en jaap moet oprottenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef Py het volgende:
Wat een gekeuvel die 3 vrouwen. Ik moet ook ff opnieuw kijken hoe t zit nu. Dennis en Huub samen nieuwe kleertjes aan de meisjes laten zien. Kunnen ook gesprekjes met elkaar hebben. Brian en Amanda nog een stelletje. Dennis en Nadia ook. Jaap en Dennis lijkt een moetje (tactisch gezien) Huub en Brian nog. Amanda en Nadia nog samen een soort vriendinnen (met dubbele bodems). Lieke nu weer gezellig met Amanda en Nadia. Ze moeten allemaal meer gezellig doen met elkaar.
Tis weer anders.
![]()

Daar ga ik wel van uit. Lieke deelt sneren uit maar de snollies pakken het niet op, as usual.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit soort zuigerij mag je best elders doen en niet in de cos.![]()

Ik ben ook de weg kwijt, RTL stylo?quote:

Jaap weg, geen Naad, dan blijft Elly Gezellie over.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zie ik het goed. Hebben ze Elly ingehuurd om Dennix te amuseren ?

Amanda had het er vorige week nog over dat Brian nog steeds ergens sigaretten verstopt heeft. Als ze echt nodig heeft kan ze hem vragen en dan haalt hij ze voor haar. Ben benieuwd wat er nog meer in dat rovershol verborgen ligtquote:Op donderdag 13 september 2007 21:49 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke verteld over de verstop plekken die ze in het verleden hadden ze zegt ja bij de kapsalon om de hoek.
Lieke vraagt nog naar de plek van Amanda maar ze vertel niet waar dat was het is het plek van Brian.

Die is vanmiddag door Dennis gewonnenquote:Op donderdag 13 september 2007 22:08 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het hier in een tijdje niet meer gevolgd, maar grotendeels alleen de tv-uitzendingen. Maar hoe staat het er nu voor in "de oorlog" tussen de vijf tegen Huub en Lieke?

Noem hem Don Dennis, alsjeblieft !quote:Op donderdag 13 september 2007 22:10 schreef Py het volgende:
[..]
Die is vanmiddag door Dennis gewonnen

Elly is ook spontaan tot zijn favoriete butler verkozen.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap weg, geen Naad, dan blijft Elly Gezellie over.

Nou ja zeg...quote:Op donderdag 13 september 2007 22:08 schreef Mokum020 het volgende:
Ik hou van Elly.........![]()
en dat was meteen mijn bijdrage vanavond...![]()

Die plek kennen we al van de stream. In het kantoor, het meest rechtse kastje van het aanrecht, onderste vak. Daar staat een paar doosjes, daarachter liggen de sigaretten.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda had het er vorige week nog over dat Brian nog steeds ergens sigaretten verstopt heeft. Als ze echt nodig heeft kan ze hem vragen en dan haalt hij ze voor haar. Ben benieuwd wat er nog meer in dat rovershol verborgen ligt![]()

Don Dennis. De man naar wie dit tijdperk is vernoemd.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Noem hem Don Dennis, alsjeblieft !

De vijf hebben nogal wat problemen onderling. Bijna dagelijks ruzie.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:08 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het hier in een tijdje niet meer gevolgd, maar grotendeels alleen de tv-uitzendingen. Maar hoe staat het er nu voor in "de oorlog" tussen de vijf tegen Huub en Lieke?

Wat heet ruzie ...... Ze vergeten zelfs Japio te roepen als het eten klaar staat. !quote:Op donderdag 13 september 2007 22:14 schreef avonne het volgende:
[..]
De vijf hebben nogal wat problemen onderling. Bijna dagelijks ruzie.
Misschien dat ze daarom vandaag elkaar wat mijden en meer met Huub en Lieke omgaan?

En Dennis zoekt zijn heil bij Elly, hij hoort er echt bij.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:14 schreef avonne het volgende:
[..]
De vijf hebben nogal wat problemen onderling. Bijna dagelijks ruzie.
Misschien dat ze daarom vandaag elkaar wat mijden en meer met Huub en Lieke omgaan?

Ik heb nu al medelijden met die kinderen en dan misschien ook nog met Amanda als moederquote:Op donderdag 13 september 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vrees het ergste
"hou je kutsmoel met je kutkop. Wees stil en geef antwoord"

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |