Dit is Brainless ook wel Brain genoemd
Brian is een heel geniepig slinks mannetje wat zoals ik al eerder zei scheinheilig is en vreselijk kan liegen en zich heel fraai voordoet voor de tv kijker maar ondertussen zelf ook al heel wat op zijn geweten heeft wat niet door de diehard streamers vergeten wordt, zie onderstaand bericht van Bonnie41, en deze lijst is ook door 3 of 4 andere mensen aangevuld waar ik de namen zo niet van bij de hand heb ,die er net zo over dachten.
Ik ben nog steeds niet vergeten hoe hij
Nena voor kankerhoer uitschold en haar met een glas wijn overgoot
hoe hij stefan zijn sigaretten in de vijver gooide en hem in het gezicht spuugde
hoe hij 56 dagen dag in dag uit huub vernederde en vertrapte ( huub was verlegen in begin)
hoe hij een cadeau die voor sylvia was achterover drukte en openmaakte,
hoe hij een helm van sylvia sloopte
hoe hij de eerste was die een kopstoot uitdeelde
hoe hij de enige was die buiten het huis moest worden ondergebracht tegen de regels in
hoe hij een stoel onder iemand vandaan trok vanuit het niets, hoe hij achterbaks lieg tegen zijn eigen teamgenoten,
hoe hij natasia aangaf amanda te naaien voor backup,
hoe hij amanda sloeg en helemaal doordraaide,
hoe hij de eerste was die contactpunten stal en volgens mij steelt hij nog steeds contactpunten want hij blijft ze maar hebben...
hoe hij een hele deur omver liep omdat zijn meisje niet reageerde zoals hij wou dat ze deed,
hoe hij zijn visite opstookt tegen spelers in het huis.
wat dacht je van cora der adres over de stream's gooien
het zoenen van nadia en verzwijgen
meisje bij de poort zoenen en ontkennen.
meisje dat bezopen is ( elli ) zonder condoom palen onder de douche en ontkennen dat het zonder was....
brieven van anderen lezen.
adressen over schrijven in zijn geheime boek...
begonnen met afluisteren.
begonnen met persoonlijk bezit kwijt of stuk maken denkende aan ilona haar beautycase.....
Overigens hij was zo'n beetje in alles de eerste .
In het schelden,
Brain heeft lange tijd een voicerecorder gehad waarmee hij stieken gesprekken opnam die hij met andere bewoners voerde Toen de redactie hierachter kwam, moest hij hem inleveren
hij deed mee aan die actie van de kankerbestrijding: moest zijn snor laten staan. Toen ze hem opbelden ter controle loog hij dat hij een snor had maar die had hij afgschoren want zijn uiterlijk vond hij belangrijker.(deze is wel heel erg schandalig)
Bron: Site Kleine Frankie.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'