Mevrouw Lilibith had er een betere kijk opquote:Op donderdag 13 september 2007 21:31 schreef Py het volgende:
[afbeelding]
Jaap heeft dezelfde stylist als Nadia
De girltalk is alweer voorbij?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
We mogen trouwens wel concluderen dat de girl talk in de tuin niets heeft opgeleverd. De jongetjes moesten zo nodig hun kleertjes laten zien![]()
Klinkt bekend.Zei altijd mijn kinderen gaan niet op de grond liggen in de supermarkt,als ze hun zin niet krijgen.Nou alle drie hebben ze er gelegen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:30 schreef kybe het volgende:
[..]
Daar kan je van te voren bepaalde gedachten over hebben maar als het echt zo zou zijn reageer je toch weer anders.
Bijvoorbeeld,Brian had het vanmiddag over hoe hij zijn kinderen zou opvoeden,ik lag in een deuk, ook zoiets waar je van tevoren bepaalde ieeen over hebt maar als je ze eenmaal hebt doe je het toch niet zo.
Wie is dat?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:32 schreef Desii het volgende:
[..]
Mevrouw Lilibith had er een betere kijk op![]()
En Dennis doet dat ff later ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
Jaap bedankt maar even voor de kleding. Het zit lekker en hij kan ermee vooruit.
[afbeelding]
Ja, nieuwe kleren maakten er abrupt een eind aan, maar dat vond ik persoonlijk niet erg omdat ze het over de erotische massage haddenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
De girltalk is alweer voorbij?
En in welke (al dan niet gespeelde) context noemde Lieke Huub een sukkel?
Wat een lulletje is het ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:35 schreef 2live het volgende:
[..]
En Dennis doet dat ff later ook.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Klinkt bekend.Zei altijd mijn kinderen gaan niet op de grond liggen in de supermarkt,als ze hun zin niet krijgen.Nou alle drie hebben ze er gelegen.
Dat lok je wel zelf uit.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een snelle conclusies en meningen weer hier. Huub denkt dat ze het zouden laten weghalen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Klinkt bekend.Zei altijd mijn kinderen gaan niet op de grond liggen in de supermarkt,als ze hun zin niet krijgen.Nou alle drie hebben ze er gelegen.
die kocht volgens in het Talpa-tijdperk de kleding.quote:
Stelde niets voor ging over de kleding geloof ik.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
De girltalk is alweer voorbij?
En in welke (al dan niet gespeelde) context noemde Lieke Huub een sukkel?
me too......quote:Op donderdag 13 september 2007 21:42 schreef Katewalker het volgende:
Tjees, schakelen ze over naar die meiden in de private....ik wil Huub horen..
![]()
Ik heb die van mij gewoon laten liggen!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus zo gek is he dan niet dat mensen daar gelijk op reageren.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat? Ik schreef gewoon op wat Huub zei.
Deze heeft iig weinig inspiratie. Dennis en Huub hebben 3 stuks dezelfde kleding gekregen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:42 schreef Desii het volgende:
[..]
die kocht volgens in het Talpa-tijdperk de kleding.
Ik hoorde Huub net zeggen, dat nu iemand anders het doet.
Ah, ze gaan gezellig verder.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:44 schreef Copycat het volgende:
Heeft Amanda het de laatste tijd (zeg vier, vijf weken) toevallig nog over een jarige moeder gehad?
![]()
Nog niet, maar ik hou het voor je in de gaten.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:44 schreef Copycat het volgende:
Heeft Amanda het de laatste tijd (zeg vier, vijf weken) toevallig nog over een jarige moeder gehad?
![]()
Joh, weet je wat. Je staat weer alleen in je afwijkende reacties. Van mij krijg je geen vriendelijke reacties meerquote:Op donderdag 13 september 2007 21:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dus zo gek is he dan niet dat mensen daar gelijk op reageren.
Ze liggen er nou nogquote:Op donderdag 13 september 2007 21:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb die van mij gewoon laten liggen!![]()
Toe maar. Volgens mij weet je zelf niet waar je bent. Dit is de COS, Commentaren op Streams. Dus ik schreef op wat Huub zei. Jij noemt dat uitlokking. Volgens mij moet je dan in een ruzie topic zijn.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Oeps, ben jij er dus toch zo een? Ik heb een aantal dagen geleden een discussie gevolgd tussen jou en een ander. Ik geloof nu toch echt dat diegene wel degelijk gelijk heeft. Jammer![]()
Je mag van mij al heel snel het laatste woord hebben hoor.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Toe maar. Volgens mij weet je zelf niet waar je bent. Dit is de COS, Commentaren op Streams. Dus ik schreef op wat Huub zei. Jij noemt dat uitlokking. Volgens mij moet je dan in een ruzie topic zijn.
Mwah, rustig en vriendelijk vragen werkt uitstekend hoor... zolang je er even bij vertelt dat jij het zelf doet als zij het niet doen.... en ze hoeven maar 1 keer al hun zooi in een vuilniszak te zien verdwijnenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:41 schreef kybe het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Brian zei vanmiddag dat hij zijn kinderen altijd op een rustige vriendelijke wijze zou vragen hun kamer op te ruimen anders doen zij het toch niet ,was zijn reden.Dat vond ik dus heel grappig,die gaat nog heel wat pammetjes nodig hebben.
Geen idee wat er van ze geworden is, misschien zit er wel 1 in die kooi?!quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:41 schreef kybe het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Brian zei vanmiddag dat hij zijn kinderen altijd op een rustige vriendelijke wijze zou vragen hun kamer op te ruimen anders doen zij het toch niet ,was zijn reden.Dat vond ik dus heel grappig,die gaat nog heel wat pammetjes nodig hebben.
Dit soort zuigerij mag je best elders doen en niet in de cos.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je mag van mij al heel snel het laatste woord hebben hoor.![]()
Kun je dit iets duidelijker uitleggen?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:49 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke verteld over de verstop plekken die ze in het verleden hadden ze zegt ja bij de kapsalon om de hoek.
Lieke vraagt nog naar de plek van Amanda maar ze vertel niet waar dat was het is het plek van Brian.
Hou eens op met je gezeur, als iemand letterlijk de streams verslaat dan kun je die persoon de geposte text niet kwalijk gaan nemen..... en dit ging om een letterlijke weergave van wat er op de streams gezegd werd.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je mag van mij al heel snel het laatste woord hebben hoor.![]()
"Opruimen! Voel fokking met me mee!!!!!"quote:Op donderdag 13 september 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vrees het ergste
"hou je kutsmoel met je kutkop. Wees stil en geef antwoord"
Over het rauze van de spullen toen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je dit iets duidelijker uitleggen?
"Ik ben in staat zelfmoord te plegen als je nu niet opruimt!"quote:Op donderdag 13 september 2007 21:57 schreef Meganog het volgende:
[..]
"Opruimen! Voel fokking met me mee!!!!!"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |