tijdens BB was je actiever volgens mij, in meeschrijven danquote:Op zondag 29 juli 2007 20:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoals ik bijv.Al lees ik meer mee dan dat ik post, de streams zijn te saai
Prima TT maar de OP is een beetje leegquote:Op zondag 29 juli 2007 20:27 schreef Marrije het volgende:
vol
Zo zat ze dus de hele tijd rond te kijken tijdens het eten.quote:
Klopt, maar dat heeft ook te maken met het feit dat ik vooral 's avonds meer aandacht besteed aan andere zaken zoals mijn Nintendoquote:Op zondag 29 juli 2007 20:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
tijdens BB was je actiever volgens mij, in meeschrijven dan
maar gelukkig ken jij mij wel langer dan vandaagquote:Op zondag 29 juli 2007 20:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Prima TT maar de OP is een beetje leeg
Call me stupid, maar tot nu toe wist iedereen het toch als er een ontslagronde voor ze was aangevraagdquote:Op zondag 29 juli 2007 20:17 schreef Desii het volgende:
[..]
Natasja
Natasja hoorde smorgens dat er een ontslagronde voor haar was aangevraagd.... waarschijnlijk is dit verteld door Herma
Die vermoedens waren er hier ook
Dan zal die "actie" (als het al zover komt) wel weer de kop worden ingedrukt door de productiequote:Op zondag 29 juli 2007 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub zit te broeden, z'n ogen schieten van links naar rechts....hij wil actie
en terechtquote:Op zondag 29 juli 2007 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb geprobeerd je te pm-en maar ik weet mijn wachtwoord niet meer. Dus die moet ik weer opvragen.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan aan je PC liggen, streams vreten vermogen. Kan ook zijn dat je je PC eens op moet schonen, oa door het verwijderen van TIF, Cookies en Schijfopruiming. PM anders even, dit is zo OT.
Ja hoor, de OP is erquote:Op zondag 29 juli 2007 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar gelukkig ken jij mij wel langer dan vandaag
Lang leve Huub.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |