De laatste BB is anders wel gewonnen door iemand die zich absoluut nergens in profileerde. Volgens mij heeft ie puur op zijn koppie gewonnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat nou! Klopt wel, je moet een bepaalde mate van irritantheid aan de dag leggen, anders kom je niet geloofwaardig over. je denkt toch niet dat de hoofdp[rijs kunt winnen door ja en amen te knikken, of wel?
Huub word er naar mijn mening alleen maar ingehouden om de show hoog te houden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:59 schreef SiRojK het volgende:
Zolang het een fair game wordt heeft Huub DGK dus al zo goed als gewonnen.. Tenzij Lieke hem dumpt natuurlijk
Als Lieke nadenkt dan weet ze ook dat als ze Huub laat gaan ze gelijk onderaan de popipoll zal staan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:54 schreef ELdudeness het volgende:
Ik las dit trouwens op Vol:
Maar er moest mij nu even iets van het hart, mijn theorie over wat er ook aan de de hand zou kunnen zijn; Als redaktie wil je bijvoorbeeld dat Brian wint of in elk geval een kans maakt. En/of je wil het de laatste maanden nog wat spanning hebben ! Nou dan licht je simpel Lieke (en misschien nog anderen) in over de komende situatie. "Beste Lieke, als je nog een kans wil hebben op de winst, dan stem je vanavond Huub weg, want daarna is het aan de kijker (dan wordt het zo goed als zeker Huub) en zo beroerd stond jij, Lieke, er in de laatste popi ook niet voor en de rest kan je niet meer wegstemmen, dus.. " Lieke is (natuurlijk) niet echt blij met het vooruitzicht van vanavond (verklaard haar stemming de laatste dagen) maar het is wel haar enige kans, dus.......
Ik hoop het overigens niet hoor, ik vind Huub wel grappig, maar toch.....
Zou best wel eens kunnen lijkt me.
Ik ben voorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:03 schreef VandenBerg het volgende:
Huub wint de gouden kooi. ( <- punt )
Welhaast vergelijkbaar met nix.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:52 schreef Disana het volgende:
[..]
De laatste BB is anders wel gewonnen door iemand die zich absoluut nergens in profileerde. Volgens mij heeft ie puur op zijn koppie gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |