quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Sluit dat andere topic, want dat mergen was op pagina 1 en de huidige COS zit al op pg. 5, dus laat maar zitten. Over 20 minuten is er weer een nieuwe cos.![]()
Ja die 2412 ging wel erg snel van Nostalgistquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Traag gedoe ook niet wil zoals het moet![]()
We gaan in [COS # 2413] Popoll en zowaar een streamlock verder![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja die 2412 ging wel erg snel van Nostalgist![]()
gedaanquote:Op donderdag 6 september 2007 00:27 schreef Prospera het volgende:
Mag deze COS [COS # 2421] IJzers worden gesmeden en gesmolten
een nummertje hoger worden?
Ik dacht dat dit een geintje was...quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben je gewoon zat, doei.
Er staat vast wel iets in de policy day deze ban rechtvaardigt
Ik heb hem niet zo zien zuigen zieken en trollen dit keer (in tegenstelling tot een paar die alleen maar tegen hem reageren en hem zelfs vertellen op te rotten) en hij was nog veel gewoon ontopic ook.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:33 schreef yvonne het volgende:
ScofieldM weet niet wanneer het genoeg is, zuigen, zieken, trollen, doei.
Soms in FB maar nooit lang.quote:Op donderdag 6 september 2007 04:26 schreef Petre het volgende:
bans worden niet besproken op het forum
Ik word er een beetje ziek van dat ik elke keer maar verrot gescholden word en bedreigt word in mn prive, en niemand die er wat aan doet, en alles maar goedkeurd hier.quote:je moet je kutsmoel houden..ik waarschuw je do 6 september 2007 12:41u door PumaStreamerHou toch is lekker je fucking kutsmoel...domwijf die je bent..
je doet het erom...kutmokkel
Is iets aan gedaanquote:Op donderdag 6 september 2007 12:42 schreef Liess het volgende:
Kan HIER [COS#2422] Jaap zijn verjaardag. nou eindelijk eens wat aan gedaan worden ....
Edit :
[..]
Ik word er een beetje ziek van dat ik elke keer maar verrot gescholden word en bedreigt word in mn prive, en niemand die er wat aan doet, en alles maar goedkeurd hier.
Weet ik (in de cos nam yvonne de jubelingen overigens graag in ontvangst) maar in dit geval als er echt geziekt werd zou je kunnen zeggen lees nog maar eens terug, of ja er is wat gedelete, want nu lijkt het er echt op dat een andere mening niet getolereerd wordt.quote:Op donderdag 6 september 2007 04:26 schreef Petre het volgende:
bans worden niet besproken op het forum
Ik ben het hier hélemaal mee eens.... Ik ben zelf al 'voor' Huub vanaf dag 1 dat ik kijk, maar zelfs ik word stapel gek van al die groupies.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:00 schreef PC eend het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet ik (in de cos nam yvonne de jubelingen overigens graag in ontvangst) maar in dit geval als er echt geziekt werd zou je kunnen zeggen lees nog maar eens terug, of ja er is wat gedelete, want nu lijkt het er echt op dat een andere mening niet getolereerd wordt.
En dat is nou net wat ik ook als probleem aangegeven zie worden in het COS discussietopic, dat er een kliek van huub en lieke groupies is die alleen maar eenheidsworst posten en geen andere mening tolereren en dat mensen zich daarom in de COS niet thuisvoelen omdat ze er niet van houden dat iedereen het maar met elkaar eens is en graag ook andere meningen zien en elkaar graag proberen te overtuigen van elkaars mening op basis van argumenten.
Dat was nou precies wat ik scofield zag doen, hij kreeg alleen wel weer veel commentaar van de overheersende huub en lieke groupies en gaat vaak op alles in en meestal nog met argumenten ook.
Vaak krijgt je dan persoonlijke aanvallen om je oren en ook nu werd hem verteld om op te rotten en een admin was het daar dit keer kennelijk mee eens.
Dan werkt die admin m.i. dus mee een het creeren van een soort huub en lieke bolwerk in de cos, wat mij bevreemd omdat ik dacht dat iedereen welkom was (mits binnen de policy).
Het laatste wat ik hier zou kunnen gebruiken is wel een admin in het huub-en-lieke-groupies kliekje
Maar ja, het is niet mijn feestje, ik heb mijn feedback gegeven, dus ik kijk het verder wel met lede ogen aan
Heb de COS niet terug gelezen, dus ben slechtquote:Op vrijdag 7 september 2007 01:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet ik (in de cos nam yvonne de jubelingen overigens graag in ontvangst) maar in dit geval als er echt geziekt werd zou je kunnen zeggen lees nog maar eens terug, of ja er is wat gedelete, want nu lijkt het er echt op dat een andere mening niet getolereerd wordt.
En dat is nou net wat ik ook als probleem aangegeven zie worden in het COS discussietopic, dat er een kliek van huub en lieke groupies is die alleen maar eenheidsworst posten en geen andere mening tolereren en dat mensen zich daarom in de COS niet thuisvoelen omdat ze er niet van houden dat iedereen het maar met elkaar eens is en graag ook andere meningen zien en elkaar graag proberen te overtuigen van elkaars mening op basis van argumenten.
Dat was nou precies wat ik scofield zag doen, hij kreeg alleen wel weer veel commentaar van de overheersende huub en lieke groupies en gaat vaak op alles in en meestal nog met argumenten ook.
Vaak krijgt je dan persoonlijke aanvallen om je oren en ook nu werd hem verteld om op te rotten en een admin was het daar dit keer kennelijk mee eens.
Dan werkt die admin m.i. dus mee een het creeren van een soort huub en lieke bolwerk in de cos, wat mij bevreemd omdat ik dacht dat iedereen welkom was (mits binnen de policy).
Het laatste wat ik hier zou kunnen gebruiken is wel een admin in het huub-en-lieke-groupies kliekje
Maar ja, het is niet mijn feestje, ik heb mijn feedback gegeven, dus ik kijk het verder wel met lede ogen aan
hoi eend.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Let bigons be bigonsquote:Op zaterdag 8 september 2007 03:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi eend.
scofield is wel een geval apart. misschien was hij nu wel 'braaf'(bewuste cos niet gevolgd), maar in het verleden is hij
tamelijk vaak erg grof en persoonlijk geweest. dat gecombineerd met z'n brian-obsessieis toch genoeg om 'm af te laten rotten... en nee, ik ben geen huub of lieke groupie, alleen mezelf groupie.
toch zeer vriendelijke groet, eend
hoi eend,quote:Op zaterdag 8 september 2007 03:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Let bigons be bigons![]()
En als huub obsessie wel mag, waarom niet voor brian dan![]()
![]()
Ik vind het veelzeggend dat je dat erbij betrekt.
Maar jouw scofield-obsessie was me al eerder opgevallen
Als we zo doorgaan krijgen we nog een ban omdat we die ban maar blijven bespreken![]()
![]()
1. Het feit dat een moderator je zat is kan nooit een reden voor een ban zijn. De regels van Fok zijn bepalend/maatgevend.quote:Ik ben je gewoon zat, doei.
Er staat vast wel iets in de policy day deze ban rechtvaardigt
Het was allemaal plasticquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:19 schreef Petre het volgende:
Ik zie geen opgewonden (echte) lichaamsdelen of ecpliciet seksuele handelingen. Volgens mij moet het kunnen.
Ja, inderdaad zonde van dit kwaliteits topicquote:Op woensdag 12 september 2007 17:07 schreef tong80 het volgende:
Wel ja gooi hem op slot en hou het centraal.
Waarom heeft Brian steeds een gitaar in zijn handen ?
Er zijn al zoveel orginele topics hier. Het is anders niet meer te overzien. Het succes moet ze daar niet boven het hoofd gaan stijgen.
quote:
Nee puur toeval. Ben zelden on line en klikte hier toevallig.quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 14:34 schreef kleinzusje het volgende:
Door enorme angst om gestraft te worden door Gert, post verwijderd![]()
![]()
edit: kut, kan niet meer![]()
Origineel OK, onnozel NEEquote:Op woensdag 12 september 2007 17:07 schreef tong80 het volgende:
Wel ja gooi hem op slot en hou het centraal.
Waarom heeft Brian steeds een gitaar in zijn handen ?
Er zijn al zoveel orginele topics hier. Het is anders niet meer te overzien. Het succes moet ze daar niet boven het hoofd gaan stijgen.
Vanwaar dan het slotje op een geniaal topic ?quote:
Het haar van Dennis topic # 1quote:Op donderdag 13 september 2007 02:58 schreef APK het volgende:
Open gewoon een 'orgineel' topic over het haar van Dennis, misschien blijft dat wel open.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |