Arme Tuinfluiterquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:37 schreef kleinzusje het volgende:
Kan fluitertjegeen gouden FOK! beker ( of T-shirt met naaktfoto van Yvonne) krijgen voor zn verslagen, inspanningen, inzet, doorzettingsvermogen, pols bijhouden en liefde voor dit sub forum ?
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Arme Tuinfluiter
Ik heb niet meer in de aanbieding dan een schouderklop in MED.
En ik ben het helemaal met je eens!
Tuinfluiter!
Dat wil zeggen: Deze mag dichtquote:Op donderdag 20 september 2007 00:00 schreef willem-jozef het volgende:
[SC#353] mag dicht. svp bvd mvg
Nee niets daarvan, deze mag dicht want die was laterquote:Op donderdag 20 september 2007 05:29 schreef Lobasca het volgende:
DGK [SC # 355] Iemand iets te drinken?
mag dicht. dank
We zijn 'achter' aan het bekijken hoe we kunnen zorgen dat het voortdurende geruzie en de onvriendelijke sfeer ophouden, en nemen het bovenstaande mee.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:12 schreef kleinzusje het volgende:
Kunnen de sneren van Disana aan mijn adres in het CODUS topic verwijderd worden ?
Daar is dat topic imo niet voor en ik vind het erg zonde dat zij dat daar plaatst. Dank![]()
CODUS (commentaren Op De Updates/Streamverslagen) #3 ( 2 postings)
quote:Op zondag 16 september 2007 12:17 schreef Gert het volgende:
De FB is ook niet bedoeld als platform voor users om hun ruzies uit te vechten.
En ook niet voor slowchat, of tekeningen, etc.
Zoek daar andere kanalen voor graag.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
We zijn 'achter' aan het bekijken hoe we kunnen zorgen dat het voortdurende geruzie en de onvriendelijke sfeer ophoudt, en nemen het bovenstaande mee.
Voor wat betreft de rest van alle mails die hieronder stonden, verwijs ik naar m'n eerdere post in deze FB:
[..]
Topquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
We zijn 'achter' aan het bekijken hoe we kunnen zorgen dat het voortdurende geruzie en de onvriendelijke sfeer ophouden, en nemen het bovenstaande mee.
Voor wat betreft de rest van alle- inmiddels gedelete- posts die hieronder stonden, verwijs ik naar m'n eerdere post in deze FB:
[..]
Als dat zou kunnen, zou ik er heel blij mee zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
We zijn 'achter' aan het bekijken hoe we kunnen zorgen dat het voortdurende geruzie en de onvriendelijke sfeer ophouden, en nemen het bovenstaande mee.
Voor wat betreft de rest van alle- inmiddels gedelete- posts die hieronder stonden, verwijs ik naar m'n eerdere post in deze FB:
[..]
Halelujah!quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:27 schreef avonne het volgende:
Zaterdag 1 jaar DGK en waarschijnlijk ook COS # 2500.
Ja, daar is FB écht voor!quote:Heeft iemand zin een mooie OP ter gelegenheid te maken?
Graag in FB melden, dan. Dan is het duidelijk wie die OP gaat maken, en worden alle andere gesloten.
Misschien kan er zelfs even samengewerkt worden, met het toesturen van caps en zo.
Doe es liefquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Halelujah!![]()
[..]
Ja, daar is FB écht voor!![]()
Donder toch op.![]()
Op 23 september waren de streams beschikbaar (al iets voor middernacht).quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:09 schreef Morwen het volgende:
[zeikmodus]Het is toch Zondag de 23e 1 jaar[/zeikmodus]![]()
Kee, dacht dat Brian het vooral had over de 23e, maar is ook goed hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op 23 september waren de streams beschikbaar (al iets voor middernacht).
Dus op 22 september is DGK 1 jaar op de streams ..........
En nou niet meer in de [zeikmodus] ..........
Die vrijdag, de 23ste, werden de eerste bewoners uit hun dagelijkse leven geplukt. Door de BNN-ers met de belofte dat ze een kans maakten op een ton. De streams draaiden toen al en Nena was de eerste die binnen kwam lopen in een toen nog lege villa.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kee, dacht dat Brian het vooral had over de 23e, maar is ook goed hoorVandaag dus
![]()
Duidelijk dus, de 23e is de eerste dag dat er bewoners in de kooi gingen. Laten we Zondag gewoon aanhouden dan, het gaat toch om de bewoners en niet om de streams?quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die vrijdag, de 23ste, werden de eerste bewoners uit hun dagelijkse leven geplukt. Door de BNN-ers met de belofte dat ze een kans maakten op een ton. De streams draaiden toen al en Nena was de eerste die binnen kwam lopen in een toen nog lege villa.
Ja, daar is de FB wel voor aangezien het dan gaat om een afwijking van de regel dat een COS pas geopend wordt na het sluiten van de vorige.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Halelujah!![]()
[..]
Ja, daar is FB écht voor!![]()
Donder toch op.![]()
Dank voor je reactie, maar laat maar .......... APK is een soort Japio die alle sfeer weet te bederven.quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, daar is de FB wel voor aangezien het dan gaat om een afwijking van de regel dat een COS pas geopend wordt na het sluiten van de vorige.
Mocht iemand zo aardig willen zijn een feestelijke COS OP te maken is het onvermijdelijk dat die vér van tevoren wordt gereserveerd, en de mods daarvan op de hoogte zijn. Feedback tussen users en mods, dus.
Maar zelfs al zou dat niet hier thuis horen, volgens jou, dan kun je nog zo fatsoenlijk zijn om normaal te reageren.
Het is tegenwoordig jouw feestje, enjoy it.quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:07 schreef avonne het volgende:
Ja, daar is de FB wel voor aangezien het dan gaat om een afwijking van de regel dat een COS pas geopend wordt na het sluiten van de vorige.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:18 schreef Disana het volgende:
Deze kunnen dicht:
[COS#2503] Even rust
[COS # 2503] Vanavond los op Lieke?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:11 schreef yvonne het volgende:
Hoi, die caps hè, als je je ergert ben je er zo overheen gescrollt en voor de mensen die vandaag geen streams hebben is het echt, echt leuk!
Zullen we vandaag de COS ook een feestje laten zijn?
Er zaten drie mods te jagen op te late COS'sen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:49 schreef paddy het volgende:
Ze zijn wel lekker alert hier![]()
Is dus al gedaan, Disana
Breng je me wel weer terugquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:22 schreef Disana het volgende:
We zijn jullie gewoon even aan het testen. Proefritje maken zeg maar![]()
![]()
Maak er maar vier vanquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zaten drie mods te jagen op te late COS'sen.![]()
Niet voordat het feest voorbij isquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Breng je me wel weer terug![]()
![]()
Geen idee of die post verwijderd is, we kunnen die in ieder geval niet terughalenquote:Op zondag 23 september 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
Ik ben gek geworden of ik mis een hele update, te weten deel 2 in de serie van 23 tot 24 uur. Is hier nog wat aan te doen?
Hoei... daar moet je nu even geen smiley achter plaatsen. Ik heb me het schrompes zitten werken aan die updates.quote:Op zondag 23 september 2007 01:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geen idee of die post verwijderd is, we kunnen die in ieder geval niet terughalen![]()
Je hebt zeker niets opgeslagen in een of ander tekstbestandje?quote:Op zondag 23 september 2007 01:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoei... daar moet je nu even geen smiley achter plaatsen. Ik heb me het schrompes zitten werken aan die updates.
Nee, het was een snel en live verslag met plaatjes. Volgens iemand in de COS zou ene Breuls nog iets kunnen betekenen?quote:Op zondag 23 september 2007 01:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt zeker niets opgeslagen in een of ander tekstbestandje?
Ik heb het even na gevraagd en die post is niet verwijderdquote:Op zondag 23 september 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het was een snel en live verslag met plaatjes. Volgens iemand in de COS zou ene Breuls nog iets kunnen betekenen?
Spoorloos verdwenen dus. Ik heb hem zelf nog verschillende keren zien staan als ik scrollde. Heb maar een korte samenvatting gemaakt en avonne gevraagd of die nog tussen deel 1 en 3 gepropt kan worden.quote:Op zondag 23 september 2007 01:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb het even na gevraagd en die post is niet verwijderd![]()
Naja ik zie dat je toch nog een kleine versie hebt gemaakt van die 'verdwenen' updatequote:Op zondag 23 september 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Spoorloos verdwenen dus. Ik heb hem zelf nog verschillende keren zien staan als ik scrollde. Heb maar een korte samenvatting gemaakt en avonne gevraagd of die nog tussen deel 1 en 3 gepropt kan worden.
Bedanktquote:Op zondag 23 september 2007 01:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Naja ik zie dat je toch nog een kleine versie hebt gemaakt van die 'verdwenen' updateGoed werk!
Als jij er even een lege post bij zet van je dan zet ik ze wel in de goeie volgordequote:Op zondag 23 september 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
BedanktMaar kan ie nog tussen deel 1 en 3 worden gefrot?
Is Gert weer bezig geweest?quote:Op zondag 23 september 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
Ik ben gek geworden of ik mis een hele update, te weten deel 2 in de serie van 23 tot 24 uur. Is hier nog wat aan te doen?
Gedaanquote:Op zondag 23 september 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
Kan deze dicht wegens "helaas, te laat: dubbel"
[COS#2513] Een latertje
Dat is dan erg jammer,quote:Op maandag 24 september 2007 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Daar gaan we niet aan beginnenDat is gewoon veel te lang geleden.
![]()
Kom SFquote:Op maandag 24 september 2007 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Daar gaan we niet aan beginnenDat is gewoon veel te lang geleden.
![]()
Lijkt me niet zo vreemd Gertquote:Op maandag 24 september 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat dit topic dankzij bijdragen van users een soort jaaroverzicht wordt.
Maar het loopt niet echt.
Ach... "wildgroei". Enkele topics slechts, en in goede forumtijden was dat moeiteloos gaan lopen. Een setje topics met de tag [DGK 1 JAAR] is m.i. leuker en levendiger dan één topic waarin je alles tegelijk propt. Dat wil zeggen: als er genoeg enthousiaste users zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2007 02:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo vreemd Gert![]()
Er is een soort wildgroei aan 1 jaar topics, captopics, wat wil je tot december ............. etc. Misschien een idee om er iets centraals van te maken ? Mochten jullie waarde hechten aan een jaaroverzicht![]()
Daarnaast is FO4 een ster in het openen van topics, maar daarna meestal spoorloos. Kan ook wel handig zijn als een TS een beetje de boel aanmoedigd![]()
Denk tevens dat de een aantal Cossers het lastig vindt om een dergelijk topic te vinden.
Ik heb zelf geen behoefte om er energie in te steken ( sorry) maar wil dit als tip meegeven
Dus kort samengevat zeg je: Kleinzusje je hebt gelijk en ik hou van jequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... "wildgroei". Enkele topics slechts, en in goede forumtijden was dat moeiteloos gaan lopen. Een setje topics met de tag [DGK 1 JAAR] is m.i. leuker en levendiger dan één topic waarin je alles tegelijk propt. Dat wil zeggen: als er genoeg enthousiaste users zijn.
Helaas - en dat was natuurlijk wel een klein beetje te verwachten gezien de überhaupt al lage participatie buiten de COS - is er geen animo.
En we hadden nog wel meer 1 jaar-topics in petto.
Hadden.![]()
Dus we kunnen nog wel wat anders proberen. Why not. Is er een user die heil ziet in een centraal 1 jaar-topic en bereid is "de kar te trekken"?
Niet allemaal tegelijk.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus kort samengevat zeg je: Kleinzusje je hebt gelijk en ik hou van je![]()
![]()
Dank: ik ook van jou
![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:27 schreef HiDiHo het volgende:
mag een slotje, te laat![]()
[COS # 2531] Amanda wint
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:20 schreef Gert het volgende:
[..]Ik zeg: zelf realiseren dan, dat sprankelende creatieve idee van je.
![]()
Misschien is het punt ook een beetje dat veel van de huidige streamers geen vol jaar hebben gekeken en dus niet zo betrokken zijn bij het jaargegeven. Ik ben volgens mij in januari gaan kijken/posten, en kijk eigenlijk alleen maar vooruit: het is alweer bijna afgelopen. Die behoefte aan overzicht/terugblikken heb ik niet zo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... "wildgroei". Enkele topics slechts, en in goede forumtijden was dat moeiteloos gaan lopen. Een setje topics met de tag [DGK 1 JAAR] is m.i. leuker en levendiger dan één topic waarin je alles tegelijk propt. Dat wil zeggen: als er genoeg enthousiaste users zijn.
Helaas - en dat was natuurlijk wel een klein beetje te verwachten gezien de überhaupt al lage participatie buiten de COS - is er geen animo.
En we hadden nog wel meer 1 jaar-topics in petto.
Hadden.![]()
Dus we kunnen nog wel wat anders proberen. Why not. Is er een user die heil ziet in een centraal 1 jaar-topic en bereid is "de kar te trekken"?
Niet allemaal tegelijk.
Dat is ook een gegeven ja.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien is het punt ook een beetje dat veel van de huidige streamers geen vol jaar hebben gekeken en dus niet zo betrokken zijn bij het jaargegeven.
Gert zegt:quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:20 schreef Gert het volgende:
[..]Ik zeg: zelf realiseren dan, dat sprankelende creatieve idee van je.
![]()
Heel graag gedaan, het is je gegundquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieve Yvonne,
Ik las net nog de COS door en zag het linkje van 1 1/2 uur geleden staan.![]()
Ik wil eerlijk bekennen dat ik me eerder Kut voelde, maar dat is nu over,
bedankt voor de plaatjes en complimenten.
Groet,
Fluitert.
Als je belooft dat je mijn avatar-sig serieuzer neemt dan de post van tante Yvonne.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:46 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, mag ik de nieuwe FB maken ?![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je belooft dat je mijn avatar-sig serieuzer neemt dan de post van tante Yvonne.![]()
En geen zodanige OP / TT maakt dat er in no time twee pagia's met SC volgekliederd zijn.![]()
En als je dan ook nog even dat jaaroverzicht maakt, als je toch bezig bent.![]()
OK, dat laatste hoeft dan niet.![]()
Done.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:03 schreef Leandra het volgende:
Mag dit topic ff sticky?!![]()
[FB # 15] Geef hier de MOD een schouderklop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |