abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 september 2007 @ 11:55:17 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52956911
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:53 schreef akveor het volgende:

Ik moet zeggen dat Brian al een paar dagen anders sprak over het 5 tegen 2....
Maar denk jij dat die pacifistische invalshoek van Brian uit zichzelf komt of dat die ingegeven is door achter? Ik neig heel erg naar het tweede.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52956966
Lieke stond gisteren op het punt haar 24 uur aan te vragen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_52956967
Geen streamlock terwijl Lieke over Brian praat deze keer.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_52956975
Lieke wilde gisteren dus haar 24 uur aanvragen...
de gesprekken met Tilly worden erg verhelderend vandaag...
  woensdag 5 september 2007 @ 11:59:23 #255
521 ruby
Hell yeah!
pi_52956987
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:58 schreef pullup het volgende:
Geen streamlock terwijl Lieke over Brian praat deze keer.
Waarschijnlijk is die knoppenpsycho ff koffie aan het halen.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_52957015
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar denk jij dat die pacifistische invalshoek van Brian uit zichzelf komt of dat die ingegeven is door achter? Ik neig heel erg naar het tweede.
Het was ook overduidelijk in dat gesprek met amanda, waarin hij zichzelf als pacifier betitelde. Het was overigens hetzelfde gesprek waarin hij Lieke beschuldigde dat zij het hem gunde om nooit vader te worden. Dit haalde hij uit de uitspraak van Lieke dat ze hem een keer een knietje in zijn ballen zou geven. Dus welk gedeelte van dit gesprek komt bij de febo vandaan en welk gedeelte uit zijn eigen verknipte geest.
pi_52957045
quote:

[..]

Nee, niet overal iets achter zoeken. Brian is gewoon een heel vredelievend persoon. Peace man
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
  woensdag 5 september 2007 @ 12:03:53 #258
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52957097
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vind ik nonsens. Bij een interactief 'programma' zoals DGK kun je als maker op je vingers natellen dat de kijkers/streamers meeleven en meevoelen, compleet met de daarbij horende emoties. Zeker als zaken oneerlijk lijken (blijken?) te gaan. Ik vind het van absolute onkunde getuigen als je daar vervolgens sancties tegen die kijkers/streamers tegenover stelt, vanuit een eigen schuld, dikke bult gedachte.
[..]

Ook hiervoor vind ik streamertje pesten geen goede, professionele oplossing. Bewijs het tegendeel dan maar, denk ik dan. Overtuig je sponsors van jouw gelijk. Kennelijk konden ze dat dus niet.
De grootste fout is dat ze de fysiek gweld regel hebben gebroken. Dat had een exit voor Huub, Brian, Amanda en Natasia had betekend. Zo had het gemoeten populaire Huub of niet....

Amanda reageert niet eens...
  woensdag 5 september 2007 @ 12:05:25 #260
521 ruby
Hell yeah!
pi_52957125
Wat heeft Amanda nu weer aan? Eén of ander kort pofbroekje?
pi_52957145
tilly heeft dezelfde ringtone als ik
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  woensdag 5 september 2007 @ 12:07:10 #262
521 ruby
Hell yeah!
pi_52957168
Amanda kan het zeker niet aan dat Lieke alleen met Tilly is?
pi_52957171
quote:

[..]

Nee is echt puur eigenbelang.
Als hij Amanda niet had tegengehouden was zijn back-up weg.
  woensdag 5 september 2007 @ 12:08:00 #264
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52957182
quote:

[..]

Ik misschien ook..... hij heeft het toch maar gedaan... iets wat in het belang van de show was en niet voor hem. Hij is Huub liever kwijt dan rijk want mocht er een finale komen dat de kijkers beslist kan hem dat wel eens dat miljoen kosten.

Want hoelang zou Huub zich nog kunnen beheersen (als ie zaterdagavond al niet de beheersing is verloren) als hij en Lieke constant aangevallen worden.
Op woensdag 5 september 2007 11:47 schreef akveor het volgende:

[..]

Iets wat de streamers over zichzelf hebben geroepen met die ondoordachte akties. Het is het temperament van sommige streamers dat het nu gelocked wordt.
Zelf ben ik van mening dat ze alles moeten laten zien. Helaas kunnen sommige fora gebruikers niet meer relativeren en gaan zich te buiten aan het aanschrijven van (met moeite verkregen) sponsors... die zorge dat de inkomsten (dus ook het programma) gevaar loopt en ze moeten stoppen.
Hou toch op...met moeite verkregen sponsors....voor sponsoren is er maar één doel en dat is geld verdienen.
Als je een programma interaktief maakt kan je ervan op aan dat mensen zich er mee gaan bemoeien...daar hadden ze van tevoren over na moeten denken.
Er is maar één doel van dit programma en dat is dat er zoveel mogelijk geld mee verdiend wordt.
Of dat nou gaat over de ruggen van vele mensen maakt hen geen fluit uit.
Maar met één aspect van het geheel hebben ze van tevoren geen rekening gehouden...de macht van de kijker,de streamer.
Die macht rijkt veel verder dan dat zij voor mogelijk hadden gehouden...en dat is maar goed ook...niet iedereen sluit zijn ogen voor zaken die niet kunnen en trekken aan de bel....zoals bij die groepsmolestatie van Lieke.
De stem van de kijker geldt...het is de enige stem die geldt en daarvan zijn zij zich op dit moment heel bewust en dat is maar goed ook.
Nooit mag je je door iemand de mond laten snoeren...je hebt altijd het recht om je mening te geven en behoort dat ook altijd te doen,in welke situatie dan ook.
De kijker is de koning......zo is het en zo zal het altijd blijven....laat ze daar maar eens goed van doordrongen zijn zou ik zeggen.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_52957189
Helaas, Amanda komt bij tilly en Lieke zitten, en vraagt de nodige aandacht.
Goedemorgen :W
  woensdag 5 september 2007 @ 12:08:18 #267
521 ruby
Hell yeah!
pi_52957190
Waarom we op stream 3 en 4 weer een villa te zien krijgen?
pi_52957191
ALS brian al is "veranderdt"...dan is dat vast van korte duur..Ook ik vind dat ze het verkeerd aanpakken..goed gedrag belonen is niks mis mee, zo doen ze dat ook met kleine kinderen, ben alleen benieuwd hoelang brian dit nog gaat volhouden...
  woensdag 5 september 2007 @ 12:09:26 #269
521 ruby
Hell yeah!
pi_52957210
Jezus Amanda, ga Brian pijpen ofzo. Je krijgt straks wel weer de volle aandacht van Tilly.
pi_52957214
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:08 schreef blomst het volgende:
Helaas, Amanda komt bij tilly en Lieke zitten, en vraagt de nodige aandacht.
Zij wil toch nooit bij Lieke in de kapsalon zitten,laat ze dan nu ook opdonderen.
  woensdag 5 september 2007 @ 12:09:46 #271
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52957215
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:07 schreef farceman het volgende:

[..]

Nee is echt puur eigenbelang.
Als hij Amanda niet had tegengehouden was zijn back-up weg.
Sjees.... Lieke heeft Huub ook een paar keer beschermd... idd eigenbelang... so what...?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_52957238
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef akveor het volgende:

[..]

De grootste fout is dat ze de fysiek gweld regel hebben gebroken. Dat had een exit voor Huub, Brian, Amanda en Natasia had betekend. Zo had het gemoeten populaire Huub of niet....
Daar ben ik het helemaal mee eens
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  Admin woensdag 5 september 2007 @ 12:11:09 #274
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52957243
quote:

[..]

Hij zit niet voor niets al zo lang in de kooi, het is een rat en die zijn rattig slim
Oftewel, hij rook z'n kans en greep die.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 5 september 2007 @ 12:11:42 #275
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52957254
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:08 schreef meisjezondernaam het volgende:
ALS brian al is "veranderdt"...dan is dat vast van korte duur..Ook ik vind dat ze het verkeerd aanpakken..goed gedrag belonen is niks mis mee, zo doen ze dat ook met kleine kinderen, ben alleen benieuwd hoelang brian dit nog gaat volhouden...
Wanneer Brian op de terugvalt... vind ik dat ie deze CP's dubbel terug moeten geven. Dat was mooi geweest als dat ook in de brief zou staan.
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')