Als we zo gaan beginnen is het einde zoek, dus doe maar nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij mag datums ook hoor.....of toch niet?
Ik vind het persoonlijk niets, maar van Dale zegt dat het ook magquote:Op vrijdag 14 september 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij mag datums ook hoor.....of toch niet?
Neuh, ze was meestal afwezig met een vage smoes.quote:
Groningers zijn apart volk, ik ben een tukkerquote:Op vrijdag 14 september 2007 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
zou er dan toch echt iets mis zijn met grunningers dat ik niet mag stereotyperen?
Heeft ze je geholpen in het vliegtuig ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:11 schreef APK het volgende:
En ik ben de enige in dit topic die Nadia persoonlijk kent.![]()
Nee, volgens mij was ze te lui om te beginnen als grondstewardess dus ik verbaas mij dat ze blijkbaar ooit een echte trolly dolly is geworden.quote:
Welterusten WJquote:Op vrijdag 14 september 2007 02:55 schreef willem-jozef het volgende:
deze megool gaat zo naar z'n bed, tanden gepoetst jurkje aan...
truste![]()
Ben je nou ook katholiek ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:55 schreef willem-jozef het volgende:
truste![]()
Goed plan, ik ga met je meequote:Op vrijdag 14 september 2007 02:55 schreef willem-jozef het volgende:
truste![]()
links de latex?quote:Op vrijdag 14 september 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga met je mee![]()
Truste all![]()
![]()
Dan hoeft ie ook dat jurkje niet aan. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 14 september 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga met je mee![]()
Truste all![]()
![]()
Ken zelf vaag 1 stewardess, ze vond zichzelf niet veel meer als een koffiejuf op een paar kilometer hoogte.quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was ze te lui om te beginnen als grondstewardess dus ik verbaas mij dat ze blijkbaar ooit een echte trolly dolly is geworden.
Bikkels foreverquote:Op vrijdag 14 september 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan hoeft ie ook dat jurkje niet aan. Slaap lekker.
I know, I know... I was doing a puzzle, sorryquote:Op vrijdag 14 september 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
Saantje... you can go faster... even when you're ill![]()
Think just one second and you know, but he's lost his titelquote:Op vrijdag 14 september 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
I know, I know... I was doing a puzzle, sorry![]()
So who's the Godfather?
Kweetutechtnie... Ik heb vanavond hele roedels Godfathers voorbij zien trekkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 04:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Think just one second and you know, but he's lost his titel![]()
So did Iquote:Op vrijdag 14 september 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Kweetutechtnie... Ik heb vanavond hele roedels Godfathers voorbij zien trekken![]()
Was het volle maan ofzo... of waren alle kroegen dicht... of was het omdat er geen voetbal was...quote:
Niets van dat alquote:Op vrijdag 14 september 2007 04:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Was het volle maan ofzo... of waren alle kroegen dicht... of was het omdat er geen voetbal was...
Ouwe lulle moeten dood, ouwe lulle moeten dood... staat helaas niet op YouTube, of ik zoek verkeerd.quote:
Het slaapt, of doet alsof..quote:Op vrijdag 14 september 2007 04:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ouwe lulle moeten dood, ouwe lulle moeten dood... staat helaas niet op YouTube, of ik zoek verkeerd.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:29 schreef Pavement het volgende:
Moguh !.
Bedoel je PPI, Peter of Petraa ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 04:16 schreef Lobasca het volgende:
Pee, als je kijkt;
You're my heart, you're my soul
![]()
Tis er schat ?quote:
Ik denk dat ik een vloek heb opgelopenquote:
Misschien dan toch maar je slaap doekje overdag op houdenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een vloek heb opgelopen![]()
Alles waar ik naar kijk gaat kapot![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar je slaap doekje overdag op houden![]()
Hoe heet z'n bril/masker/doek voor als je gaat slapen ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
slaappdoekje ?
WTF is dat ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |