quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:35 schreef Gert het volgende:
Hoi mensen, even een update na een dikke week niet op internet te hebben gezeten: vorige week vrijdagnacht ben ik tijdens het uitgaan van een trap gevallen en met m'n hoofd op het beton terechtgekomen. In de loop van zaterdag kwam ik weer bij op de intensive care. Er zijn wat dingen stuk in m'n hoofd. Vanochtend ben ik thuisgekomen. Tijdelijk, want morgen moet ik weer naar het ziekenhuis. Ik hoop eind volgende week weer een beetje aktief mee te kunnen gaan doen hier. Voorlopig heb ik vooral een enorme ruis in m'n hoofd, knallende koppijn en de aandachtscurve van een gieter.
Ik ga later vandaag alles bijlezen, misschien tot dan.
Was al bezig maar de vorige FB ging ineens hardquote:
In your dreams.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:09 schreef Veulen het volgende:
. Tot over een paar weken
Ok, Ik snapte er niks van en heb veel werk aan mn OP besteed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:50 schreef schatje het volgende:
Kleinzusje, ik dacht dat ie dubbel was. Ik heb niet naar het nummer gekeken. Sorry.
Volgens mij had KZ dat al aangemaakt en heeft Gert dat zelf geslotenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:57 schreef Talitha het volgende:
Mag er een beterschaps-topic voor Gertje geopend worden?![]()
![]()
Oké, hij moet het zelf wel leuk vinden natuurlijk. Geen probleem dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij had KZ dat al aangemaakt en heeft Gert dat zelf gesloten![]()
Klopt schat en de opmerkingen over dat ik onder curatele sta in de nieuwe COS deden me pijn. Maar ik heb geen energie meer voor een rel. Dat er een fout wordt gemaakt en die zo wordt opgelost door schatje. Ga ik op dit moment niet op in, uit zelfbescherming. Ik heb het zelf opgelost, op een onafhankelijke manier. Heb geen zin in gezeik............. laat ze lekker Cossen. Een beter bewijs van de puinhoop is er niet, in mijn ogen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:11 schreef Leandra het volgende:
De jouwe had gewoon weer open gemoeten en desnoods had die van Akveor gemerged moeten worden met die van jou, er stond toch nog vrijwel niets on-topic in.
Een samenwerking die prima bevallen is. En ongelukjes gebeuren. (Ik begon dan ook de OT met: Vanwege een overijverige Mod.... Hier verder....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb de kracht niet meer om me in te zetten![]()
Een COS zal me een rotzorg zijn. Maar juist NU !!!! op dit moment en er nog grappen gemaakt worden in de huidige COS is het verdrietig. Ik hoor godverdomme dat Gert ziek is, help paddy om in te lezen, help avonne om aan te geven dat de COS wordt volgebaggerd. Weet dat Leandra gisteren gewoon naar weg is gegaan uit de COS. Iedereen weet hoe ik met de Cossen omga............ dat ik er de laatste weken niet meer kom. Nu doe ik mn best en dan dit ???![]()
edit: Om de Cossen niet te vertragen heb ik het samen opgelost met akveor![]()
Mooi... als dat je hoog zit lijkt het me genoeg reden voor een overijverig modje om zich met dat soort opmerkingen bezig te houden dus... maar daar wordt kennelijk overheen gelezen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt schat en de opmerkingen over dat ik onder curatele sta in de nieuwe COS deden me pijn. Maar ik heb geen energie meer voor een rel. Dat er een fout wordt gemaakt en die zo wordt opgelost door schatje. Ga ik op dit moment niet op in, uit zelfbescherming. Ik heb het zelf opgelost, op een onafhankelijke manier. Heb geen zin in gezeik............. laat ze lekker Cossen. Een beter bewijs van de puinhoop is er niet, in mijn ogen.
Gert is ziek, ik mis hem heel erg en wil er nu geen gedonder over maken.![]()
Precies!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:11 schreef Leandra het volgende:
De jouwe had gewoon weer open gemoeten en desnoods had die van Akveor gemerged moeten worden met die van jou, er stond toch nog vrijwel niets on-topic in.
Gert!!quote:
Het waren meer plagerijtjes. En er werd meer gelachen om het feit dat een vooraf aangekondigde COS gesloten werd. Ikzelf waardeer de OP's van KZ en weet wat een werk dat is!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies!
Ik vermijd de COSsen overdag maar tegenwoordig, die staat vol met offtopic geleuter.
Maar ik lees de OP's van bepaalde mensen altijd waaronder die van Kleinzusje (of ze nou gesloten worden of niet).
Ik vind het ook jammer hoe er gereageerd wordt door sommige fokkers over de gesloten COS van KZ![]()
Hmm. Ik schrik toch een beetje als ik sommige reacties lees in de samengevoegde cos.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Het waren meer plagerijtjes. En er werd meer gelachen om het feit dat een vooraf aangekondigde COS gesloten werd. Ikzelf waardeer de OP's van KZ en weet wat een werk dat is!![]()
Ga jij eens naar bedquote:
Dat voel ik ook zo; en ik was toch echt wel een 'dedicated' COSser tot voor kort. Het lijkt allemaal wat verbeten, competitief, vastbijterig, minder 'wij' en meer 'ik doe waar ik recht op heb'.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Hmm. Ik schrik toch een beetje als ik sommige reacties lees in de samengevoegde cos.
Er hangt de laatste tijd nu niet bepaald een lekker sfeertje volgens mij hier op het DGK forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |