en jaap moet oprottenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef Py het volgende:
Wat een gekeuvel die 3 vrouwen. Ik moet ook ff opnieuw kijken hoe t zit nu. Dennis en Huub samen nieuwe kleertjes aan de meisjes laten zien. Kunnen ook gesprekjes met elkaar hebben. Brian en Amanda nog een stelletje. Dennis en Nadia ook. Jaap en Dennis lijkt een moetje (tactisch gezien) Huub en Brian nog. Amanda en Nadia nog samen een soort vriendinnen (met dubbele bodems). Lieke nu weer gezellig met Amanda en Nadia. Ze moeten allemaal meer gezellig doen met elkaar.
Tis weer anders.
![]()
Daar ga ik wel van uit. Lieke deelt sneren uit maar de snollies pakken het niet op, as usual.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit soort zuigerij mag je best elders doen en niet in de cos.![]()
Ik ben ook de weg kwijt, RTL stylo?quote:
Jaap weg, geen Naad, dan blijft Elly Gezellie over.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zie ik het goed. Hebben ze Elly ingehuurd om Dennix te amuseren ?
Amanda had het er vorige week nog over dat Brian nog steeds ergens sigaretten verstopt heeft. Als ze echt nodig heeft kan ze hem vragen en dan haalt hij ze voor haar. Ben benieuwd wat er nog meer in dat rovershol verborgen ligtquote:Op donderdag 13 september 2007 21:49 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke verteld over de verstop plekken die ze in het verleden hadden ze zegt ja bij de kapsalon om de hoek.
Lieke vraagt nog naar de plek van Amanda maar ze vertel niet waar dat was het is het plek van Brian.
Die is vanmiddag door Dennis gewonnenquote:Op donderdag 13 september 2007 22:08 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het hier in een tijdje niet meer gevolgd, maar grotendeels alleen de tv-uitzendingen. Maar hoe staat het er nu voor in "de oorlog" tussen de vijf tegen Huub en Lieke?
Noem hem Don Dennis, alsjeblieft !quote:Op donderdag 13 september 2007 22:10 schreef Py het volgende:
[..]
Die is vanmiddag door Dennis gewonnen
Elly is ook spontaan tot zijn favoriete butler verkozen.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap weg, geen Naad, dan blijft Elly Gezellie over.
Nou ja zeg...quote:Op donderdag 13 september 2007 22:08 schreef Mokum020 het volgende:
Ik hou van Elly.........![]()
en dat was meteen mijn bijdrage vanavond...![]()
Die plek kennen we al van de stream. In het kantoor, het meest rechtse kastje van het aanrecht, onderste vak. Daar staat een paar doosjes, daarachter liggen de sigaretten.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda had het er vorige week nog over dat Brian nog steeds ergens sigaretten verstopt heeft. Als ze echt nodig heeft kan ze hem vragen en dan haalt hij ze voor haar. Ben benieuwd wat er nog meer in dat rovershol verborgen ligt![]()
Don Dennis. De man naar wie dit tijdperk is vernoemd.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Noem hem Don Dennis, alsjeblieft !
De vijf hebben nogal wat problemen onderling. Bijna dagelijks ruzie.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:08 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het hier in een tijdje niet meer gevolgd, maar grotendeels alleen de tv-uitzendingen. Maar hoe staat het er nu voor in "de oorlog" tussen de vijf tegen Huub en Lieke?
Wat heet ruzie ...... Ze vergeten zelfs Japio te roepen als het eten klaar staat. !quote:Op donderdag 13 september 2007 22:14 schreef avonne het volgende:
[..]
De vijf hebben nogal wat problemen onderling. Bijna dagelijks ruzie.
Misschien dat ze daarom vandaag elkaar wat mijden en meer met Huub en Lieke omgaan?
En Dennis zoekt zijn heil bij Elly, hij hoort er echt bij.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:14 schreef avonne het volgende:
[..]
De vijf hebben nogal wat problemen onderling. Bijna dagelijks ruzie.
Misschien dat ze daarom vandaag elkaar wat mijden en meer met Huub en Lieke omgaan?
Ik heb nu al medelijden met die kinderen en dan misschien ook nog met Amanda als moederquote:Op donderdag 13 september 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vrees het ergste
"hou je kutsmoel met je kutkop. Wees stil en geef antwoord"
Het komt wel telkens op hetzelfde neer hoor, iedereen is jaloers op Amanda en Nadia, dat is duidelijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:19 schreef Disana het volgende:
Ik zie totaal het nut niet in van deze girl talk. Volgens mij hebben ze er niks aan... in elk geval luister ik er verder niet naar![]()
Hij moet niet zeuren. Hij heeft Dennis zelf geadopteerd en is er dus verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:18 schreef Py het volgende:
Jaap vindt ut gesjellieg dat ze langskomen
![]()
Jij niet dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Het komt wel telkens op hetzelfde neer hoor, iedereen is jaloers op Amanda en Nadia, dat is duidelijk.
Girl talk hoeft toch geen nut te hebben, ik snap alleen niet dat Lieke ineens "mee mag doen".quote:Op donderdag 13 september 2007 22:19 schreef Disana het volgende:
Ik zie totaal het nut niet in van deze girl talk. Volgens mij hebben ze er niks aan... in elk geval luister ik er verder niet naar![]()
Ja maar nu komt de babysit hem lastig vallen met een poepluierquote:Op donderdag 13 september 2007 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren. Hij heeft Dennis zelf geadopteerd en is er dus verantwoordelijk voor.
Dat laatste is het punt dus ook juist. Ze doen het alledrie met een doel - informatie van de ander losweken om later te kunnen gebruiken. Maar het gaat nergens over, er komt niets uitquote:Op donderdag 13 september 2007 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Girl talk hoeft toch geen nut te hebben, ik snap alleen niet dat Lieke ineens "mee mag doen".
Ik heb m aan staan maar alles gaat langs me heen. Amanda versta ik sowiezo niet goed.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:19 schreef Disana het volgende:
Precies, het kabbelt maar wat. Maar Amanda zal er later vast nog wel iets van weten te maken.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb m aan staan maar alles gaat langs me heen. Amanda versta ik sowiezo niet goed.
Dream on snollies, wie wil ruilen met dat aso zooitje?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Het komt wel telkens op hetzelfde neer hoor, iedereen is jaloers op Amanda en Nadia, dat is duidelijk.
Isie nou nog niet zindelijk?! Het wordt nu toch wel eens tijd zeg.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:22 schreef Py het volgende:
[..]
Ja maar nu komt de babysit hem lastig vallen met een poepluier
Heeft Amanda het daar over?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:25 schreef ruby het volgende:
Antecedentenonderzoek; je verleden nagaan, of je geen criminele banden hebt.
Ben benieuwd of Amanda nog iets te melden heeft. Wanneer ze erachter is wat het eigenlijk inhoudt.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:25 schreef ruby het volgende:
Antecedentenonderzoek; je verleden nagaan, of je geen criminele banden hebt.
Lieke legde de betekenis daarvan uit.quote:
Morgen om deze zelfde tijd kunnen we hopelijk zien of Eric wat leven (lees: frustratie bij de vijf) in de brouwerij weet te brengen.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:29 schreef Desii het volgende:
Ik zal wel een enorme zeur zijn..... maar wat een knudde streams... vijf minuten geluid aangezet, en het gaat nu weer af![]()
zekerquote:Op donderdag 13 september 2007 22:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze moest alles vertellen, lekker betrouwbaar toch.![]()
Toen Lieke en Nadia zeiden dat zij alles maar verteld hadden vond ik de '' ja ik ook'' van Amanda ook niet overtuigend.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Lieke legde de betekenis daarvan uit.
Amanda zei niet zoveel.
Het grootste deel van dergelijke onderzoeken worden uitgevoerd zonder dat je het zelf weet. Bedrijven hebben steeds vaker de gewoonte een sollicitant (voor hogere functies) 'te laten natrekken'. Daar weet je dan zelf niet eens iets van. Je staat verbaasd wat ze allemaal naar boven halen, rapporten van 8 kantjes zijn heel normaal.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:26 schreef 2live het volgende:
Het antecedenten onderzoek bestond uit een gesprekje met 2 mensen.
Dat is nog eens een gedegen onderzoek.![]()
![]()
Wowie, een helderziende in de Kooi. Hopelijk doet ze nog wat met deze gave en kunnen wij er dagelijks van genieten.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
Amanda voelde dat ze in 2006 iets geks ging doen, de Kooi in dus.
Amanda is niet alleen slim maar ook vooruitziend.![]()
Zodra ze je horoscoop weet ziet ze je leven zo voor zichquote:Op donderdag 13 september 2007 22:35 schreef ruby het volgende:
[..]
Wowie, een helderziende in de Kooi. Hopelijk doet ze nog wat met deze gaves en kunnen wij er dagelijks van genieten.![]()
Hier las ik net even overheen. Maar ...quote:Op donderdag 13 september 2007 22:23 schreef noekje het volgende:
De boze buurvrouw vond het wel jammer dat Nadia niet zwanger was.
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier las ik net even overheen. Maar ....
Alles voor de verhaallijn.
Diezelfde vragen hebben ze ook al aan elkaar gesteld, tijdens eerdere 'sessies'.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:40 schreef ruby het volgende:
Mijn god, wat zijn die domme wijven doorzichtig met hun vragen.
Is dit Brian?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
IS ER NOG TWIJFEL?
[afbeelding]
STERRUF, NON BELIEVERS. ECHT...
Ik zal je uit de droom helpen, het helpt niet, 2 wijntjes ook nietquote:Op donderdag 13 september 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
Ik moet bijna kotsen van Amanda en Nadia.
Effe een wijntje erbij pakken. Wellicht dat dat helpt.
Eens even kijken wat ik nog meer in huis heb.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal je uit de droom helpen, het helpt niet, 2 wijntjes ook niet![]()
Maar ze hebben toch nooit echt ruzie?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
Amanda zit ijskoud te verkondigen dat haar relatie super is en dat ze ook amper ruzie hebben
Nou dan moet ik mijn avondgebedje ook maar aanpassen voortaan:quote:Op donderdag 13 september 2007 22:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
IS ER NOG TWIJFEL?
Ze hebben idd weinig ruzie omdat zij alles slikt....... geweldige relatie heb je dan iddquote:Op donderdag 13 september 2007 22:49 schreef agter het volgende:
[..]
Maar ze hebben toch nooit echt ruzie?
Brian is wel vaak boos. En Amanda slikt wel erg veel.
Maar knallende ruzie, dat hebben ze weinig.
Lief.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou dan moet ik mijn avondgebedje ook maar aanpassen voortaan:
Ik ga slapen ik ben moe,
sluit mijn beide oogjes toe.
Brian houdt ook deze nacht
over mij getrouw de wacht.
Ben je mal. Hij slaat, spuugt, gooit met van alles en nog wat, maar Amanda moet wel haar schjmoel houden.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:49 schreef agter het volgende:
[..]
Maar ze hebben toch nooit echt ruzie?
Brian is wel vaak boos. En Amanda slikt wel erg veel.
Maar knallende ruzie, dat hebben ze weinig.
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je mal. Hij slaat, spuugt, gooit met van alles en nog wat, maar Amanda moet wel haar schjmoel houden.
Alweer een nachtmerrie.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou dan moet ik mijn avondgebedje ook maar aanpassen voortaan:
Ik ga slapen ik ben moe,
sluit mijn beide oogjes toe.
Brian houdt ook deze nacht
over mij getrouw de wacht.
Dat is vanaf dag 1 haar target.... En zodra ze half de kans krijgt zal ze die ook grijpen.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:55 schreef ruby het volgende:
Nadia valt op dominantere mannen die wat jaloers zijn.
Brian?
Hoe desperate moet je zijn om op die kwibus te vallen. Er is gewoon helemaal niets leuk aan de gast. Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is vanaf dag 1 haar target.... En zodra ze half de kans krijgt zal ze die ook grijpen.
Daar kan geen weken tangen met Amanda tegenop.
Aan haar ook nietquote:Op donderdag 13 september 2007 22:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Hoe desperate moet je zijn om op die kwibus te vallen. Er is gewoon helemaal niets leuk aan de gast. Onbegrijpelijk.![]()
30 juliquote:Op donderdag 13 september 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
Dat is vanaf dag 1 haar target....
En zodra ze half de kans krijgt zal ze die ook grijpen.
Maar niets waar ze haar op kunnen pakken.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
De openheid van Lieke is hartverwarmend![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
30 juli
Nadia: Ik wil maar 1 iemand hier.
Huub: En dat is Brian.
Nadia:![]()
Onze lieve Heere Brian die in de hemelen zijtquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Onze lieve Heere Brian die in de hemelen zijt
Uw naam worde geheiligd
Uw kooi-ninkrijk kome (anaal dan wel)
Uw wil geschiedde, gelijk in den kooi alzo ook op aarde
Geef ons heden ons dagelijks gitaarspel
En vergeef ons onze schulden, gelijk wij ook vergeve uw gedichten
En leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van Kikker Huub
Want u is het kooi-ninkrijk, en de kracht, en de heerlijkheid
Tot in eeuwigheid, AMEN
Haleluja! Praise the Brain!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Onze lieve Heere Brian die in de hemelen zijt
Uw naam worde geheiligd
Uw kooi-ninkrijk kome (anaal dan wel)
Uw wil geschiedde, gelijk in den kooi alzo ook op aarde
Geef ons heden ons dagelijks gitaarspel
En vergeef ons onze schulden, gelijk wij ook vergeve uw gedichten
En leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van Kikker Huub
Want u is het kooi-ninkrijk, en de kracht, en de heerlijkheid
Tot in eeuwigheid, AMEN
En de groeten aan Dennix .quote:
Forum Opties | |