Staat zijn gulp nou open?quote:Op woensdag 5 september 2007 01:04 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
Lieke tegen Amanda: Ik hoef niet op mijn rug voor coke.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:05 schreef Varen het volgende:
dennis: ik bn gebeld door iemand, we moeten slapen
quote:
Hij is al wegquote:Op woensdag 5 september 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Zeg Nadia dat ze zo'n mooie lichaamsbouw heeft en mooie tieten.
Dat het niet gek is dat Dennis op haar valt
Lieke had het over Amanda's coke-gebruik.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:06 schreef Varen het volgende:
Huub: Lieke, Lieke er is gebeld he
die rogier van d'r zat in de handel en is daar inmiddels voor opgepakt.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Lieke had het over Amanda's coke-gebruik.
De hoeveelheid connecties met criminelen wordt wel steeds groter, hoor
nadia had Lieke's bodylotion.
Net zoals haar moederquote:Op woensdag 5 september 2007 01:09 schreef RSie het volgende:
[..]
die rogier van d'r zat in de handel en is daar inmiddels voor opgepakt.
verbaasd me dan ook niks dat Amanda af en toe haar neus poederde!!!
Ach als die muts daadwerkelijk zo diep in het criminele circuit zit vinden we haar vanzelf wel een keer geliquideerd ergens op het Leidsepleinquote:Op woensdag 5 september 2007 01:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Lieke had het over Amanda's coke-gebruik.
De hoeveelheid connecties met criminelen wordt wel steeds groter, hoor
nadia had Lieke's bodylotion.
Jaap zwetst uit z´n vette nek...hij zou dolgraag op 1 komen te staan, evenals Dennis.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:09 schreef Varen het volgende:
Jaap: Huub kan wel gewonnen hebben in de POPO, maar je uiteindelijke kracht is in het huis.
twee benen met flippers? erop.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:10 schreef avonne het volgende:
[..]
wat voor plaatje?
Dan letten we op
Lieke!quote:Op woensdag 5 september 2007 01:11 schreef Donnie29 het volgende:
Wie zit er in een anti kraak woning dan?
Lieke.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:11 schreef Donnie29 het volgende:
Wie zit er in een anti kraak woning dan?
Ik zie een rol voor Steve Brown...quote:Op woensdag 5 september 2007 01:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach als die muts daadwerkelijk zo diep in het criminele circuit zit vinden we haar vanzelf wel een keer geliquideerd ergens op het Leidseplein![]()
![]()
Huub (en Lieke) hebben laten zien dat ze ook in het huis de kracht hebben. Ik blijf er bij, de rest had nooit de terror kunnen doorstaan die Huub en Lieke hebben moeten doorstaan in de villa. Zij zijn alleen sterk in groepsverband, stelletje zwakkelingen.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:09 schreef Varen het volgende:
Jaap: Huub kan wel gewonnen hebben in de POPO, maar je uiteindelijke kracht is in het huis.
Gepakt? Of gevraagd of ze die mocht lenen?quote:Op woensdag 5 september 2007 01:11 schreef mazaru het volgende:
Nadia heeft Liekes blouse gepakt, laat dat nou een blouse van de Hema zijn!
dat is hem nou, Nadir,s liefdesstaafjequote:Op woensdag 5 september 2007 01:10 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zie er een vingertje uithangen.![]()
Weten ze van Rogier eigenlijk? (Dat hij vastzit in Argentinïe voor smokkel) Zo ja, dan is dit een mooi beginnetje.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
Over kraakpand van Lieke
Lieke "Misschien zit er nu wel een vriendje van Amanda in, een dealertje"
Huub "Nee, die hebben nu een hele lange vakantie"
Lieke "Daarom wilden ze ook Amanda bellen, maar die was er niet, dus belden ze haar zusje. Die heeft ondertussen ervaring met nare vriendjes"
Oei... das wel heel speciaal.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke.
Ze heeft een knoert van een boswachterswoning, midden in het bos.
Steve Brown is niet zo'n held, die durf alleen maar te schoppen.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zie een rol voor Steve Brown...
dan kan Natas dat nog net even meepikken in haar boek![]()
Dat maakt het dat Brian hiervoor is beloond des te treuriger..quote:Op woensdag 5 september 2007 01:16 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke zegt teen Huub dat ze Brian één op één wil confronteren met dat hij haar geslagen heeft. Ze laat het er niet bij zitten.
Nee gewoon gepakt, gestolen dus, persoonlijk eigendom dus, voor de zoveelste keer vandaagquote:Op woensdag 5 september 2007 01:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gepakt? Of gevraagd of ze die mocht lenen?
Toch niet deze Steve Brown: http://64.233.183.104/search?q=cache:WyaScEa88CkJ:www.geenstijl.nl/mt/archieven/923911.html+steve+brown&hl=nl&ct=clnk&cd=2&gl=nlquote:Op woensdag 5 september 2007 01:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zie een rol voor Steve Brown...
dan kan Natas dat nog net even meepikken in haar boek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |