Laten ze dan een soort Natanael erin doen, rond de 30 en een beetje slim. En niet weer iemand van 23 en onwijs onzeker is (nadia, dennis)quote:Op donderdag 6 september 2007 00:26 schreef carpediem23 het volgende:
Voor 23 September mag er nog iemand worden getoneelhaakt; dat lijkt me dan iig Jaap te zijn als hij zo overhoop ligt met de redaktie. En als ze "slim" zijn gooien ze Amanda of Dennis eruit. Ze zullen toch wel eindelijk doorhebben dat Amanda absoluut niet populair is bij de kijkers (altijd onderaan in de popo) Dennis omdat hij zijn praatjes bij zijn entree niet heeft waargemaakt.
Maar gelukkig ziet hij het bij zichzelf gebeuren en probeert er wat aan te doen.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:25 schreef riri het volgende:
Huub heeft gelijk...
Verblijf wordt sektarischer....blik op de werkelijkheid vervaagt
best gevaarlijk zoals dat zich ontwikkelt
Eerder hadden ze ook dertigers en veertigers maar ja die hebben de villa al vrij vroeg verlaten (vrijwillig of niet).quote:Op donderdag 6 september 2007 00:28 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Laten ze dan een soort Natanael erin doen, rond de 30 en een beetje slim. En niet weer iemand van 23 en onwijs onzeker is (nadia, dennis)
Kijk dit kan dennis dus niet, gewoon even over normale dingen praten...Even zonder (terror?)quote:Op donderdag 6 september 2007 00:35 schreef ruby het volgende:
Dennis ligt zich nu vast te verbijten in z'n bedje omdat Jaap met Huub en Lieke praat.
Die ligt waarschijnlijk te huilen. En als troost mag Nadia "anustikkertje" bij 'm spelen.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:36 schreef farceman het volgende:
Waar is Dennis nu?
Hij zal dit niet leuk vinden
en even zonder Dennix zijn ''humor''quote:Op donderdag 6 september 2007 00:38 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Kijk dit kan dennis dus niet, gewoon even over normale dingen praten...Even zonder (terror?)
De nieuwe para is geboren..Want dennis denkt dat er nu dingen worden besproken over nieuwe..? (terror)quote:Op donderdag 6 september 2007 00:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Die ligt waarschijnlijk te huilen. En als troost mag Nadia "anustikkertje" bij 'm spelen.
Pffff nou.. Ik ben blij dat dat nu even opgehouden is zeg want het werd me te veel.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:39 schreef Borga het volgende:
[..]
en even zonder Dennix zijn ''humor''
Jaap kan het ook!!quote:Op donderdag 6 september 2007 00:40 schreef riri het volgende:
Huub en Lieke kunnen heel normaal doen na al die toestanden die er gebeurt zijn...wat dat betreft verschillen ze bijvoorbeeld echt 100% van Amanda,Dennix en Nadia...die gaan helemaal op in hun negatieve gevoelens en zien dat hele spel als realiteit.
helemaal niet..ze vult het gesprek heel goed aanquote:Op donderdag 6 september 2007 00:41 schreef yellowfirst het volgende:
Als Jaap en Huub samen praten, vind ik Lieke steeds zo super irritant, ze verpest steeds het gesprek...![]()
Dennis bax klinkt niet, dus word het Dennis haak(toneelhaak)..The entertainer..quote:Op donderdag 6 september 2007 00:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Pffff nou.. Ik ben blij dat dat nu even opgehouden is zeg want het werd me te veel.
Gelukkig kan ik Dennis zijn goeie grappen wel gebruiken op feesten en partijen.![]()
Als Huub een verhaal verteld dan komt Lieke midden in zijn verhaal ertussendoor! Heel irritant ja.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:41 schreef yellowfirst het volgende:
Als Jaap en Huub samen praten, vind ik Lieke steeds zo super irritant, ze verpest steeds het gesprek...![]()
Dennis Afhaak, zodat het lijkt alsof hij vrijwillig is vertrokken en niet op commando van de FEBO.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:43 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dennis bax klinkt niet, dus word het Dennis haak(toneelhaak)..The entertainer..
Zo lijkt het ja, maar gevoelsmatig is het het een kouwe kikker met haar bijdrages in het gesprek...quote:Op donderdag 6 september 2007 00:43 schreef riri het volgende:
[..]
helemaal niet..ze vult het gesprek heel goed aan
Tja dat hebben Huub en lieke allebei ze proberen er steeds doorheen te komen en luisteren vaak slecht naar gesprekspartner.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:41 schreef yellowfirst het volgende:
Ja, dat wel maar het klinkt toch nooit echt lekker naturelquote:Op donderdag 6 september 2007 00:43 schreef riri het volgende:
[..]
helemaal niet..ze vult het gesprek heel goed aan
Inclusief het ranzige beddengoed? Brrrrrr, ik moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:48 schreef cobain94 het volgende:
Idee..De bewoners elke dag laten rouleren met de bedden? Maak ze gek zeg ik...
Yep.. ze lijken daarin veel op elkaar.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:47 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja dat hebben Huub en lieke allebei ze proberen er steeds doorheen te komen en luisteren vaak slecht naar gesprekspartner.
Horen zichzelf graag praten...
Precies.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Yep.. ze lijken daarin veel op elkaar.
Net in het gesprek met Jaap vond ik Lieke irritant.. maar Huub heeft vaak genoeg hetzelfde trekje. 't Is een beetje elkaar aftroeven wie er het best een discussie kan voeren.. terwijl ze dan eigenlijk op hun slechtst zijn, want een goeie discussie bestaat ook uit luisteren.
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:48 schreef Borga het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar het klinkt toch nooit echt lekker naturel![]()
De mens is net een dier, krijg je rare toestanden..(mooie tvbeelden) terretorium of zoiets..quote:Op donderdag 6 september 2007 00:51 schreef ruby het volgende:
[..]
Inclusief het ranzige beddengoed? Brrrrrr, ik moet er niet aan denken.![]()
Mooie tv-beelden hebben we al dankzij onze raskomiek Dennix.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:57 schreef cobain94 het volgende:
[..]
De mens is net een dier, krijg je rare toestanden..(mooie tvbeelden) terretorium of zoiets..
jaap en huub alleenquote:Op donderdag 6 september 2007 00:55 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies.
Lijkt meer op elkaars vliegen afvangen.
Ze laten Jaap echt weinig vertellen of uitpraten.
quote:
quote:
Oyquote:Op donderdag 6 september 2007 00:41 schreef markisboer het volgende:
mooie op en tvp
Jaap en dennix..quote:Op donderdag 6 september 2007 00:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Mooie tv-beelden hebben we al dankzij onze raskomiek Dennix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |