quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:32 schreef Leandra het volgende:
En helaas....... net te laat: [COS # 2251] Begin de dag met een dansje !
Wel het juiste nummer enzo, maar hij mag toch dicht![]()
MAAR BETERE OP!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:32 schreef Leandra het volgende:
Wat Ian zegt. Ik heb geen zin om een OP te maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:32 schreef Leandra het volgende:
Die heeft echter geen OP, en als je binnen 5 minuten na sluiten van de voorgaande COS een nieuwe opent, dan móet je een Openings Post schrijven. Het staat in de faq. Disana's COS voldoet hier niet aan, dus dicht ermee.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:46 schreef Leandra het volgende:
Die van Disana was eerst.....
Rules are rules, daarbij heb ik m al lang in HET COS-meldhoekje #4 gemeld
Kek gedaanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:29 schreef Petre het volgende:
Ik heb het een en ander op slot gedaan, hopelijk de goeden
Je denkt toch niet dat ik met mijn tengels aan een FB-topic ga zitten deleten enzo he?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:04 schreef Gert het volgende:
Teringzooitje was het hier!
[afbeelding]
Groot gelijk heb je. We moeten wel zién wie er hebben lopen kloten. Die komen in het grote boek.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:05 schreef Petre het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik met mijn tengels aan een FB-topic ga zitten deleten enzo he?
Eend gaat zo para wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:04 schreef Gert het volgende:
Teringzooitje was het hier!
[afbeelding]
Jammer dat je het weggeveegd hebt, het was namelijk een prachtig stukje wisselwerking en stond vol met humor...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. We moeten wel zién wie er hebben lopen kloten. Die komen in het grote boek.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. We moeten wel zién wie er hebben lopen kloten. Die komen in het grote boek.![]()
Dronken vrouwenhumor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:01 schreef Leandra het volgende:
Jammer dat je het weggeveegd hebt, het was namelijk een prachtig stukje wisselwerking en stond vol met humor...
Jij staat al lang in het grote boek, helemaal bovenaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Agent 001 meldt zich geheel vrijwillig, want we hebben niet alleen de FB hoog gehouden, maar ook nog eens geschiedenis geschreven
![]()
Ik twijfel er geen seconde aan, baggeraar en hooligan als ik onmiskenbaar ben.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij staat al lang in het grote boek, helemaal bovenaan.![]()
Straks is BQ van vakantie terug en wordt het allemaal weer heel knus en gezelligquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:24 schreef Copycat het volgende:
Hoi.
Ik zeik niet graag of vaak (durf me eens tegen te spreken!), maar dat op constante op de user spelen in de COSsen van de laatste dagen begint me danig de keel uit te hangen. Zelfregulatie getracht toe te passen, maar helaas ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |