Bingoquote:Op zondag 2 september 2007 14:06 schreef ppi het volgende:
Dit moet 'm dan zijn - pagina 7
Je komt ook altijd alleen thuis na met andere te zijn vertrokken?quote:Op zondag 2 september 2007 14:13 schreef ppi het volgende:
Bingo
Ik dacht overigens ook lang een goed richtingsgevoel te hebben.
Als een postduif zeg maar![]()
Doe rustig aan, en nog sorry voor het plaatje van een kotsende Pavemans maar dat moest even..quote:Op zondag 2 september 2007 14:08 schreef Veulen het volgende:
Kut verkeerde nummer. Momentje, ben even in de FB
Ik zie ook een kikkerquote:Op zondag 2 september 2007 14:16 schreef ppi het volgende:
Doe rustig aan, en nog sorry voor het plaatje van een kotsende Pavemans maar dat moest even..
Is dan sterker als mezelf, beetje para momentje à la Brian maar dan geweldloos.
Zal nu weer redelijk braaf zijn.
Rook jij nu wel of niet, zal nog eens ff de OP checken, daar ben je nog mee bezig volgens mij.
![]()
Ik zie wel een kikker
Eh - tis meer dat ik denk dat ik weet waar ik ben en dat ik dan later concludeer dat dat dus niet zo was.quote:Op zondag 2 september 2007 14:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je komt ook altijd alleen thuis na met andere te zijn vertrokken?
Kikker is weg - ben zelf met roken gestopt paar jaar geleden.quote:Op zondag 2 september 2007 14:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zie ook een kikkerAltijd maar die mootie die dwars is.
En neeh ik rook niet
Kikker is hier!quote:Op zondag 2 september 2007 14:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Kikker is weg - ben zelf met roken gestopt paar jaar geleden.
quote:
quote:
Die laatst toegevoegde plaatjes zijn mooi.quote:Op zondag 2 september 2007 14:41 schreef Veulen het volgende:
Zo nou is ie echt wel klaar. [afbeelding]
Bagger on.
Ik ben klaar. Anders word ie veel te langquote:Op zondag 2 september 2007 14:43 schreef ppi het volgende:
Die laatst toegevoegde plaatjes zijn mooi.
![]()
Klus on
Nee hoor. Ik doe daar niet aan mee. Ben graag recalcitrant.quote:
Knap gedaan dus .quote:
Soms is het veel leuker om on-snap-baar te zijn hoor.quote:Op zondag 2 september 2007 15:17 schreef kleinzusje het volgende:
morning allen
![]()
ps. Voor dat niemand iets meer snapt![]()
Tuurlijk ben ik niet weg. IK ben weg uit het discussietopic en uit de COS, maar niet hier en niet op sport. DramaQueenzekers, weg
![]()
Kloptquote:Op zondag 2 september 2007 15:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Soms is het veel leuker om on-snap-baar te zijn hoor.![]()
Stiekem zijn we allemaal een beetje verliefd op jequote:Op zondag 2 september 2007 15:20 schreef kleinzusje het volgende:
Klopt![]()
Maar ik kan er niet zo goed tegen dat ik steeds de naam KZ voorbij zie komen ( ondanks mijn aandachtsgeilheid, is dat wel een beetje veel)
Is goed hoorquote:Op zondag 2 september 2007 14:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik doe daar niet aan mee. Ben graag recalcitrant.
Dat is toch ook wel en beetje je eigen schuld hoor mevrouw Don Quichota.quote:Op zondag 2 september 2007 15:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar ik kan er niet zo goed tegen dat ik steeds de naam KZ voorbij zie komen ( ondanks mijn aandachtsgeilheid, is dat wel een beetje veel)
Nou dat zeg je nu welquote:Op zondag 2 september 2007 15:26 schreef ppi het volgende:
Is goed hoor![]()
Plaatste hem eigenlijk ook puur uit balorigheid - en nog een beetje afkicken van het volbaggeren van de vorige SC.
Had verder niks met jouw kekke OP te maken.
Tis wel zo dat het 2e plaatje bij mij wreed onderbroken word, ergens in het midden.quote:
Bij mij in ieder geval niet.quote:Op zondag 2 september 2007 15:34 schreef ppi het volgende:
Tis wel zo dat het 2e plaatje bij mij wreed onderbroken word, ergens in het midden.
En dan ongeveer anderhalve cm lager begint die weer![]()
![]()
Ben ik de enige ??
Oef - nu begrijp ik het.quote:Op zondag 2 september 2007 15:17 schreef kleinzusje het volgende:
morning allen
![]()
ps. Voor dat niemand iets meer snapt![]()
Tuurlijk ben ik niet weg. Ik ben weg uit het discussietopic en uit de COS, maar niet hier en niet op sport. DramaQueenzekers, weg
![]()
quote:Ik rende gisteren weg omdat ik een afspraak had in RL![]()
Firefoxquote:Op zondag 2 september 2007 15:43 schreef NietVerkeerd het volgende:
Ppi gebruikt FireFox.
In Opera is het plaatje![]()
Wat gebruik jij, Windows Explorer ?
Raar, dan zal het wel aan mijn computer liggen.quote:
Beetje extra stroom wil ook nog wel is helpenquote:Op zondag 2 september 2007 15:50 schreef ppi het volgende:
Raar, dan zal het wel aan mijn computer liggen.
Misschien eens goed opnieuw opstarten en de bougies vervangen.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 15:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Stiekem zijn we allemaal een beetje verliefd op je [afbeelding]
quote:Op zondag 2 september 2007 15:43 schreef NietVerkeerd het volgende:
Ppi gebruikt FireFox.
In Opera is het plaatje![]()
Wat gebruik jij, Windows Explorer ?
Er zijn twee jongemannen in Thera's leven. Met de eerste leek het iets te worden tot hij vond dat ze toch anders was dan hij dacht; de tweede, latere, vindt haar echt leuk. Thera denkt echter nog steeds aan de eerste.quote:Op zondag 2 september 2007 15:55 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand mij een korte uitleg geven van dat Thera nummer spel ?? Ik snap er niks van![]()
Thxquote:Op zondag 2 september 2007 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn twee jongemannen in Thera's leven. Met de eerste leek het iets te worden tot hij vond dat ze toch anders was dan hij dacht; de tweede, latere, vindt haar echt leuk. Thera denkt echter nog steeds aan de eerste.
Ze maakt lijstjes met pro's en cons van beiden![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
Thx![]()
even lachen:
Kaarten Actie huub en Lieke .
![]()
![]()
![]()
![]()
Te triest voor woordenquote:Op zondag 2 september 2007 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx![]()
even lachen:
![]()
![]()
![]()
![]()
'de gebeurtenissen van gisteren'. Zal wel aan mij liggen dat ik niets bijzonders heb gezienquote:Op zondag 2 september 2007 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx![]()
even lachen:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoiquote:Op zondag 2 september 2007 16:07 schreef Veulen het volgende:
Wat een drukte ineens. Iedereen uitgeslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |