Wel vaag trouwens, want dit zijn zijn YouTube gegevens:quote:Op donderdag 13 september 2007 23:10 schreef dgk_fan het volgende:
Kennen we deze al ? Brian op de minibike: http://www.youtube.com/watch?v=HDlO8GTYeDg
(kwam ik toevalig via awo.briankubatz.com)
Bij YouTube hebben ze ook een PM systeem, beetje vreemd dat Brian dan dus heeft mogen inloggen...quote:kubatzki
Last Login: 2 months ago
Videos Watched: 116
Subscribers: 4
Channel Views: 853
Name: Brian
Country: Netherlands
Website: http://www.brianspoetry.com
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
Lieve FOKkers, geniet van de heerlijke mix van Brian, tot morgen en succes voor de nachtploeg![]()
![]()
Dit is allemaal spul van voor 2007 toch ??quote:Op donderdag 13 september 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel vaag trouwens, want dit zijn zijn YouTube gegevens:
[..]
Bij YouTube hebben ze ook een PM systeem, beetje vreemd dat Brian dan dus heeft mogen inloggen...
Dat minibike filmpje is op 25 juni 2006 gepost, maar dat neemt niet weg dat Brian volgens zijn account-gegevens van YouTube 2 maanden geleden wel ingelogd is geweest.....quote:Op donderdag 13 september 2007 23:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dit is allemaal spul van voor 2007 toch ??
En in dat youtube filmpje hoor je duidelijk aan zijn stem dat het brian is
Youtube hebben ze volgens mij altijd toegestaan...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat minibike filmpje is op 25 juni 2006 gepost, maar dat neemt niet weg dat Brian volgens zijn account-gegevens van YouTube 2 maanden geleden wel ingelogd is geweest.....
Dan vraag ik me toch af waarom.... z'n berichtjes lezen ofzo??![]()
Daar gaat het me niet om, je hoeft niet ingelogd te zijn bij YouTube om filmpjes te bekijken.... inloggen doe je alleen maar om extra's te kunnen doen, zoals ratings geven en reageren... en je PM's lezenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Youtube hebben ze volgens mij altijd toegestaan...
Tis de Messias he!!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, je hoeft niet ingelogd te zijn bij YouTube om filmpjes te bekijken.... inloggen doe je alleen maar om extra's te kunnen doen, zoals ratings geven en reageren... en je PM's lezen
Misschien dat een vriend (heeft Brian die ?) af-en-toe inlogt om zijn account te bewaren ofzo...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, je hoeft niet ingelogd te zijn bij YouTube om filmpjes te bekijken.... inloggen doe je alleen maar om extra's te kunnen doen, zoals ratings geven en reageren... en je PM's lezen
Je weet hoe je na 1x betalen de rest van je leven gratis kan kijken ??quote:Op donderdag 13 september 2007 23:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah, in Brians naam! ik wil heel graag weer streams aanschaffen alleen het is de moeite niet, dat is het jammere
Das waar... maar dan weten we ook gelijk waar de Messias zijn informatie vandaan heeft kunnen halenquote:
Ik kijk ook net. Het is duidelijk zat hoor.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Kijk net de tv uitzending en die La had echt een EXIT moeten zijn voor Amanda
Verdorrie. Weer gemist!!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Kijk net de tv uitzending en die La had echt een EXIT moeten zijn voor Amanda
Yep ik weet het alleen accepteerde mijn laptop het niet.... Jammer dan, en eigenlijk ook wel beter voor mijn bloeddrukquote:Op donderdag 13 september 2007 23:30 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Misschien dat een vriend (heeft Brian die ?) af-en-toe inlogt om zijn account te bewaren ofzo...
[..]
Je weet hoe je na 1x betalen de rest van je leven gratis kan kijken ??
Jaap is niet meer dan een schaduw van zichzelf....(En zelfs die 'zichzelf'quote:
Ik ben het NOOIT met je eens, maar nu welquote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Jaap is niet meer dan een schaduw van zichzelf....(En zelfs die schaduw
was al niet veel. Ik vind hem al maanden niet meer leuk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |