Nou dat ben ik ook dus dat is makkelijk, en nu muil houwe smerige oldbie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:09 schreef APK het volgende:
[..]
Doe is effe leuk en ga allerlei belachelijke beslissingen nemen en onleesbare COS-titels maken zodat ze denken dat je totaal gestoord uit het ziekenhuis ontslagen bent. [afbeelding]
Scherp schatquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Ik mag dan een DDtje zijn (dronken dropje) maar volgens mij moet dit SC # 312 zijn....
[DGK SC 321] Binnenkort: Tipsch in dit Theater
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:47 schreef Leandra het volgende:
Tenzij ik vannacht 900 COSsen gemist heb.... volgens mij moet dit # 2383 zijn
DGK [COS # 2283] Zaterdagmiddag
Orde hersteld.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:47 schreef Leandra het volgende:
Tenzij ik vannacht 900 COSsen gemist heb.... volgens mij moet dit # 2383 zijn
DGK [COS # 2283] Zaterdagmiddag
Dat wás het ook.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Note quite dear... je hebt er 2283 van gemaakt... moet toch echt 2383 zijn
Was al gedaan zag ik.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Note quite dear... je hebt er 2283 van gemaakt... moet toch echt 2383 zijn
misschien kun je de posts die je interessant vind zelf quoten?quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:51 schreef kleinzusje het volgende:
avonne, goedemorgen
Heb je nog kans om mijn vraag te beantwoorden, of heb je er overheen gelezen ?
[FB #14] Uw brug over troebel water
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:55 schreef avonne het volgende:
[..]
misschien kun je de posts die je interessant vind zelf quoten?
Ik kan me niet herinneren dat het opmerkelijk was (maar het was toen ook al héél laat, dus staat me niet zo helder voor ogen)
edit: oh, ik zie dat je dat al gezegd hebt in dat topic.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
Hoi avonne
Ik las net de SC # 310 terug en zag dat er daar een discussie werd gevoerd over het forum door o.a. jou. Dit ging tevens over het discussietopic. Is het een idee om jouw/ die postings te pasten naar het discussietopic zelf ?
Het lijkt me niet zo handig om dat in de SC te bespreken namelijk, ook omdat er wordt gesuggereerd dat het discussietopic een verkapte SC is.
Groet Kleinzusje
Waarom reageer je dan nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:55 schreef avonne het volgende:
edit: oh, ik zie dat je dat al gezegd hebt in dat topic.
Reageren is een plicht van mods? Alles aan de kant schuiven en meteen reageren?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:01 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan niet
Edit: Ik vind het een beetje provocerend als je aangeeft dat je het gelezen hebt en er dan niet op reageert.
Wat begrijp jij niet aan de edit?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:47 schreef mootie het volgende:
Reageren is een plicht van mods? Alles aan de kant schuiven en meteen reageren?
Heb een foutje gemaakt. Mag dit even gecrorrigeerd worden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:09 schreef SIRA het volgende:
nummering van COS gaat niet helemaal goed komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |