Heb zin om te fietsen, naar het strand ofzoquote:Op donderdag 20 september 2007 05:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heerlijk die vrolijkheid op de vroege ochtend![]()
Ach, ik begon ook om 1 uur met mijn afscheidtournee...quote:Op donderdag 20 september 2007 05:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pffff das nog een hele zit
Ga ik niet halen![]()
Dronken achter het stuur?quote:Op donderdag 20 september 2007 05:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb zin om te fietsen, naar het strand ofzo![]()
Neem ik wel me fles mee![]()
![]()
Wel 40 min, geloof niet dat ik dat volhoudtquote:
Ja ik kan maar beter gaan he... ik bederf de hele sfeer hierquote:Op donderdag 20 september 2007 05:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heerlijk die vrolijkheid op de vroege ochtend![]()
Fiets je naar de Wiel, daar hebben ze tegenwoordig ook een strand..quote:Op donderdag 20 september 2007 05:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel 40 min, geloof niet dat ik dat volhoudt![]()
Pfff... ben reuze blijd je weer eens te treffen...quote:Op donderdag 20 september 2007 05:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik kan maar beter gaan he... ik bederf de hele sfeer hier
aint nothing like the real thingquote:Op donderdag 20 september 2007 05:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Fiets je naar de Wiel, daar hebben ze tegenwoordig ook een strand..![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 05:59 schreef PC eend het volgende:
Nachtzuster strikes again![]()
Kan niemand dat ff zeggen
Voordat ik het door heb, heb ik vast al 3 teksten gemist![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 05:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pfff... ben reuze blijd je weer eens te treffen...![]()
ge je mee?quote:Op donderdag 20 september 2007 05:59 schreef Lobasca het volgende:
Maak je wel caps, als je in je zwembroek ligt?
en welke wordt het dan, St. Maartenszee of Callantsoog?quote:Op donderdag 20 september 2007 06:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
aint nothing like the real thing![]()
nz, waar?quote:Op donderdag 20 september 2007 05:59 schreef PC eend het volgende:
Nachtzuster strikes again![]()
Kan niemand dat ff zeggen
Voordat ik het door heb, heb ik vast al 3 teksten gemist![]()
Als je d'r ziet doe haar de groeten en een dikke pakkerd...quote:Op donderdag 20 september 2007 06:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze is mijn ava mission control
Callantsoogquote:Op donderdag 20 september 2007 06:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en welke wordt het dan, St. Maartenszee of Callantsoog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |