Als we zo gaan beginnen is het einde zoek, dus doe maar nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij mag datums ook hoor.....of toch niet?
Ik vind het persoonlijk niets, maar van Dale zegt dat het ook magquote:Op vrijdag 14 september 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij mag datums ook hoor.....of toch niet?
Neuh, ze was meestal afwezig met een vage smoes.quote:
Groningers zijn apart volk, ik ben een tukkerquote:Op vrijdag 14 september 2007 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
zou er dan toch echt iets mis zijn met grunningers dat ik niet mag stereotyperen?
Heeft ze je geholpen in het vliegtuig ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:11 schreef APK het volgende:
En ik ben de enige in dit topic die Nadia persoonlijk kent.![]()
Nee, volgens mij was ze te lui om te beginnen als grondstewardess dus ik verbaas mij dat ze blijkbaar ooit een echte trolly dolly is geworden.quote:
Welterusten WJquote:Op vrijdag 14 september 2007 02:55 schreef willem-jozef het volgende:
deze megool gaat zo naar z'n bed, tanden gepoetst jurkje aan...
truste![]()
Ben je nou ook katholiek ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:55 schreef willem-jozef het volgende:
truste![]()
Goed plan, ik ga met je meequote:Op vrijdag 14 september 2007 02:55 schreef willem-jozef het volgende:
truste![]()
links de latex?quote:Op vrijdag 14 september 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga met je mee![]()
Truste all![]()
![]()
Dan hoeft ie ook dat jurkje niet aan. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 14 september 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga met je mee![]()
Truste all![]()
![]()
Ken zelf vaag 1 stewardess, ze vond zichzelf niet veel meer als een koffiejuf op een paar kilometer hoogte.quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was ze te lui om te beginnen als grondstewardess dus ik verbaas mij dat ze blijkbaar ooit een echte trolly dolly is geworden.
Bikkels foreverquote:Op vrijdag 14 september 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan hoeft ie ook dat jurkje niet aan. Slaap lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |