Hier staan al mijn Caps. Leef je uit....quote:Op woensdag 12 september 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
Sorry OT, maar is er iemand aanwezig die een cap heeft van Deborah, de zus van Amanda? Dit ivm de speurtocht van Cc.
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer?
Dank!quote:Op woensdag 12 september 2007 16:12 schreef akveor het volgende:
Hier staan al mijn Caps. Leef je uit....
http://s195.photobucket.com/albums/z297/roevka/
Ben bang dat je lang kan wachtenquote:Op woensdag 12 september 2007 16:20 schreef STAP01 het volgende:
Ik wacht nog steeds op de brieven voor Brain en Nadia......
En terechtquote:Op woensdag 12 september 2007 16:19 schreef riri het volgende:
Brian heeft totaal geen respekt voor Amanda....hij gaat met haar om voor de sex maar diep in zijn hart verafschuwd hij haar karakter....in kwaadheid komt dat heel duidelijk naar boven bij hem...dan behandeld hij haar als ze een straathond is...als hij niet in de kooi zat trapte hij haar gewoon
Nee, Lieke heeft gevraagd of Bianca niks wilde zeggen, dat heeft ze ook niet gedaan.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:01 schreef petraa het volgende:
Weet Brian dat Lieke maandag met DOB meegaat ??? Volgens Vol wel en DOB heeft niets gezegd.
Waar gaat Lieke mee naar toe?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
Beetje laat, maar deze moet nog even, was deze post vergeten uit de vorige COS.
Nee, Lieke heeft gevraagd of Bianca niks wilde zeggen, dat heeft ze ook niet gedaan.
naar een soort schoonheidsbeurs en een hairwavewedstrijd, ik heb het niet zo goed gevolgd.quote:
Waarom mag ze daar naar toe???quote:Op woensdag 12 september 2007 16:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
naar een soort schoonheidsbeurs en een hairwavewedstrijd, ik heb het niet zo goed gevolgd.
Hij doet dat om Huub te narren..... hij vergeet daarbij dat ook Brian en vooral nix voetbal fans zijn. Toch stemden beide er mee in.... Ik begrijp verder ook niet wat voor nut dat heeft.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:25 schreef Darklight het volgende:
Waarom heeft Jaap een vrouwenfilm aangevraagd? Wat een wijf
Tnx... ga het melden in de FB en ook voor die andere dus.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |