Checkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:50 schreef pasjesjen het volgende:
Kan iemand mijn inmiddels lege bericht in de updates weghalen?
ik had twee schermen open...de cos en de updates en heb in het verkeerde geschreven
Glad to be back.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:01 schreef Sug4r het volgende:
Ik ben in COS 2377 de # vergeten, kan een modje die er nog tussen zetten aub? Alvast bedankt
Doe is effe leuk en ga allerlei belachelijke beslissingen nemen en onleesbare COS-titels maken zodat ze denken dat je totaal gestoord uit het ziekenhuis ontslagen bent.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:09 schreef APK het volgende:
[..]
Doe is effe leuk en ga allerlei belachelijke beslissingen nemen en onleesbare COS-titels maken zodat ze denken dat je totaal gestoord uit het ziekenhuis ontslagen bent. [afbeelding]
slijmbalquote:
Ja? Welke updatesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
slijmbal![]()
( zeker alweer vergeten dat Gert je ooit diep heeft gekwetst met het verwijderen van je lap tekst in de updates waar je 2 dagen aan had gewerkt)![]()
Nou dat ben ik ook dus dat is makkelijk, en nu muil houwe smerige oldbie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:09 schreef APK het volgende:
[..]
Doe is effe leuk en ga allerlei belachelijke beslissingen nemen en onleesbare COS-titels maken zodat ze denken dat je totaal gestoord uit het ziekenhuis ontslagen bent. [afbeelding]
Scherp schatquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Ik mag dan een DDtje zijn (dronken dropje) maar volgens mij moet dit SC # 312 zijn....
[DGK SC 321] Binnenkort: Tipsch in dit Theater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |