Het komt wel telkens op hetzelfde neer hoor, iedereen is jaloers op Amanda en Nadia, dat is duidelijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:19 schreef Disana het volgende:
Ik zie totaal het nut niet in van deze girl talk. Volgens mij hebben ze er niks aan... in elk geval luister ik er verder niet naar![]()
Hij moet niet zeuren. Hij heeft Dennis zelf geadopteerd en is er dus verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:18 schreef Py het volgende:
Jaap vindt ut gesjellieg dat ze langskomen
![]()
Jij niet dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Het komt wel telkens op hetzelfde neer hoor, iedereen is jaloers op Amanda en Nadia, dat is duidelijk.
Girl talk hoeft toch geen nut te hebben, ik snap alleen niet dat Lieke ineens "mee mag doen".quote:Op donderdag 13 september 2007 22:19 schreef Disana het volgende:
Ik zie totaal het nut niet in van deze girl talk. Volgens mij hebben ze er niks aan... in elk geval luister ik er verder niet naar![]()
Ja maar nu komt de babysit hem lastig vallen met een poepluierquote:Op donderdag 13 september 2007 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren. Hij heeft Dennis zelf geadopteerd en is er dus verantwoordelijk voor.
Dat laatste is het punt dus ook juist. Ze doen het alledrie met een doel - informatie van de ander losweken om later te kunnen gebruiken. Maar het gaat nergens over, er komt niets uitquote:Op donderdag 13 september 2007 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Girl talk hoeft toch geen nut te hebben, ik snap alleen niet dat Lieke ineens "mee mag doen".
Ik heb m aan staan maar alles gaat langs me heen. Amanda versta ik sowiezo niet goed.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:19 schreef Disana het volgende:
Precies, het kabbelt maar wat. Maar Amanda zal er later vast nog wel iets van weten te maken.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb m aan staan maar alles gaat langs me heen. Amanda versta ik sowiezo niet goed.
Dream on snollies, wie wil ruilen met dat aso zooitje?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Het komt wel telkens op hetzelfde neer hoor, iedereen is jaloers op Amanda en Nadia, dat is duidelijk.
Isie nou nog niet zindelijk?! Het wordt nu toch wel eens tijd zeg.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:22 schreef Py het volgende:
[..]
Ja maar nu komt de babysit hem lastig vallen met een poepluier
Heeft Amanda het daar over?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:25 schreef ruby het volgende:
Antecedentenonderzoek; je verleden nagaan, of je geen criminele banden hebt.
Ben benieuwd of Amanda nog iets te melden heeft. Wanneer ze erachter is wat het eigenlijk inhoudt.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:25 schreef ruby het volgende:
Antecedentenonderzoek; je verleden nagaan, of je geen criminele banden hebt.
Lieke legde de betekenis daarvan uit.quote:
Morgen om deze zelfde tijd kunnen we hopelijk zien of Eric wat leven (lees: frustratie bij de vijf) in de brouwerij weet te brengen.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:29 schreef Desii het volgende:
Ik zal wel een enorme zeur zijn..... maar wat een knudde streams... vijf minuten geluid aangezet, en het gaat nu weer af![]()
zekerquote:Op donderdag 13 september 2007 22:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze moest alles vertellen, lekker betrouwbaar toch.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |