Het is ook maar mijn samenvatting van het spel en een samenvatting van geobserveerde emoties die het spel losmaken.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:09 schreef Nostalgist het volgende:
Het is maar een spelletje......
quote:Op woensdag 5 september 2007 08:02 schreef Nostalgist het volgende:
21:58 - Binnenkort weer visite!
Brian denkt al druk na over wat hij kan doen met zijn net gewonnen contactpunten. “Mijn tante heeft gezegd wel te willen komen”, zegt hij blij. Ja, toch altijd weer een feest, die populariteitspoll. We kunnen weer een hoop bezoek verwachten!
21:52 - En de meest populaire Miljonair is...
Het verschil tussen de vier anderen is groot. Jaap staat op de vierde plek met ‘slechts’ 9% van de stemmen. “Brian, u hebt een groep vaste fans. U staat op de derde plek met 11% van de stemmen.” Huub staat wederom boven aan! De Oldenzaler heeft maarliefst 49% van de stemmen gekregen. Vriendin Lieke heeft er 150 contactpunten bij, dus 15% van de stemmen. Sportief als ze is, feliciteert Nadia het stel: “Gefeliciteerd”, zegt ze als enige. Dat is nog eens een overwinning!
Bron: www.goudenkooi.tv
Die klootzakken die het programma sturen,laten het ons alvast weten dat Brain het gaat winnen![]()
![]()
Dit is de enige officiele berichtgeving over de Popupoll van gisteravond. De redactie moet ook met een probleem zitten.... Wat kunnen ze wel en niet voor tekst plaatsen.....
Huub, Lieke en Amanda moesten al hun CP's die ze gewonnen hadden inleveren, en kregen een boete;
100.000 euro van het prijzengeld af, en 1000 euro van hun inleg.
Waarom? We weten het niet.
De indruk bestaat, dat Brian de CP's heeft gekregen omdat hij zich po...... (Streamlock)
Huub kwam later op de avond positief terug na een bezoek bij de FEBO. Onduidelijk is waarom....
Men is zonder problemen gaan slapen.
Hier geven wij Commentaar Op Streams.
Andere zaken kunnen je kwijt in de Slow Chat en andere topics.
[afbeelding]
![]()
Inderdaad en de dat de cp's evt. naar Brian zijn gegaan is ook werkelijk niet goed!! Sms'ers stemmen niet voor hem dus dat betekent in principe dat hem de punten niet gegund worden.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:50 schreef Clank het volgende:
Dat er gestraft wordt in de vorm van het niet uitbetalen van cp's.. oké... máár dan moet het wel voor een ieder een gelijk aantal zijn. Op deze manier worden Huub en Lieke een stuk meer benadeeld dan Amanda.
Dat Brian 'beloond' wordt met cp's voor bepaald aktie/gedrag vind ik werkelijk te zot voor woorden!![]()
Is het al zeker dat die punten naar Brian gaan?quote:Op woensdag 5 september 2007 08:50 schreef Clank het volgende:
Dat er gestraft wordt in de vorm van het niet uitbetalen van cp's.. oké... máár dan moet het wel voor een ieder een gelijk aantal zijn. Op deze manier worden Huub en Lieke een stuk meer benadeeld dan Amanda.
Dat Brian 'beloond' wordt met cp's voor bepaald aktie/gedrag vind ik werkelijk te zot voor woorden!![]()
Wat tot gevolg heeft dat er minder ge-smst wordt en Huub in de popo zakt, voilá, Jaap's voorspelling komt uit.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Inderdaad en de dat de cp's evt. naar Brian zijn gegaan is ook werkelijk niet goed!! Sms'ers stemmen niet voor hem dus dat betekent in principe dat hem de punten niet gegund worden.
Dat zou helemaal te gek voor woorden zijn, dat kunnen ze gewoonweg niet maken, maar Brian heeft een ceepeeboom, die maakt zich nergens druk om.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:58 schreef kybe het volgende:
[..]
Is het al zeker dat die punten naar Brian gaan?
Geen idee of hij al die punten heeft gekregen, maar hij is zeker beloond in de vorm van cp's.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:58 schreef kybe het volgende:
[..]
Is het al zeker dat die punten naar Brian gaan?
Absoluut. Waarbij de kijker niet anders kan dan instemmen met de gift aan Brian. De brenger van het positivisme in de kooi. De nieuwe messias. De ideale schoonzoon. De koene anaalridder. De positive parapik.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:00 schreef Clank het volgende:
Ik kijk nooit naar de uitzendingen, maar ze zullen het wel zo knippen en plakken dat het allemaal heel terecht lijkt wat er gisteravond is gebeurd.
Het opstoken van de rest, het bashen van Huub en Lieke én Lieke slaan.. zó hoort het dus.. dát is goed gedrag!!!quote:Op woensdag 5 september 2007 09:03 schreef beequeen het volgende:
Ter opheldering![]()
Brian daarentegen mag zich rijk rekenen: hij kreeg, wegens zijn goede gedrag van de afgelopen dagen zijn contact punten dubbel uitgekeerd. Tja, de één zijn dood is de ander zijn brood...
Dit is toch niet te gelovenquote:Op woensdag 5 september 2007 09:03 schreef beequeen het volgende:
Ter opheldering![]()
08:25 - Bitterzoete overwinning
Roerige tijden zijn wederom aangebroken in De Gouden Kooi. De Miljonairs lijken te smachten naar de buitenwereld en het spel wordt hard gespeeld de afgelopen week. Vooral Huub en Lieke moeten het bezuren, maar dat maakt de twee niet minder populair. Huub kreeg maarliefst 49% van de stemmen, maar deze overwinning heeft helaas een zure bijsmaak. Het geduw en getrek van gisterochtend zorgde ervoor dat Huub, Lieke en Amanda direct al hun contactpunten weer moesten inleveren. Brian daarentegen mag zich rijk rekenen: hij kreeg, wegens zijn goede gedrag van de afgelopen dagen zijn contact punten dubbel uitgekeerd. Tja, de één zijn dood is de ander zijn brood...
Bron :VV
Zijn goede gedrag de afgelopen dagen.Zijn ze daar gek geworden ofzo.Hij slaat Lieke,zit de boel op te jutten en krijgt dubbele punten.Stond goed gemutst op maar ben nu alweer kwaad.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:03 schreef beequeen het volgende:
Ter opheldering![]()
Roerige tijden zijn wederom aangebroken in De Gouden Kooi. De Miljonairs lijken te smachten naar de buitenwereld en het spel wordt hard gespeeld de afgelopen week. Vooral Huub en Lieke moeten het bezuren, maar dat maakt de twee niet minder populair. Huub kreeg maarliefst 49% van de stemmen, maar deze overwinning heeft helaas een zure bijsmaak. Het geduw en getrek van gisterochtend zorgde ervoor dat Huub, Lieke en Amanda direct al hun contactpunten weer moesten inleveren. Brian daarentegen mag zich rijk rekenen: hij kreeg, wegens zijn goede gedrag van de afgelopen dagen zijn contact punten dubbel uitgekeerd. Tja, de één zijn dood is de ander zijn brood...
Daar kun je dus als je een sms gestuurd hebt niets tegenin brengen. Ze geven niet de punten van huub aan brian, pakken huub en lieke gewoon hun punten af. Het argument dat je kunt hebben om te zeggen dat je smsjes stuurt om ze aan contactpunten te helpen kunnen ze nu ook weerleggen. Je hebt ze immers aan contactpunten geholpen, alleen kunnen zij bepalen wanneer die contactpunten weer worden afgepakt.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:03 schreef beequeen het volgende:
Ter opheldering![]()
WELK GOED GEDRAG???quote:Op woensdag 5 september 2007 09:03 schreef beequeen het volgende:
Ter opheldering![]()
Brian daarentegen mag zich rijk rekenen: hij kreeg, wegens zijn goede gedrag van de afgelopen dagen zijn contact punten dubbel uitgekeerd. Tja, de één zijn dood is de ander zijn brood...
Goedemorgen, je zou die knul zo bij je in huis nemen, de schat. Als The Mother From Hell hem niet meer wil heb ik nog wel een kamertje vrij.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Absoluut. Waarbij de kijker niet anders kan dan instemmen met de gift aan Brian. De brenger van het positivisme in de kooi. De nieuwe messias. De ideale schoonzoon. De koene anaalridder. De positive parapik.
Goedemorgen.
Moet je wel overal camera's ophangen anders stampt hij je binnen de kortste keren door het huis heen.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen, je zou die knul zo bij je in huis nemen, de schat. Als The Mother From Hell hem niet meer wil heb ik nog wel een kamertje vrij.![]()
En z'n grootste daad, zich prima indekken voor de camera, aan anderen ZIJN waarheid vertellen.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
WELK GOED GEDRAG???
Dat hij duidelijk ingefluisterd zegt dat 5 tegen 2 niet okay is? Dat hij op verzoek van achter Dennis en Huub uit elkaar zou hebben gehaald?
Goede daden die -oh hoe toevallig- allemaal verborgen zijn gebleven achter streamlock na streamlock.
Charlatans.
Brian verdient de Nobelprijs voor vredequote:Op woensdag 5 september 2007 09:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen, je zou die knul zo bij je in huis nemen, de schat. Als The Mother From Hell hem niet meer wil heb ik nog wel een kamertje vrij.![]()
Terwijl de makers van het programma hem alle ruimte geven voor zijn propaganda.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:10 schreef yvonne het volgende:
En z'n grootste daad, zich prima indekken voor de camera, aan anderen ZIJN waarheid vertellen.
Ik ben benieuwd wat Lieke gaat doen vandaag.
Alleen bij brian zijn verhaal kwam geen streamlock, en dat is ook heel vreemd.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
En z'n grootste daad, zich prima indekken voor de camera, aan anderen ZIJN waarheid vertellen.
Ik ben benieuwd wat Lieke gaat doen vandaag.
Maar hier moet toch weat achter zitten.En waarom mogen we wel horen dat Lieke nu steeds Brian gaat confronteren met dat slaan.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian verdient de Nobelprijs voor vrede![]()
Doe ik ook altijd bij mijn zoontje van 4, positief gedrag belonenquote:Op woensdag 5 september 2007 09:05 schreef T-lex het volgende:
Opzich snap ik wel dat ze nu eindelijk ook is iemand belonen. Boetes uitdelen helpt blijkbaar niet. Dus nu stimuleren ze de groep ook zelf is in te grijpen bij een escalatie.![]()
Juist.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat tot gevolg heeft dat er minder ge-smst wordt en Huub in de popo zakt, voilá, Jaap's voorspelling komt uit.
Dus Lieke weer de pineut. Ben benieuwd hoe snel we een streamlock krijgen.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:12 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke, Nadia, Brian en Dennis moeten uit bed, de rest mag uitslapen
Het wachten is op een filmje van BBoon waar de acties van Brian van de afgelopen dagen, eens keurig op een rijtje worden gezet...quote:Op woensdag 5 september 2007 09:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar hier moet toch weat achter zitten.En waarom mogen we wel horen dat Lieke nu steeds Brian gaat confronteren met dat slaan.
Dacht dat hij dat niet meer deed sinds hij bedreigd was.Ja het word steeds gekkerquote:Op woensdag 5 september 2007 09:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het wachten is op een filmje van BBoon waar de acties van Brian van de afgelopen dagen, eens keurig op een rijtje worden gezet...
Tuurlijk liegt Lieke niet, maar er zijn zgn geen beelden van dus Brian gaat vrijuit.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:15 schreef blomst het volgende:
Brian mag vrij met glazen gooien, deuren stuk slaan, dat word allemaal geaccepteerd.
en dan ook nog Lieke slaan.
Ik geloof Lieke wel, waarom zou die daar om liegen.
Dan moeten ze van hele goede huize komen, om dit goed te praten.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:00 schreef Clank het volgende:
Ik kijk nooit naar de uitzendingen, maar ze zullen het wel zo knippen en plakken dat het allemaal heel terecht lijkt wat er gisteravond is gebeurd.
Hij zal bovendien wel weer het excuus hebben dat hij amanda moest beschermen tegen huub oid. hij is toch de grote beschermheer van de vrouwen in het huis. lieke rekent hij gemakshalve daar niet onder, omdat hij daar eigenlijk zelf een beetje bang van isquote:Op woensdag 5 september 2007 09:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk liegt Lieke niet, maar er zijn zgn geen beelden van dus Brian gaat vrijuit.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen... Ze weten van gekkigheid niet welke straf ze nu weer moeten bedenken.....quote:Op woensdag 5 september 2007 09:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat een DGK_Redactie zo weinig creatief is met sancties en zichzelf niet kan houden aan eigen opgelegde regels, dat ze nu dit soort maatregelen "moeten" nemen...........over de rug van de fans van dit programma, hoe dom kun je zijn!
Goede gedarg van de afgelopen dagen?? Valt Lieke slaan daar ook onder...?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:03 schreef beequeen het volgende:. Brian daarentegen mag zich rijk rekenen: hij kreeg, wegens zijn goede gedrag van de afgelopen dagen zijn contact punten dubbel uitgekeerd. Tja, de één zijn dood is de ander zijn brood...
Thanks Pullup !quote:Op woensdag 5 september 2007 09:24 schreef pullup het volgende:
Mooie TT en bewonderenswaardig accurate OP om de dag mee te beginnen.![]()
Daar zouden ze Huub en Lieke een voor moeten waarderen, Amanda en Nadia geven Fries alleen maar aandacht als het op het rooster staat, en dan nog proberen ze de meeste tijd er onderuit te komen, terwijl ze wel de meeste ervaring hebben in de omgang met paarden.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks Pullup !
Lieke wil snel Fries eten gaan geven.....Vandaar de snelle aankleedactie...
Het is ook een rasartiest.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:30 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
nog maar net de ogen open en wat is het eerste wat ze doet?
En in plaats van die beelden te laten zien mogen we genieten van de opmaaksessie van Naad.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Lieke wil snel Fries eten gaan geven.....Vandaar de snelle aankleedactie...
Hear Hear.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Daar zouden ze Huub en Lieke een voor moeten waarderen, Amanda en Nadia geven Fries alleen maar aandacht als het op het rooster staat, en dan nog proberen ze de meeste tijd er onderuit te komen, terwijl ze wel de meeste ervaring hebben in de omgang met paarden.
Kunnen ze niet een lege wc pot laten zien, in plaats van die platreetkop.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:30 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
nog maar net de ogen open en wat is het eerste wat ze doet?
Het is dus overduidelijk, ze willen van de streamers af, om op hun eigen lullige manier een eind te kunnen breien aan deze poppenkast.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
En in plaats van die beelden te laten zien mogen we genieten van de opmaaksessie van Naad.![]()
Hier kan ik me wel in vinden, en ja, ik heb er ook geen woorden voor. Gisteravond met stomme verbazing zitten kijken naar die poppenkast en ik ben nog steeds bloedlink.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:41 schreef Verida het volgende:
[..]
.
We worden werkelijk aan alle kanten belazerd en ik hoop dat Lieke en Huub na de kooi de 50.000 euro boete gesponsoord krijgen om het werkelijke verhaal naar buiten te brengen.
Het is te walgelijk voor woorden wat er hier gebeurt.
Welk verhaal?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:47 schreef Verida het volgende:
Het moet me ook nog even van het hart dat ik het hele 'psycholoogverhaal' van Lieke ook waanzin vindt.
Lieke heeft gisteren na het hele punteninlevergedoe tegen huub gezegd dat ze achter was geweest en een gesprek had gehad met anita (de psycholoog)quote:
Welke sanctie zouden ze in gedachten hebben als Lieke toch naar Brian gaat?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:48 schreef Meganog het volgende:
Volgens Brian hebben hij en Lieke een verbod om bij elkaar te komen.
Ik denk dat brian dat terplekke verzon.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Welke sanctie zouden ze in gedachten hebben als Lieke toch naar Brian gaat?
Exit!! Waarschijnlijkquote:Op woensdag 5 september 2007 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Welke sanctie zouden ze in gedachten hebben als Lieke toch naar Brian gaat?
We hebben toch allemaal kunnen zien dat dat mens incapabel is. Neem het anger managementgebeuren, dat sloeg werkelijk nergens op.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Lieke heeft gisteren na het hele punteninlevergedoe tegen huub gezegd dat ze achter was geweest en een gesprek had gehad met anita (de psycholoog)
Inderdaad, ze moet zich dus verrot schamen en zou eigenlijk door andere psychologen aangesproken moeten worden op dit gedrag en deze maatregelen.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
We hebben toch allemaal kunnen zien dat dat mens incapabel. Neem het anger managementgebeuren, dat sloeg werkelijk nergens op.
We hebben er weer een uitstekende verslaggeefster bij!!quote:Op woensdag 5 september 2007 09:56 schreef petraa het volgende:
Brian had gisteravond het leuke idee om slechte dingen en dingen waar ze spijt van hadden op te schrijven en te verbranden in de vuurkorf. Goh wat zal dat weer positief in de uitzending komen
En ja ik ben stom ik heb weer streams genomen.!!!!
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:58 schreef petraa het volgende:
Men 5 minuten streams en ik walg nu al van die kop van Brian!
Deze psychologe hoort thuis in het geitenwollensokken circuit, haar universitair nivo is vergelijkbaar met Brian zijn "HBO" nivo. Ik ga er vanuit dat zij met de hakken over de sloot haar studie heeft afgerond.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
We hebben toch allemaal kunnen zien dat dat mens incapabel is. Neem het anger managementgebeuren, dat sloeg werkelijk nergens op.
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:58 schreef petraa het volgende:
Men 5 minuten streams en ik walg nu al van die kop van Brian!
Wat versta jij onder het geitenwollensokken circuit in dit geval ?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:00 schreef DrsH het volgende:
[..]
Deze psychologe hoort thuis in het geitenwollensokken circuit, haar universitair nivo is vergelijkbaar met Brian zijn "HBO" nivo. Ik ga er vanuit dat zij met de hakken over de sloot haar studie heeft afgerond.
Wat te denken van: zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat versta jij onder het geitenwollensokken circuit in dit geval ?
Onderwijl Kumbaya my Lord, Kumbaya zingend, zeker?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:56 schreef petraa het volgende:
Brian had gisteravond het leuke idee om slechte dingen en dingen waar ze spijt van hadden op te schrijven en te verbranden in de vuurkorf. Goh wat zal dat weer positief in de uitzending komen, ze moeten toch een positieve wending geven aan eht verdubbelen van zijn cp's
Ik kan het niet echt 'zacht' noemen als glashard wordt beweerd dat de hele aanranding min of meer lag aan eigen uitlokkingquote:Op woensdag 5 september 2007 10:04 schreef DrsH het volgende:
[..]
Wat te denken van: zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Brian kennende denk ik het wel, maar geen idee, ik heb het niet gezien. Nadia vertelde het.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onderwijl Kumbaya my Lord, Kumbaya zingend, zeker?
Ik kan me die sessie nog levendig herrinneren, Lieke en Huub kwamen amper aan bod, terwijl de rest een podium kreeg om hun beklag te doen, vooral Brian, walgelijk.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan het niet echt 'zacht' noemen als glashard wordt beweerd dat de hele aanranding min of meer lag aan eigen uitlokking
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Hij zit op aandacht tte wachten, hij wil zijn verhaal doen natuurlijk.
de psycholoog zal wel gevraagd hebben hoe voel je je nu?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:47 schreef Verida het volgende:
Het moet me ook nog even van het hart dat ik het hele 'psycholoogverhaal' van Lieke ook waanzin vindt.
Iedere weldenkende psycholoog had toch allang het advies gegeven dat blootstaan aan constante vernedering en gepest voor een mens een hele slechte zaak is. Iedere psycholoog met verstand van zaken geeft toch het advies om hier zo snel mogelijk vandaan te gaan, of om weerbaar te zijn en de pesters te pareren. Het pareren mag echter niet, want zo gauw als er iets verzonnen wordt door Lieke wordt het door achteren afgeblazen. De volgende vernedering dus
Als psycholoog moet je je dus verrot schamen dat je dit begeleidt.
quote:10:03 - Bange Brian
Langzaam verschijnen de Miljonairs één voor één aan het firmament. Jaap wandelt rond, en ook Brian meldt zich. “Is er geen krant vandaag?”, vraagt Brian, nog half slapend. “Ja wel, maar die heeft Lieke in beslag genomen. Ze is hem aan het lezen in de fitnessruimte”, antwoordt Palma. “Zou één van jullie de krant voor mij willen halen?”, vraagt Brian angstig, die kennelijk ieder contact met Lieke wil vermijden vandaag. De spanning is ook vandaag dus te snijden. Hoe lang gaat dit goed?
Lieke kwam zeker aan bod toen, zij lokte namelijk erg uit met haar gedrag ,volgens zweefteef Anita.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan met die sessie nog levendig herrinneren, Lieke en Huub kwamen amper aan bod, terwijl de rest een podium kreeg om hun beklag te doen, vooral Brian, walgelijk.
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:10 schreef Copycat het volgende:
Och gossie, lieve, vreedzame Brian is bang voor Lieke de Kenau:
[..]
Ik heb Natasia nooit over een hond gehoord??quote:Op woensdag 5 september 2007 09:59 schreef beequeen het volgende:
Brian krijgt foto's van José. Het is de hond van Natasja, Moos.
[afbeelding]
En Jaap zich gedroeg als een halve zool en er van de zijde van Anita geen correctie in zijn richting volgde. Dit soort psychologen vermijden bewust de confrontatie.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan met die sessie nog levendig herrinneren, Lieke en Huub kwamen amper aan bod, terwijl de rest een podium kreeg om hun beklag te doen, vooral Brian, walgelijk.
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik heb Natasia nooit over een hond gehoord??
Foto's zijn genomen bij de paardenbak?
Ze houdt ook zoveel van der kindjesquote:Op woensdag 5 september 2007 10:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik heb Natasia nooit over een hond gehoord??
Foto's zijn genomen bij de paardenbak?
Ik blijf me verbazen over zoveel onzin.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooie verdraaiing ook weer...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit is dus het bewijs dat er wel degelijk contact was met de achterban, zonder dat wij het in beeld kregen.quote:
Dat zien de kijkbuiskindertjes toch niet. Brian is lief, vredelievend, recht door zee en zo integer.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:12 schreef Meganog het volgende:
Mooie verdraaiing ook weer...
Brian zei dat het hem en Lieke verboden is om bij elkaar te komen.
Brian gaf net aan dat het een hond was van iemand anders.. ws iemand van achter.. hij kon de naam niet noemen.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is dus het bewijs dat er wel degelijk contact was met de achterban, zonder dat wij het in beeld kregen.
Wie weet heeft die kutredactie hem al op de hoogte gebracht van Lieke's behoefte om die rat er 1 op 1 mee te confronteren, wat ze in een personlijk gesprek met Huub heft aangegeven. Ik zou zeggen tegen Lieke, laat hem nog even zweten, kan z'n woedeaanval, die zeker komen zal, alleen maar groter zijn.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:12 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat zijn geen "ogen" die hebben een of andere vage cusus gedaan.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:11 schreef DrsH het volgende:
[..]
En Jaap zich gedroeg als een halve zool en er van de zijde van Anita geen correctie in zijn richting volgde. Dit soort psychologen vermijden bewust de confrontatie.
Is dat zo? Dat heb ik gemist dan, sorry.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian gaf net aan dat het een hond was van iemand anders.. ws iemand van achter.. hij kon de naam niet noemen.
Nee hij heeft een verdubbeling gekregen van de contactpunten die hij zelf heeft verdiend.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:21 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de CP's van H&L daadwerkelijk naar Brian zijn gegaan?
Nee, Brian heeft een verdubbeling gekregen van de gewonnen ceepees, 220 dus, dit voor bewezen diensten.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:21 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de CP's van H&L daadwerkelijk naar Brian zijn gegaan?
zegt Palma toch eens een waar woord.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:20 schreef pullup het volgende:
Palma over Dennis: " Hij had ook gewoon een kutje moeten hebben, dat schiet zo niet op "
Sharon.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:25 schreef StephanL het volgende:
He heette die blonde schoonmaakster ook alweer? Manon?
Die nix wilde niet koppen,anders ging zijn haar door elkaar.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:21 schreef StephanL het volgende:
Ze zeiken Dennis af over zijn ijdelheid. En weten nu waar het mis ging met Dennis zijn voetbal carriere, hij was teveel bezig met zijn haar.
Charon, sharonquote:Op woensdag 5 september 2007 10:25 schreef StephanL het volgende:
Was erg onder de indruk van dat verhaal.En dit is ook een raar experiment,wist niet dat ik een onbekende die mij niks aan heeft gedaan zo kan haten.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zijn geen "ogen" die hebben een of andere vage cusus gedaan.
En toch en toch, wij zijn net zo goed deel van het spel, kijk maar naar ons, als experiment best aardig toch?
Maar, wie doet de nazorg?
Als je leest wat het bij riri losmaakt dan mag je je gerust afvragen welke schade het nog meer aanricht.
Liekequote:Op woensdag 5 september 2007 10:25 schreef StephanL het volgende:
Ik heb het gehele verhaal gelezen en krijg het er buitengewoon koud van als ik dat lees. Dat zo'n situatie diepe wonden achterlaat is begrijpelijk en verklaarbaar. Voor wat betreft DGK is het een vrijwillige keuze van de deelnemers, zij kunnen uitstappen wanneer zij willen, dat ligt in een gezinssituatie dus duidelijk anders.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zijn geen "ogen" die hebben een of andere vage cusus gedaan.
En toch en toch, wij zijn net zo goed deel van het spel, kijk maar naar ons, als experiment best aardig toch?
Maar, wie doet de nazorg?
Als je leest wat het bij riri losmaakt dan mag je je gerust afvragen welke schade het nog meer aanricht.
Dat is wel een goeie van Sharonquote:Op woensdag 5 september 2007 10:32 schreef tuinfluiter het volgende:
(Handen in je zakken)
Palma: Jullie doen hier ook niet veel, je zou toch eens
een keer iets op kunnen pakken en de vaatwasser leeghalen.
(Lieke zit op het bed met een masker op, Palma is hier niet blij mee, maar)
Plasmascherm: Is goed.
(Nog even over Dennis en kutje)
Palma: Dennis had gewoon een kutje moeten hebben, dat schiet zo niet op,
het lijkt goddorie wel of Dennis iedere dag naar een premiere moet,
hoe doet hij dat als hij moet voetballen?
Sharon: Hij komt dan pas de tweede helft binnen.
Maar dan zit ik met de vraag, wat was er gebeurd als "achter"hem gewoon naar bed had laten gaan?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:35 schreef akveor het volgende:
De theorie dat ze van de streamers afwillen kan ik me niet in vinden. Omdat ze simpel kunnen stoppen met de streams. Ik krijg sterk de indruk dat redaktie door het onthouden van de CP's de streamers duidelijk willen maken dat ze niet alles kunnen maken te voordele van Huub (Sponsors en andere betrokkenen aanschrijven). Het laatste kan ik me wel in vinden.
Waar ik me niet in kan vinden is dat tijdenens de PP geadverteerd is met dat de wannabees CP's verdienen door je stem. Dat is dus een vorm van kiezersbedrog. Er wordt steeds maar gezegd dat Brian de punten zou krijgen. Ik heb dat nergens gehoord.
Wat er zaterdag gebeurt is had, als ik het goed begrijp, ook een exit voor Huub kunnen zijn en voor Amanda gisteren ook een exit. Huub was maandag erg zenuwachtig en latere erg opgelucht. Gisteren nam Amanda (als ik Huub mag geloven) ook al afscheid.
Ik krijg het idee dat de febo de link wil leggen dat populare Huub mag blijven en de pro Huub stemmers dankbaar moeten zijn dat ie er nog is.
En om eerlijk te zijn ik baal dat Huub zaterdag heeft gedronken. Het is z'n eigen schuld. Hij had niet stiekum moeten drinken. Sterker nog Huub moet helemaal niet drinken want hij kan zich duidelijk niet goed beheersen wanneer hij gedronken heeft.
Al die excuses zoeken voor hem vind ik belachelijk. Hij kan niet tegen alcohol toch meent hij weer (en stiekum) te kunnen drinken. Hij heeft zichzelf, de febo en de streamers een slechte dienst bewezen.
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:32 schreef tuinfluiter het volgende:
(Handen in je zakken)
Palma: Jullie doen hier ook niet veel, je zou toch eens
een keer iets op kunnen pakken en de vaatwasser leeghalen.
(Lieke zit op het bed met een masker op, Palma is hier niet blij mee, maar)
Plasmascherm: Is goed.
(Nog even over Dennis en kutje)
Palma: Dennis had gewoon een kutje moeten hebben, dat schiet zo niet op,
het lijkt goddorie wel of Dennis iedere dag naar een premiere moet,
hoe doet hij dat als hij moet voetballen?
Sharon: Hij komt dan pas de tweede helft binnen.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 5 september 2007 10:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar dan zit ik met de vraag, wat was er gebeurd als "achter"hem gewoon naar bed had laten gaan?
grote kans dat er dan niets was gebeurd.
Wij kunnen ook stoppen met kijken, net zoals de bewoner uit het huis kan stappen, en toch doen we het niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:33 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik heb het gehele verhaal gelezen en krijg het er buitengewoon koud van als ik dat lees. Dat zo'n situatie diepe wonden achterlaat is begrijpelijk en verklaarbaar. Voor wat betreft DGK is het een vrijwillige keuze van de deelnemers, zij kunnen uitstappen wanneer zij willen, dat ligt in een gezinssituatie dus duidelijk anders.
Ze kunnen niet zomaar stoppen met die streams. Zij bieden een interactief produkt aan en de klant betaalt hiervoor.......quote:Op woensdag 5 september 2007 10:35 schreef akveor het volgende:
De theorie dat ze van de streamers afwillen kan ik me niet in vinden. Omdat ze simpel kunnen stoppen met de streams. Ik krijg sterk de indruk dat redaktie door het onthouden van de CP's de streamers duidelijk willen maken dat ze niet alles kunnen maken te voordele van Huub (Sponsors en andere betrokkenen aanschrijven). Het laatste kan ik me wel in vinden.
Waar ik me niet in kan vinden is dat tijdenens de PP geadverteerd is met dat de wannabees CP's verdienen door je stem. Dat is dus een vorm van kiezersbedrog. Er wordt steeds maar gezegd dat Brian de punten zou krijgen. Ik heb dat nergens gehoord.
Wat er zaterdag gebeurt is had, als ik het goed begrijp, ook een exit voor Huub kunnen zijn en voor Amanda gisteren ook een exit. Huub was maandag erg zenuwachtig en latere erg opgelucht. Gisteren nam Amanda (als ik Huub mag geloven) ook al afscheid.
Ik krijg het idee dat de febo de link wil leggen dat populare Huub mag blijven en de pro Huub stemmers dankbaar moeten zijn dat ie er nog is.
En om eerlijk te zijn ik baal dat Huub zaterdag heeft gedronken. Het is z'n eigen schuld. Hij had niet stiekum moeten drinken. Sterker nog Huub moet helemaal niet drinken want hij kan zich duidelijk niet goed beheersen wanneer hij gedronken heeft.
Al die excuses zoeken voor hem vind ik belachelijk. Hij kan niet tegen alcohol toch meent hij weer (en stiekum) te kunnen drinken. Hij heeft zichzelf, de febo en de streamers een slechte dienst bewezen.
Oh, maar wel voor heel Nederland?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:46 schreef beequeen het volgende:
Naad kan met haar moeder moeilijk praten over haar sexleven, dat vindt ze genant.
Ze doet het liever live op de streams blijkbaar.![]()
Brian liegt 9 van de 10 keer, een van de vele voorbeelden:de beautycase van Ilona had hij toch ook niet weggegooid.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:40 schreef riri het volgende:
Brian is weer helemaal hyper aan zijn toontje waarop hij spreekt en hoe hij lacht te horen....zijn lichaamstaal spreekt weer boekdelen
Het is zo'n gluipert.
Credits pakken die hij niet verdient en zijn mond niet open doet over zaken waar hij wel open over zou moeten zijn.....zoals niets zeggen over dat hij wel de mastermind was om Jaap eruit te krijgen en dat heel sneaky in Huubs zijn schoenen liet schuiven....ook dat hij Lieke heeft geslagen hoor je hem niet over.
Ik heb Lieke nog nooit horen liegen dus als die zegt dat Brian haar heeft geslagen geloof ik haar op haar woord....ze is niet zomaar zo van slag en woedend daarover.
Ze haddn Dr Phil er heen moeten sturen...die had ze wel anders aangepakt!quote:Op woensdag 5 september 2007 10:11 schreef DrsH het volgende:
[..]
En Jaap zich gedroeg als een halve zool en er van de zijde van Anita geen correctie in zijn richting volgde. Dit soort psychologen vermijden bewust de confrontatie.
Huub moet niet vergeten dat ie daar ook zit om tv te maken. Waarschijnlijk wou Huub na z'n vermaning de kont tegen de krib gooien door naar bed te gan. De febo was hier niet blij mee. De denkfout is dat Huub drank handelen en hij meende dit te kunnen omzeilen. De febo had hem naar bed kunnen laten gaan. Maar de meute was toch al opgefokt dat ze Huub toch niet met rust hadden gelaten. De febo had dan de andere bewoners moeten sommeren om Huub met rust te laten. In mijn ogen heeft de febo Huub al meer dan genoeg gewaarschuwt betreffende zijn alcohol gebruik en dan nog stiekum ook. Huub heeft zelf toegegeven dat ie een fout heeft gemaakt. In mijn opinie maakt Huub elke keer dezelfde fout door weer te gaan drinken.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar dan zit ik met de vraag, wat was er gebeurd als "achter"hem gewoon naar bed had laten gaan?
grote kans dat er dan niets was gebeurd.
Ik denk dat je gelijk hebt .......en ik weet wel wie hier de winnaar NA de gouden kooi is ....en dat is geen huub of brian maar dat zal lieke zijn. (als pleister op de wonde)quote:Op woensdag 5 september 2007 10:40 schreef riri het volgende:
Brian is weer helemaal hyper aan zijn toontje waarop hij spreekt en hoe hij lacht te horen....zijn lichaamstaal spreekt weer boekdelen
Het is zo'n gluipert.
Credits pakken die hij niet verdient en zijn mond niet open doet over zaken waar hij wel open over zou moeten zijn.....zoals niets zeggen over dat hij wel de mastermind was om Jaap eruit te krijgen en dat heel sneaky in Huubs zijn schoenen liet schuiven....ook dat hij Lieke heeft geslagen hoor je hem niet over.
Ik heb Lieke nog nooit horen liegen dus als die zegt dat Brian haar heeft geslagen geloof ik haar op haar woord....ze is niet zomaar zo van slag en woedend daarover.
Ja, was dat maar waar, nee ik denk dat de FEBO (onpartijdig als ze zijn) er alles aan doetquote:Op woensdag 5 september 2007 10:31 schreef Clank het volgende:
Ik kan maar één reden bedenken voor de actie van de Febo van gisteravond. Ze gaan mee in het 'gevoel' van Brian. Brian die zich zelf zo geweldig vindt, die Huub heeft vastgehouden en ervoor heeft gezorgd dat de ruzie niet verder uit de hand liep. Ze geven hem gelijk in alles en belonen hem zelfs met extra cp's. Brian die zichzelf al zó geweldig vindt gaat zich nóg meer gedragen als de grote winnaar.. en de Febo laat hem straks vallen als een baksteen zodat de klap nog harder aankomt!!
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, was dat maar waar, nee ik denk dat de FEBO (onpartijdig als ze zijn) er alles aan doet
om die laffe klootzak te laten winnen. Brainless, die altijd iedereen heeft aangezet tot gebash
op Huub en Lieke en altijd heeft geprobeerd Huub tot fysiek geweld uit te lokken, is nu opeens
de grote pacifist![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel lekker, geen streams meer en FOK weer op redelijk normale snelheid ......
Achter weet dus wel degelijk dat Brian te ver is gegaan naar Lieke en haar heeft geslagen....vandaar dat achter niet wil dat hij bij haar in de buurt komt...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:12 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet...hij heeft er net 1,5 uur op zitten boenen.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:56 schreef wie.. het volgende:
Wat een verlopen kop heeft die Dennis .
Dan had de Febo veel eerder in moeten grijpen.De laatste regel was uitlokken tot fysiek geweld is verboden/exit.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub moet niet vergeten dat ie daar ook zit om tv te maken. Waarschijnlijk wou Huub na z'n vermaning de kont tegen de krib gooien door naar bed te gan. De febo was hier niet blij mee. De denkfout is dat Huub drank handelen en hij meende dit te kunnen omzeilen. De febo had hem naar bed kunnen laten gaan. Maar de meute was toch al opgefokt dat ze Huub toch niet met rust hadden gelaten. De febo had dan de andere bewoners moeten sommeren om Huub met rust te laten. In mijn ogen heeft de febo Huub al meer dan genoeg gewaarschuwt betreffende zijn alcohol gebruik en dan nog stiekum ook. Huub heeft zelf toegegeven dat ie een fout heeft gemaakt. In mijn opinie maakt Huub elke keer dezelfde fout door weer te gaan drinken.
Alle ellende heeft ie over zichzelf uitgeroepen. Hij kan niet over drank. Huub is gewoon alcoholist. Schoppen, gooien en ander fysiek geweld. Mensen sluiten de ogen omdat de 5 grote losers zijn (inclusief mezelf) maar het is niet eerlijk. huub zou op dezelfde gore manier gebruik gemaakt hebben van de situatie.
De brian die een spreker tegen pesten wou uitnodigen.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]de betrouwbare brian die het adres van cora op de streams gooide de integere brian die tot haat opriep naar Marokkanen. de fatsoenlijke brian die de bond tegen het vloeken beterschap beloofde en lieke voor smerige kuthoer uitmaakte.
![]()
![]()
![]()
Maar ja , de febo kennende zal er hierover gezegd worden, erover praten is niet hetzelfde als het ook doenquote:Op woensdag 5 september 2007 10:57 schreef kybe het volgende:
[..]
Dan had de Febo veel eerder in moeten grijpen.De laatste regel was uitlokken tot fysiek geweld is verboden/exit.
De vijf heb ik regelmatig horen praten over dronken voeren en uitlokken van fysiek geweld bij Huub.Dus hebben die vijf de regels meerdere malen eerst overtreden.
Dus 2 uur bij de FEBO zitten is TV maken?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub moet niet vergeten dat ie daar ook zit om tv te maken.
Juist "achter gaat steeds in de fout met hun eigen regels.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:57 schreef kybe het volgende:
[..]
Dan had de Febo veel eerder in moeten grijpen.De laatste regel was uitlokken tot fysiek geweld is verboden/exit.
De vijf heb ik regelmatig horen praten over dronken voeren en uitlokken van fysiek geweld bij Huub.Dus hebben die vijf de regels meerdere malen eerst overtreden.
Hij wordt niet voor niks rat genoemd.......met zijn rattenstreken. Maar ja er staat voor die rat veel op het spel .......ma nettie met schulden en hijzelf met studieschulden en joost mag weten hoe hij er met dat zg bedrijf vanaf is gekomen. De eerste 50.000 euro heeft hij in ieder geval al in zijn zak........quote:Op woensdag 5 september 2007 10:56 schreef riri het volgende:
[..]
Achter weet dus wel degelijk dat Brian te ver is gegaan naar Lieke en haar heeft geslagen....vandaar dat achter niet wil dat hij bij haar in de buurt komt...
In de groep laat hij het overkomen alsof dat door Lieke komt omdat zij vals en agressief zou zijn naar anderen
Wij weten allemaal beter....
Brian is een hele valse speler....heb totaal geen respekt voor die jongen
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:57 schreef blomst het volgende:
[..]
De brian die een spreker tegen pesten wou uitnodigen.
en als het dan bonje dreigt te worden ene amanda bellen en dan denken dat het nog goed komt hahahahahahaha te triest voor woorden ditquote:Op woensdag 5 september 2007 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus 2 uur bij de FEBO zitten is TV maken?![]()
Om hem vervolgens stomdronken of knetterstoned "de set" op te sturen, dat is vragen om moeilijkheden imo.
Nadia gaat zich nu profileren als een politiek geëngageerd intellectueel?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:00 schreef tuinfluiter het volgende:
(Boodschappenlijst)
Nadia: Ik bestel de biografie van Hilary CLinton.
Je hoeft alleen maar dit topic te lezen en iedereen weet genoeg.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:57 schreef blomst het volgende:
[..]
De brian die een spreker tegen pesten wou uitnodigen.
Het ''doen'' is precies waar Jaap en Dennis mee bezig waren bij de stallen.Als ik het me goed herinner hadden zij dat nog uitgeproken ook voordat Huub en Lieke naar de stallen volgden.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar ja , de febo kennende zal er hierover gezegd worden, erover praten is niet hetzelfde als het ook doen![]()
ja ja nu komt ons einsteintje uit de kast. Ik zeg we hebben haar al weken onderschat want Nadia is zo niet hoor......quote:Op woensdag 5 september 2007 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nadia gaat zich nu profileren als een politiek geëngageerd intellectueel?
Ik denk dat we blij mogen zijn dat we nog steeds de streams kunnen volgen. Door het aanschrijven van sponsors hebben die streamers het programma in gevaar gebracht. Immers het ontrekt geld aan het programma. Geen geld geen programma. Vrij om te ageren prima.... maar ik denk dat 99% niet over de werkelijke gevolgen hebben nagedacht. Streamlocks op alles wat de al slechte naam van DGK nog slechter kan maken is het gevolg. Bedankt.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ze kunnen niet zomaar stoppen met die streams. Zij bieden een interactief produkt aan en de klant betaalt hiervoor.......
Verder is het hier in Nederland vrij te ageren tegen zaken waar je het niet mee eens bent en kan je bijvoorbeeld een sponsor benaderen.
Deze gang van zaken had gewoon ingecalculeerd moeten zijn door de programmamakers.
Het zijn gewoon een stelletje amateurs in mijn ogen.
Het kan nog erger. Brian wil het boek The Google Story, hij denkt dat dat hem verder helpt bij zijn carriere als ICT specialist.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nadia gaat zich nu profileren als een politiek geëngageerd intellectueel?
Ze moet toch wat, want het zal haar best een beetje steken dat ze nu zelfs onder dellie Amanda terecht is gekomen in de popo.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ja nu komt ons einsteintje uit de kast. Ik zeg we hebben haar al weken onderschat want Nadia is zo niet hoor......![]()
en dan weer kom je op de regels terug die ächter zelf heeft opgesteld.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat we blij mogen zijn dat we nog steeds de streams kunnen volgen. Door het aanschrijven van sponsors hebben die streamers het programma in gevaar gebracht. Immers het ontrekt geld aan het programma. Geen geld geen programma. Vrij om te ageren prima.... maar ik denk dat 99% niet over de werkelijke gevolgen hebben nagedacht. Streamlocks op alles wat de al slechte naam van DGK nog slechter kan maken is het gevolg. Bedankt.
Ingecalculeerd zeg je..... Net als vele hier vinden dat het tegen domme mensen moeilijk te winnen is met argumenten. De febo zal die groep streamers ook zo zien. Kortzichtig en dom.
Ik vind de febo manipulatief maar tegen domme akties is het moeilijk strijden. Vliegtuigen, kaarten, taarten.... prima.... De sponsors laat je met rust.
En dan het aanschrijven van parlementariers? Hoe dom kun je zijn. Atsma wil het programma zo snel mogelijk van de buis. In mijn ogen kun je dan ook zelf beslissen om niet meer te kijken.
Ze gaat zelfs paardrijden in de regen, wat een bikkel is die meid zeg.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze moet toch wat, want het zal haar best een beetje steken dat ze nu zelfs onder dellie Amanda terecht is gekomen in de popo.
Je zegt het zelf al.... en toch gaat Huub drinken... en met zijn geschiedenis.... hoe dom kun je zijn. Je moet je ten aller tijden kunnen beheersen.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:57 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ben niet blij om de streams te volgen... hier is reclame voor gemaakt en ik heb hier voor betaald!quote:Op woensdag 5 september 2007 11:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat we blij mogen zijn dat we nog steeds de streams kunnen volgen. Door het aanschrijven van sponsors hebben die streamers het programma in gevaar gebracht. Immers het ontrekt geld aan het programma. Geen geld geen programma. Vrij om te ageren prima.... maar ik denk dat 99% niet over de werkelijke gevolgen hebben nagedacht. Streamlocks op alles wat de al slechte naam van DGK nog slechter kan maken is het gevolg. Bedankt.
Ingecalculeerd zeg je..... Net als vele hier vinden dat het tegen domme mensen moeilijk te winnen is met argumenten. De febo zal die groep streamers ook zo zien. Kortzichtig en dom.
Ik vind de febo manipulatief maar tegen domme akties is het moeilijk strijden. Vliegtuigen, kaarten, taarten.... prima.... De sponsors laat je met rust.
En dan het aanschrijven van parlementariers? Hoe dom kun je zijn. Atsma wil het programma zo snel mogelijk van de buis. In mijn ogen kun je dan ook zelf beslissen om niet meer te kijken.
vervolg, ook Dior-spullen, sperti, pepermunt, anijsblokjes.........quote:Op woensdag 5 september 2007 11:00 schreef tuinfluiter het volgende:
(Boodschappenlijst)
Nadia: Ik bestel de biografie van Hilary CLinton.
Met alle respect. Je draait het om. Maar Huub is zelf begonnen met drinken. Huub heeft ook Amanda weleens rijkelijk voorzien om iets te bereiken. En nu zou Huub beschermt moeten worden omdat ie zelf stiekum een halve fles wodka (en wat niet meer) naar binnen heeft getikt.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:57 schreef kybe het volgende:
[..]
Ze gaat haar wallen onder handen nemen?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:16 schreef tuinfluiter het volgende:
vervolg, ook Dior-spullen, sperti, pepermunt, anijsblokjes.........
Wij moeten maar gissen naar wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al.... en toch gaat Huub drinken... en met zijn geschiedenis.... hoe dom kun je zijn. Je moet je ten aller tijden kunnen beheersen.
Toen ik Huub mmet een glas zag (Huub en Lieke zaten op de rand van het zwembad met een glas Martini) dacht ik meteen al.... domme domme klootzak je leert het nooit.
Ik denk dat de febo een statement heeft willen maken. Huub mag blijven.... maar denken jullie (de streamers) nu ook eens na. En hoe kunnen we de streamers raken? Juist door de CP's niet uit te keren.
Maar in plaats van OOK naar ons zelf te kijken.... heeft iedereen schuld behalve Huub en dat klopt niet. Huub had simpelweg niet moeten drinken. En zeker niet stiekum. Stiekum drinken vind ik zelfs achterbaks.
Je draaft nu wel erg door.Gistermorgen had Huub toch ook niet gedronken.En achter heeft zelfs de grootste vijand van Huub uitgenodigd.Vind het wel makkelijk om nu alle ellende op Huub zijn alcohol te gooien.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al.... en toch gaat Huub drinken... en met zijn geschiedenis.... hoe dom kun je zijn. Je moet je ten aller tijden kunnen beheersen.
Toen ik Huub mmet een glas zag (Huub en Lieke zaten op de rand van het zwembad met een glas Martini) dacht ik meteen al.... domme domme klootzak je leert het nooit.
Ik denk dat de febo een statement heeft willen maken. Huub mag blijven.... maar denken jullie (de streamers) nu ook eens na. En hoe kunnen we de streamers raken? Juist door de CP's niet uit te keren.
Maar in plaats van OOK naar ons zelf te kijken.... heeft iedereen schuld behalve Huub en dat klopt niet. Huub had simpelweg niet moeten drinken. En zeker niet stiekum. Stiekum drinken vind ik zelfs achterbaks.
Als amanda en huub eruit waren gezet had ik er meer vrede mee gehad want dit is allemaal zo halfslachtigquote:Op woensdag 5 september 2007 11:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Wij moeten maar gissen naar wat er gebeurd is.
Als huub de regels overtreden heeft dan had ook hij de juiste straf moeten hebben.
Nu moeten we afgaan op "achter" oja en op Brian zijn waarheid.
Dat snolletje zit weer met die nix,waarom laten ze geen twee WC potten zien.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:15 schreef ruby het volgende:
Palma, kun jij tegen voetjesmassage? Aldus triest snolletje Nadia.
Goedemorgen.
Of misschien voor Dennis die een tros aambeien uit z'n poepert heeft hangen?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze gaat haar wallen onder handen nemen?
Die mogelijkheid kwam nog niet in me op.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:20 schreef ruby het volgende:
Of misschien voor Dennis die een tros aambeien uit z'n poepert heeft hangen?![]()
De nada.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die mogelijkheid kwam nog niet in me op.
En bedankt.
Ik ben met je eens dat Huub niet had moeten drinken maar ik denk dat bij hem door het vernederen van Lieke,zonder dat de Febo ingrijpt, (bijvoorbeeld het toilet inlopen van Jaap en Brian )ook zonder alcohol eens teveel zouden zijn geworden.Het gaat mij dus om de regels van de Febo.Hadden zij zich vanaf het begin altijd aan de door hunzelf opgestelde regels gehouden,was het bellen naar adverteerders etc nooit zo uit de hand gelopen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Okay het was de schuld van de febo dat Huub zich te buiten heeft gegaan aan overmatig alcohol gebruik. Wat een onzin. Huub heeft mazzel dat ie er nog in zit. En daarbij wij ook.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik ben niet blij om de streams te volgen... hier is reclame voor gemaakt en ik heb hier voor betaald!
Het is dus een overeenkomst tussen 2 partijen en die kan je niet zomaar eenzijdig ontbinden.
Met alle respect vind ik het knap van jou dat jij denkt te weten wat de febo denkt. En als dat dan al zo is mogen ze ook wel dankbaar zijn voor de input van de streamers want die is er natuurlijk net zo goed. En als een programma geen bestaansrecht meer heeft omdat er geen poen meer binnenkomt dan moeten ze er gewoon een punt achter zetten en niet het volk bedonderen. En btw, de gouden kooi zal toch niet bedoeld zijn voor de intellectuele bovenlaag van Nederland, komop volksvermaak is het, meer niet en naar mening toch ook vaak zeer amusant.
Iemand waar ze een normaal gesprek mee kan hebben.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:22 schreef ericahysterica het volgende:
lieke omhelst haar en is zo blij dat ze er is.........ik wist niet dat lieke zo op tilly gesteld was
Ik denk dat Lieke met iedereen buiten dat huis blij is. Gisteren kreeg Carlos ook al zo'n knuffel.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:22 schreef ericahysterica het volgende:
lieke omhelst haar en is zo blij dat ze er is.........ik wist niet dat lieke zo op tilly gesteld was
Ik ben het er meer dan eens mee dat Natasia allang de kooi uitgezet had moeten worden. Ik bven altijd tegen fysiek gewled en vind dat dat een directe uitzetting zou moeten zijn. Maar vergeet iet dat Huub dan ook allang weggeweest had gemoeten. Keihard gooien van appels op nix beijvoorbeeld ging in mij ogen veel te ver. Maar daar hoor je niemand over.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:23 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat Huub niet had moeten drinken maar ik denk dat bij hem door het vernederen van Lieke,zonder dat de Febo ingrijpt, (bijvoorbeeld het toilet inlopen van Jaap en Brian )ook zonder alcohol eens teveel zouden zijn geworden.Het gaat mij dus om de regels van de Febo.Hadden zij zich vanaf het begin altijd aan de door hunzelf opgestelde regels gehouden,was het bellen naar adverteerders etc nooit zo uit de hand gelopen.
achter heeft gisteren duidelijk laten weten dat ze niet met de club op Lieke en Huub mogen springen....quote:Op woensdag 5 september 2007 11:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en als het dan bonje dreigt te worden ene amanda bellen en dan denken dat het nog goed komt hahahahahahaha te triest voor woorden dit
ben ik niet met je eens hoor.....maar dat geeft niet mag toch? en hier wilde ik het maar bij houden. In ieder geval bedankt voor je reactiequote:Op woensdag 5 september 2007 11:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Okay het was de schuld van de febo dat Huub zich te buiten heeft gegaan aan overmatig alcohol gebruik. Wat een onzin. Huub heeft mazzel dat ie er nog in zit. En daarbij wij ook.
Net zo min als jij weet ik wat de febo denkt. Maar het wordt hier te eenzijdig beken. De febo doet veel dingen fout maar in deze is Huub de hoofdschuldige.
Dat doet die trut natuurlijk om Amanda en Nadia af te troeven. Zo is ze. Vriendjes worden met de vriendjes van de vijand.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:22 schreef ericahysterica het volgende:
echt niet, als ze met het stalgebeuren Huub hadden gestraft met een exit, hadden ze brian ook moeten laten gaan.(slaan Lieke)quote:Op woensdag 5 september 2007 11:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Okay het was de schuld van de febo dat Huub zich te buiten heeft gegaan aan overmatig alcohol gebruik. Wat een onzin. Huub heeft mazzel dat ie er nog in zit. En daarbij wij ook.
Net zo min als jij weet ik wat de febo denkt. Maar het wordt hier te eenzijdig beken. De febo doet veel dingen fout maar in deze is Huub de hoofdschuldige.
Ik moet steeds denken aan Sylvia's uitspraak..... maar kan hem niet meergoed voor de geest krijgen...quote:Op woensdag 5 september 2007 11:11 schreef rooie3 het volgende:
En toch wil ik wel eens zien hoe Brian en Amanda hadden gereageerd als er steeds 5 man op hun doken.Denk dat de villa niet meer heel was.Dus ik vind alles echt niet eerlijk.Hoe kan je Brian nu gaan belonen.
Zeker weten.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik dacht dat Tilly niet meer zou komen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Iemand waar ze een normaal gesprek mee kan hebben.
ja Tilly had toch een brief geschreven hierover? Ik meen die gelezen te hebbenquote:Op woensdag 5 september 2007 11:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik dacht dat Tilly niet meer zou komen.
Weet je nog wie je aan de lijn had?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:26 schreef bella35 het volgende:
hallo mensen ik heb net rtl gebelt het tel.0356718711 daar heb ik gevraagd naar iemand die ovder de gouden kooi gaat .toen kreeg ik iemand aan de lijn en vertelde haar dat ik het niets eens ben dat huub niet zijn cp heeft gekregen omdat ik daar voor sms en als ze brain willen belonen dat ze dat van hun eigen geld moeten doen en niet van mij geld.omdat ze duidelijk vermelde jou favorieten cp punten sms nu daarin zijn ze dus fout.de dame aan de telefoon zei dat ze al meer telefoontjes heeft gehad en dat ze het aan het uitzoeken zijn.ik moest mijn naam en telefoonnr achterlaten en dat zoden ze contact met me zoeken.laten meer mensen dit doen samen staan we sterk.
En toch laten ze Huub erin en halen zich daarna de woede op de hals van de streamers om de CP's niet uit te keren?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:26 schreef riri het volgende:
[..]
achter heeft gisteren duidelijk laten weten dat ze niet met de club op Lieke en Huub mogen springen....
Zaterdag heeft achter er zelf op aangestuurd door Amanda te bellen...het liep uit de hand toen die twee ongeleide projectielen (Amanda en Nadia) naar de paardenstal stoven....toen Brian er ook nog even bij en de 5 waren weer compleet om tot actie over te gaan.
Hoezo is er niet met de camera's gezien wat zich daar heeft afgespeeld?
Streamers konden heel veel zien voordat de streamlock er kwam....ze wilden gewoon dat we het niet zagen
Ik blijf erbij...achter heeft zelf de hand erin gehad dat die hele club op Lieke en Huub sprong.
Er is gewoon bewust op aangestuurd...het hele gesprek dat die club met Nathanael kon hebben en wat hij in dat gesprek allemaal losliet sprak boekdelen....ze werden gewoon in hun agressie extra aangewakkerd.
Totaal onverantwoordelijke regie in mijn ogen en zelfs hoofdschuldige van het geheel.
En dan achteraf met sancties komen waardoor de initiatiefnemers van geweld worden beloond en de mensen die belaagd worden worden gestraft.
Hoezo moeten kijkers dit allemaal nog begrijpen en wat is in vredesnaam het voorbeeld wat hiermee wordt afgegeven.
Als dit zo doorgaat naar het einde toe voorspel ik dat er een deze dagen echt een keer iets ernstigs gebeurt daar in dat huis.
Zoals Huub al meerdere keren heeft gezegd...de agressieve sfeer in het huis is te snijden en dit kan goed fout gaan.
Ja ik ook, ze wilde niet geassocieerd worden met het programma.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja Tilly had toch een brief geschreven hierover? Ik meen die gelezen te hebben
Dat stukje was gequote van VOL.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:34 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Weet je nog wie je aan de lijn had?
Okay nu heeft de febo ervoor gekozen dat Huub zich stiekum te buiten is gegaan aan alcohol.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:30 schreef riri het volgende:
[..]
Zeker weten.
Als je een alcoholrestrictie beleid voert ben je hoofdverantwoordelijke dat dit ook wordt nageleefd....als zij dan zelf niet opletten en tijdig ingrijpen kan je dat niet zomaar een ander in de schoenen schuiven....ze weten dat ook
Is dat dan ook een reden om Lieke zo hard aan te pakken, punten af te pakken en voor lul te zetten door brian extra punten te geven en volledig te negeren dat brian lieke had geslagen???quote:Op woensdag 5 september 2007 11:34 schreef akveor het volgende:
[..]
En toch laten ze Huub erin en halen zich daarna de woede op de hals van de streamers om de CP's niet uit te keren?
Huub was maandag niet voor niets zo zenuwachtig. Hij weet dat ie weer heel dicht bij een exit was. Maar ipv blij te zijn dat de smaakmaker nog in het programma zit kotzen we collectief de febo uit. Zoeken overal de oorzaak behalve bij onszelf en Huub.
Huub heeft de vorige keer een laatste waarschuwing gehad: een volgende misstap was geen boete, maar een exit. Hoewel Huub mijn 'favoriet' is (favoriet in de meest brede zin van het woord, that is) had ik het meer fair gevonden als hij er inderdaad was uitgegooid. Mits streamers waar ik mijn info van krijg ook daadwerkelijk te zien krijgen wat er is voorgevallen en niet met een kluitje in het riet worden gestuurd.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:34 schreef akveor het volgende:
En toch laten ze Huub erin en halen zich daarna de woede op de hals van de streamers om de CP's niet uit te keren?
Huub was maandag niet voor niets zo zenuwachtig. Hij weet dat ie weer heel dicht bij een exit was. Maar ipv blij te zijn dat de smaakmaker nog in het programma zit kotzen we collectief de febo uit. Zoeken overal de oorzaak behalve bij onszelf en Huub.
Er staat toch boven het stukje vermeld dat het van VOL komt?quote:
Gaat de nagelstyliste cursus van Amanda dan ook weer beginnen?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:37 schreef ruby het volgende:
Misschien hebben ze Tilly gesmeekt om weer te komen om het een beetje "gezellig" te maken. Zoiets?
En hier is de gequote schrijfster zelf:quote:Op woensdag 5 september 2007 11:40 schreef ruby het volgende:
Er staat toch boven het stukje vermeld dat het van VOL komt?
Had ik gedaan.Maar ze had het zelf ook hier neergezet.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:40 schreef ruby het volgende:
[..]
Er staat toch boven het stukje vermeld dat het van VOL komt?
Ik heb al gezegd dat ik het kiezersbedrog vind en vind ook niet dat de febo de CP's niet had mogen uitkeren. Die extra punten voor Brian heb ik niet op de streams gehoord. Iemand wel? 100%?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Is dat dan ook een reden om Lieke zo hard aan te pakken, punten af te pakken en voor lul te zetten door brian extra punten te geven en volledig te negeren dat brian lieke had geslagen???
Oké oké, ik geef m'n fout toe.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hier is de gequote schrijfster zelf:
DGK [COS#2416] The day after they blew it....
Villa Vandaag:quote:Op woensdag 5 september 2007 11:42 schreef akveor het volgende:
Die extra punten voor Brian heb ik niet op de streams gehoord. Iemand wel? 100%?
quote:Roerige tijden zijn wederom aangebroken in De Gouden Kooi. De Miljonairs lijken te smachten naar de buitenwereld en het spel wordt hard gespeeld de afgelopen week. Vooral Huub en Lieke moeten het bezuren, maar dat maakt de twee niet minder populair. Huub kreeg maarliefst 49% van de stemmen, maar deze overwinning heeft helaas een zure bijsmaak. Het geduw en getrek van gisterochtend zorgde ervoor dat Huub, Lieke en Amanda direct al hun contactpunten weer moesten inleveren. Brian daarentegen mag zich rijk rekenen: hij kreeg, wegens zijn goede gedrag van de afgelopen dagen zijn contact punten dubbel uitgekeerd. Tja, de één zijn dood is de ander zijn brood...
Zij hebben de alcoholrestrictie ingevoerd en behoren die ook uit te voeren.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Okay nu heeft de febo ervoor gekozen dat Huub zich stiekum te buiten is gegaan aan alcohol.
Die verdubbeling van zijn aantal contactpunten kun je inmiddels lezen op de tien sitequote:Op woensdag 5 september 2007 11:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik het kiezersbedrog vind en vind ook niet dat de febo de CP's niet had mogen uitkeren. Die extra punten voor Brian heb ik niet op de streams gehoord. Iemand wel? 100%?
Het beleid tegen Lieke heb ik nooit begrepen. De haat van de vijf niet. Mar ook de tegenwerking van de febo niet.
Eeen theorie zou kunnen zijn dat Huub en Lieke te sterk zijn met z'n tweeen als het BB style word en van iedereen kunnen winnen als ze op de bank terrecht komen. Lievelingetje Brian loopt dan wel erg veel gevaar.
Iets wat de streamers over zichzelf hebben geroepen met die ondoordachte akties. Het is het temperament van sommige streamers dat het nu gelocked wordt.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huub heeft de vorige keer een laatste waarschuwing gehad: een volgende misstap was geen boete, maar een exit. Hoewel Huub mijn 'favoriet' is (favoriet in de meest brede zin van het woord, that is) had ik het meer fair gevonden als hij er inderdaad was uitgegooid. Mits streamers waar ik mijn info van krijg ook daadwerkelijk te zien krijgen wat er is voorgevallen en niet met een kluitje in het riet worden gestuurd.
Op deze manier creëren de makers enkel verwarring en invulling die nergens echt op kan worden gestaafd.
Dat is inderdaad nogal triest.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Iets wat de streamers over zichzelf hebben geroepen met die ondoordachte akties. Het is het temperament van sommige streamers dat het nu gelocked wordt.
Zelf ben ik van mening dat ze alles moeten laten zien. Helaas kunnen sommige fora gebruikers niet meer relativeren en gaan zich te buiten aan het aanschrijven van (met moeite verkregen) sponsors... die zorge dat de inkomsten (dus ook het programma) gevaar loopt en ze moeten stoppen.
Vind ik nonsens. Bij een interactief 'programma' zoals DGK kun je als maker op je vingers natellen dat de kijkers/streamers meeleven en meevoelen, compleet met de daarbij horende emoties. Zeker als zaken oneerlijk lijken (blijken?) te gaan. Ik vind het van absolute onkunde getuigen als je daar vervolgens sancties tegen die kijkers/streamers tegenover stelt, vanuit een eigen schuld, dikke bult gedachte.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:47 schreef akveor het volgende:
Iets wat de streamers over zichzelf hebben geroepen met die ondoordachte akties. Het is het temperament van sommige streamers dat het nu gelocked wordt.
Ook hiervoor vind ik streamertje pesten geen goede, professionele oplossing. Bewijs het tegendeel dan maar, denk ik dan. Overtuig je sponsors van jouw gelijk. Kennelijk konden ze dat dus niet.quote:Zelf ben ik van mening dat ze alles moeten laten zien. Helaas kunnen sommige fora gebruikers niet meer relativeren en gaan zich te buiten aan het aanschrijven van (met moeite verkregen) sponsors... die zorge dat de inkomsten (dus ook het programma) gevaar loopt en ze moeten stoppen.
Erg he? Net twee krijsende asbakken.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:51 schreef pullup het volgende:
De stemmen van Amanda en Palma zijn op dit moment vrijwel niet uit elkaar te houden.
En jij luistert daar vrijwillig naar?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:51 schreef pullup het volgende:
De stemmen van Amanda en Palma zijn op dit moment vrijwel niet uit elkaar te houden.
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:52 schreef ruby het volgende:
[..]
Erg he? Net twee krijsende asbakken.![]()
Thanks...quote:Op woensdag 5 september 2007 11:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Die verdubbeling van zijn aantal contactpunten kun je inmiddels lezen op de tien site
Maar denk jij dat die pacifistische invalshoek van Brian uit zichzelf komt of dat die ingegeven is door achter? Ik neig heel erg naar het tweede.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:53 schreef akveor het volgende:
Ik moet zeggen dat Brian al een paar dagen anders sprak over het 5 tegen 2....
Waarschijnlijk is die knoppenpsycho ff koffie aan het halen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:58 schreef pullup het volgende:
Geen streamlock terwijl Lieke over Brian praat deze keer.
Het was ook overduidelijk in dat gesprek met amanda, waarin hij zichzelf als pacifier betitelde. Het was overigens hetzelfde gesprek waarin hij Lieke beschuldigde dat zij het hem gunde om nooit vader te worden. Dit haalde hij uit de uitspraak van Lieke dat ze hem een keer een knietje in zijn ballen zou geven. Dus welk gedeelte van dit gesprek komt bij de febo vandaan en welk gedeelte uit zijn eigen verknipte geest.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar denk jij dat die pacifistische invalshoek van Brian uit zichzelf komt of dat die ingegeven is door achter? Ik neig heel erg naar het tweede.
Nee, niet overal iets achter zoeken. Brian is gewoon een heel vredelievend persoon. Peace manquote:Op woensdag 5 september 2007 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar denk jij dat die pacifistische invalshoek van Brian uit zichzelf komt of dat die ingegeven is door achter? Ik neig heel erg naar het tweede.
De grootste fout is dat ze de fysiek gweld regel hebben gebroken. Dat had een exit voor Huub, Brian, Amanda en Natasia had betekend. Zo had het gemoeten populaire Huub of niet....quote:Op woensdag 5 september 2007 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik nonsens. Bij een interactief 'programma' zoals DGK kun je als maker op je vingers natellen dat de kijkers/streamers meeleven en meevoelen, compleet met de daarbij horende emoties. Zeker als zaken oneerlijk lijken (blijken?) te gaan. Ik vind het van absolute onkunde getuigen als je daar vervolgens sancties tegen die kijkers/streamers tegenover stelt, vanuit een eigen schuld, dikke bult gedachte.
[..]
Ook hiervoor vind ik streamertje pesten geen goede, professionele oplossing. Bewijs het tegendeel dan maar, denk ik dan. Overtuig je sponsors van jouw gelijk. Kennelijk konden ze dat dus niet.
Nee is echt puur eigenbelang.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik misschien ook..... hij heeft het toch maar gedaan... iets wat in het belang van de show was en niet voor hem. Hij is Huub liever kwijt dan rijk want mocht er een finale komen dat de kijkers beslist kan hem dat wel eens dat miljoen kosten.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hou toch op...met moeite verkregen sponsors....voor sponsoren is er maar één doel en dat is geld verdienen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf ben ik van mening dat ze alles moeten laten zien. Helaas kunnen sommige fora gebruikers niet meer relativeren en gaan zich te buiten aan het aanschrijven van (met moeite verkregen) sponsors... die zorge dat de inkomsten (dus ook het programma) gevaar loopt en ze moeten stoppen.
Zij wil toch nooit bij Lieke in de kapsalon zitten,laat ze dan nu ook opdonderen.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:08 schreef blomst het volgende:
Helaas, Amanda komt bij tilly en Lieke zitten, en vraagt de nodige aandacht.
Sjees.... Lieke heeft Huub ook een paar keer beschermd... idd eigenbelang... so what...?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:07 schreef farceman het volgende:
[..]
Nee is echt puur eigenbelang.
Als hij Amanda niet had tegengehouden was zijn back-up weg.
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef akveor het volgende:
[..]
De grootste fout is dat ze de fysiek gweld regel hebben gebroken. Dat had een exit voor Huub, Brian, Amanda en Natasia had betekend. Zo had het gemoeten populaire Huub of niet....
Hij zit niet voor niets al zo lang in de kooi, het is een rat en die zijn rattig slimquote:Op woensdag 5 september 2007 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer Brian op de terugvalt... vind ik dat ie deze CP's dubbel terug moeten geven. Dat was mooi geweest als dat ook in de brief zou staan.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:08 schreef meisjezondernaam het volgende:
ALS brian al is "veranderdt"...dan is dat vast van korte duur..Ook ik vind dat ze het verkeerd aanpakken..goed gedrag belonen is niks mis mee, zo doen ze dat ook met kleine kinderen, ben alleen benieuwd hoelang brian dit nog gaat volhouden...
wat dit betreft mag de kooi best BB worden..laat ons maar bepalen wie er uit moet iedere maand. 1...eindelijk gebeurt er watquote:Op woensdag 5 september 2007 12:08 schreef riri het volgende:
[..]
Hou toch op...met moeite verkregen sponsors....voor sponsoren is er maar één doel en dat is geld verdienen.
Als je een programma interaktief maakt kan je ervan op aan dat mensen zich er mee gaan bemoeien...daar hadden ze van tevoren over na moeten denken.
Er is maar één doel van dit programma en dat is dat er zoveel mogelijk geld mee verdiend wordt.
Of dat nou gaat over de ruggen van vele mensen maakt hen geen fluit uit.
Maar met één aspect van het geheel hebben ze van tevoren geen rekening gehouden...de macht van de kijker,de streamer.
Die macht rijkt veel verder dan dat zij voor mogelijk hadden gehouden...en dat is maar goed ook...niet iedereen sluit zijn ogen voor zaken die niet kunnen en trekken aan de bel....zoals bij die groepsmolestatie van Lieke.
De stem van de kijker geldt...het is de enige stem die geldt en daarvan zijn zij zich op dit moment heel bewust en dat is maar goed ook.
Nooit mag je je door iemand de mond laten snoeren...je hebt altijd het recht om je mening te geven en behoort dat ook altijd te doen,in welke situatie dan ook.
De kijker is de koning......zo is het en zo zal het altijd blijven....laat ze daar maar eens goed van doordrongen zijn zou ik zeggen.
Net zoals Brian alle hoekjes kent die niet gefilmd worden. Zo slim en rattig is Brian. Hij weet dus ook precies wanneer hij iemand kan raken of niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij zit niet voor niets al zo lang in de kooi, het is een rat en die zijn rattig slim
Oftewel, hij rook z'n kans en greep die.
Ooooooooooooowwwwwwwww...okeeeeeeeeeeeeeeeeeee..............quote:Op woensdag 5 september 2007 12:08 schreef blomst het volgende:
Helaas, Amanda komt bij tilly en Lieke zitten, en vraagt de nodige aandacht.
Dus hoe kloterig ook, hij speelt het spel uitstekend!quote:Op woensdag 5 september 2007 12:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Net zoals Brian alle hoekjes kent die niet gefilmd worden. Zo slim en rattig is Brian. Hij weet dus ook precies wanneer hij iemand kan raken of niet.
Nopequote:Op woensdag 5 september 2007 12:15 schreef Rotterdammert het volgende:
heeft brian nu de contactpunten van huub?
Daar ben ik het helemaal mee eens: gelijke monniken, gelijke kappen.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef akveor het volgende:
De grootste fout is dat ze de fysiek gweld regel hebben gebroken. Dat had een exit voor Huub, Brian, Amanda en Natasia had betekend. Zo had het gemoeten populaire Huub of niet....
Wat heeft Brian dan zo goed gedaan.Lieke slaan,ook gistermorgen mee doen met opjutten.Onwaarheden vertellen en net doen of hij de held is.Dat je hier voor beloond word zegquote:Op woensdag 5 september 2007 12:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik misschien ook..... hij heeft het toch maar gedaan... iets wat in het belang van de show was en niet voor hem. Hij is Huub liever kwijt dan rijk want mocht er een finale komen dat de kijkers beslist kan hem dat wel eens dat miljoen kosten.
Want hoelang zou Huub zich nog kunnen beheersen (als ie zaterdagavond al niet de beheersing is verloren) als hij en Lieke constant aangevallen worden.
En hij likt zich het best in bij de FEBO. Jaap en Huub zijn een stuk minder gehoorzaam.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus hoe kloterig ook, hij speelt het spel uitstekend!
Zeg ik dit echt?
Dit was een heel tekenend bezoekje inderdaad. Ik werd er zelf al geirriteerd van hoe dat kind met die rotstem alleen maar over zichzelf zat te blaffen. Dus ik kon me goed voorstellen dat ook Lieke zich weer zat te ergeren.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:16 schreef riri het volgende:
Amanda die de beschaafdheid weer eens niet op kan brengen dat ze Lieke even tijdens de nagelsessie met Tilly alleen laat zodat Lieke haar babbeltje kan voeren met Tilly.
Het zijn die momenten dat er iemand van buiten komt welke voor de bewoners zo belangrijk zijn.
Amanda's nagelmoment komt straks ook en dan heeft ze genoeg tijd om met Tilly te babbelen.
Het zijn die kleine dingen waardoor je merkt dat bij Amanda alles alleen maar draait om haar zelf.
Het verblijf in de Gouden kooi heeft bij Amanda er allleen maar toe geleid dat haar egoistische karakter nog meer is gegroeid.
En voordat zij wegliep weer even een sneer naar Lieke.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:15 schreef pullup het volgende:
Amanda verdwijnt eindelijk
Tilly tegen Lieke:" ik voelde meteen dat je gespannen werd."
Lieke had de onderhuidse snerenwedstrijd allang gewonnen door haar cocaïne opmerking.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:19 schreef kybe het volgende:
[..]
En voordat zij wegliep weer even een sneer naar Lieke.
Nope. Alleen zie ik op stream 3 + 4 wel weer een villa met tuin.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:21 schreef pullup het volgende:
Ligt bij anderen stream 1 er ook uit ?
Misschien stoppen je streams vandaag, dan vallen ze nl 1 voor 1 uit.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:21 schreef pullup het volgende:
Ligt bij anderen stream 1 er ook uit ?
Ik hoop van nietquote:Op woensdag 5 september 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien stoppen je streams vandaag, dan vallen ze nl 1 voor 1 uit.
Toch was het Brian die met een trendbreuk bezig was..... ingegeven door de febo of niet....quote:Op woensdag 5 september 2007 12:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat heeft Brian dan zo goed gedaan.Lieke slaan,ook gistermorgen mee doen met opjutten.Onwaarheden vertellen en net doen of hij de held is.Dat je hier voor beloond word zeg![]()
Maar als het, zoals ik vermoed, ingegeven is door achter, dan is dat helemaal niet zijn verdienste en is het een farce om daar ook nog een beloning aan vast te hangen.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:29 schreef akveor het volgende:
Toch was het Brian die met een trendbreuk bezig was..... ingegeven door de febo of niet....
Alleen jammer dat ze niks honoreren en Lieke gewoon laten stikken.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop van niet![]()
Ik hoor nu wat Lieke allemaal heeft aangevraagd als cursus en dat klinkt ( behalve die chakra toestand) best leuk
Precies, het enige dat ik kan bedenken is dat het voor de TVkijker is, zodat Brian goed uit de verf komt.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar als het, zoals ik vermoed, ingegeven is door achter, dan is dat helemaal niet zijn verdienste en is het een farce om daar ook nog een beloning aan vast te hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |