abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52477917
Welkom bij het vervolg op [FB # 12] 2 Feedback or not 2 Feedback

U kunt hier terecht voor al uw vragen aan de mods van het subforum De Gouden Kooi

Vragen als:
  • Kan dat dubbele topic gesloten worden?
  • Waarom is mijn topic gesloten? (liever niet overigens, er zal wel een goede reden voor zijn)
  • Mag het nummertje van mijn COS/SC even gecorrigeerd worden, want ik zat niet op te letten...

En wat u verder zou willen vragen aan onze gewaardeerde mods avonne en Day en Gert
    Ook onze tijdelijke hulpmods Petre en Surveillance-Fiets en paddy zijn uitermate efficiënt en behulpzaam.
  • Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
      zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:09:34 #2
    60586 Veulen
    Vlinder zonnestraal met vrij
    pi_52477967
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 12:35 schreef Gert het volgende:
    Hoi mensen, even een update na een dikke week niet op internet te hebben gezeten: vorige week vrijdagnacht ben ik tijdens het uitgaan van een trap gevallen en met m'n hoofd op het beton terechtgekomen. In de loop van zaterdag kwam ik weer bij op de intensive care. Er zijn wat dingen stuk in m'n hoofd. Vanochtend ben ik thuisgekomen. Tijdelijk, want morgen moet ik weer naar het ziekenhuis. Ik hoop eind volgende week weer een beetje aktief mee te kunnen gaan doen hier. Voorlopig heb ik vooral een enorme ruis in m'n hoofd, knallende koppijn en de aandachtscurve van een gieter.
    Ik ga later vandaag alles bijlezen, misschien tot dan.
    Van te veel pc'en krijg je dan alleen maar meer hoofdpijn.
    Rustig aandoen en je lekker laten vertroetelen. Tot over een paar weken en succes
    I put the sexy in dyslexia
    Voor paardrijles aan huis
    pi_52477971
    + paddy
    ps. Thx Lea
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
    pi_52478014
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 15:09 schreef kleinzusje het volgende:
    + paddy
    ps. Thx Lea
    Was al bezig maar de vorige FB ging ineens hard
    Dus vandaar dat ik het topic eerst maar ff gepost heb en toen paddy toegevoegd heb
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_52478243
    sticky/open
    pi_52478278
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 15:23 schreef schatje het volgende:
    sticky/open
    Thnx
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_52478629
    Schatje ??? Ik snap er niks van ???
    Ik had mn COS op tijd en hij was volgens mij eerder ?
    Hoezo heb je hem dicht gemaakt ???
      Moderator zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:49:46 #8
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_52478691
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 15:09 schreef Veulen het volgende:
    . Tot over een paar weken
    In your dreams.
    "Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
    pi_52478708
    Kleinzusje, ik dacht dat ie dubbel was. Ik heb niet naar het nummer gekeken. Sorry.
    pi_52478766
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 15:50 schreef schatje het volgende:
    Kleinzusje, ik dacht dat ie dubbel was. Ik heb niet naar het nummer gekeken. Sorry.
    Ok, Ik snapte er niks van en heb veel werk aan mn OP besteed.
    Maar het is prima zo, dank voor je actie
      zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:56:18 #11
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_52478816
    Wat een BS dat KZ d'r COS gesloten is, hij is geopend terwijl de vorige COS op 290 posts was en er stond al dat de OP zou volgen en werd vervolgens voorzien van een uitstekende OP!!
    [COS # 2305] Waar Brian de krant checkt, after love making

Leuk dat er nou allemaal gastmods rondlopen maar dit lijkt me niet de bedoeling.

Het is binnen dit subforum afgesproken dat als je bereid bent even wat tijd te steken in een goeie OP dat je de volgende COS dan kunt openen als de lopende COS bijna vol is. Juist omdat de moeite van het maken van een goede OP dan niet vernaggeld wordt doordat een of andere josti die zich er met "en verder" vanaf wil maken je dan even voor is.
    KZ had die bereidheid en het maken van een goeie OP kost nou eenmaal wat tijd.
    Het is dan ook te gek voor woorden dat haar COS gesloten is, nota bene 1 minuut voor de vorige COS vol was.
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_52478849
    Mag er een beterschaps-topic voor Gertje geopend worden?
    Een éénlingweg voert door mijn land
      zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:00:04 #13
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_52478894
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 15:57 schreef Talitha het volgende:
    Mag er een beterschaps-topic voor Gertje geopend worden?
    Volgens mij had KZ dat al aangemaakt en heeft Gert dat zelf gesloten
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_52478923
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 16:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij had KZ dat al aangemaakt en heeft Gert dat zelf gesloten
    Oké, hij moet het zelf wel leuk vinden natuurlijk. Geen probleem dus.
    Een éénlingweg voert door mijn land
    pi_52478991
    Ik heb de kracht niet meer om me in te zetten
    Een COS zal me een rotzorg zijn. Maar juist NU !!!! op dit moment en er nog grappen gemaakt worden in de huidige COS is het verdrietig. Ik hoor godverdomme dat Gert ziek is, help paddy om in te lezen, help avonne om aan te geven dat de COS wordt volgebaggerd. Weet dat Leandra gisteren gewoon naar weg is gegaan uit de COS. Iedereen weet hoe ik met de Cossen omga............ dat ik er de laatste weken niet meer kom. Nu doe ik mn best en dan dit ???

edit: Om de Cossen niet te vertragen heb ik het samen opgelost met akveor
      zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:11:11 #16
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_52479127
    De jouwe had gewoon weer open gemoeten en desnoods had die van Akveor gemerged moeten worden met die van jou, er stond toch nog vrijwel niets on-topic in.
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_52479214
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 16:11 schreef Leandra het volgende:
    De jouwe had gewoon weer open gemoeten en desnoods had die van Akveor gemerged moeten worden met die van jou, er stond toch nog vrijwel niets on-topic in.
    Klopt schat en de opmerkingen over dat ik onder curatele sta in de nieuwe COS deden me pijn. Maar ik heb geen energie meer voor een rel. Dat er een fout wordt gemaakt en die zo wordt opgelost door schatje. Ga ik op dit moment niet op in, uit zelfbescherming. Ik heb het zelf opgelost, op een onafhankelijke manier. Heb geen zin in gezeik............. laat ze lekker Cossen. Een beter bewijs van de puinhoop is er niet, in mijn ogen.

Gert is ziek, ik mis hem heel erg en wil er nu geen gedonder over maken.
      zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:17:20 #18
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_52479260
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 16:04 schreef kleinzusje het volgende:
    Ik heb de kracht niet meer om me in te zetten
    Een COS zal me een rotzorg zijn. Maar juist NU !!!! op dit moment en er nog grappen gemaakt worden in de huidige COS is het verdrietig. Ik hoor godverdomme dat Gert ziek is, help paddy om in te lezen, help avonne om aan te geven dat de COS wordt volgebaggerd. Weet dat Leandra gisteren gewoon naar weg is gegaan uit de COS. Iedereen weet hoe ik met de Cossen omga............ dat ik er de laatste weken niet meer kom. Nu doe ik mn best en dan dit ???

edit: Om de Cossen niet te vertragen heb ik het samen opgelost met akveor
    Een samenwerking die prima bevallen is. En ongelukjes gebeuren. (Ik begon dan ook de OT met: Vanwege een overijverige Mod.... Hier verder.... )
      zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:18:45 #19
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_52479292
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 16:15 schreef kleinzusje het volgende:
    [..]
    Klopt schat en de opmerkingen over dat ik onder curatele sta in de nieuwe COS deden me pijn. Maar ik heb geen energie meer voor een rel. Dat er een fout wordt gemaakt en die zo wordt opgelost door schatje. Ga ik op dit moment niet op in, uit zelfbescherming. Ik heb het zelf opgelost, op een onafhankelijke manier. Heb geen zin in gezeik............. laat ze lekker Cossen. Een beter bewijs van de puinhoop is er niet, in mijn ogen.

Gert is ziek, ik mis hem heel erg en wil er nu geen gedonder over maken.
    Mooi... als dat je hoog zit lijkt het me genoeg reden voor een overijverig modje om zich met dat soort opmerkingen bezig te houden dus... maar daar wordt kennelijk overheen gelezen.

[COS # 2305] Na seks komt tutten....
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_52479359
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 16:11 schreef Leandra het volgende:
    Precies!

Ik vermijd de COSsen overdag maar tegenwoordig, die staat vol met offtopic geleuter.
    Maar ik lees de OP's van bepaalde mensen altijd waaronder die van Kleinzusje (of ze nou gesloten worden of niet).
    Ik vind het ook jammer hoe er gereageerd wordt door sommige fokkers over de gesloten COS van KZ
    pi_52479463
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 15:49 schreef Gert het volgende:

[..]

In your dreams.
    Gert!!
    Ik dacht al, waar ben je toch gebleven? vakantie of ziek?
    nvm . ziek dus

Nvm 2. WTF Ik zou maar even een paar dagen niets doen.
      zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:27:58 #22
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_52479502
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 16:21 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Precies!

Ik vermijd de COSsen overdag maar tegenwoordig, die staat vol met offtopic geleuter.
    Maar ik lees de OP's van bepaalde mensen altijd waaronder die van Kleinzusje (of ze nou gesloten worden of niet).
    Ik vind het ook jammer hoe er gereageerd wordt door sommige fokkers over de gesloten COS van KZ
    Het waren meer plagerijtjes. En er werd meer gelachen om het feit dat een vooraf aangekondigde COS gesloten werd. Ikzelf waardeer de OP's van KZ en weet wat een werk dat is!
    Op zaterdag 18 augustus 2007 16:27 schreef akveor het volgende:

[..]

Het waren meer plagerijtjes. En er werd meer gelachen om het feit dat een vooraf aangekondigde COS gesloten werd. Ikzelf waardeer de OP's van KZ en weet wat een werk dat is!
    Hmm. Ik schrik toch een beetje als ik sommige reacties lees in de samengevoegde cos.
    Er hangt de laatste tijd nu niet bepaald een lekker sfeertje volgens mij hier op het DGK forum
      Admin zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:36:33 #24
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_52479687
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 15:49 schreef Gert het volgende:

[..]

In your dreams.
    Ga jij eens naar bed
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      † In Memoriam † zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:36:41 #25
    137949 Disana
    pi_52479692
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 16:33 schreef itsme het volgende:

[..]

Hmm. Ik schrik toch een beetje als ik sommige reacties lees in de samengevoegde cos.
    Er hangt de laatste tijd nu niet bepaald een lekker sfeertje volgens mij hier op het DGK forum
    Dat voel ik ook zo; en ik was toch echt wel een 'dedicated' COSser tot voor kort. Het lijkt allemaal wat verbeten, competitief, vastbijterig, minder 'wij' en meer 'ik doe waar ik recht op heb'.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')