Maar denk jij dat die pacifistische invalshoek van Brian uit zichzelf komt of dat die ingegeven is door achter? Ik neig heel erg naar het tweede.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:53 schreef akveor het volgende:
Ik moet zeggen dat Brian al een paar dagen anders sprak over het 5 tegen 2....
Waarschijnlijk is die knoppenpsycho ff koffie aan het halen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:58 schreef pullup het volgende:
Geen streamlock terwijl Lieke over Brian praat deze keer.
Het was ook overduidelijk in dat gesprek met amanda, waarin hij zichzelf als pacifier betitelde. Het was overigens hetzelfde gesprek waarin hij Lieke beschuldigde dat zij het hem gunde om nooit vader te worden. Dit haalde hij uit de uitspraak van Lieke dat ze hem een keer een knietje in zijn ballen zou geven. Dus welk gedeelte van dit gesprek komt bij de febo vandaan en welk gedeelte uit zijn eigen verknipte geest.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar denk jij dat die pacifistische invalshoek van Brian uit zichzelf komt of dat die ingegeven is door achter? Ik neig heel erg naar het tweede.
Nee, niet overal iets achter zoeken. Brian is gewoon een heel vredelievend persoon. Peace manquote:Op woensdag 5 september 2007 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar denk jij dat die pacifistische invalshoek van Brian uit zichzelf komt of dat die ingegeven is door achter? Ik neig heel erg naar het tweede.
De grootste fout is dat ze de fysiek gweld regel hebben gebroken. Dat had een exit voor Huub, Brian, Amanda en Natasia had betekend. Zo had het gemoeten populaire Huub of niet....quote:Op woensdag 5 september 2007 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik nonsens. Bij een interactief 'programma' zoals DGK kun je als maker op je vingers natellen dat de kijkers/streamers meeleven en meevoelen, compleet met de daarbij horende emoties. Zeker als zaken oneerlijk lijken (blijken?) te gaan. Ik vind het van absolute onkunde getuigen als je daar vervolgens sancties tegen die kijkers/streamers tegenover stelt, vanuit een eigen schuld, dikke bult gedachte.
[..]
Ook hiervoor vind ik streamertje pesten geen goede, professionele oplossing. Bewijs het tegendeel dan maar, denk ik dan. Overtuig je sponsors van jouw gelijk. Kennelijk konden ze dat dus niet.
Nee is echt puur eigenbelang.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik misschien ook..... hij heeft het toch maar gedaan... iets wat in het belang van de show was en niet voor hem. Hij is Huub liever kwijt dan rijk want mocht er een finale komen dat de kijkers beslist kan hem dat wel eens dat miljoen kosten.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hou toch op...met moeite verkregen sponsors....voor sponsoren is er maar één doel en dat is geld verdienen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Iets wat de streamers over zichzelf hebben geroepen met die ondoordachte akties. Het is het temperament van sommige streamers dat het nu gelocked wordt.
Zelf ben ik van mening dat ze alles moeten laten zien. Helaas kunnen sommige fora gebruikers niet meer relativeren en gaan zich te buiten aan het aanschrijven van (met moeite verkregen) sponsors... die zorge dat de inkomsten (dus ook het programma) gevaar loopt en ze moeten stoppen.
Zij wil toch nooit bij Lieke in de kapsalon zitten,laat ze dan nu ook opdonderen.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:08 schreef blomst het volgende:
Helaas, Amanda komt bij tilly en Lieke zitten, en vraagt de nodige aandacht.
Sjees.... Lieke heeft Huub ook een paar keer beschermd... idd eigenbelang... so what...?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:07 schreef farceman het volgende:
[..]
Nee is echt puur eigenbelang.
Als hij Amanda niet had tegengehouden was zijn back-up weg.
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef akveor het volgende:
[..]
De grootste fout is dat ze de fysiek gweld regel hebben gebroken. Dat had een exit voor Huub, Brian, Amanda en Natasia had betekend. Zo had het gemoeten populaire Huub of niet....
Hij zit niet voor niets al zo lang in de kooi, het is een rat en die zijn rattig slimquote:Op woensdag 5 september 2007 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer Brian op de terugvalt... vind ik dat ie deze CP's dubbel terug moeten geven. Dat was mooi geweest als dat ook in de brief zou staan.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:08 schreef meisjezondernaam het volgende:
ALS brian al is "veranderdt"...dan is dat vast van korte duur..Ook ik vind dat ze het verkeerd aanpakken..goed gedrag belonen is niks mis mee, zo doen ze dat ook met kleine kinderen, ben alleen benieuwd hoelang brian dit nog gaat volhouden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |