Zo'n blindeer masker, die hoeren ook opdoen als ze anoniem willen blijvenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weet ik veel, hoe heet z'n bril/masker/doek voor als je gaat slapen ?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zo'n blindeer masker, die hoeren ook opdoen als ze anoniem willen blijven![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:04 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb messenger live, is dat ook goed ?![]()
Mooie OPquote:
Door een vlo ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:10 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben gestoken net![]()
Grote bult op me arm en het jeukt![]()
Denk het niet, zou niet weten hoe hier vlooien zouden moeten komen.quote:
Ik zie het al, dat is dodelijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Denk het niet, zou niet weten hoe hier vlooien zouden moeten komen.
Of iemand moet ze meegenomen hebben![]()
[afbeelding]
Fijn je gekend te hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zie het al, dat is dodelijk![]()
Fijn je gekend te hebben![]()
Idd... we moeten weer aan de drankquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:17 schreef ppi het volgende:
Fok is zo traag......
En de servers zijn niet alleen te druk, ze zijn de helft van de tijd ook nog onbereikbaar...quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar, omdat een verbinding met de database niet gemaakt kon worden.
Denk je dat het niet mag ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:22 schreef Leandra het volgende:
Môgguh
Is er een reden dat er "live" in de TT staat ipv "life" ??
"Get a live" is iig taalkundig fout... dan zou het "get a life" moeten zijn, maar het wordt veelvuldig fout gedaan dus daarom vroeg ik me af wat de reden was dat het zo (en dus fout) in de TT stond...quote:
Veulenquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:42 schreef Veulen het volgende:
Ik ben er gewoon hoor
Maar heb gewoon even niks toe te voegen.
Live messengerquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:22 schreef Leandra het volgende:
Môgguh
Is er een reden dat er "live" in de TT staat ipv "life" ??
Misschien is het dichterlijke vrijheid van Kleinzusje.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Get a live" is iig taalkundig fout... dan zou het "get a life" moeten zijn, maar het wordt veelvuldig fout gedaan dus daarom vroeg ik me af wat de reden was dat het zo (en dus fout) in de TT stond...
Wellicht was het net als het gebruik van "walchelijk" en "looser" juist zo bedoeld omdat er op FOK! al zoveel sukkels zijn die echt niet weten hoe je het wel schrijft.
quote:
Dank je, zal ik mn MAVO fout even in de FB melden ?quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:09 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Probeer eens een ander knopje van je AB
Nee, laat maar staan. Om Leandra te pestenquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je, zal ik mn MAVO fout even in de FB melden ?
Of net doen alsof ik van niks weet![]()
![]()
![]()
Had je toch wel HAVO geschat.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je, zal ik mn MAVO fout even in de FB melden ?
Damn... en ik had je nog wel zoveel mogelijkheden gegeven om te zeggen dat het expres wasquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:05 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Tis een MAVO foutsorry
vergeef me
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TT gefixed
Ach, het was gewoon om een beetje aandacht te krijgenquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... en ik had je nog wel zoveel mogelijkheden gegeven om te zeggen dat het expres was
Ik las dat ze naar het Hilton wilde.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... en ik had je nog wel zoveel mogelijkheden gegeven om te zeggen dat het expres was
Dat begreep je verkeerd... ze wilde stappen met Paris Hilton... iets met aandacht ofzoquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik las dat ze naar het Hilton wilde.
Nou klopt me grapje niet meerquote:
Hans Kazanquote:
En die staat hier: http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs wel op "ja"?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:24 schreef kleinzusje het volgende:
ff iets heel anders: Ik zie dus geen enkel FOBO icoontje![]()
quote:
iK WEL capslock...quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:24 schreef kleinzusje het volgende:
ff iets heel anders: Ik zie dus geen enkel FOBO icoontje![]()
Juistquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat begreep je verkeerd... ze wilde stappen met Paris Hilton... iets met aandacht ofzo![]()
Oppassen met uitstappen !quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat begreep je verkeerd... ze wilde stappen met Paris Hilton... iets met aandacht ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |