Knap gedaan, zei de baggeraar. Ik vind dat we wel een gebakje hebben verdiend... Leandra?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:01 schreef Veulen het volgende:
Waarbij ik even opmerk dat ie precies om 23 uur 59 minuten en 59 seconden is gepost.
Uiteraard... tast toe, de taart staat in de OPquote:Op woensdag 12 september 2007 00:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Knap gedaan, zei de baggeraar. Ik vind dat we wel een gebakje hebben verdiend... Leandra?
Altijd wat te klagen he.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:02 schreef Leandra het volgende:
Ehm... het moet nummertje 337 zijn volgens mij![]()
Wat zou een Leandra name-topic zijn zonder commentaarquote:Op woensdag 12 september 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Altijd wat te klagen he.
Nou vooruit ik zal een mod zoeken om je feesttopic een ander nummer te geven.
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Cadeatje voor Leandraaaaaaaaah
[afbeelding]
Ooit komt er een dag dat ik jou betrap op een nummer foutquote:Op woensdag 12 september 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
Wat zou een Leandra name-topic zijn zonder commentaar![]()
![]()
![]()
Soheeee, doe maar hip!! Cool hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Cadeautje voor Leandraaaaaaaaah![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Damn.. met joystick en nitro?? DIE WIL IK !!!!!!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
haha, mooi ding!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Veilig thuis gekomen?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:10 schreef Pavement het volgende:
LEANDRA fefeliciflapstaart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
de rest hoi![]()
Sorry schat, wilde je eerste SC niet stelen.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:10 schreef willem-jozef het volgende:
haha, mooi ding!
pa, ik heb ook mn eerste sc geopend(ben dus ook ontmaagd, best lekker btw), gelukkig heeft ma 'm al gezien, nu jij nog(sc #41).
zekert ik en mijn trouwe stalen paard trotseren weer en wind en komen altijd op bestemming aanquote:
Ik kan het niet... hij is té mooi versierd.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard... tast toe, de taart staat in de OP![]()
Ik denk zwaar gewondquote:
hee kontenbonker, gefeliciteerd met je bijvrouwtje!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:10 schreef Pavement het volgende:
LEANDRA fefeliciflapstaart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
de rest hoi![]()
nee joh, ben je gek. met uw verjaardag ben ik de eerste die sc aanmaakt...met slaapzak voor de deur of zo rightquote:Op woensdag 12 september 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry schat, wilde je eerste SC niet stelen.
Dacht alleen dat ik het toch wel ruim op tijd had gezegt.
Zal ik je tekst over plakken in de OP?
Ohh gewoon heel thuisgekomen? Wat ben je vroeg, was het niet gezellig?quote:
Dat duurt nog best lang anders.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:19 schreef willem-jozef het volgende:
nee joh, ben je gek. met uw verjaardag ben ik de eerste die sc aanmaakt...met slaapzak voor de deur of zo right![]()
Lief van je KZ Het is een fantastisch lijstje!quote:
wanneer is deze lieve kz jarig (die stoute wilikniewetenquote:Op woensdag 12 september 2007 00:20 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kennis
Taal
Slim
Soms Tennis![]()
SMS
Kroeg
Kind
Onpartijdig
Streng
Rechtvaardig
Dapper
Lief
Gevoelig
Sterk
Mooi
Trots
Behulpzaam
Moeder
Verleden
Humor
Scherp
Betrokken
SC
COS
Vriendinnen
Jonge mannen
Prive dingetjes
Nauwkeurig
Oprecht
Open
Ervaren
Onmisbaar
![]()
![]()
![]()
Dat is "mijn" Lea![]()
tikkie overdrevenquote:Op woensdag 12 september 2007 00:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lief van je KZ Het is een fantastisch lijstje!
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan het niet... hij is té mooi versierd.
[afbeelding]
cheers luvquote:Op woensdag 12 september 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat duurt nog best lang anders.
Maar je bent meer dan welkom met slaapzak... Je mag zelfs in de tuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |