Mevrouw Lilibith had er een betere kijk opquote:Op donderdag 13 september 2007 21:31 schreef Py het volgende:
[afbeelding]
Jaap heeft dezelfde stylist als Nadia
De girltalk is alweer voorbij?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
We mogen trouwens wel concluderen dat de girl talk in de tuin niets heeft opgeleverd. De jongetjes moesten zo nodig hun kleertjes laten zien![]()
Klinkt bekend.Zei altijd mijn kinderen gaan niet op de grond liggen in de supermarkt,als ze hun zin niet krijgen.Nou alle drie hebben ze er gelegen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:30 schreef kybe het volgende:
[..]
Daar kan je van te voren bepaalde gedachten over hebben maar als het echt zo zou zijn reageer je toch weer anders.
Bijvoorbeeld,Brian had het vanmiddag over hoe hij zijn kinderen zou opvoeden,ik lag in een deuk, ook zoiets waar je van tevoren bepaalde ieeen over hebt maar als je ze eenmaal hebt doe je het toch niet zo.
Wie is dat?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:32 schreef Desii het volgende:
[..]
Mevrouw Lilibith had er een betere kijk op![]()
En Dennis doet dat ff later ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
Jaap bedankt maar even voor de kleding. Het zit lekker en hij kan ermee vooruit.
[afbeelding]
Ja, nieuwe kleren maakten er abrupt een eind aan, maar dat vond ik persoonlijk niet erg omdat ze het over de erotische massage haddenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
De girltalk is alweer voorbij?
En in welke (al dan niet gespeelde) context noemde Lieke Huub een sukkel?
Wat een lulletje is het ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:35 schreef 2live het volgende:
[..]
En Dennis doet dat ff later ook.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Klinkt bekend.Zei altijd mijn kinderen gaan niet op de grond liggen in de supermarkt,als ze hun zin niet krijgen.Nou alle drie hebben ze er gelegen.
Dat lok je wel zelf uit.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een snelle conclusies en meningen weer hier. Huub denkt dat ze het zouden laten weghalen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Klinkt bekend.Zei altijd mijn kinderen gaan niet op de grond liggen in de supermarkt,als ze hun zin niet krijgen.Nou alle drie hebben ze er gelegen.
die kocht volgens in het Talpa-tijdperk de kleding.quote:
Stelde niets voor ging over de kleding geloof ik.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
De girltalk is alweer voorbij?
En in welke (al dan niet gespeelde) context noemde Lieke Huub een sukkel?
me too......quote:Op donderdag 13 september 2007 21:42 schreef Katewalker het volgende:
Tjees, schakelen ze over naar die meiden in de private....ik wil Huub horen..
![]()
Ik heb die van mij gewoon laten liggen!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus zo gek is he dan niet dat mensen daar gelijk op reageren.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat? Ik schreef gewoon op wat Huub zei.
Deze heeft iig weinig inspiratie. Dennis en Huub hebben 3 stuks dezelfde kleding gekregen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:42 schreef Desii het volgende:
[..]
die kocht volgens in het Talpa-tijdperk de kleding.
Ik hoorde Huub net zeggen, dat nu iemand anders het doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |