Die zag ik ook niet aankomen. Wat is er mis met me??quote:Op donderdag 13 september 2007 21:09 schreef blomst het volgende:
zei Lieke nu sukkel tegen Huub?
Naad ook niet, leuk voor het spel maar ik vertrouw haar voor geen meter.quote:
Voor de volledigheid, ze had er dat aparte lachje weer bij.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad ook niet, leuk voor het spel maar ik vertrouw haar voor geen meter.
maar het rare is dat ze het zei tegen dr vriendinnetje Dennixquote:Op donderdag 13 september 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad ook niet, leuk voor het spel maar ik vertrouw haar voor geen meter.
aha! Daar komt aap uit de mouw. Ik moet de streams aan gaan doen want zo zwart op wit leek het bijna even gemeend.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:12 schreef 2live het volgende:
[..]
Voor de volledigheid, ze had er dat aparte lachje weer bij.Ik geloof er ook geen flikker van.
Ik help je onmiddellijk uit die droom.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:14 schreef noekje het volgende:
[..]
aha! Daar komt aap uit de mouw. Ik moet de streams aan gaan doen want zo zwart op wit leek het bijna even gemeend.
Het feit dat je truitje schrijft. Een truitje voor het kleine bolle buikje van Dennis.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:14 schreef tuinfluiter het volgende:
(Nieuw Truitje voor Dennis)
Dennis: Ik wil dat alles lekker strak zit.
Nadia: Schatje, wat ben je nu sexy.
De styliste heeft ook gezien dat Dennis dikker is geworden, alles in maatje M...maar hij vindt het te groot.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:14 schreef tuinfluiter het volgende:
(Nieuw Truitje voor Dennis)
Dennis: Ik wil dat alles lekker strak zit.
Nadia: Schatje, wat ben je nu sexy.
Dat had hij nou net niet moeten zeggenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:14 schreef Disana het volgende:
Huub denkt dat ze een eventuele baby wel zouden laten weghalen.
'k Zal Huub eens een slotje sturen om op zijn mond te plaatsen.. flapuit!!!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:11 schreef Disana het volgende:
Huub denkt dat hij Lieke op haar verjaardag ten huwelijk gaat vragen, vertrouwt hij Elly toe.
Och... het ging over nu he, niet over de toekomst. Was dus puur hypothese.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat had hij nou net niet moeten zeggen![]()
Vind het een belachelijk idee.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:17 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Zal Huub eens een slotje sturen om op zijn mond te plaatsen.. flapuit!!!
Ik vind het wel begrijpelijk. Ze hebben niemand anders om mee te praten.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:17 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Zal Huub eens een slotje sturen om op zijn mond te plaatsen.. flapuit!!!
Uh... Huub praat hier voor Lieke???quote:Op donderdag 13 september 2007 21:14 schreef Disana het volgende:
Huub denkt dat ze een eventuele baby wel zouden laten weghalen.
Als je wil trouwen dan praat je niet zo.Is alleen maar gescript trouwen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Och... het ging over nu he, niet over de toekomst. Was dus puur hypothese.
Wat een snelle conclusies en meningen weer hier. Huub denkt dat ze het zouden laten weghalen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Uh... Huub praat hier voor Lieke???
Dat is ook wel zo.. maar het is niet Huub's sterkste punt om (leuke) ideeën voor zichzelf te houden.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel begrijpelijk. Ze hebben niemand anders om mee te praten.
quote:
Het was een vraag. Ik heb de streams niet aan.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een snelle conclusies en meningen weer hier. Huub denkt dat ze het zouden laten weghalen.
Zeg gewoon ik zou het houden.Zie je dan wel weer verder als het zover is.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een snelle conclusies en meningen weer hier. Huub denkt dat ze het zouden laten weghalen.
Maar je kunt toch lezen?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Het was een vraag. Ik heb de streams niet aan.
Huub heeft geen problemen met zijn open/eelijkheid. Af en toe dom maar ook heel ontwapenend.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo.. maar het is niet Huub's sterkste punt om (leuke) ideeën voor zichzelf te houden.
Hij zei erbij; we hebben het er wel eens over gehad...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeg gewoon ik zou het houden.Zie je dan wel weer verder als het zover is.
iddquote:Op donderdag 13 september 2007 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Hou nooit van zulke uitspraken.Heel stoer over trouwen praten en dan tussendoor zeggen denk dat we het zouden weghalen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:23 schreef 2live het volgende:
[..]
Hij zei erbij; we hebben het er wel eens over gehad...
Tijdens de huwelijksceremonie iets in de stijl van Peter Beense laten zingen. Huub voelde daar niet echt voor.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Wat moest Huub vlgs Elly in' Bolle Jan of Peter Beense ' stijl doen?
En dan verder over het huwelijksaanzoek pratenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:24 schreef Desii het volgende:
[..]
idd
Huub zei: we hebben het er wel over gehad, maar zoals ik het nu bekijk, zouden we het weg laten halen....
Die Elly, wat een moppie is het ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tijdens de huwelijksceremonie iets in de stijl van Peter Beense laten zingen. Huub voelde daar niet echt voor.
Elly is lief.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:27 schreef 2live het volgende:
[..]
Die Elly, wat een moppie is het ook.![]()
Daar kan je van te voren bepaalde gedachten over hebben maar als het echt zo zou zijn reageer je toch weer anders.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hou nooit van zulke uitspraken.Heel stoer over trouwen praten en dan tussendoor zeggen denk dat we het zouden weghalen.![]()
Hij is toch bijna nooit in beeld.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:30 schreef riri het volgende:
super irritant dat overhemd met die strepen voor het beeld
Mevrouw Lilibith had er een betere kijk opquote:Op donderdag 13 september 2007 21:31 schreef Py het volgende:
[afbeelding]
Jaap heeft dezelfde stylist als Nadia
De girltalk is alweer voorbij?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
We mogen trouwens wel concluderen dat de girl talk in de tuin niets heeft opgeleverd. De jongetjes moesten zo nodig hun kleertjes laten zien![]()
Klinkt bekend.Zei altijd mijn kinderen gaan niet op de grond liggen in de supermarkt,als ze hun zin niet krijgen.Nou alle drie hebben ze er gelegen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:30 schreef kybe het volgende:
[..]
Daar kan je van te voren bepaalde gedachten over hebben maar als het echt zo zou zijn reageer je toch weer anders.
Bijvoorbeeld,Brian had het vanmiddag over hoe hij zijn kinderen zou opvoeden,ik lag in een deuk, ook zoiets waar je van tevoren bepaalde ieeen over hebt maar als je ze eenmaal hebt doe je het toch niet zo.
Wie is dat?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:32 schreef Desii het volgende:
[..]
Mevrouw Lilibith had er een betere kijk op![]()
En Dennis doet dat ff later ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
Jaap bedankt maar even voor de kleding. Het zit lekker en hij kan ermee vooruit.
[afbeelding]
Ja, nieuwe kleren maakten er abrupt een eind aan, maar dat vond ik persoonlijk niet erg omdat ze het over de erotische massage haddenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
De girltalk is alweer voorbij?
En in welke (al dan niet gespeelde) context noemde Lieke Huub een sukkel?
Wat een lulletje is het ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:35 schreef 2live het volgende:
[..]
En Dennis doet dat ff later ook.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Klinkt bekend.Zei altijd mijn kinderen gaan niet op de grond liggen in de supermarkt,als ze hun zin niet krijgen.Nou alle drie hebben ze er gelegen.
Dat lok je wel zelf uit.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Klinkt bekend.Zei altijd mijn kinderen gaan niet op de grond liggen in de supermarkt,als ze hun zin niet krijgen.Nou alle drie hebben ze er gelegen.
die kocht volgens in het Talpa-tijdperk de kleding.quote:
Stelde niets voor ging over de kleding geloof ik.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
De girltalk is alweer voorbij?
En in welke (al dan niet gespeelde) context noemde Lieke Huub een sukkel?
me too......quote:Op donderdag 13 september 2007 21:42 schreef Katewalker het volgende:
Tjees, schakelen ze over naar die meiden in de private....ik wil Huub horen..
![]()
Ik heb die van mij gewoon laten liggen!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus zo gek is he dan niet dat mensen daar gelijk op reageren.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat? Ik schreef gewoon op wat Huub zei.
Deze heeft iig weinig inspiratie. Dennis en Huub hebben 3 stuks dezelfde kleding gekregen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:42 schreef Desii het volgende:
[..]
die kocht volgens in het Talpa-tijdperk de kleding.
Ik hoorde Huub net zeggen, dat nu iemand anders het doet.
Ah, ze gaan gezellig verder.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:44 schreef Copycat het volgende:
Heeft Amanda het de laatste tijd (zeg vier, vijf weken) toevallig nog over een jarige moeder gehad?
![]()
Nog niet, maar ik hou het voor je in de gaten.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:44 schreef Copycat het volgende:
Heeft Amanda het de laatste tijd (zeg vier, vijf weken) toevallig nog over een jarige moeder gehad?
![]()
Joh, weet je wat. Je staat weer alleen in je afwijkende reacties. Van mij krijg je geen vriendelijke reacties meerquote:Op donderdag 13 september 2007 21:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dus zo gek is he dan niet dat mensen daar gelijk op reageren.
Ze liggen er nou nogquote:Op donderdag 13 september 2007 21:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb die van mij gewoon laten liggen!![]()
Toe maar. Volgens mij weet je zelf niet waar je bent. Dit is de COS, Commentaren op Streams. Dus ik schreef op wat Huub zei. Jij noemt dat uitlokking. Volgens mij moet je dan in een ruzie topic zijn.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Oeps, ben jij er dus toch zo een? Ik heb een aantal dagen geleden een discussie gevolgd tussen jou en een ander. Ik geloof nu toch echt dat diegene wel degelijk gelijk heeft. Jammer![]()
Je mag van mij al heel snel het laatste woord hebben hoor.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Toe maar. Volgens mij weet je zelf niet waar je bent. Dit is de COS, Commentaren op Streams. Dus ik schreef op wat Huub zei. Jij noemt dat uitlokking. Volgens mij moet je dan in een ruzie topic zijn.
Mwah, rustig en vriendelijk vragen werkt uitstekend hoor... zolang je er even bij vertelt dat jij het zelf doet als zij het niet doen.... en ze hoeven maar 1 keer al hun zooi in een vuilniszak te zien verdwijnenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:41 schreef kybe het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Brian zei vanmiddag dat hij zijn kinderen altijd op een rustige vriendelijke wijze zou vragen hun kamer op te ruimen anders doen zij het toch niet ,was zijn reden.Dat vond ik dus heel grappig,die gaat nog heel wat pammetjes nodig hebben.
Geen idee wat er van ze geworden is, misschien zit er wel 1 in die kooi?!quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:41 schreef kybe het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Brian zei vanmiddag dat hij zijn kinderen altijd op een rustige vriendelijke wijze zou vragen hun kamer op te ruimen anders doen zij het toch niet ,was zijn reden.Dat vond ik dus heel grappig,die gaat nog heel wat pammetjes nodig hebben.
Dit soort zuigerij mag je best elders doen en niet in de cos.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je mag van mij al heel snel het laatste woord hebben hoor.![]()
Kun je dit iets duidelijker uitleggen?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:49 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke verteld over de verstop plekken die ze in het verleden hadden ze zegt ja bij de kapsalon om de hoek.
Lieke vraagt nog naar de plek van Amanda maar ze vertel niet waar dat was het is het plek van Brian.
Hou eens op met je gezeur, als iemand letterlijk de streams verslaat dan kun je die persoon de geposte text niet kwalijk gaan nemen..... en dit ging om een letterlijke weergave van wat er op de streams gezegd werd.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je mag van mij al heel snel het laatste woord hebben hoor.![]()
"Opruimen! Voel fokking met me mee!!!!!"quote:Op donderdag 13 september 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vrees het ergste
"hou je kutsmoel met je kutkop. Wees stil en geef antwoord"
Over het rauze van de spullen toen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je dit iets duidelijker uitleggen?
"Ik ben in staat zelfmoord te plegen als je nu niet opruimt!"quote:Op donderdag 13 september 2007 21:57 schreef Meganog het volgende:
[..]
"Opruimen! Voel fokking met me mee!!!!!"![]()
en jaap moet oprottenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef Py het volgende:
Wat een gekeuvel die 3 vrouwen. Ik moet ook ff opnieuw kijken hoe t zit nu. Dennis en Huub samen nieuwe kleertjes aan de meisjes laten zien. Kunnen ook gesprekjes met elkaar hebben. Brian en Amanda nog een stelletje. Dennis en Nadia ook. Jaap en Dennis lijkt een moetje (tactisch gezien) Huub en Brian nog. Amanda en Nadia nog samen een soort vriendinnen (met dubbele bodems). Lieke nu weer gezellig met Amanda en Nadia. Ze moeten allemaal meer gezellig doen met elkaar.
Tis weer anders.
![]()
Daar ga ik wel van uit. Lieke deelt sneren uit maar de snollies pakken het niet op, as usual.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit soort zuigerij mag je best elders doen en niet in de cos.![]()
Ik ben ook de weg kwijt, RTL stylo?quote:
Jaap weg, geen Naad, dan blijft Elly Gezellie over.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zie ik het goed. Hebben ze Elly ingehuurd om Dennix te amuseren ?
Amanda had het er vorige week nog over dat Brian nog steeds ergens sigaretten verstopt heeft. Als ze echt nodig heeft kan ze hem vragen en dan haalt hij ze voor haar. Ben benieuwd wat er nog meer in dat rovershol verborgen ligtquote:Op donderdag 13 september 2007 21:49 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke verteld over de verstop plekken die ze in het verleden hadden ze zegt ja bij de kapsalon om de hoek.
Lieke vraagt nog naar de plek van Amanda maar ze vertel niet waar dat was het is het plek van Brian.
Die is vanmiddag door Dennis gewonnenquote:Op donderdag 13 september 2007 22:08 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het hier in een tijdje niet meer gevolgd, maar grotendeels alleen de tv-uitzendingen. Maar hoe staat het er nu voor in "de oorlog" tussen de vijf tegen Huub en Lieke?
Noem hem Don Dennis, alsjeblieft !quote:Op donderdag 13 september 2007 22:10 schreef Py het volgende:
[..]
Die is vanmiddag door Dennis gewonnen
Elly is ook spontaan tot zijn favoriete butler verkozen.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap weg, geen Naad, dan blijft Elly Gezellie over.
Nou ja zeg...quote:Op donderdag 13 september 2007 22:08 schreef Mokum020 het volgende:
Ik hou van Elly.........![]()
en dat was meteen mijn bijdrage vanavond...![]()
Die plek kennen we al van de stream. In het kantoor, het meest rechtse kastje van het aanrecht, onderste vak. Daar staat een paar doosjes, daarachter liggen de sigaretten.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda had het er vorige week nog over dat Brian nog steeds ergens sigaretten verstopt heeft. Als ze echt nodig heeft kan ze hem vragen en dan haalt hij ze voor haar. Ben benieuwd wat er nog meer in dat rovershol verborgen ligt![]()
Don Dennis. De man naar wie dit tijdperk is vernoemd.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Noem hem Don Dennis, alsjeblieft !
De vijf hebben nogal wat problemen onderling. Bijna dagelijks ruzie.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:08 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het hier in een tijdje niet meer gevolgd, maar grotendeels alleen de tv-uitzendingen. Maar hoe staat het er nu voor in "de oorlog" tussen de vijf tegen Huub en Lieke?
Wat heet ruzie ...... Ze vergeten zelfs Japio te roepen als het eten klaar staat. !quote:Op donderdag 13 september 2007 22:14 schreef avonne het volgende:
[..]
De vijf hebben nogal wat problemen onderling. Bijna dagelijks ruzie.
Misschien dat ze daarom vandaag elkaar wat mijden en meer met Huub en Lieke omgaan?
En Dennis zoekt zijn heil bij Elly, hij hoort er echt bij.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:14 schreef avonne het volgende:
[..]
De vijf hebben nogal wat problemen onderling. Bijna dagelijks ruzie.
Misschien dat ze daarom vandaag elkaar wat mijden en meer met Huub en Lieke omgaan?
Ik heb nu al medelijden met die kinderen en dan misschien ook nog met Amanda als moederquote:Op donderdag 13 september 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vrees het ergste
"hou je kutsmoel met je kutkop. Wees stil en geef antwoord"
Het komt wel telkens op hetzelfde neer hoor, iedereen is jaloers op Amanda en Nadia, dat is duidelijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:19 schreef Disana het volgende:
Ik zie totaal het nut niet in van deze girl talk. Volgens mij hebben ze er niks aan... in elk geval luister ik er verder niet naar![]()
Hij moet niet zeuren. Hij heeft Dennis zelf geadopteerd en is er dus verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:18 schreef Py het volgende:
Jaap vindt ut gesjellieg dat ze langskomen
![]()
Jij niet dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Het komt wel telkens op hetzelfde neer hoor, iedereen is jaloers op Amanda en Nadia, dat is duidelijk.
Girl talk hoeft toch geen nut te hebben, ik snap alleen niet dat Lieke ineens "mee mag doen".quote:Op donderdag 13 september 2007 22:19 schreef Disana het volgende:
Ik zie totaal het nut niet in van deze girl talk. Volgens mij hebben ze er niks aan... in elk geval luister ik er verder niet naar![]()
Ja maar nu komt de babysit hem lastig vallen met een poepluierquote:Op donderdag 13 september 2007 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren. Hij heeft Dennis zelf geadopteerd en is er dus verantwoordelijk voor.
Dat laatste is het punt dus ook juist. Ze doen het alledrie met een doel - informatie van de ander losweken om later te kunnen gebruiken. Maar het gaat nergens over, er komt niets uitquote:Op donderdag 13 september 2007 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Girl talk hoeft toch geen nut te hebben, ik snap alleen niet dat Lieke ineens "mee mag doen".
Ik heb m aan staan maar alles gaat langs me heen. Amanda versta ik sowiezo niet goed.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:19 schreef Disana het volgende:
Precies, het kabbelt maar wat. Maar Amanda zal er later vast nog wel iets van weten te maken.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb m aan staan maar alles gaat langs me heen. Amanda versta ik sowiezo niet goed.
Dream on snollies, wie wil ruilen met dat aso zooitje?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Het komt wel telkens op hetzelfde neer hoor, iedereen is jaloers op Amanda en Nadia, dat is duidelijk.
Isie nou nog niet zindelijk?! Het wordt nu toch wel eens tijd zeg.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:22 schreef Py het volgende:
[..]
Ja maar nu komt de babysit hem lastig vallen met een poepluier
Heeft Amanda het daar over?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:25 schreef ruby het volgende:
Antecedentenonderzoek; je verleden nagaan, of je geen criminele banden hebt.
Ben benieuwd of Amanda nog iets te melden heeft. Wanneer ze erachter is wat het eigenlijk inhoudt.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:25 schreef ruby het volgende:
Antecedentenonderzoek; je verleden nagaan, of je geen criminele banden hebt.
Lieke legde de betekenis daarvan uit.quote:
Morgen om deze zelfde tijd kunnen we hopelijk zien of Eric wat leven (lees: frustratie bij de vijf) in de brouwerij weet te brengen.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:29 schreef Desii het volgende:
Ik zal wel een enorme zeur zijn..... maar wat een knudde streams... vijf minuten geluid aangezet, en het gaat nu weer af![]()
zekerquote:Op donderdag 13 september 2007 22:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze moest alles vertellen, lekker betrouwbaar toch.![]()
Toen Lieke en Nadia zeiden dat zij alles maar verteld hadden vond ik de '' ja ik ook'' van Amanda ook niet overtuigend.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Lieke legde de betekenis daarvan uit.
Amanda zei niet zoveel.
Het grootste deel van dergelijke onderzoeken worden uitgevoerd zonder dat je het zelf weet. Bedrijven hebben steeds vaker de gewoonte een sollicitant (voor hogere functies) 'te laten natrekken'. Daar weet je dan zelf niet eens iets van. Je staat verbaasd wat ze allemaal naar boven halen, rapporten van 8 kantjes zijn heel normaal.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:26 schreef 2live het volgende:
Het antecedenten onderzoek bestond uit een gesprekje met 2 mensen.
Dat is nog eens een gedegen onderzoek.![]()
![]()
Wowie, een helderziende in de Kooi. Hopelijk doet ze nog wat met deze gave en kunnen wij er dagelijks van genieten.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
Amanda voelde dat ze in 2006 iets geks ging doen, de Kooi in dus.
Amanda is niet alleen slim maar ook vooruitziend.![]()
Zodra ze je horoscoop weet ziet ze je leven zo voor zichquote:Op donderdag 13 september 2007 22:35 schreef ruby het volgende:
[..]
Wowie, een helderziende in de Kooi. Hopelijk doet ze nog wat met deze gaves en kunnen wij er dagelijks van genieten.![]()
Hier las ik net even overheen. Maar ...quote:Op donderdag 13 september 2007 22:23 schreef noekje het volgende:
De boze buurvrouw vond het wel jammer dat Nadia niet zwanger was.
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier las ik net even overheen. Maar ....
Alles voor de verhaallijn.
Diezelfde vragen hebben ze ook al aan elkaar gesteld, tijdens eerdere 'sessies'.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:40 schreef ruby het volgende:
Mijn god, wat zijn die domme wijven doorzichtig met hun vragen.
Is dit Brian?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
IS ER NOG TWIJFEL?
[afbeelding]
STERRUF, NON BELIEVERS. ECHT...
Ik zal je uit de droom helpen, het helpt niet, 2 wijntjes ook nietquote:Op donderdag 13 september 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
Ik moet bijna kotsen van Amanda en Nadia.
Effe een wijntje erbij pakken. Wellicht dat dat helpt.
Eens even kijken wat ik nog meer in huis heb.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal je uit de droom helpen, het helpt niet, 2 wijntjes ook niet![]()
Maar ze hebben toch nooit echt ruzie?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
Amanda zit ijskoud te verkondigen dat haar relatie super is en dat ze ook amper ruzie hebben
Nou dan moet ik mijn avondgebedje ook maar aanpassen voortaan:quote:Op donderdag 13 september 2007 22:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
IS ER NOG TWIJFEL?
Ze hebben idd weinig ruzie omdat zij alles slikt....... geweldige relatie heb je dan iddquote:Op donderdag 13 september 2007 22:49 schreef agter het volgende:
[..]
Maar ze hebben toch nooit echt ruzie?
Brian is wel vaak boos. En Amanda slikt wel erg veel.
Maar knallende ruzie, dat hebben ze weinig.
Lief.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou dan moet ik mijn avondgebedje ook maar aanpassen voortaan:
Ik ga slapen ik ben moe,
sluit mijn beide oogjes toe.
Brian houdt ook deze nacht
over mij getrouw de wacht.
Ben je mal. Hij slaat, spuugt, gooit met van alles en nog wat, maar Amanda moet wel haar schjmoel houden.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:49 schreef agter het volgende:
[..]
Maar ze hebben toch nooit echt ruzie?
Brian is wel vaak boos. En Amanda slikt wel erg veel.
Maar knallende ruzie, dat hebben ze weinig.
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je mal. Hij slaat, spuugt, gooit met van alles en nog wat, maar Amanda moet wel haar schjmoel houden.
Alweer een nachtmerrie.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou dan moet ik mijn avondgebedje ook maar aanpassen voortaan:
Ik ga slapen ik ben moe,
sluit mijn beide oogjes toe.
Brian houdt ook deze nacht
over mij getrouw de wacht.
Dat is vanaf dag 1 haar target.... En zodra ze half de kans krijgt zal ze die ook grijpen.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:55 schreef ruby het volgende:
Nadia valt op dominantere mannen die wat jaloers zijn.
Brian?
Hoe desperate moet je zijn om op die kwibus te vallen. Er is gewoon helemaal niets leuk aan de gast. Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is vanaf dag 1 haar target.... En zodra ze half de kans krijgt zal ze die ook grijpen.
Daar kan geen weken tangen met Amanda tegenop.
Aan haar ook nietquote:Op donderdag 13 september 2007 22:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Hoe desperate moet je zijn om op die kwibus te vallen. Er is gewoon helemaal niets leuk aan de gast. Onbegrijpelijk.![]()
30 juliquote:Op donderdag 13 september 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
Dat is vanaf dag 1 haar target....
En zodra ze half de kans krijgt zal ze die ook grijpen.
Maar niets waar ze haar op kunnen pakken.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
De openheid van Lieke is hartverwarmend![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
30 juli
Nadia: Ik wil maar 1 iemand hier.
Huub: En dat is Brian.
Nadia:![]()
Onze lieve Heere Brian die in de hemelen zijtquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Onze lieve Heere Brian die in de hemelen zijt
Uw naam worde geheiligd
Uw kooi-ninkrijk kome (anaal dan wel)
Uw wil geschiedde, gelijk in den kooi alzo ook op aarde
Geef ons heden ons dagelijks gitaarspel
En vergeef ons onze schulden, gelijk wij ook vergeve uw gedichten
En leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van Kikker Huub
Want u is het kooi-ninkrijk, en de kracht, en de heerlijkheid
Tot in eeuwigheid, AMEN
Haleluja! Praise the Brain!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Onze lieve Heere Brian die in de hemelen zijt
Uw naam worde geheiligd
Uw kooi-ninkrijk kome (anaal dan wel)
Uw wil geschiedde, gelijk in den kooi alzo ook op aarde
Geef ons heden ons dagelijks gitaarspel
En vergeef ons onze schulden, gelijk wij ook vergeve uw gedichten
En leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van Kikker Huub
Want u is het kooi-ninkrijk, en de kracht, en de heerlijkheid
Tot in eeuwigheid, AMEN
En de groeten aan Dennix .quote:
Wel vaag trouwens, want dit zijn zijn YouTube gegevens:quote:Op donderdag 13 september 2007 23:10 schreef dgk_fan het volgende:
Kennen we deze al ? Brian op de minibike: http://www.youtube.com/watch?v=HDlO8GTYeDg
(kwam ik toevalig via awo.briankubatz.com)
Bij YouTube hebben ze ook een PM systeem, beetje vreemd dat Brian dan dus heeft mogen inloggen...quote:kubatzki
Last Login: 2 months ago
Videos Watched: 116
Subscribers: 4
Channel Views: 853
Name: Brian
Country: Netherlands
Website: http://www.brianspoetry.com
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
Lieve FOKkers, geniet van de heerlijke mix van Brian, tot morgen en succes voor de nachtploeg![]()
![]()
Dit is allemaal spul van voor 2007 toch ??quote:Op donderdag 13 september 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel vaag trouwens, want dit zijn zijn YouTube gegevens:
[..]
Bij YouTube hebben ze ook een PM systeem, beetje vreemd dat Brian dan dus heeft mogen inloggen...
Dat minibike filmpje is op 25 juni 2006 gepost, maar dat neemt niet weg dat Brian volgens zijn account-gegevens van YouTube 2 maanden geleden wel ingelogd is geweest.....quote:Op donderdag 13 september 2007 23:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dit is allemaal spul van voor 2007 toch ??
En in dat youtube filmpje hoor je duidelijk aan zijn stem dat het brian is
Youtube hebben ze volgens mij altijd toegestaan...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat minibike filmpje is op 25 juni 2006 gepost, maar dat neemt niet weg dat Brian volgens zijn account-gegevens van YouTube 2 maanden geleden wel ingelogd is geweest.....
Dan vraag ik me toch af waarom.... z'n berichtjes lezen ofzo??![]()
Daar gaat het me niet om, je hoeft niet ingelogd te zijn bij YouTube om filmpjes te bekijken.... inloggen doe je alleen maar om extra's te kunnen doen, zoals ratings geven en reageren... en je PM's lezenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Youtube hebben ze volgens mij altijd toegestaan...
Tis de Messias he!!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, je hoeft niet ingelogd te zijn bij YouTube om filmpjes te bekijken.... inloggen doe je alleen maar om extra's te kunnen doen, zoals ratings geven en reageren... en je PM's lezen
Misschien dat een vriend (heeft Brian die ?) af-en-toe inlogt om zijn account te bewaren ofzo...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, je hoeft niet ingelogd te zijn bij YouTube om filmpjes te bekijken.... inloggen doe je alleen maar om extra's te kunnen doen, zoals ratings geven en reageren... en je PM's lezen
Je weet hoe je na 1x betalen de rest van je leven gratis kan kijken ??quote:Op donderdag 13 september 2007 23:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah, in Brians naam! ik wil heel graag weer streams aanschaffen alleen het is de moeite niet, dat is het jammere
Das waar... maar dan weten we ook gelijk waar de Messias zijn informatie vandaan heeft kunnen halenquote:
Ik kijk ook net. Het is duidelijk zat hoor.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Kijk net de tv uitzending en die La had echt een EXIT moeten zijn voor Amanda
Verdorrie. Weer gemist!!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Kijk net de tv uitzending en die La had echt een EXIT moeten zijn voor Amanda
Yep ik weet het alleen accepteerde mijn laptop het niet.... Jammer dan, en eigenlijk ook wel beter voor mijn bloeddrukquote:Op donderdag 13 september 2007 23:30 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Misschien dat een vriend (heeft Brian die ?) af-en-toe inlogt om zijn account te bewaren ofzo...
[..]
Je weet hoe je na 1x betalen de rest van je leven gratis kan kijken ??
Jaap is niet meer dan een schaduw van zichzelf....(En zelfs die 'zichzelf'quote:
Ik ben het NOOIT met je eens, maar nu welquote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Jaap is niet meer dan een schaduw van zichzelf....(En zelfs die schaduw
was al niet veel. Ik vind hem al maanden niet meer leuk)
Op zich jammer want ik heb vaak genoeg om 'm moeten lachen. Maar ja, hij heeft gekozen voor de groep IQ-lozen.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Jaap is niet meer dan een schaduw van zichzelf....(En zelfs die schaduw
was al niet veel. Ik vind hem al maanden niet meer leuk)
Wat je nu EIGENLIJK zegt is dat je het ALTIJD met me eens bent !!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben het NOOIT met je eens, maar nu wel![]()
Ik heb hoofdpijn, mag ik er morgen over nadenken?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wat je nu EIGENLIJK zegt is dat je het ALTIJD met me eens bent !!
(denk daar maar es over na)
Nou van mij hoeft dat niet hoor redactie.Dit geslijm werkt echt niet.Gooi alle ballen maar eens op Brian en Amanda dat is pas gezellig.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
STreamlock. Het gaat over het moet gezellig zijn
Je vergeet Jaap met een briefje en een pen.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Jaap achter de pc. Jaap in de keuken. Jaap leest een boek.
Spannend. Wat voegt die gozer nog toe aan de Kooi??
Is niet nodig. Voor middernacht weet je het antwoord *knipoog*quote:Op donderdag 13 september 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn, mag ik er morgen over nadenken?![]()
Je ziet ook geregeld Jaap - Dennis in de uitzendingen geloof ik, maar het is twee keer niks. Ze komen er nog niet eens goed af ook, ze zitten gewoon voor paal.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Je vergeet Jaap met een briefje en een pen.
En wat voegt hij toe aan de kooi??? NIETS
Victoria Beckham.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:52 schreef dgk_fan het volgende:
Wat voor boek leest Amanda ?
[afbeelding]
Lijkt me uitstekend plan.Alles beter dan deze saaie zooi.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:54 schreef ruby het volgende:
Gadverdamme, dat gore gelebber van Nadia en Dennix weer.
Wanneer komt Double L Nadia eens palen? Dan kan Dennis wat ruiten ingooien.
De heilige Bijbel voor Amanda.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:52 schreef ruby het volgende:
[..]
Victoria Beckham.
Waarschijnlijk het boek met allemaal fashiontips.
Ik vond Brian ook voor lul zitten vanavond in de fitness met Lieke heb je je al gewassen vieze ho. Hij vergeet dat Amanda zich haast nooit wast.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet ook geregeld Jaap - Dennis in de uitzendingen geloof ik, maar het is twee keer niks. Ze komen er nog niet eens goed af ook, ze zitten gewoon voor paal.
Is geen onzekerheid hoor ! Is PURE speltactiek.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:56 schreef ruby het volgende:
Wat irritant dat Dennis altijd wil weten wat er besproken is.
Zo onzeker is dat jong.
En dat Nadia per ongeluk Dennix zn tong afbijt en dat Brain Amanda probeert te redden en dan bewusteloos met zn hoofd in het water valt met zn benen omhoog en dat er niemand in de buurt is!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
Ik hoop dat Nadia zich verslikt in de tong van Dennis en Amanda verzuipt in het bad.
Sorry zo ben ik normaal niet, maar ik word zooooooo ziek van die schijnheilen.
Truste !!!
ik zou nooit samen in bad gaan met iemand die ik vies vind...quote:
Ja, en het was al de tweede keer dat ze het lieten zien. 'Nasty ass..... cunt'. Denk niet dat veel kijkers dat kunnen waarderen.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vond Brian ook voor lul zitten vanavond in de fitness met Lieke heb je je al gewassen vieze ho. Hij vergeet dat Amanda zich haast nooit wast.
Dus dat betekent de ondergang van de Messias.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en het was al de tweede keer dat ze het lieten zien. 'Nasty ass..... cunt'. Denk niet dat veel kijkers dat kunnen waarderen.
Maak me niet blij, maar gaat niet gebeuren hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Dus dat betekent de ondergang van de Messias.![]()
]quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda: Ik ben nog een kind
![]()
Da's de vraag, want de dubbele cp's voor zijn heldenoptreden tijdens het lade-gebeuren moeten nog komen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Dus dat betekent de ondergang van de Messias.![]()
Het ging over haar leven voor DGK, over wat je op moest gevenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:14 schreef Desii het volgende:
Lieke.... ik heb geen vaste vriend....![]()
Daarna corrigeerde ze zichzelf... ik had geen vaste vriend, maar volgens mij zei ze dat niet!!
Amanda viel het ook op
Op één of andere manier, blijft bij mij de twijfel van oprechtheid van haar ri. Huub
Oei, laten we hopen dat het een verspreking was. Maar ja, dit zal Amanda wel weer tegen haar gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:14 schreef Desii het volgende:
Lieke.... ik heb geen vaste vriend....![]()
Daarna corrigeerde ze zichzelf... ik had geen vaste vriend, maar volgens mij zei ze dat niet!!
Amanda viel het ook op
Op één of andere manier, blijft bij mij de twijfel van oprechtheid van haar ri. Huub (soms .. denk ik nee, het is echt dan ....... en nu weer dit)
Voor zijn gedichtenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:15 schreef ruby het volgende:
Brian vindt het vet cool om in Amsterda zwervers te ontmoeten 's avonds, als ie naar huis gaat.
Oké. Geen materiaal voor Amanda dus.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:16 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Het ging over haar leven voor DGK, over wat je op moest geven
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
[..]
Oké. Geen materiaal voor Amanda dus.
Damn, alsof een zwerver niets beters aan z'n hoofd heeft dan te moeten luisteren naar zoveel poep wat er uit die gast z'n muil komt.quote:
Laten ze dat alsjeblieft niet uitzenden. Bovendien, als ze dat wel doen, dan gaat de rest van TV-kijkend Nederland flippen omdat ze voor Jan lul sms-jes hebben verstuurd. Dus wat is wijsheid?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's de vraag, want de dubbele cp's voor zijn heldenoptreden tijdens het lade-gebeuren moeten nog komen.
Dat is voor geen mens, dus ook niet voor een zwerver, niet te verstouwen...dat gelul in de ruimte...quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:19 schreef ruby het volgende:
[..]
Damn, alsof een zwerver niets beters aan z'n hoofd heeft dan te moeten luisteren naar zoveel poep wat er uit die gast z'n muil komt.![]()
Oh ja, slim gedacht van je. Nee, bij nader inzien kunnen ze het beter niet uitzenden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Laten ze dat alsjeblieft niet uitzenden. Bovendien, als ze dat wel doen, dan gaat de rest van TV-kijkend Nederland flippen omdat ze voor Jan lul sms-jes hebben verstuurd. Dus wat is wijsheid?![]()
Ik denk dat Lieke het wel door heeft maar dat ze het tegelijkertijd misschien ook wel gezellig vindt en daarom door blijft ratelen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke trapt er wel met open ogen in, die heeft totaal niet in de gaten dat ze in de zeik wordt genomen met die plotselinge interesse van Amanda
Gezellig? Daar twijfel ik aan en doorratelen, ja, daar heeft ze een handje van..quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke het wel door heeft maar dat ze het tegelijkertijd misschien ook wel gezellig vindt en daarom door blijft ratelen.
Ze is vast op d'r hoede......althans dat hoop ik.
Oke.... ik ging twijfelen toen ik het hoorde... maar het klopt dat ze het over het leven voor de kooi hadquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:16 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Het ging over haar leven voor DGK, over wat je op moest geven
Als Brian begint te praten, dan moet je niet denken, het voorbij laten gaan en je hebt niets gemist....quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
Ik denk, Brian gaat iets interessants zeggen... die aanhef. Gaat het alleen maar weer over Huubs alcoholgebruik en het stoppen ermee.
Naja ik bedoel "gezellig" meer zo van...dat ze toch een beetje girltalk heeft waar ze misschien wel wat behoefte aan heeft, ondanks dat Amanda haar vijand is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:26 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Gezellig? Daar twijfel ik aan en doorratelen, ja, daar heeft ze een handje van..![]()
Ik luisterde ook niet eens, maar hij sloeg ineens zo'n paranoide samenzweerderig toontje aan dat opviel. Loos alarmquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:28 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als Brian begint te praten, dan moet je niet denken, het voorbij laten gaan en je hebt niets gemist....
Gezien het verstand van Lieke lijkt het me niet meer dan aannemelijk dat ze een "gesprek" met Amanda oor in oor uit gaat...quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Naja ik bedoel "gezellig" meer zo van...dat ze toch een beetje girltalk heeft waar ze misschien wel wat behoefte aan heeft, ondanks dat Amanda haar vijand is.
Maar ik ga er van uit dat ze wel door heeft dat Amanda niet echt geïntereseerd is. Althans, ik zou toch achterdochtig zijn als m'n vijand "leuk" gaat zitten doen. Dat vertrouwen is tenslotte weg.
Welnee.quote:
O wat was dat mooi, toen Judith hem daar keihard op aanpakte, en recht in zijn gezicht vroeg waarom hij de hele tijd praat alsof hij een vrouw probeert te versieren.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:34 schreef ruby het volgende:
Dat smerige zalverige geluid dat Brian produceert. Zum kotzen!
Was Judith nog maar in beeld, al was het alleen maar om Brian de grond in te trappen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
O wat was dat mooi, toen Judith hem daar keihard op aanpakte, en recht in zijn gezicht vroeg waarom hij de hele tijd praat alsof hij een vrouw probeert te versieren.
Ja... bek vol tanden toen.![]()
Dat heb ik gemist,maar ik kan me er helaas wel wat bij voorstellen..quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
O wat was dat mooi, toen Judith hem daar keihard op aanpakte, en recht in zijn gezicht vroeg waarom hij de hele tijd praat alsof hij een vrouw probeert te versieren.
Ja... bek vol tanden toen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |