abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52950378
Lamaar... Nothing changes....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 5 september 2007 @ 00:17:00 #2
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52950383
quote]Op woensdag 5 september 2007 00:10 schreef soza het volgende:

[..]

je mag geen reclame maken en die dan niet nakomen. Er wordt opgeroepen om een sms te sturen om zo te zorgen dat je favoriete speler meer contactpunten krijgt. Als je dat vervolgens niet nakomt, is dat oplichting
[/quote]

Het zit juridisch toch iets anders in elkaar vrees ik, denk je niet dat ze deze aktie hebben overlegd met de juristen van RTL?? Reken maar niemand kan ze iets maken en dat weten huub en lieke ook. Tuurlijk hoef je het niet te begrijpen maar je kunt er maar beter mee dealen.
Ik vind reakties hier zwaar overtrokken, we spannen een rechtszaak aan of we gaan Fons mailen en schrijven of we gaan naar de krant en de story hou toch op
Als het Brian was geweest die alles in had moeten leveren had iedereen hier de duimen omhoog gestoken en zich ten koste van hem helemaal rot gelachen en zeg niet dat het niet zo is.
Neeeeeeeee nu is het huub dus moeten er weer vliegtuigen en kaartenakties op touw worden gezet, ik vind het allemaal nogal kortzichtig en helaas is dat bij alle fora zo
"Fear can hold you prisoner, hope can set you free"
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52950384
Bedenk hoe ondertussen de redactie en RTL op de forums zitten te lezen. Ze lachen zich rot.
Natuurlijk weten ze dat de fora op hun kop zouden gaan staan met deze actie.
Ze willen van ons af en snel ook.

Wellicht moeten we nog voor een laatste maal een vliegtuigje boven de villa sturen:"FOK! neemt afscheid van DGK, vaarwel loosers !"
Reality is nothing but a collective hunch.
  woensdag 5 september 2007 @ 00:17:09 #4
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_52950387
Mooie TT
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_52950389
Van 5 stumpers zonder realiteitsgevoel kan je het nog wel winnen, maar van een sensatie-belustie redactie met de handen aan de knoppen niet. Weten Huub en Lieke dat zij bij hun verhaal telkens een streamlock om de oren krijgen?
Als je weet hoe de shit van de laatste dagen in beeld gebracht wordt, loop je toch linea recta de poort uit? Die borg (wat er nog van over is) verdienen ze wel terug met een schnabbeltje links en rechts.
Terror van 5 tegen 2, en wie krijgen de boetes? De 2.
Het interessantste aan het hele tv-programma is nog erachter zien te komen wat voor rare drijfveren de redactie tot deze manipulatie dwingt. De karakters en belangen van de spelers zijn compleet ondergeschikt.
ik snij wat lapjes vlees en ik maak leverworstjes klaar
pi_52950395
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:08 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Onzin, mensen hebben bewust ge SMS't er is geen dwang bij aan te pas gekomen en RTL maakt de regels dat staat namelijk in het contract waar ALLE miljonairs voor hebben getekend of je het nu leuk vindt of niet. Die contracten zijn ook redelijk waterdicht kan ik je vertellen en opgesteld door de beste juristen
Mensen SMS-en voor een bewoner om waardering te uiten en diegene cp's te gunnen. Het is het enige interactieve idee van dit moment wat loopt en wat nu keihard door de redactie verkracht wordt. De kijker wordt volledig voor LUL gezet met deze actie. We worden opgeroepen door ze om de cp's voor de bewoners te verdienen en zo doen wij dat. Dit is dan ook een vorm van misleiding/oplichting die ze echt niet kunnen maken.
pi_52950398
Liefdevolle kus van Huub....

Hai Precious
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
  woensdag 5 september 2007 @ 00:17:51 #8
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52950406
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef Kaleddis het volgende:
Bedenk hoe ondertussen de redactie en RTL op de forums zitten te lezen. Ze lachen zich rot.

Wellicht moeten we nog voor een laatste maal een vliegtuigje boven de villa sturen:"FOK! neemt afscheid van DGK, vaarwel loosers !"
Ja alsof ze daar van wakker liggen bij RTL, lachen ze alleen maar nog harder
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52950408
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:13 schreef neehe het volgende:

[..]

Een advocaat erop en de cp verwisselen weer van eigenaar, is er een advocaat hier op Fok ?
dat zou mooi zijn
  woensdag 5 september 2007 @ 00:17:58 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52950409
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]

Maar waarom ? waarom ?

Ik kan er niet bij......

Lieke is lief voor Fries.
Ik heb daar al lezende in m'n boek wel wat theorieën over, maar die ga ik hier niet neerzetten
De overtuiging dat het allemaal van geen kant klopt en dat sommige mensen wat dieper in bepaalde shit zitten dan het lijkt is echter wel heel prominent aanwezig
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52950412
pi_52950418
Huub heeft goed nieuws gehad volgens mij
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
pi_52950424
Als Brian echt beloond is met punten is het schandalig.Gisteravond vernederde hij Lieke nog zo erg om de wc binnen te stormen,waar Lieke net zat te plassen.Dat is dus blijkbaar normaal .Nou heb liever een duw dan dat er twee mannen komen kijken als ik plas.Zou me knap vernederend voelen.
pi_52950431
Huub wint het vast wel. Dat is voor JdM de goedkoopste oplossing met al die boetes.
pi_52950435
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef SlagerKorrel het volgende:
Van 5 stumpers zonder realiteitsgevoel kan je het nog wel winnen, maar van een sensatie-belustie redactie met de handen aan de knoppen niet. Weten Huub en Lieke dat zij bij hun verhaal telkens een streamlock om de oren krijgen?
Als je weet hoe de shit van de laatste dagen in beeld gebracht wordt, loop je toch linea recta de poort uit? Die borg (wat er nog van over is) verdienen ze wel terug met een schnabbeltje links en rechts.
Terror van 5 tegen 2, en wie krijgen de boetes? De 2.
Het interessantste aan het hele tv-programma is nog erachter zien te komen wat voor rare drijfveren de redactie tot deze manipulatie dwingt. De karakters en belangen van de spelers zijn compleet ondergeschikt.
helemaal mee eens
  woensdag 5 september 2007 @ 00:19:03 #16
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52950438
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:

[..]

Mensen SMS-en voor een bewoner om waardering te uiten en diegene cp's te gunnen. Het is het enige interactieve idee van dit moment wat loopt en wat nu keihard door de redactie verkracht wordt. De kijker wordt volledig voor LUL gezet met deze actie. We worden opgeroepen door ze om de cp's voor de bewoners te verdienen en zo doen wij dat. Dit is dan ook een vorm van misleiding/oplichting die ze echt niet kunnen maken.
wat jij wil
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52950446

STREAMLOCK
pi_52950448
Goedemorgen :W
pi_52950453
Brian heeft Lieke dus echt een knal verkocht.En dan nog beloond worden ook.
pi_52950458
We mogen nu zelfs niet meer een verder ongevaarlijk gesprek tussen Huub en Lieke horen hoe ze verder in het spel met deze ellende zullen omgaan.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_52950463
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb daar al lezende in m'n boek wel wat theorieën over, maar die ga ik hier niet neerzetten
De overtuiging dat het allemaal van geen kant klopt en dat sommige mensen wat dieper in bepaalde shit zitten dan het lijkt is echter wel heel prominent aanwezig
Hai Precious....

Precies.

En weer een lock na: Huub: "Gebruik je agressiviteit als kracht"

pi_52950465
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef Kaleddis het volgende:

Ik dat je jezelf ook flinkt voor schut zet als je jezelf nog openbaar kwaad durft te maken om dit programma. De geloofwaardigheid als al lang ver te zoeken.
X
X
X
pi_52950470
Huub: gebruik je agressiviteit als kracht.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_52950473
RTL = Ranzige Tering Oplichters !!!!
  woensdag 5 september 2007 @ 00:20:42 #25
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52950474
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:18 schreef rooie3 het volgende:
Als Brian echt beloond is met punten is het schandalig.Gisteravond vernederde hij Lieke nog zo erg om de wc binnen te stormen,waar Lieke net zat te plassen.Dat is dus blijkbaar normaal .Nou heb liever een duw dan dat er twee mannen komen kijken als ik plas.Zou me knap vernederend voelen.
Je hebt het dus niet goed gezien is niet erg hoor maar Jaap stormde bij haar naar binnen en Brian bleef buiten staan en toen Lieke weer naar buiten kwam sprong Brian opzij met z'n handen in de lucht.
Wel even de feiten op een rij zetten zou ik zeggen
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')