tijdens BB was je actiever volgens mij, in meeschrijven danquote:Op zondag 29 juli 2007 20:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoals ik bijv.Al lees ik meer mee dan dat ik post, de streams zijn te saai
Prima TT maar de OP is een beetje leegquote:Op zondag 29 juli 2007 20:27 schreef Marrije het volgende:
vol
Zo zat ze dus de hele tijd rond te kijken tijdens het eten.quote:
Klopt, maar dat heeft ook te maken met het feit dat ik vooral 's avonds meer aandacht besteed aan andere zaken zoals mijn Nintendoquote:Op zondag 29 juli 2007 20:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
tijdens BB was je actiever volgens mij, in meeschrijven dan
maar gelukkig ken jij mij wel langer dan vandaagquote:Op zondag 29 juli 2007 20:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Prima TT maar de OP is een beetje leeg
Call me stupid, maar tot nu toe wist iedereen het toch als er een ontslagronde voor ze was aangevraagdquote:Op zondag 29 juli 2007 20:17 schreef Desii het volgende:
[..]
Natasja
Natasja hoorde smorgens dat er een ontslagronde voor haar was aangevraagd.... waarschijnlijk is dit verteld door Herma
Die vermoedens waren er hier ook
Dan zal die "actie" (als het al zover komt) wel weer de kop worden ingedrukt door de productiequote:Op zondag 29 juli 2007 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub zit te broeden, z'n ogen schieten van links naar rechts....hij wil actie
en terechtquote:Op zondag 29 juli 2007 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb geprobeerd je te pm-en maar ik weet mijn wachtwoord niet meer. Dus die moet ik weer opvragen.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan aan je PC liggen, streams vreten vermogen. Kan ook zijn dat je je PC eens op moet schonen, oa door het verwijderen van TIF, Cookies en Schijfopruiming. PM anders even, dit is zo OT.
Ja hoor, de OP is erquote:Op zondag 29 juli 2007 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar gelukkig ken jij mij wel langer dan vandaag
Lang leve Huub.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik weet niet waar deze opmerking vandaan komt, maar dit is arrogantie ten top.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
En misschien leidt minder kwantiteit tot meer kwaliteit![]()
aanvullingen zijn trouwens altijd welkomquote:
Ik begrijp er niks van - wie zegt dat dit met jou, of uitsluitend met jou, heeft te maken? Dat heeft het namelijk niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet waar deze opmerking vandaan komt, maar dit is arrogantie ten top.
Ik weet dat mijn bijdrage door vele gewaardeerd wordt en hoopte je misschien dat deze LAPO niet opgemerkt werd. Helaas, door mij dus wel. Ik waardeer jou als user en ook je bijdrage in de Update is altijd top, maar om mij nu zo af te zeiken slaat echt nergens op.
Ik wens iedereen een fijne vakantie en tot over 2 weken. De lust om te posten is mij volledig vergaan.
tsjah nu je het zo benoemt......ik ben ook een ramptoerist dus rellen maar in DGKquote:Op zondag 29 juli 2007 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, dat kan ook. We kunnen ook hier elkaar in de haren vliegen bij gebrek aan het betere werk in DGK. Ik ben een ramptoerist, ik geef het eerlijk toe. Ik wil spraakmakende, grensverleggende shit. Komt u maar!!
was het maar waar... dan had Japie heerlijk "ouwerwets" er in kunnen rollebollequote:Op zondag 29 juli 2007 20:41 schreef koppiesoep het volgende:
Mmmmm...is nadia nog steeds niet wezen kotsen?
Wie is er dood?quote:
quote:
Valt wel mee hoor, de bekendste term is een FIPO (firstpost) (eerste reply in een topic dus niet de OP zelf) en LAPO (minder bekend) is dus LastPostquote:Op zondag 29 juli 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Het wordt hier steegek
(steeds gekker)![]()
WTF wat een saaie streams.![]()
Ga maar mijn spannende boek lezen![]()
ja of het wordt Tatort of een nieuwe van Wilbur Smith denk het laatste......quote:Op zondag 29 juli 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Het wordt hier steegek
(steeds gekker)![]()
En in een COS kwam is zelfs ooit de SEPO 'n keer tegen ....quote:Op zondag 29 juli 2007 20:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, de bekendste term is een FIPO (firstpost) (eerste reply in een topic dus niet de OP zelf) en LAPO (minder bekend) is dus LastPost
Oke dan. IIg niet VIPI (want zo noem ik mijn vibrator)quote:Op zondag 29 juli 2007 20:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, de bekendste term is een FIPO (firstpost) (eerste reply in een topic dus niet de OP zelf) en LAPO (minder bekend) is dus LastPost
SecondPost?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En in een COS kwam is zelfs ooit de SEPO 'n keer tegen ....
En hoe heet dat spannende boek dan? Iets van Stephen King misschien?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Het wordt hier steegek
(steeds gekker)![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 20:48 schreef itsme het volgende:
[..]
Oke dan. IIg niet VIPI (want zo noem ik mijn vibrator)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |