quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:32 schreef Leandra het volgende:
En helaas....... net te laat: [COS # 2251] Begin de dag met een dansje !
Wel het juiste nummer enzo, maar hij mag toch dicht![]()
MAAR BETERE OP!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:32 schreef Leandra het volgende:
Wat Ian zegt. Ik heb geen zin om een OP te maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:32 schreef Leandra het volgende:
Die heeft echter geen OP, en als je binnen 5 minuten na sluiten van de voorgaande COS een nieuwe opent, dan móet je een Openings Post schrijven. Het staat in de faq. Disana's COS voldoet hier niet aan, dus dicht ermee.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:46 schreef Leandra het volgende:
Die van Disana was eerst.....
Rules are rules, daarbij heb ik m al lang in HET COS-meldhoekje #4 gemeld
Kek gedaanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:29 schreef Petre het volgende:
Ik heb het een en ander op slot gedaan, hopelijk de goeden
Je denkt toch niet dat ik met mijn tengels aan een FB-topic ga zitten deleten enzo he?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:04 schreef Gert het volgende:
Teringzooitje was het hier!
[afbeelding]
Groot gelijk heb je. We moeten wel zién wie er hebben lopen kloten. Die komen in het grote boek.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:05 schreef Petre het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik met mijn tengels aan een FB-topic ga zitten deleten enzo he?
Eend gaat zo para wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:04 schreef Gert het volgende:
Teringzooitje was het hier!
[afbeelding]
Jammer dat je het weggeveegd hebt, het was namelijk een prachtig stukje wisselwerking en stond vol met humor...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. We moeten wel zién wie er hebben lopen kloten. Die komen in het grote boek.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. We moeten wel zién wie er hebben lopen kloten. Die komen in het grote boek.![]()
Dronken vrouwenhumor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:01 schreef Leandra het volgende:
Jammer dat je het weggeveegd hebt, het was namelijk een prachtig stukje wisselwerking en stond vol met humor...
Jij staat al lang in het grote boek, helemaal bovenaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Agent 001 meldt zich geheel vrijwillig, want we hebben niet alleen de FB hoog gehouden, maar ook nog eens geschiedenis geschreven
![]()
Ik twijfel er geen seconde aan, baggeraar en hooligan als ik onmiskenbaar ben.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij staat al lang in het grote boek, helemaal bovenaan.![]()
Straks is BQ van vakantie terug en wordt het allemaal weer heel knus en gezelligquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:24 schreef Copycat het volgende:
Hoi.
Ik zeik niet graag of vaak (durf me eens tegen te spreken!), maar dat op constante op de user spelen in de COSsen van de laatste dagen begint me danig de keel uit te hangen. Zelfregulatie getracht toe te passen, maar helaas ...
Knus en gezellig is nu ook weer het andere uiterste. Daar krijg ik uitslag vanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef kleinzusje het volgende:
Straks is BQ van vakantie terug en wordt het allemaal weer heel knus en gezellig![]()
Lieverd, ik kan hier een lap tekst schrijven waar de honden geen brood van lusten. Daar ik al een kutwijf ben, zal ik me gedragenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Knus en gezellig is nu ook weer het andere uiterste. Daar krijg ik uitslag van.
Maar zoals het een klein uurtje terug ging, met alleen maar over en weer gezeik tussen en over users, wekt bij mij (en zo te lezen niet alleen bij mij) nogal wat irritatie op. Tegengas en meningen die lijnrecht tegenover elkaar staan, is prima, de zout in de pap. Nu leek het alleen zout (gezeik) en geen pap (COS).
Maar de gemoederen lijken alweer bedaard.
Ja, hallo! Moet ik van mijn werk mijn hobby maken??? Vanavond, dán ga ik weer leuke dingen doen. Nu ben ik al blij als ik over een half uur die laatste tekst klaar heb.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:51 schreef kleinzusje het volgende:
Lieverd, ik kan hier een lap tekst schrijven waar de honden geen brood van lusten. Daar ik al een kutwijf ben, zal ik me gedragenZonder users hier volledig af te fikken, komt mijn mening niet echt over
![]()
Maar ik heb het hazenpad gekozen en ben blij met mn andere hobby's.![]()
Ik wed, en je kent me onderhand, dat mijn lap nog wel twee keer zo lang zou zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieverd, ik kan hier een lap tekst schrijven waar de honden geen brood van lusten. Daar ik al een kutwijf ben, zal ik me gedragenZonder users hier volledig af te fikken, komt mijn mening niet echt over
![]()
Maar ik heb het hazenpad gekozen en ben blij met mn andere hobby's.![]()
Dank voor je uitnodiging, maar ik ben druk met Andy en DGK heb ik uitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wed, en je kent me onderhand, dat mijn lap nog wel twee keer zo lang zou zijn'Knus en gezellig' is vaak een vrije vertaling van 'Doe als wij doen' of 'Wie niet met ons is' en daar hou ik niet van.
Jij hebt verschillende kanten. Van je knufjes - kusjes kant word ik helemaal iebelmaar je kunt ook heel humoristisch of scherp uit de hoek komen. Waarom ga je met heel je hebben en houden niet gewoon weer in de COS schrijven als je dat wilt. De COS is van niemand, het is de som der delen... ik vind verschillende delen juist mooi.
Ik vind het niet leuk als mensen om anderen uit de COS weglopen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank voor je uitnodiging, maar ik ben druk met Andy en DGK heb ik uit![]()
Veel plezier, wie weet kom ik soms langs![]()
Ik loop niet alleen weg om andere mensen hoor. Het is iets van alle tijden. Ik ben gewoon klaar met DGK in combi met de Cossen. Niet alleen door de sfeer, maar ook door de manier van posten en uitspraken die er gedaan worden over bewoners. Maar als ik DGK echt volg, heb ik meer schijt aan die randverschijnselen. Zal wel even een tijdelijk iets zijn, in combi met mn drukke prive leven en mn passie voor Tennis. Verder mis ik o.a Demins, APK, Jappie, Mike, Gert, Peter, Day en meer users die met humor de boel de moeite waard maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk als mensen om anderen uit de COS weglopen.
Ja, ik had al wel de indruk dat dit forum voor jou meer een voertuig is voor andere communicatie. Daarvoor is in de COS niet veel ruimte. Toch draag je naar mijn mening ook dingen bij die leuk en de moeite waard zijn, zoals inderdaad je updates. Dat je kusjes niet altijd werkelijk zo liefdevol zijn, is meer dan duidelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik loop niet alleen weg om andere mensen hoor. Het is iets van alle tijden. Ik ben gewoon klaar met DGK in combi met de Cossen. Niet alleen door de sfeer, maar ook door de manier van posten en uitspraken die er gedaan worden over bewoners. Maar als ik DGK echt volg, heb ik meer schijt aan die randverschijnselen. Zal wel even een tijdelijk iets zijn, in combi met mn drukke prive leven en mn passie voor Tennis. Verder mis ik o.a Demins, APK, Jappie, Mike, Gert, Peter, Day en meer users die met humor de boel de moeite waard maken.
Een grappige titel van bv Peter gisteren, werd opgevat als heilig schennis. Dat is toch juist grappigWat is nou een TT ? Lekker lol maken ................ voor velen lijkt het een dagtaak aan het worden. Een soort administratieve baan. Geeft niks, maar is niet mijn stijl.
Ik waardeer je updates en heb me er hard voor gemaakt. Baal dat ik het vaak moet laten afweten. Mn kusjes zijn ook om te pesten. Ik bescherm mezelf om niet te gaan rellen of users af te kraken.![]()
Heb gewoon even een nostalgisch momentje.![]()
Wie ik absoluut niet moet post ik niet hier, dat is niet zo netjes![]()
kus![]()
Dit is gewoon feedback hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
[knip]
Hoort dit nog bij feedback? Een beetje wel, denk ik. Het werkt inzichtelijk voor de modjes![]()
![]()
Mee eens.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
Hoort dit nog bij feedback? Een beetje wel, denk ik. Het werkt inzichtelijk voor de modjes![]()
![]()
Je klacht is terecht hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:24 schreef Copycat het volgende:
Hoi.
Ik zeik niet graag of vaak (durf me eens tegen te spreken!), maar dat op constante op de user spelen in de COSsen van de laatste dagen begint me danig de keel uit te hangen. Zelfregulatie getracht toe te passen, maar helaas ...
Moooi!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:20 schreef Gert het volgende:
Je klacht is terecht hoor.
Ik heb wat in de COS geplaatst, en achter gevraagd of men er extra op wil letten.
Als mensen het te bont maken, kan een topicreport ook helpen.
Die worden zelden gemist, en het maakt de kans ook groter dat er "op heterdaad" wat aan gedaan kan worden. Maar goed dat weet jij ook wel, als ex-akela.
Hmmm lekkahquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:28 schreef kleinzusje het volgende:
Verder mis ik o.a Demins, APK, Jappie, Mike, Gert, Peter, Day en meer users die met humor de boel de moeite waard maken.
kus![]()
Jaloers?quote:
Ik wil klagen over de klagers die klagen over de klagersquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:29 schreef Talitha het volgende:
Ik zou eigenlijk wel willen klagen over klagers, maar dat is misschien wat tegenstrijdig.
Als dat inhoudt dat de AM ploeg na 12 uur 's middags niet meer mag schrijven, ben ik er helemaal voor te vinden - vooral nu.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:28 schreef APK het volgende:
Kan er niet een COS-AM en COS-PM komen?
Tijdens werkuren lees ik af en toe snel de COS en voel ik mij niet zo thuis bij al dat vijandige gedrag, terwijl ik na middenacht vaak leuke discussies lees.
Ik was nog niet begonnen met klagen, dus je zult moeten wachten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wil klagen over de klagers die klagen over de klagers
Beter is een voor en na BQ postingtijdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:28 schreef APK het volgende:
Kan er niet een COS-AM en COS-PM komen?
Tijdens werkuren lees ik af en toe snel de COS en voel ik mij niet zo thuis bij al dat vijandige gedrag, terwijl ik na middenacht vaak leuke discussies lees.
donequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:27 schreef Leandra het volgende:
Kan bij deze COS het DGK/ gedeelte even uit de TT gehaald worden?? Het is zo wel erg dubbelop
DGK / [COS # 2263] Daar waar Kennix 100 % eindelijk los gaat
En deze kan dicht wegens te laat/dubbel: [COS # 2263]Koken?Dennix bested liever.
quote:
Wat is BQ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Beter is een voor en na BQ postingtijd
Pete6000 post vaak vroeg en dat is dus een lastige manke in dit voorstel.
Dus: voor 9.00 COS, een even de hond uitlaten COS en een na 23.22 COS voor na de BQ bedtijd. Helaas gaat Peter ook vaak vroeg naar bed, maar zijn Gert en APK nog wel wakker , of niet neukend ( mits geen verplichtingen hebbend)
Iemand die in de COS zegt dat ze gaat slapen en dan 5 minuten later verontwaardigd vraagt waarom niemand haar weltrusten wenst, om daarna tevreden alsnog alle 'weltrustens' en zoen- en zwaaismileys in ontvangst te nemen.quote:
En iemand die denkt dat de COS valt of staat met haar en dus denkt dat dit soort dingen DGK [COS # 2176] Waar we wachten tot Nadia kotst over haar gaan. Iemand die een ander dus even arrogant mag noemen om vervolgens op vakantie te gaan en doodgemoedereerd naderhand weer verder te gaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:39 schreef APK het volgende:
[..]
Iemand die in de COS zegt dat ze gaat slapen en dan 5 minuten later verontwaardigd vraagt waarom niemand haar weltrusten wenst, om daarna tevreden alsnog alle 'weltrustens' en zoen- en zwaaismileys in ontvangst te nemen.
Ik begrijp je post niet zo? maar daar heb ik wel vaker last van. BQ ging pissed weg omdat ze jou post verkeerd opnamquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
En iemand die denkt dat de COS valt of staat met haar en dus denkt dat dit soort dingen DGK [COS # 2176] Waar we wachten tot Nadia kotst over haar gaan. Iemand die een ander dus even arrogant mag noemen om vervolgens op vakantie te gaan en doodgemoedereerd naderhand weer verder te gaan.
Ik vind het mooi om althans achteraf nog te lezen dat ook jij begreep dat mijn post niet op degene sloeg die er zo op reageerdequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik begrijp je post niet zo? maar daar heb ik wel vaker last van. BQ ging pissed weg omdat ze jou post verkeerd opnam
toch...Ik weet zeker dat dat niet zo bedoeld was..
Zeker zuur als iemand zich afsluit en weg is, maar ik was erbij en weet zeker dat je het never zo bedoelde.
Is het zo dat daarom de cos valt of staat ??? BQ is een volwaardige Cosser en jij toch ook .. Je noemde BQ de Queen van de Cos en dat moet ze maar ff weten, want of ze het leuk vind of niet maar dat is ze wel ! En jij spant ook de Cos kroon. Dus ladies kiss and make up
Was je er in getuindquote:
Disana... je bent een kei in formuleren. Maar waar het op aankomt is domweg dat BQ pissed off is om niks.... En waar het me om gaat is dat het in mijn ogen domweg onterrecht was van BQ om zo te reageren. Ik kan het wel snappenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om althans achteraf nog te lezen dat ook jij begreep dat mijn post niet op degene sloeg die er zo op reageerde![]()
Het gaat er juist niet om wie de queen is of populair of al dat soort zaken... tenminste niet voor mij want ik hou helemaal niet van dat soort omgang.
Niks geen 'kiss and make up' want ik ben dat hele toontje, ook over de miljonairs, een beetje beu. Gewoon 'leven en laten leven' zoals de COS is bedoeld, voor jou en mij en Dennis fans en wat al niet![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:18 schreef Prospera het volgende:
BQ is de ultimate COS-hoer, dus dat respect mag ze best hebben.
Tuurlijk! Kies het kleurtje zelf maar:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Disana... je bent een kei in formuleren. Maar waar het op aankomt is domweg dat BQ pissed off is om niks.... En waar het me om gaat is dat het in mijn ogen domweg onterrecht was van BQ om zo te reageren. Ik kan het wel snappen
soms komen letters verkeerd over als je iemand niet in de ogen kan kijken, maar tis overtrokken en onbenullig. Je maakte een opmerking in het algemeen en niks persoonlijks verder.. Zou lullig zijn om er een halszaak van te maken...
Weet BQ dat je er best wel mee zat ?
Sjesus ik wordt soft mag ik een teiltje
Nee waarom zou ik wel jammer maar jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk! Kies het kleurtje zelf maar:
[afbeelding]
We kunnen niet weten of de persoon ermee zat of niet... ze liep immers weg.
Zoals ik al schreef, het is gewoon 'leven en laten leven' wat mij betreft in de COS. Als iemand een andere user arrogant noemt en zichzelf op de borst slaat, en er nooit meer op terug komt, jammer. Maar de karavaan rijdt gewoon door, zonder problemen maar ook zonder klef gedoe wat mij betreft.
Ik vind je bezorgdheid lief en ik hoop dat je je geen zorgen maakt![]()
Oh ja, dom van mequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Was je er in getuind![]()
Hoe zat dat ook al weer met je : "ik reageer alleen op posts en niet op personen"![]()
Jammer dat jij geen bedankjes wilt en je postings edit terwijl er vuile opmerkingen in staanquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
En Dissana van de FB/Updates en Leandra van de FB/SC![]()
Deze weet ik wel weer te waarderenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh ja, dom van me
en ik was gevoelig en tek me alles aan
thx![]()
Was het even vergeten, kutwijf
Wordt je wat para zusjequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jammer dat jij geen bedankjes wilt en je postings edit terwijl er vuile opmerkingen in staan
Toch fijn hoor, je updates![]()
Mot je ff een mod onderuit de kroegtafel tevoorschijn toverenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:35 schreef Lobasca het volgende:
[SC # 248] Gezelligheid troef
Mag dicht
We redden het wel zonder die sukkelsquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mot je ff een mod onderuit de kroegtafel tevoorschijn toveren![]()
wordt is zonder tquote:
Ze hebben een ontslagrondequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mot je ff een mod onderuit de kroegtafel tevoorschijn toveren![]()
Dan komt er ineens zo'n hele grote bezem aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
We redden het wel zonder die sukkels![]()
donequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:35 schreef Lobasca het volgende:
Mag dicht
identiteitscrisis??quote:
Avonne is vast ziek, Gert dronken, Day op vakantie en de restquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dan komt er ineens zo'n hele grote bezem aan
[afbeelding]
Denk hetquote:
Toch mag ik je erg graag, raar hequote:
Ach wat the hek, we rellen gewoon lekker doorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Toch mag ik je erg graag, raar he![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ach wat the hek, we rellen gewoon lekker door![]()
Of heeft Gert sex met avonne ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:55 schreef Prospera het volgende:
Avonne heeft een griek aan de haak geslagen en Gert moet zijn zaterdagnacht verplichting vervullen.
De hulpmodjes zijn blij dat iedereen er weer (niet) is en durven DGK toets niet meer in te drukken.
Rest ons ons![]()
You wish....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Of heeft Gert sex met avonne ?
Als jij nou eens gewoon ophoudt met je flauwekul met die spelling en dat domme labelen. Sommige mensen staat het dissen, maar jou beslist nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:58 schreef Prospera het volgende:
Wel kut voor je dat BQ, Dissana en Leandra al je snollerige hoerenfuncties hebben overgenomen in de topics hier.... maar je kan je altijd inslijmen in het sportforum![]()
Die S was een spelfout en de rest heb je niet veel mee te makenquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij nou eens gewoon ophoudt met je flauwekul met die spelling en dat domme labelen. Sommige mensen staat het dissen, maar jou beslist niet![]()
En wat zou ze dan kunnen doen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:47 schreef Prospera het volgende:
Misschien vindt Bequeen het niet zo leuk als je met haar avatar post![]()
Zekerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:58 schreef Prospera het volgende:
Wel kut voor je dat BQ, Dissana en Leandra al je snollerige hoerenfuncties hebben overgenomen in de topics hier.... maar je kan je altijd inslijmen in het sportforum![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:09 schreef Peter6000 het volgende:
========== Petre oefenpost ==========
Het was gisteren lekker weer in Apeldoorn, en ik ga strakjes pizza maken.
======================================
Petre, doe je best.
Ik heb vertrouwen in je![]()
Wat ging er ook al weer vooraf aan die posting. Was het niet zo dat jij toen zo nodig de halve SC op z'n kop moest zetten met een scheld posting mijn kant op (1 waar de honden geen brood van lusten en me pm nog een week lang voor uit elkaar klapte)?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:31 schreef kleinzusje het volgende:
Jammer dat jij geen bedankjes wilt en je postings edit terwijl er vuile opmerkingen in staan
Toch fijn hoor, je updates![]()
donequote:Op zondag 12 augustus 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
Er staat nog een SC open die teveel is en [ DGK SC 249 # Kiss and make up heeft een [ nodig.
Iemand die die posting nog heeft???quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat ging er ook al weer vooraf aan die posting. Was het niet zo dat jij toen zo nodig de halve SC op z'n kop moest zetten met een scheld posting mijn kant op (1 waar de honden geen brood van lusten en me pm nog een week lang voor uit elkaar klapte)?
Doe niet alsof jij nu zo braaf en aardig bent en jij je nooit buiten de paden begeeft. En ga al zeker niet zielig lopen doen. Want die posting verdiende je.
En verder voor de mod: Er staat nog een SC open die teveel is en [ DGK SC 249 # Kiss and make up heeft een [ nodig.
catfight is ladies onlyquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
En wat zou ze dan kunnen doen?
De politie bellen?![]()
Ach gut, had ze jouw paard beledigd?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
Wat ging er ook al weer vooraf aan die posting. Was het niet zo dat jij toen zo nodig de halve SC op z'n kop moest zetten met een scheld posting mijn kant op (1 waar de honden geen brood van lusten en me pm nog een week lang voor uit elkaar klapte)?
Ja ikquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Iemand die die posting nog heeft???
Zou die graag online zien nu we het erg toch over hebben.
Dit berichtje bevestigt je sorryquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee kutwijf, nog wakker ?
Ga lekker aan de warme melk en niet neuken, neem wat dadels en wat oordruppels. Zielige frust![]()
PM hoer en achterklap hoerIk heb sorry gezegd en je bent te dom om dat te accepteren. Zorg dat je een ui naast je bed legt en Gert op tijd meld dat Kleinzuske een ban moet hebben. Doe het wel via PM, dan komt het zeker goed. Vegateef
![]()
quote:
[SC # 217] En deze keer zonder stomme gifs!quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:17 schreef Prospera het volgende:
Iemand die die posting nog heeft???
Zou die graag online zien nu we het erg toch over hebben.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
[SC # 217] En deze keer zonder stomme gifs!
Even terug gezocht.
ok ok ok ok ok okquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik had die hele valse kutveulen door het slijk gehaald, in de SC. Dat mag niet heb ik vernomen. Dat moet via PM
![]()
Gelukkig kreeg het gefrustreerde paard steun van prospera , de eend likker en kreeg ik de volle laag. Het was een heerlijke avond. ( geen kus)![]()
sorry, na Nadalquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet aan het neuken?
okquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ok ok ok ok ok ok
Je kunt het niet laten hè
Hou eens op![]()
ok ok ok ok
Jij weet van geen ophouden he. Ga je eens normaal gedragen ofzo en hou op met allerlei mensen aan te valle ndie nu eenmaal toevallig een andere mening hebben dan jij of zich anders uiten. Alleen een stommeling denkt dat iedereen op dit fora precies het zelfde is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:20 schreef kleinzusje het volgende:
Hee kutwijf, nog wakker ?
Ga lekker aan de warme melk en niet neuken, neem wat dadels en wat oordruppels. Zielige frust![]()
PM hoer en achterklap hoerIk heb sorry gezegd en je bent te dom om dat te accepteren. Zorg dat je een ui naast je bed legt en Gert op tijd meld dat Kleinzuske een ban moet hebben. Doe het wel via PM, dan komt het zeker goed. Vegateef
![]()
Je mag nooit een user door het slijk halen en jij doet dat toch niet? Je reageert alleen op post en niet op usersquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb dat hele valse kutveulen door het slijk gehaald, in de SC. Dat mag niet heb ik vernomen. Dat moet via PM
![]()
Gelukkig kreeg het gefrustreerde paard steun van prospera , de eend likker en kreeg ik de volle laag. Het was een heerlijke avond. ( geen kus)![]()
okquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij weet van geen ophouden he. Ga je eens normaal gedragen ofzo en hou op met allerlei mensen aan te valle ndie nu eenmaal toevallig een andere mening hebben dan jij of zich anders uiten. Alleen een stommeling denkt dat iedereen op dit fora precies het zelfde is.
Overigens doet schelden geen pijn hoor![]()
Dat was een wannabee verhaalquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet aan het neuken?
En toch stop je er niet mee. Jou zouden ze eens een ban aan je reet moeten plakken. Graag voor een week ofzo.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:26 schreef kleinzusje het volgende:Ik heb dat hele valse kutveulen door het slijk gehaald, in de SC. Dat mag niet heb ik vernomen. Dat moet via PM
![]()
okquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je mag nooit een user door het slijk halen en jij doet dat toch niet? Je reageert alleen op post en niet op users![]()
Watvoor volle laag kreeg je, ik heb je alleen maar met volle respect behandeld.
okquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
En toch stop je er niet mee. Jou zouden ze eens een ban aan je reet moeten plakken. Graag voor een week ofzo.
een soort stoere leugenquote:
Ik ken ze.quote:
maar nu ga ik echtquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ken ze.
Wel gezellig trouwens dat de modjes weg zijn![]()
De mensen die dat het hardst roepen zijn zelf de gene die vaak in de persoonlijke aanval gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:39 schreef Talitha het volgende:
Zolang we maar niet persoonlijk worden hè.
![]()
En jij zegt dat schelden jou geen pijn doet, maar je gaat toch op een lafhartige en geniepige manier om een ban zeuren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:44 schreef Veulen het volgende:
De mensen die dat het hardst roepen zijn zelf de gene die vaak in de persoonlijke aanval gaan.
Allemaal praatjes, maar truste in je kartonnen huisje in die steegquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
maar nu ga ik echt![]()
![]()
Tennis in bed kijken en dan wilde sex ( als Nadal wint) geen leugen![]()
Truste schoonheid![]()
Bedoel je mij?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
De mensen die dat het hardst roepen zijn zelf de gene die vaak in de persoonlijke aanval gaan.
Lees de vorige Cos maar eens, dan piep je wel andersquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bedoel je mij?![]()
Persoonlijk vind ik het nu wel wat ver gaan allemaal. Tis hier verdorie toch geen pestshow?![]()
Welnee, ik zeur helemaal niet om een ban. Dan zou ik iemand moeten gaan pm'en. Dat is me te veel werk voor zo iemand.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:46 schreef APK het volgende:
En jij zegt dat schelden jou geen pijn doet, maar je gaat toch op een lafhartige en geniepige manier om een ban zeuren.
Nou Nouquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
En jij zegt dat schelden jou geen pijn doet, maar je gaat toch op een lafhartige en geniepige manier om een ban zeuren.
Vind ik ook. Wilde hem eigenlijk temmen maar hij was al dicht. Wist niet of dat dan zin had.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:00 schreef mootie het volgende:
Lees de vorige Cos maar eens, dan piep je wel anders![]()
Het is hier een FB-show zonder modjesquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bedoel je mij?![]()
Persoonlijk vind ik het nu wel wat ver gaan allemaal. Tis hier verdorie toch geen pestshow?![]()
Die heb ik gelezen. Daarom zeg ik het ook.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Lees de vorige Cos maar eens, dan piep je wel anders![]()
Gaat die COS niet over COS dan?quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die heb ik gelezen. Daarom zeg ik het ook.![]()
Ja waar zijn alle vaste modjes en inval modjes?quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:04 schreef Prospera het volgende:
Het is hier een FB-show zonder modjes![]()
Het leek meer een cursus 'hoe leer ik schelden in 30 minuten'.quote:
Fiets was gestolen bij het stationquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja waar zijn alle vaste modjes en inval modjes?
Staan ze met lekke fietsbanden?
Ik heb nog een half uurtjequote:Op zondag 12 augustus 2007 01:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het leek meer een cursus 'hoe leer ik schelden in 30 minuten'.![]()
Tis een zelfstudie-cursus.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:27 schreef Leandra het volgende:
Kan bij deze COS het DGK/ gedeelte even uit de TT gehaald worden?? Het is zo wel erg dubbelop
http://forum.fok.nl/topic/1062665 inmiddels niet meer van belang... het onderstaande nog wel:
En deze kan dicht wegens te laat/dubbel: [COS # 2263]Koken?Dennix bested liever.
En damn... de FB nalezen kost inmiddels meer tijd dan de SC nalezenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:35 schreef Lobasca het volgende:
Mag dicht
quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
In de hoop dat er nog een mod van welk subforum dan ook nog tevoorschijn komt, even een paar FB verzoekjes op herhaling....
ik wilde het net zeggen...quote:
Volgens mij ben je er wel redelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zoo als het goed is zijn we weer redelijk up to date
Als ik nog dingen vergeten ben meldt het dan even!!
Ik heb al wat posts ge-edit maar dat is nu allemaal al verleden tijd. Nu nog eens editen heeft ook geen zin meer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er wel redelijk.
Tenzij je nog even wat scheld postings enzo wil weg swabberen (en wat mensen) maar dat is geheel aan jou.
Bedankt trouwens voor deze rappe reactie [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |