eigenlijk best wel in vinden. Maar ik vind ook dat het eigenlijk gewoon normaal gedrag zou moeten zijn. En dat juist die rat beloond wordt... is wel ff slikken.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:55:17 #251
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_52956911
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:53 schreef akveor het volgende:

Ik moet zeggen dat Brian al een paar dagen anders sprak over het 5 tegen 2....
    Maar denk jij dat die pacifistische invalshoek van Brian uit zichzelf komt of dat die ingegeven is door achter? Ik neig heel erg naar het tweede.
    pi_52956966
    Lieke stond gisteren op het punt haar 24 uur aan te vragen.
    pi_52956967
    Geen streamlock terwijl Lieke over Brian praat deze keer.
    pi_52956975
    Lieke wilde gisteren dus haar 24 uur aanvragen...
    de gesprekken met Tilly worden erg verhelderend vandaag...
      woensdag 5 september 2007 @ 11:59:23 #255
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_52956987
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:58 schreef pullup het volgende:
    Geen streamlock terwijl Lieke over Brian praat deze keer.
    Waarschijnlijk is die knoppenpsycho ff koffie aan het halen.
    pi_52957015
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar denk jij dat die pacifistische invalshoek van Brian uit zichzelf komt of dat die ingegeven is door achter? Ik neig heel erg naar het tweede.
    Het was ook overduidelijk in dat gesprek met amanda, waarin hij zichzelf als pacifier betitelde. Het was overigens hetzelfde gesprek waarin hij Lieke beschuldigde dat zij het hem gunde om nooit vader te worden. Dit haalde hij uit de uitspraak van Lieke dat ze hem een keer een knietje in zijn ballen zou geven. Dus welk gedeelte van dit gesprek komt bij de febo vandaan en welk gedeelte uit zijn eigen verknipte geest.
    pi_52957045
    quote:

[..]

Nee, niet overal iets achter zoeken. Brian is gewoon een heel vredelievend persoon. Peace man
    "When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
      woensdag 5 september 2007 @ 12:03:53 #258
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_52957097
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vind ik nonsens. Bij een interactief 'programma' zoals DGK kun je als maker op je vingers natellen dat de kijkers/streamers meeleven en meevoelen, compleet met de daarbij horende emoties. Zeker als zaken oneerlijk lijken (blijken?) te gaan. Ik vind het van absolute onkunde getuigen als je daar vervolgens sancties tegen die kijkers/streamers tegenover stelt, vanuit een eigen schuld, dikke bult gedachte.
    [..]

Ook hiervoor vind ik streamertje pesten geen goede, professionele oplossing. Bewijs het tegendeel dan maar, denk ik dan. Overtuig je sponsors van jouw gelijk. Kennelijk konden ze dat dus niet.
    De grootste fout is dat ze de fysiek gweld regel hebben gebroken. Dat had een exit voor Huub, Brian, Amanda en Natasia had betekend. Zo had het gemoeten populaire Huub of niet....

Amanda reageert niet eens...
      woensdag 5 september 2007 @ 12:05:25 #260
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_52957125
    Wat heeft Amanda nu weer aan? Eén of ander kort pofbroekje?
    pi_52957145
    tilly heeft dezelfde ringtone als ik
    There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
      woensdag 5 september 2007 @ 12:07:10 #262
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_52957168
    Amanda kan het zeker niet aan dat Lieke alleen met Tilly is?
    pi_52957171
    quote:

[..]

Nee is echt puur eigenbelang.
    Als hij Amanda niet had tegengehouden was zijn back-up weg.
      woensdag 5 september 2007 @ 12:08:00 #264
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_52957182
    quote:

[..]

Ik misschien ook..... hij heeft het toch maar gedaan... iets wat in het belang van de show was en niet voor hem. Hij is Huub liever kwijt dan rijk want mocht er een finale komen dat de kijkers beslist kan hem dat wel eens dat miljoen kosten.

Want hoelang zou Huub zich nog kunnen beheersen (als ie zaterdagavond al niet de beheersing is verloren) als hij en Lieke constant aangevallen worden.

[..]

Hou toch op...met moeite verkregen sponsors....voor sponsoren is er maar één doel en dat is geld verdienen.
    Als je een programma interaktief maakt kan je ervan op aan dat mensen zich er mee gaan bemoeien...daar hadden ze van tevoren over na moeten denken.
    Er is maar één doel van dit programma en dat is dat er zoveel mogelijk geld mee verdiend wordt.
    Of dat nou gaat over de ruggen van vele mensen maakt hen geen fluit uit.
    Maar met één aspect van het geheel hebben ze van tevoren geen rekening gehouden...de macht van de kijker,de streamer.
    Die macht rijkt veel verder dan dat zij voor mogelijk hadden gehouden...en dat is maar goed ook...niet iedereen sluit zijn ogen voor zaken die niet kunnen en trekken aan de bel....zoals bij die groepsmolestatie van Lieke.
    De stem van de kijker geldt...het is de enige stem die geldt en daarvan zijn zij zich op dit moment heel bewust en dat is maar goed ook.
    Nooit mag je je door iemand de mond laten snoeren...je hebt altijd het recht om je mening te geven en behoort dat ook altijd te doen,in welke situatie dan ook.
    De kijker is de koning......zo is het en zo zal het altijd blijven....laat ze daar maar eens goed van doordrongen zijn zou ik zeggen.
    pi_52957189
    Helaas, Amanda komt bij tilly en Lieke zitten, en vraagt de nodige aandacht.
      woensdag 5 september 2007 @ 12:08:18 #267
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_52957190
    Waarom we op stream 3 en 4 weer een villa te zien krijgen?
    pi_52957191
    ALS brian al is "veranderdt"...dan is dat vast van korte duur..Ook ik vind dat ze het verkeerd aanpakken..goed gedrag belonen is niks mis mee, zo doen ze dat ook met kleine kinderen, ben alleen benieuwd hoelang brian dit nog gaat volhouden...
      woensdag 5 september 2007 @ 12:09:26 #269
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_52957210
    Jezus Amanda, ga Brian pijpen ofzo. Je krijgt straks wel weer de volle aandacht van Tilly.
    pi_52957214
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:08 schreef blomst het volgende:
    Zij wil toch nooit bij Lieke in de kapsalon zitten,laat ze dan nu ook opdonderen.
      woensdag 5 september 2007 @ 12:09:46 #271
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_52957215
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:07 schreef farceman het volgende:

[..]

Nee is echt puur eigenbelang.
    Als hij Amanda niet had tegengehouden was zijn back-up weg.
    Sjees.... Lieke heeft Huub ook een paar keer beschermd... idd eigenbelang... so what...?
    pi_52957238
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef akveor het volgende:

[..]

De grootste fout is dat ze de fysiek gweld regel hebben gebroken. Dat had een exit voor Huub, Brian, Amanda en Natasia had betekend. Zo had het gemoeten populaire Huub of niet....
    Daar ben ik het helemaal mee eens
      Admin woensdag 5 september 2007 @ 12:11:09 #274
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_52957243
    quote:

[..]

Hij zit niet voor niets al zo lang in de kooi, het is een rat en die zijn rattig slim
    Oftewel, hij rook z'n kans en greep die.

woensdag 5 september 2007 @ 12:11:42 #275
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_52957254
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:08 schreef meisjezondernaam het volgende:
    ALS brian al is "veranderdt"...dan is dat vast van korte duur..Ook ik vind dat ze het verkeerd aanpakken..goed gedrag belonen is niks mis mee, zo doen ze dat ook met kleine kinderen, ben alleen benieuwd hoelang brian dit nog gaat volhouden...
    Wanneer Brian op de terugvalt... vind ik dat ie deze CP's dubbel terug moeten geven. Dat was mooi geweest als dat ook in de brief zou staan.
    Amanda eist alle aandacht op en begint over haar premiére uitje met Nadia..
    pi_52957276
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:08 schreef riri het volgende:

[..]

Hou toch op...met moeite verkregen sponsors....voor sponsoren is er maar één doel en dat is geld verdienen.
    Als je een programma interaktief maakt kan je ervan op aan dat mensen zich er mee gaan bemoeien...daar hadden ze van tevoren over na moeten denken.
    Er is maar één doel van dit programma en dat is dat er zoveel mogelijk geld mee verdiend wordt.
    Of dat nou gaat over de ruggen van vele mensen maakt hen geen fluit uit.
    Maar met één aspect van het geheel hebben ze van tevoren geen rekening gehouden...de macht van de kijker,de streamer.
    Die macht rijkt veel verder dan dat zij voor mogelijk hadden gehouden...en dat is maar goed ook...niet iedereen sluit zijn ogen voor zaken die niet kunnen en trekken aan de bel....zoals bij die groepsmolestatie van Lieke.
    De stem van de kijker geldt...het is de enige stem die geldt en daarvan zijn zij zich op dit moment heel bewust en dat is maar goed ook.
    Nooit mag je je door iemand de mond laten snoeren...je hebt altijd het recht om je mening te geven en behoort dat ook altijd te doen,in welke situatie dan ook.
    De kijker is de koning......zo is het en zo zal het altijd blijven....laat ze daar maar eens goed van doordrongen zijn zou ik zeggen.
    wat dit betreft mag de kooi best BB worden..laat ons maar bepalen wie er uit moet iedere maand. 1...eindelijk gebeurt er wat
    2...Binnen een half jaar zijn alleen huub en lieke er nog...beter kan niet...win win situatie....tenzij iemand wil gaan beweren dat die 2 dan niet overblijven, de populariteitspoll spreekt boekdelen,..duidelijker kan haast niet
    pi_52957286
    Til tegen Liek:Je hebt poeder op je gezicht, heb je gesnoven?

Lieke: Nee, dat doet Amanda
    pi_52957287
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hij zit niet voor niets al zo lang in de kooi, het is een rat en die zijn rattig slim
    Oftewel, hij rook z'n kans en greep die.
    Net zoals Brian alle hoekjes kent die niet gefilmd worden. Zo slim en rattig is Brian. Hij weet dus ook precies wanneer hij iemand kan raken of niet.
    Go hard or go home
    pi_52957291
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:08 schreef blomst het volgende:
    Ooooooooooooowwwwwwwww...okeeeeeeeeeeeeeeeeeee..............
    pi_52957342
    Amanda verdwijnt eindelijk

Tilly tegen Lieke:" ik voelde meteen dat je gespannen werd."
    pi_52957346
    heeft brian nu de contactpunten van huub?
      Admin woensdag 5 september 2007 @ 12:15:42 #283
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_52957355
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:12 schreef noekje het volgende:

[..]

Net zoals Brian alle hoekjes kent die niet gefilmd worden. Zo slim en rattig is Brian. Hij weet dus ook precies wanneer hij iemand kan raken of niet.
    Dus hoe kloterig ook, hij speelt het spel uitstekend!

Zeg ik dit echt?

pi_52957368
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:15 schreef Rotterdammert het volgende:
    heeft brian nu de contactpunten van huub?
    Nope
    pi_52957373
    Als ik daar zou wonen zou ik ook zeer blij zijn als Tilly langs komt. Zij is de meest normale medewerker.
      woensdag 5 september 2007 @ 12:16:15 #286
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_52957374
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef akveor het volgende:

Daar ben ik het helemaal mee eens: gelijke monniken, gelijke kappen.
    pi_52957383
    Amanda die de beschaafdheid weer eens niet op kan brengen dat ze Lieke even tijdens de nagelsessie met Tilly alleen laat zodat Lieke haar babbeltje kan voeren met Tilly.
    Het zijn die momenten dat er iemand van buiten komt welke voor de bewoners zo belangrijk zijn.
    Amanda's nagelmoment komt straks ook en dan heeft ze genoeg tijd om met Tilly te babbelen.

Het zijn die kleine dingen waardoor je merkt dat bij Amanda alles alleen maar draait om haar zelf.
    Het verblijf in de Gouden kooi heeft bij Amanda er alleen maar toe geleid dat haar egoistische karakter nog meer is gegroeid.

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 05-09-2007 12:32:13 ]
    pi_52957388
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:08 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik misschien ook..... hij heeft het toch maar gedaan... iets wat in het belang van de show was en niet voor hem. Hij is Huub liever kwijt dan rijk want mocht er een finale komen dat de kijkers beslist kan hem dat wel eens dat miljoen kosten.

Want hoelang zou Huub zich nog kunnen beheersen (als ie zaterdagavond al niet de beheersing is verloren) als hij en Lieke constant aangevallen worden.
    Wat heeft Brian dan zo goed gedaan.Lieke slaan,ook gistermorgen mee doen met opjutten.Onwaarheden vertellen en net doen of hij de held is.Dat je hier voor beloond word zeg
    pi_52957403
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dus hoe kloterig ook, hij speelt het spel uitstekend!

Zeg ik dit echt?
    En hij likt zich het best in bij de FEBO. Jaap en Huub zijn een stuk minder gehoorzaam.
    pi_52957427
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:16 schreef riri het volgende:
    Amanda die de beschaafdheid weer eens niet op kan brengen dat ze Lieke even tijdens de nagelsessie met Tilly alleen laat zodat Lieke haar babbeltje kan voeren met Tilly.
    Het zijn die momenten dat er iemand van buiten komt welke voor de bewoners zo belangrijk zijn.
    Amanda's nagelmoment komt straks ook en dan heeft ze genoeg tijd om met Tilly te babbelen.

Het zijn die kleine dingen waardoor je merkt dat bij Amanda alles alleen maar draait om haar zelf.
    Het verblijf in de Gouden kooi heeft bij Amanda er allleen maar toe geleid dat haar egoistische karakter nog meer is gegroeid.
    Dit was een heel tekenend bezoekje inderdaad. Ik werd er zelf al geirriteerd van hoe dat kind met die rotstem alleen maar over zichzelf zat te blaffen. Dus ik kon me goed voorstellen dat ook Lieke zich weer zat te ergeren.
    pi_52957437
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:15 schreef pullup het volgende:
    Amanda verdwijnt eindelijk

Tilly tegen Lieke:" ik voelde meteen dat je gespannen werd."
    En voordat zij wegliep weer even een sneer naar Lieke.
    pi_52957462
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:19 schreef kybe het volgende:

[..]

En voordat zij wegliep weer even een sneer naar Lieke.
    Lieke had de onderhuidse snerenwedstrijd allang gewonnen door haar cocaïne opmerking.
    pi_52957479
    Ligt bij anderen stream 1 er ook uit ?
      woensdag 5 september 2007 @ 12:23:04 #294
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_52957509
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:21 schreef pullup het volgende:
    Nope. Alleen zie ik op stream 3 + 4 wel weer een villa met tuin.
      † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 12:25:46 #295
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_52957565
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:21 schreef pullup het volgende:
    Misschien stoppen je streams vandaag, dan vallen ze nl 1 voor 1 uit.
    ― Mark Twain
    pi_52957582
    pi_52957602
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

Misschien stoppen je streams vandaag, dan vallen ze nl 1 voor 1 uit.
    Ik hoop van niet

Ik hoor nu wat Lieke allemaal heeft aangevraagd als cursus en dat klinkt ( behalve die chakra toestand) best leuk
      woensdag 5 september 2007 @ 12:29:15 #298
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_52957625
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:16 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Wat heeft Brian dan zo goed gedaan.Lieke slaan,ook gistermorgen mee doen met opjutten.Onwaarheden vertellen en net doen of hij de held is.Dat je hier voor beloond word zeg
    Toch was het Brian die met een trendbreuk bezig was..... ingegeven door de febo of niet....
      woensdag 5 september 2007 @ 12:30:58 #299
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_52957658
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:29 schreef akveor het volgende:

Toch was het Brian die met een trendbreuk bezig was..... ingegeven door de febo of niet....
    Maar als het, zoals ik vermoed, ingegeven is door achter, dan is dat helemaal niet zijn verdienste en is het een farce om daar ook nog een beloning aan vast te hangen.
      † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 12:31:03 #300
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_52957661
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:28 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik hoop van niet

Ik hoor nu wat Lieke allemaal heeft aangevraagd als cursus en dat klinkt ( behalve die chakra toestand) best leuk
    Alleen jammer dat ze niks honoreren en Lieke gewoon laten stikken.
    Lieke zegt tegen Til dat Brian haar heeft geslagen, en dit zonder streamlock.
    ― Mark Twain
      † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 12:33:59 #301
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_52957712
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar als het, zoals ik vermoed, ingegeven is door achter, dan is dat helemaal niet zijn verdienste en is het een farce om daar ook nog een beloning aan vast te hangen.
    Precies, het enige dat ik kan bedenken is dat het voor de TVkijker is, zodat Brian goed uit de verf komt.
    ― Mark Twain
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')