quote:Op woensdag 5 september 2007 00:08 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Onzin, mensen hebben bewust ge SMS't er is geen dwang bij aan te pas gekomen en RTL maakt de regels dat staat namelijk in het contract waar ALLE miljonairs voor hebben getekend of je het nu leuk vindt of niet. Die contracten zijn ook redelijk waterdicht kan ik je vertellen en opgesteld door de beste juristen![]()
Ja alsof ze daar van wakker liggen bij RTL, lachen ze alleen maar nog harderquote:Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef Kaleddis het volgende:
Bedenk hoe ondertussen de redactie en RTL op de forums zitten te lezen. Ze lachen zich rot.
Natuurlijk weten ze dat de fora op hun kop zouden gaan staan met deze actie.
Ze willen van ons af en snel ook.
Wellicht moeten we nog voor een laatste maal een vliegtuigje boven de villa sturen:"FOK! neemt afscheid van DGK, vaarwel loosers !"
dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 5 september 2007 00:13 schreef neehe het volgende:
[..]
Een advocaat erop en de cp verwisselen weer van eigenaar, is er een advocaat hier op Fok ?![]()
Ik heb daar al lezende in m'n boek wel wat theorieën over, maar die ga ik hier niet neerzettenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Maar waarom ? waarom ?
Ik kan er niet bij......
Lieke is lief voor Fries.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef SlagerKorrel het volgende:
Van 5 stumpers zonder realiteitsgevoel kan je het nog wel winnen, maar van een sensatie-belustie redactie met de handen aan de knoppen niet. Weten Huub en Lieke dat zij bij hun verhaal telkens een streamlock om de oren krijgen?
Als je weet hoe de shit van de laatste dagen in beeld gebracht wordt, loop je toch linea recta de poort uit? Die borg (wat er nog van over is) verdienen ze wel terug met een schnabbeltje links en rechts.
Terror van 5 tegen 2, en wie krijgen de boetes? De 2.
Het interessantste aan het hele tv-programma is nog erachter zien te komen wat voor rare drijfveren de redactie tot deze manipulatie dwingt. De karakters en belangen van de spelers zijn compleet ondergeschikt.
wat jij wilquote:Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mensen SMS-en voor een bewoner om waardering te uiten en diegene cp's te gunnen. Het is het enige interactieve idee van dit moment wat loopt en wat nu keihard door de redactie verkracht wordt. De kijker wordt volledig voor LUL gezet met deze actie. We worden opgeroepen door ze om de cp's voor de bewoners te verdienen en zo doen wij dat. Dit is dan ook een vorm van misleiding/oplichting die ze echt niet kunnen maken.
Hai Precious....quote:Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb daar al lezende in m'n boek wel wat theorieën over, maar die ga ik hier niet neerzetten
De overtuiging dat het allemaal van geen kant klopt en dat sommige mensen wat dieper in bepaalde shit zitten dan het lijkt is echter wel heel prominent aanwezig
Ik dat je jezelf ook flinkt voor schut zet als je jezelf nog openbaar kwaad durft te maken om dit programma. De geloofwaardigheid als al lang ver te zoeken.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef Kaleddis het volgende:
Bedenk hoe ondertussen de redactie en RTL op de forums zitten te lezen. Ze lachen zich rot.
Natuurlijk weten ze dat de fora op hun kop zouden gaan staan met deze actie.
Ze willen van ons af en snel ook.
Wellicht moeten we nog voor een laatste maal een vliegtuigje boven de villa sturen:"FOK! neemt afscheid van DGK, vaarwel loosers !"
Je hebt het dus niet goed gezien is niet erg hoor maar Jaap stormde bij haar naar binnen en Brian bleef buiten staan en toen Lieke weer naar buiten kwam sprong Brian opzij met z'n handen in de lucht.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:18 schreef rooie3 het volgende:
Als Brian echt beloond is met punten is het schandalig.Gisteravond vernederde hij Lieke nog zo erg om de wc binnen te stormen,waar Lieke net zat te plassen.Dat is dus blijkbaar normaal .Nou heb liever een duw dan dat er twee mannen komen kijken als ik plas.Zou me knap vernederend voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |