abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles dinsdag 4 september 2007 @ 22:20:00 #101
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_52947184
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:17 schreef Prospera het volgende:

[..]

Sluit dat andere topic, want dat mergen was op pagina 1 en de huidige COS zit al op pg. 5, dus laat maar zitten. Over 20 minuten is er weer een nieuwe cos.

Doen we dat
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 22:21:01 #102
137949 Disana
pi_52947199
Ik kan het niet meer volgen... de eerste 2412 is vol, in welke moeten we nu verder?
  dinsdag 4 september 2007 @ 22:22:10 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52947224
Misschien kun je inmiddels dat andere topic qua nummer aanpassen...... dan kunnen we daar verder

[COS # 2412] Popoll en zowaar een streamlock maak er maar 2413 van
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  PR/Manusje van alles dinsdag 4 september 2007 @ 22:24:04 #104
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_52947278
Traag gedoe ook niet wil zoals het moet
We gaan in [COS # 2413] Popoll en zowaar een streamlock verder
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_52947379
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Traag gedoe ook niet wil zoals het moet
We gaan in [COS # 2413] Popoll en zowaar een streamlock verder
Ja die 2412 ging wel erg snel van Nostalgist
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_52947992
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:27 schreef Prospera het volgende:

[..]

Ja die 2412 ging wel erg snel van Nostalgist
Woede brengt snelheid....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  dinsdag 4 september 2007 @ 23:19:22 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52948903
Wegens "helaas, net te laat" kunnen de volgende 2 COSsen gesloten worden:

DGK COS#2414] Klef en Bef krijgen alle ruimte
en
[ COS # 2414] en nu gaan we zoenend ten onder
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52973066
Mag deze COS [COS # 2420] IJzers worden gesmeden en gesmolten
een nummertje hoger worden?
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_52973120
quote:
Op donderdag 6 september 2007 00:27 schreef Prospera het volgende:
Mag deze COS [COS # 2421] IJzers worden gesmeden en gesmolten
een nummertje hoger worden?
gedaan
bye
  donderdag 6 september 2007 @ 01:14:00 #110
6941 APK
Factual, I think.
pi_52973557
Ik heb weer een aap gespot, maar deze keer vind ik 'em wel grappig.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_52974029
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ben je gewoon zat, doei.
Er staat vast wel iets in de policy day deze ban rechtvaardigt
Ik dacht dat dit een geintje was...
Maar toch niet.
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:33 schreef yvonne het volgende:
ScofieldM weet niet wanneer het genoeg is, zuigen, zieken, trollen, doei.
Ik heb hem niet zo zien zuigen zieken en trollen dit keer (in tegenstelling tot een paar die alleen maar tegen hem reageren en hem zelfs vertellen op te rotten) en hij was nog veel gewoon ontopic ook.
Heb ik niet genoeg teruggelezen is er iets gedelete of wordt het al sowieso als zuigen, zieken en trollen beschouwd als je voor Brian bent?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_52974031
bans worden niet besproken op het forum
bye
pi_52974050
quote:
Op donderdag 6 september 2007 04:26 schreef Petre het volgende:
Soms in FB maar nooit lang.
***** Kraak.....
pi_52980091
Kan HIER [COS#2422] Jaap zijn verjaardag. nou eindelijk eens wat aan gedaan worden ....

Edit :
quote:
je moet je kutsmoel houden..ik waarschuw je do 6 september 2007 12:41u door PumaStreamerHou toch is lekker je fucking kutsmoel...domwijf die je bent..

je doet het erom...kutmokkel
Ik word er een beetje ziek van dat ik elke keer maar verrot gescholden word en bedreigt word in mn prive, en niemand die er wat aan doet, en alles maar goedkeurd hier.
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_52983318
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:42 schreef Liess het volgende:
Kan HIER [COS#2422] Jaap zijn verjaardag. nou eindelijk eens wat aan gedaan worden ....

Edit :
[..]

Ik word er een beetje ziek van dat ik elke keer maar verrot gescholden word en bedreigt word in mn prive, en niemand die er wat aan doet, en alles maar goedkeurd hier.
Is iets aan gedaan . Dankje voor het melden!
bye
pi_52996132
quote:
Op donderdag 6 september 2007 04:26 schreef Petre het volgende:
Weet ik (in de cos nam yvonne de jubelingen overigens graag in ontvangst) maar in dit geval als er echt geziekt werd zou je kunnen zeggen lees nog maar eens terug, of ja er is wat gedelete, want nu lijkt het er echt op dat een andere mening niet getolereerd wordt.

En dat is nou net wat ik ook als probleem aangegeven zie worden in het COS discussietopic, dat er een kliek van huub en lieke groupies is die alleen maar eenheidsworst posten en geen andere mening tolereren en dat mensen zich daarom in de COS niet thuisvoelen omdat ze er niet van houden dat iedereen het maar met elkaar eens is en graag ook andere meningen zien en elkaar graag proberen te overtuigen van elkaars mening op basis van argumenten.
Dat was nou precies wat ik scofield zag doen, hij kreeg alleen wel weer veel commentaar van de overheersende huub en lieke groupies en gaat vaak op alles in en meestal nog met argumenten ook.
Vaak krijgt je dan persoonlijke aanvallen om je oren en ook nu werd hem verteld om op te rotten en een admin was het daar dit keer kennelijk mee eens.
Dan werkt die admin m.i. dus mee een het creeren van een soort huub en lieke bolwerk in de cos, wat mij bevreemd omdat ik dacht dat iedereen welkom was (mits binnen de policy).

Het laatste wat ik hier zou kunnen gebruiken is wel een admin in het huub-en-lieke-groupies kliekje
Maar ja, het is niet mijn feestje, ik heb mijn feedback gegeven, dus ik kijk het verder wel met lede ogen aan
pi_52997283
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52997687
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 01:00 schreef PC eend het volgende:
Ik ben het hier hélemaal mee eens.... Ik ben zelf al 'voor' Huub vanaf dag 1 dat ik kijk, maar zelfs ik word stapel gek van al die groupies.
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_53000590
quote:

[..]

Weet ik (in de cos nam yvonne de jubelingen overigens graag in ontvangst) maar in dit geval als er echt geziekt werd zou je kunnen zeggen lees nog maar eens terug, of ja er is wat gedelete, want nu lijkt het er echt op dat een andere mening niet getolereerd wordt.

En dat is nou net wat ik ook als probleem aangegeven zie worden in het COS discussietopic, dat er een kliek van huub en lieke groupies is die alleen maar eenheidsworst posten en geen andere mening tolereren en dat mensen zich daarom in de COS niet thuisvoelen omdat ze er niet van houden dat iedereen het maar met elkaar eens is en graag ook andere meningen zien en elkaar graag proberen te overtuigen van elkaars mening op basis van argumenten.
Dat was nou precies wat ik scofield zag doen, hij kreeg alleen wel weer veel commentaar van de overheersende huub en lieke groupies en gaat vaak op alles in en meestal nog met argumenten ook.
Vaak krijgt je dan persoonlijke aanvallen om je oren en ook nu werd hem verteld om op te rotten en een admin was het daar dit keer kennelijk mee eens.
Dan werkt die admin m.i. dus mee een het creeren van een soort huub en lieke bolwerk in de cos, wat mij bevreemd omdat ik dacht dat iedereen welkom was (mits binnen de policy).

Het laatste wat ik hier zou kunnen gebruiken is wel een admin in het huub-en-lieke-groupies kliekje
Maar ja, het is niet mijn feestje, ik heb mijn feedback gegeven, dus ik kijk het verder wel met lede ogen aan

Ben het zowaar voor een groot deel met eend eens.

Al voelt dat wel een beetje raar
-----------------------------------------------------------------------------
Nog even een toevoeging, d'r hing op dat moment wel een licht aparte kwetsbare sfeer in de COS .
Of zoiets.

Er was een soort van een adempauze tgv een verhaal dat iemand vertelde - en daarna onstond er een sfeer waar je driedubbel op je woorden moest letten.
In de zin dat grofheden-gezeik en ander goedwillend geblaat het beste minstens 10 minuten achterwege gelaten konden worden.
Tenminste dat was wat ik voelde.

Ach - vergeet niet tis maar een spelletje

[ Bericht 14% gewijzigd door ppi op 07-09-2007 20:29:48 ]
pi_53003406
quote:

[..]

Heb de COS niet terug gelezen, dus ben slecht op de hoogte. Maar afgaande op de objectiviteit van eend, kan ik hem gelijk geven.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_53023252
quote:

[..]

hoi eend.
scofield is wel een geval apart. misschien was hij nu wel 'braaf'(bewuste cos niet gevolgd), maar in het verleden is hij
tamelijk vaak erg grof en persoonlijk geweest. dat gecombineerd met z'n brian-obsessie is toch genoeg om 'm af te laten rotten...en nee, ik ben geen huub of lieke groupie, alleen mezelf groupie.
toch zeer vriendelijke groet, eend
pi_53023378
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 03:29 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

hoi eend.
scofield is wel een geval apart. misschien was hij nu wel 'braaf'(bewuste cos niet gevolgd), maar in het verleden is hij
tamelijk vaak erg grof en persoonlijk geweest. dat gecombineerd met z'n brian-obsessie is toch genoeg om 'm af te laten rotten...
en nee, ik ben geen huub of lieke groupie, alleen mezelf groupie.
toch zeer vriendelijke groet, eend
Let bigons be bigons
En als huub obsessie wel mag, waarom niet voor brian dan
Ik vind het veelzeggend dat je dat erbij betrekt.
Maar jouw scofield-obsessie was me al eerder opgevallen

Als we zo doorgaan krijgen we nog een ban omdat we die ban maar blijven bespreken
pi_53032522
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 03:58 schreef PC eend het volgende:

[..]

Let bigons be bigons
En als huub obsessie wel mag, waarom niet voor brian dan
Ik vind het veelzeggend dat je dat erbij betrekt.
Maar jouw scofield-obsessie was me al eerder opgevallen

Als we zo doorgaan krijgen we nog een ban omdat we die ban maar blijven bespreken
hoi eend,
effe nog reply...je schrijft:'veelzeggend dat je dat erbij betrekt'. dat was een grapje, hoorrr.
begrijp wel waar je opdoelde m.b.t. bannen, alleen is bij sommige lui al duidelijk dat ze de sfeer negatief beinvloeden(er zal toch wel een korrelatie bestaan met brian-adoratie ) gaan als ze ietsie tegengas krijgen. dat vind ik net zo irritant bij huub-hoeren, overigens.
mijn scofield 'obsessie' valt best mee..ik vond het zelfs jammer dat ie die ban kreeg omdat zo'n gozert me idd boeit

wachtend op het eerste scofield topic..
leeters
pi_53044222
Ik onderschrijf pc-eends verhaal wel voor het grootste deel. Daarnaast vond ik de gebruikte tekst van de moderator nogal populistisch en zeer onprofessioneel van aard.
quote:
Ik ben je gewoon zat, doei.
Er staat vast wel iets in de policy day deze ban rechtvaardigt
1. Het feit dat een moderator je zat is kan nooit een reden voor een ban zijn. De regels van Fok zijn bepalend/maatgevend.
2. De opmerking dat er vast wel iets staat in een policy is een vorm van nogal slecht beslagen ten ijs komen. Er staat iets in of er staat niets in. In het eerste geval is een ban niet terecht, in het tweede geval meld je dat.
3. Ik vond Scofield idd af en toe bruut, maar zeker niet meer bruut dan de vele H en L groupies die dagelijks de COS verstieren. Je wordt, als niet H en L fan, automatisch in de verdediging gedrukt en je moet ongeveer tien keer per twee minuten je tong afbijten om ook niet grof te worden tegen het gepeupel daar, die andersdenkenden regelmatig voorzien van persoonlijk gerichte en minder fraaie teksten. Tussendoor prikken de modjes vrolijk mee, het gaat niet op dat ze dat niet zien!
4. Ik kan mij overigens ook, net als die duck, niet aan de indruk ontrtrekken dat de modjes zeer gecharmeerd zijn van Huubje (getuige hun bijdragen) en dat toch, bewust of onbewust, meenemen in de beoordeling van teksten, geschreven door de niet H en L fans.

Verder mij een biet, er zijn belangrijkere zaken in het leven, maar het zuigt af en toe verschrikkelijk, dat dan weer wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Neemmijnietserieus op 09-09-2007 04:47:38 ]
  Moderator zondag 9 september 2007 @ 11:20:15 #125
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53045640
Zoals al eerder aangegeven, worden bans niet besproken op het openbare forum. Een aantal mensen heeft hier nu uitgebreid zijn/haar zegje gedaan en (F)A's en mods zullen er niet inhoudelijk op gaan reageren. Bij deze het voorstel om het verder maar te laten rusten nu. Of tewel: kappen met die shit, anders vinden we wel iets in de policy om je van FOK! af te trappen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_53049236
Door enorme angst om gestraft te worden door Gert, post verwijderd

edit: kut, kan niet meer
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2007 @ 22:44:33 #127
137949 Disana
pi_53108149
Avonne vraagt zich af of mijn laatste update wel onder de Fok policy valt.

Avonne:
[COS #2451] Brian en z'n bamboestok

De update:
[DGK] Updates #4

Voordat ie straks ineens weg is, wil ik dat hier toch even melden. Al dat werk voor niets, terwijl het gewoon een streamverslag is... ik moet er niet aan denken
pi_53109337
Ik zie geen opgewonden (echte) lichaamsdelen of ecpliciet seksuele handelingen. Volgens mij moet het kunnen .
bye
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2007 @ 23:21:03 #129
137949 Disana
pi_53109366
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:19 schreef Petre het volgende:

Ik zie geen opgewonden (echte) lichaamsdelen of ecpliciet seksuele handelingen. Volgens mij moet het kunnen .
Het was allemaal plastic

Mooooi <phew smiley>
  woensdag 12 september 2007 @ 00:07:33 #130
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_53110595
Leandra vond het nummer niet goed
Mag het 337 worden?

[SC # 367] Er is er 1 jarig hoera hoera... en dat is Leandra
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_53123919
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 12 september 2007 @ 16:40:27 #132
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53124489
Gaarne deze COS nummers aan passen:
[COS #2253] Jaap wil wel maar kan niet
Moet 2453 zijn
en ook deze:
[COS #2254] Nieuwe Plannetjes om Lieke te bashen....
Moet 2454 zijn.

Hartelijk dank.
  Trouwste user 2022 woensdag 12 september 2007 @ 17:07:26 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_53125172
Wel ja gooi hem op slot en hou het centraal.

Waarom heeft Brian steeds een gitaar in zijn handen ?

Er zijn al zoveel orginele topics hier. Het is anders niet meer te overzien. Het succes moet ze daar niet boven het hoofd gaan stijgen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53126943
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:07 schreef tong80 het volgende:

Er zijn al zoveel orginele topics hier. Het is anders niet meer te overzien. Het succes moet ze daar niet boven het hoofd gaan stijgen.

Ja, inderdaad zonde van dit kwaliteits topic
Topic Open Fetish Baggeraar

Maar het telt wel lekker mee in je stats
  Trouwste user 2022 woensdag 12 september 2007 @ 18:24:39 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_53126971
Briljant topic man

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53127001
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:24 schreef tong80 het volgende:
Briljant topic man

Je zat gewoon te wachten
  Trouwste user 2022 woensdag 12 september 2007 @ 18:34:03 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_53127176
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:25 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Je zat gewoon te wachten
Nee puur toeval. Ben zelden on line en klikte hier toevallig.

pi_53128342
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:34 schreef kleinzusje het volgende:
Door enorme angst om gestraft te worden door Gert, post verwijderd

edit: kut, kan niet meer

Walgelijk !!!
Hij is nog niet terug en wat doe je, juist: Modlikken
hoM3r :Ik vind kleinzusje denk ik de geilste username die ik ooit op FOK! heb gezien trouwens,
wat misschien ook wel weer wat over mij zegt.
  woensdag 12 september 2007 @ 20:17:54 #139
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53130151
  Moderator woensdag 12 september 2007 @ 20:44:46 #140
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53130968
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:07 schreef tong80 het volgende:

Origineel OK, onnozel NEE
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † donderdag 13 september 2007 @ 01:57:17 #141
137949 Disana
pi_53137281
Aangezien een paar jojo's met de nummering hebben gespeeld en ik niet kan rekenen:

[DGK SC 339] Tosti's en Tandartsen

moet 340 zijn
pi_53137322
bye
  † In Memoriam † donderdag 13 september 2007 @ 02:07:27 #143
137949 Disana
pi_53137331
quote:
Op donderdag 13 september 2007 02:05 schreef Petre het volgende:

Je bent een engel van de nacht.
  Trouwste user 2022 donderdag 13 september 2007 @ 02:52:53 #144
7889 tong80
Spleenheup
pi_53137490
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Origineel OK, onnozel NEE
Vanwaar dan het slotje op een geniaal topic ?

donderdag 13 september 2007 @ 02:58:36 #145
6941 APK
Factual, I think.
pi_53137504
Open gewoon een 'orgineel' topic over het haar van Dennis, misschien blijft dat wel open.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Trouwste user 2022 donderdag 13 september 2007 @ 03:06:41 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_53137522
quote:
Op donderdag 13 september 2007 02:58 schreef APK het volgende:
Open gewoon een 'orgineel' topic over het haar van Dennis, misschien blijft dat wel open.
Het haar van Dennis topic # 1

pi_53147643
quote:
pi_53148367
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Doen we dat
hoM3r :Ik vind kleinzusje denk ik de geilste username die ik ooit op FOK! heb gezien trouwens,
wat misschien ook wel weer wat over mij zegt.
  † In Memoriam † donderdag 13 september 2007 @ 22:27:00 #149
137949 Disana
pi_53158279
Altijd leuk als er een modje meeschrijft die geen sjoege geeft als je van uitlokking wordt beschuldigd omdat je opschrijft wat er op een stream wordt gezegd.

Hulde voor avonne's inzet, ook waar het gaan om niet reageren op een PM.

[COS # 2458] Girl Talk and Boy Babble
pi_53158664
check je PM, Disana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')