Wel vaag trouwens, want dit zijn zijn YouTube gegevens:quote:Op donderdag 13 september 2007 23:10 schreef dgk_fan het volgende:
Kennen we deze al ? Brian op de minibike: http://www.youtube.com/watch?v=HDlO8GTYeDg
(kwam ik toevalig via awo.briankubatz.com)
Bij YouTube hebben ze ook een PM systeem, beetje vreemd dat Brian dan dus heeft mogen inloggen...quote:kubatzki
Last Login: 2 months ago
Videos Watched: 116
Subscribers: 4
Channel Views: 853
Name: Brian
Country: Netherlands
Website: http://www.brianspoetry.com
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
Lieve FOKkers, geniet van de heerlijke mix van Brian, tot morgen en succes voor de nachtploeg![]()
![]()
Dit is allemaal spul van voor 2007 toch ??quote:Op donderdag 13 september 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel vaag trouwens, want dit zijn zijn YouTube gegevens:
[..]
Bij YouTube hebben ze ook een PM systeem, beetje vreemd dat Brian dan dus heeft mogen inloggen...
Dat minibike filmpje is op 25 juni 2006 gepost, maar dat neemt niet weg dat Brian volgens zijn account-gegevens van YouTube 2 maanden geleden wel ingelogd is geweest.....quote:Op donderdag 13 september 2007 23:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dit is allemaal spul van voor 2007 toch ??
En in dat youtube filmpje hoor je duidelijk aan zijn stem dat het brian is
Youtube hebben ze volgens mij altijd toegestaan...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat minibike filmpje is op 25 juni 2006 gepost, maar dat neemt niet weg dat Brian volgens zijn account-gegevens van YouTube 2 maanden geleden wel ingelogd is geweest.....
Dan vraag ik me toch af waarom.... z'n berichtjes lezen ofzo??![]()
Daar gaat het me niet om, je hoeft niet ingelogd te zijn bij YouTube om filmpjes te bekijken.... inloggen doe je alleen maar om extra's te kunnen doen, zoals ratings geven en reageren... en je PM's lezenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Youtube hebben ze volgens mij altijd toegestaan...
Tis de Messias he!!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, je hoeft niet ingelogd te zijn bij YouTube om filmpjes te bekijken.... inloggen doe je alleen maar om extra's te kunnen doen, zoals ratings geven en reageren... en je PM's lezen
Misschien dat een vriend (heeft Brian die ?) af-en-toe inlogt om zijn account te bewaren ofzo...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, je hoeft niet ingelogd te zijn bij YouTube om filmpjes te bekijken.... inloggen doe je alleen maar om extra's te kunnen doen, zoals ratings geven en reageren... en je PM's lezen
Je weet hoe je na 1x betalen de rest van je leven gratis kan kijken ??quote:Op donderdag 13 september 2007 23:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah, in Brians naam! ik wil heel graag weer streams aanschaffen alleen het is de moeite niet, dat is het jammere
Das waar... maar dan weten we ook gelijk waar de Messias zijn informatie vandaan heeft kunnen halenquote:
Ik kijk ook net. Het is duidelijk zat hoor.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Kijk net de tv uitzending en die La had echt een EXIT moeten zijn voor Amanda
Verdorrie. Weer gemist!!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Kijk net de tv uitzending en die La had echt een EXIT moeten zijn voor Amanda
Yep ik weet het alleen accepteerde mijn laptop het niet.... Jammer dan, en eigenlijk ook wel beter voor mijn bloeddrukquote:Op donderdag 13 september 2007 23:30 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Misschien dat een vriend (heeft Brian die ?) af-en-toe inlogt om zijn account te bewaren ofzo...
[..]
Je weet hoe je na 1x betalen de rest van je leven gratis kan kijken ??
Jaap is niet meer dan een schaduw van zichzelf....(En zelfs die 'zichzelf'quote:
Ik ben het NOOIT met je eens, maar nu welquote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Jaap is niet meer dan een schaduw van zichzelf....(En zelfs die schaduw
was al niet veel. Ik vind hem al maanden niet meer leuk)
Op zich jammer want ik heb vaak genoeg om 'm moeten lachen. Maar ja, hij heeft gekozen voor de groep IQ-lozen.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Jaap is niet meer dan een schaduw van zichzelf....(En zelfs die schaduw
was al niet veel. Ik vind hem al maanden niet meer leuk)
Wat je nu EIGENLIJK zegt is dat je het ALTIJD met me eens bent !!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben het NOOIT met je eens, maar nu wel![]()
Ik heb hoofdpijn, mag ik er morgen over nadenken?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wat je nu EIGENLIJK zegt is dat je het ALTIJD met me eens bent !!
(denk daar maar es over na)
Nou van mij hoeft dat niet hoor redactie.Dit geslijm werkt echt niet.Gooi alle ballen maar eens op Brian en Amanda dat is pas gezellig.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
STreamlock. Het gaat over het moet gezellig zijn
Je vergeet Jaap met een briefje en een pen.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Jaap achter de pc. Jaap in de keuken. Jaap leest een boek.
Spannend. Wat voegt die gozer nog toe aan de Kooi??
Is niet nodig. Voor middernacht weet je het antwoord *knipoog*quote:Op donderdag 13 september 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn, mag ik er morgen over nadenken?![]()
Je ziet ook geregeld Jaap - Dennis in de uitzendingen geloof ik, maar het is twee keer niks. Ze komen er nog niet eens goed af ook, ze zitten gewoon voor paal.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Je vergeet Jaap met een briefje en een pen.
En wat voegt hij toe aan de kooi??? NIETS
Victoria Beckham.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:52 schreef dgk_fan het volgende:
Wat voor boek leest Amanda ?
[afbeelding]
Lijkt me uitstekend plan.Alles beter dan deze saaie zooi.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:54 schreef ruby het volgende:
Gadverdamme, dat gore gelebber van Nadia en Dennix weer.
Wanneer komt Double L Nadia eens palen? Dan kan Dennis wat ruiten ingooien.
De heilige Bijbel voor Amanda.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:52 schreef ruby het volgende:
[..]
Victoria Beckham.
Waarschijnlijk het boek met allemaal fashiontips.
Ik vond Brian ook voor lul zitten vanavond in de fitness met Lieke heb je je al gewassen vieze ho. Hij vergeet dat Amanda zich haast nooit wast.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet ook geregeld Jaap - Dennis in de uitzendingen geloof ik, maar het is twee keer niks. Ze komen er nog niet eens goed af ook, ze zitten gewoon voor paal.
Is geen onzekerheid hoor ! Is PURE speltactiek.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:56 schreef ruby het volgende:
Wat irritant dat Dennis altijd wil weten wat er besproken is.
Zo onzeker is dat jong.
En dat Nadia per ongeluk Dennix zn tong afbijt en dat Brain Amanda probeert te redden en dan bewusteloos met zn hoofd in het water valt met zn benen omhoog en dat er niemand in de buurt is!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
Ik hoop dat Nadia zich verslikt in de tong van Dennis en Amanda verzuipt in het bad.
Sorry zo ben ik normaal niet, maar ik word zooooooo ziek van die schijnheilen.
Truste !!!
ik zou nooit samen in bad gaan met iemand die ik vies vind...quote:
Ja, en het was al de tweede keer dat ze het lieten zien. 'Nasty ass..... cunt'. Denk niet dat veel kijkers dat kunnen waarderen.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vond Brian ook voor lul zitten vanavond in de fitness met Lieke heb je je al gewassen vieze ho. Hij vergeet dat Amanda zich haast nooit wast.
Dus dat betekent de ondergang van de Messias.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en het was al de tweede keer dat ze het lieten zien. 'Nasty ass..... cunt'. Denk niet dat veel kijkers dat kunnen waarderen.
Maak me niet blij, maar gaat niet gebeuren hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Dus dat betekent de ondergang van de Messias.![]()
]quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda: Ik ben nog een kind
![]()
Da's de vraag, want de dubbele cp's voor zijn heldenoptreden tijdens het lade-gebeuren moeten nog komen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Dus dat betekent de ondergang van de Messias.![]()
Het ging over haar leven voor DGK, over wat je op moest gevenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:14 schreef Desii het volgende:
Lieke.... ik heb geen vaste vriend....![]()
Daarna corrigeerde ze zichzelf... ik had geen vaste vriend, maar volgens mij zei ze dat niet!!
Amanda viel het ook op
Op één of andere manier, blijft bij mij de twijfel van oprechtheid van haar ri. Huub
Oei, laten we hopen dat het een verspreking was. Maar ja, dit zal Amanda wel weer tegen haar gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:14 schreef Desii het volgende:
Lieke.... ik heb geen vaste vriend....![]()
Daarna corrigeerde ze zichzelf... ik had geen vaste vriend, maar volgens mij zei ze dat niet!!
Amanda viel het ook op
Op één of andere manier, blijft bij mij de twijfel van oprechtheid van haar ri. Huub (soms .. denk ik nee, het is echt dan ....... en nu weer dit)
Voor zijn gedichtenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:15 schreef ruby het volgende:
Brian vindt het vet cool om in Amsterda zwervers te ontmoeten 's avonds, als ie naar huis gaat.
Oké. Geen materiaal voor Amanda dus.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:16 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Het ging over haar leven voor DGK, over wat je op moest geven
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
[..]
Oké. Geen materiaal voor Amanda dus.
Damn, alsof een zwerver niets beters aan z'n hoofd heeft dan te moeten luisteren naar zoveel poep wat er uit die gast z'n muil komt.quote:
Laten ze dat alsjeblieft niet uitzenden. Bovendien, als ze dat wel doen, dan gaat de rest van TV-kijkend Nederland flippen omdat ze voor Jan lul sms-jes hebben verstuurd. Dus wat is wijsheid?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's de vraag, want de dubbele cp's voor zijn heldenoptreden tijdens het lade-gebeuren moeten nog komen.
Dat is voor geen mens, dus ook niet voor een zwerver, niet te verstouwen...dat gelul in de ruimte...quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:19 schreef ruby het volgende:
[..]
Damn, alsof een zwerver niets beters aan z'n hoofd heeft dan te moeten luisteren naar zoveel poep wat er uit die gast z'n muil komt.![]()
Oh ja, slim gedacht van je. Nee, bij nader inzien kunnen ze het beter niet uitzenden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Laten ze dat alsjeblieft niet uitzenden. Bovendien, als ze dat wel doen, dan gaat de rest van TV-kijkend Nederland flippen omdat ze voor Jan lul sms-jes hebben verstuurd. Dus wat is wijsheid?![]()
Ik denk dat Lieke het wel door heeft maar dat ze het tegelijkertijd misschien ook wel gezellig vindt en daarom door blijft ratelen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke trapt er wel met open ogen in, die heeft totaal niet in de gaten dat ze in de zeik wordt genomen met die plotselinge interesse van Amanda
Gezellig? Daar twijfel ik aan en doorratelen, ja, daar heeft ze een handje van..quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke het wel door heeft maar dat ze het tegelijkertijd misschien ook wel gezellig vindt en daarom door blijft ratelen.
Ze is vast op d'r hoede......althans dat hoop ik.
Oke.... ik ging twijfelen toen ik het hoorde... maar het klopt dat ze het over het leven voor de kooi hadquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:16 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Het ging over haar leven voor DGK, over wat je op moest geven
Als Brian begint te praten, dan moet je niet denken, het voorbij laten gaan en je hebt niets gemist....quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
Ik denk, Brian gaat iets interessants zeggen... die aanhef. Gaat het alleen maar weer over Huubs alcoholgebruik en het stoppen ermee.
Naja ik bedoel "gezellig" meer zo van...dat ze toch een beetje girltalk heeft waar ze misschien wel wat behoefte aan heeft, ondanks dat Amanda haar vijand is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:26 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Gezellig? Daar twijfel ik aan en doorratelen, ja, daar heeft ze een handje van..![]()
Ik luisterde ook niet eens, maar hij sloeg ineens zo'n paranoide samenzweerderig toontje aan dat opviel. Loos alarmquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:28 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als Brian begint te praten, dan moet je niet denken, het voorbij laten gaan en je hebt niets gemist....
Gezien het verstand van Lieke lijkt het me niet meer dan aannemelijk dat ze een "gesprek" met Amanda oor in oor uit gaat...quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Naja ik bedoel "gezellig" meer zo van...dat ze toch een beetje girltalk heeft waar ze misschien wel wat behoefte aan heeft, ondanks dat Amanda haar vijand is.
Maar ik ga er van uit dat ze wel door heeft dat Amanda niet echt geïntereseerd is. Althans, ik zou toch achterdochtig zijn als m'n vijand "leuk" gaat zitten doen. Dat vertrouwen is tenslotte weg.
Welnee.quote:
O wat was dat mooi, toen Judith hem daar keihard op aanpakte, en recht in zijn gezicht vroeg waarom hij de hele tijd praat alsof hij een vrouw probeert te versieren.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:34 schreef ruby het volgende:
Dat smerige zalverige geluid dat Brian produceert. Zum kotzen!
Was Judith nog maar in beeld, al was het alleen maar om Brian de grond in te trappen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
O wat was dat mooi, toen Judith hem daar keihard op aanpakte, en recht in zijn gezicht vroeg waarom hij de hele tijd praat alsof hij een vrouw probeert te versieren.
Ja... bek vol tanden toen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |