Maar ik dacht...jij kan het niet meer in beschonken toestand.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 05:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar ik dacht...jij kan het niet meer in beschonken toestand.
Heb mijne al in de FB gemeld... moest daar toch nog zijn..![]()
geef eend ff een lift op de terugweg, die lijkt me ook niet zo helder meer...quote:
Dat zie je scherp, kan wel zien dat je aan het minderen bentquote:Op donderdag 20 september 2007 05:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
geef eend ff een lift op de terugweg, die lijkt me ook niet zo helder meer...![]()
iddquote:Op donderdag 20 september 2007 05:33 schreef PC eend het volgende:
Deze was later, ik weiger hier te posten
had je je moeten bedenken, voordat je op 'invoeren' kliktequote:Op donderdag 20 september 2007 05:33 schreef PC eend het volgende:
Deze was later, ik weiger hier te posten
Sneller dan zijn schaduwquote:Op donderdag 20 september 2007 05:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
had je je moeten bedenken, voordat je op 'invoeren' klikte![]()
Voor ik ga edit ik al mijn berichten wegquote:Op donderdag 20 september 2007 05:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
had je je moeten bedenken, voordat je op 'invoeren' klikte![]()
dat scherp zijn komt door de coke theïne...quote:Op donderdag 20 september 2007 05:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zie je scherp, kan wel zien dat je aan het minderen bent![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 05:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat scherp zijn komt door de coke...![]()
Ik ga er alleen maar slap van lullenquote:Op donderdag 20 september 2007 05:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat scherp zijn komt door de coke...![]()
ik zie hetquote:Op donderdag 20 september 2007 05:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga er alleen maar slap van lullen
ik heb mijn eigen labquote:Op donderdag 20 september 2007 05:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga er alleen maar slap van lullen
Heb ik zeker een kutdealert
Wat is theïnequote:Op donderdag 20 september 2007 05:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat scherp zijn komt door de coke theïne...![]()
begrijp er geen bal van sorriequote:Op donderdag 20 september 2007 05:41 schreef Lobasca het volgende:
labtob wel te verstaan..voor ik weer verkeerd begrepen word...![]()
Stuur es een scooter met een sample'tjequote:
Klinkt goedquote:
en ik me scooter pleitte?!quote:Op donderdag 20 september 2007 05:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stuur es een scooter met een sample'tje![]()
Ik heb gezopen hoor, straks doe ik het ook nogquote:Op donderdag 20 september 2007 05:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maak 'ns een cap van de fles?!![]()
nuquote:Op donderdag 20 september 2007 05:46 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe laat komt de zon op ?
Zon opkomst: 7:23:00quote:
Ik hoop volgende zomerquote:Op donderdag 20 september 2007 05:46 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe laat komt de zon op ?
Pffff das nog een hele zitquote:Op donderdag 20 september 2007 05:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zon opkomst: 7:23:00
Mooi, nog 1:34:40![]()
Vast welquote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 05:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pffff das nog een hele zit
Ga ik niet halen![]()
Heb zin om te fietsen, naar het strand ofzoquote:Op donderdag 20 september 2007 05:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heerlijk die vrolijkheid op de vroege ochtend![]()
Ach, ik begon ook om 1 uur met mijn afscheidtournee...quote:Op donderdag 20 september 2007 05:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pffff das nog een hele zit
Ga ik niet halen![]()
Dronken achter het stuur?quote:Op donderdag 20 september 2007 05:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb zin om te fietsen, naar het strand ofzo![]()
Neem ik wel me fles mee![]()
![]()
Wel 40 min, geloof niet dat ik dat volhoudtquote:
Ja ik kan maar beter gaan he... ik bederf de hele sfeer hierquote:Op donderdag 20 september 2007 05:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heerlijk die vrolijkheid op de vroege ochtend![]()
Fiets je naar de Wiel, daar hebben ze tegenwoordig ook een strand..quote:Op donderdag 20 september 2007 05:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel 40 min, geloof niet dat ik dat volhoudt![]()
Pfff... ben reuze blijd je weer eens te treffen...quote:Op donderdag 20 september 2007 05:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik kan maar beter gaan he... ik bederf de hele sfeer hier
aint nothing like the real thingquote:Op donderdag 20 september 2007 05:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Fiets je naar de Wiel, daar hebben ze tegenwoordig ook een strand..![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 05:59 schreef PC eend het volgende:
Nachtzuster strikes again![]()
Kan niemand dat ff zeggen
Voordat ik het door heb, heb ik vast al 3 teksten gemist![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 05:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pfff... ben reuze blijd je weer eens te treffen...![]()
ge je mee?quote:Op donderdag 20 september 2007 05:59 schreef Lobasca het volgende:
Maak je wel caps, als je in je zwembroek ligt?
en welke wordt het dan, St. Maartenszee of Callantsoog?quote:Op donderdag 20 september 2007 06:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
aint nothing like the real thing![]()
nz, waar?quote:Op donderdag 20 september 2007 05:59 schreef PC eend het volgende:
Nachtzuster strikes again![]()
Kan niemand dat ff zeggen
Voordat ik het door heb, heb ik vast al 3 teksten gemist![]()
Als je d'r ziet doe haar de groeten en een dikke pakkerd...quote:Op donderdag 20 september 2007 06:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze is mijn ava mission control
Callantsoogquote:Op donderdag 20 september 2007 06:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en welke wordt het dan, St. Maartenszee of Callantsoog?
Zo close zijn we niet, maar ik vermoed wel dat ze ergens in de buurt isquote:Op donderdag 20 september 2007 06:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je d'r ziet doe haar de groeten en een dikke pakkerd...
Blijf scherp, concentreer je, en hou je ogen open...quote:Op donderdag 20 september 2007 06:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo close zijn we niet, maar ik vermoed wel dat ze ergens in de buurt is
Geen van de 3 dingen lukt me nogquote:Op donderdag 20 september 2007 06:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Blijf scherp, concentreer je, en hou je ogen open...![]()
mmm, okquote:Op donderdag 20 september 2007 06:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
check de buienradar, bennie gek...![]()
Ik ga ookquote:Op donderdag 20 september 2007 06:06 schreef PC eend het volgende:
Het was weer ff ouderwets gezellig
Tot de volgende keer maar weer dan![]()
![]()
![]()
Truste Eendquote:Op donderdag 20 september 2007 06:06 schreef PC eend het volgende:
Het was weer ff ouderwets gezellig
Tot de volgende keer maar weer dan![]()
![]()
![]()
okquote:Op donderdag 20 september 2007 06:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga ook![]()
![]()
HDH, duik jij nu ook maar je bed in, en bewaar dat strand voor zonnigere dagen![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 07:15 schreef nachtzuster het volgende:
Er is verse koffie trouwens, voor de liefhebbers![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:13 schreef Gert het volgende:Mogge..
Wat een schijtweer! Eens even denken.. de hele dag in bed blijven liggen.. krantje, laptop, af en toe verse koffie. Hmmm...
Het werd toch een beetje saai, na een paar uur.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
steek een ander de gek aan
![]()
kom net uit slagregens met windvlagen. tegen de tijd dat je half droog bent mag je weer![]()
ik wil ook in bed liggen met koffie en krant. en ik wil ook een laptop![]()
ik voel met je mee...quote:Op donderdag 20 september 2007 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het werd toch een beetje saai, na een paar uur.![]()
Maar wel beter dan door slagregens laveren. [afbeelding]
quote:
primadeluxequote:Op donderdag 20 september 2007 17:06 schreef willem-jozef het volgende:
hoi buuf, hoe gaat ie?
het enige nadeel is dat ik al vanaf maandag met dit in mijn hoofd zit..quote:Op donderdag 20 september 2007 17:07 schreef willem-jozef het volgende:
wervels nog recht?
haha, die wilde ik laatst al een keer voor je zoeken. in de bbc-serie 'the singing detective' werd dat nummer ook gezongen, daar ken ik 'm van.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het enige nadeel is dat ik al vanaf maandag met dit in mijn hoofd zit..![]()
mooi!quote:Op donderdag 20 september 2007 17:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
primadeluxe![]()
en met u?![]()
ben ernstig in de verleiding naar de snackbar te gaan voor patat. Geen zin in koken.
en ik doe mijn kinderen uiteraard graag een plezier![]()
ik neem tegenwoordig niet altijd meer de moeite terug te lezen..quote:Op donderdag 20 september 2007 17:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi!
ja geestelijk wel goed. beetje last van strot alleen. paar weken terug al gehad, meestal dan weer een tijdje geen last..
was gisteren een beetje laat in de sc, moest vandaag vroeg in amsterdam zijn maar heb gebeld dat ik later zou komen.
was wel een beetje 'vreemd' gisteren in de sc...ook wel weer lachen.
ik heb onlangs een 'verse' frituurpan bij een kennis van me (met 4 koters) neergepleurd, koters (en ik ook)gaan toch voor die verse patatters en happen...pan lekker in de schuur..
nee, eigenlijk niet. als kind wel heel vaak bronchitis etc. 2 x op rij is lang terug. gaat wel overquote:Op donderdag 20 september 2007 17:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik neem tegenwoordig niet altijd meer de moeite terug te lezen..![]()
maar zag dat mijn favo fokker ook weer eens langs kwam. (en dat ik hem dan mis) is vaak wel garantie voor plezier en vreemde situaties.
Tja, zelf frituren kan ook. alleen moet ik dan naar de supermarkt. (staat naast de snackbar) en als ik dan toch natregen kies ik liever voor the easy way out..
en onze snackbar is heel goed!![]()
maar last van je strot is balen. het is natuurlijk ook geen weer om weer even lekker op te knappen. Of heb je dit vaker?
pc eend uiteraard...quote:Op donderdag 20 september 2007 17:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, eigenlijk niet. als kind wel heel vaak bronchitis etc. 2 x op rij is lang terug. gaat wel over![]()
wie is je favo-fokker?
oja, liedje uit die serie, klinkt ff vlotter(begint pas na een minuut), eerst effe huidzieke lijer..)
http://nl.youtube.com/watch?v=qyO_5IykO3Y
ja, is altijd leuk als pc eend langsdropt...morwen ook, by the wayquote:Op donderdag 20 september 2007 17:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
pc eend uiteraard...![]()
deze is meer swingend idd. probeer nu met geweld een ander lied in mijn kop te krijgen, maar het lukt zo natuurlijk niet heel erg...
noem dit maar niemand.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:08 schreef Soury het volgende:
Squeek.. Kwaak... Niemand hier ???[afbeelding]
Ik had laatst zeker een week de 4 Non Blondes in mijn hoofd zitten.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
pc eend uiteraard...![]()
deze is meer swingend idd. probeer nu met geweld een ander lied in mijn kop te krijgen, maar het lukt zo natuurlijk niet heel erg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |