Wie heeft die SC aangemaakt?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
Heb ik fucking 10 SC's gemist of heeft deze het verkeerde nummer??
hoi veul, gaat ie wat?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zit je vrouw niet uit te schelden![]()
Semi geknoei, oven, vitaminen trouw iedere avond uit een potje, specifiek op maat zie hier, plus drie kalktabletjes plus twee visbolletjes. Dit alles weg gespoel met een grote beker melk.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zelf geknoeid, semi geknoeid(pakket knorr), oder microwave? vitaminen aan de kant?
Je moest eens weten hoeveel mensen gewoon niet willen geloven dat ik dyscalculie heb... Maar je ziet, ik heb de 1 en 2 van de vorige gewoon omgedraaidquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat tellen gaat haar somstoch vaak niet helemaal goed af![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Semi geknoei, oven, vitaminen trouw iedere avond uit een potje, specifiek op maat zie hier, plus drie kalktabletjes plus twee visoliebolletjes. Dit alles weg gespoeld met een grote beker melk.
Ze opent tenminste een nieuwe SCquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat tellen gaat haar somstoch vaak niet helemaal goed af![]()
Wel aardig hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:37 schreef willem-jozef het volgende:
hoi veul, gaat ie wat?
http://www.youtube.com/watch?v=DP0S9CeEl5w&mode=related&search=
oe sorryquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen gewoon niet willen geloven dat ik dyscalculie heb... Maar je ziet, ik heb de 1 en 2 van de vorige gewoon omgedraaid![]()
En niemand die het zag![]()
HiDiHo !quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar natasia is er niet meer![]()
Ok, ff serieus![]()
Als je dat zou kunnen doen, graag![]()
Dyslexie maar dan met getallen. Ik dacht nog 'maar 3 getallen voor de SC, dat moet toch wel goed gaan...quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
oe sorrydyscalculie kende ik nog niet. is dat echt?
Je bent natuurlijk weer straalbezopenquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
Heb ik fucking 10 SC's gemist of heeft deze het verkeerde nummer??
strax ff schuiflen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel aardig hoor.
Ben heel erg in de stemming voor rustige dromerige muziekjes.
hint hint
Het ging ook best goed hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dyslexie maar dan met getallen. Ik dacht nog 'maar 3 getallen voor de SC, dat moet toch wel goed gaan...![]()
Heb je wel eens geprobeerd te dansen met een paard?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:41 schreef willem-jozef het volgende:
strax ff schuiflen?
HiDiHo Jungle, ik zie mquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |