Deze bron moet je niet al te serieus nemen, pure speculatie van die site.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:23 schreef coldstar het volgende:
Ik heb het net ook gelezen. Dat het wegstemmen weer gaat gebeuren door middel van van de kijker, ben ik het helemaal niet mee eens.
Vergeet niet dat smsen nog wat extra geld in het laatje brengt. Ook niet onbelangrijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:28 schreef Mika25 het volgende:
Maar ben bang dat ze weinig keus hebben, het originele concept waarbij de sterkste zal winnen is niet meer haalbaar omdat er nu ineens een eind-datum is. En als deelnemer ga je dan natuurlijk niet vrijwillig opstappen. En de maandelijkse ontslagronde was toch al een joke. Dus om het programma een einde te geven hou je alleen "loting" of "sms-en" over, iets anders zit er gewoon niet in...
Zou leuk zijn als de amerikaanse en deense varianten een Gigantisch succes gaan worden. Denk dat DGK_REDAKTIE dan wel erg zal gaan balenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:52 schreef JohnDope het volgende:
De GK Nederland/Hypocriet-editie is in ieder geval een gigantische flop geworden.![]()
Zou wel een stunt zijn... Nederland zat overigens heel dicht bij het succes, die terror in de GK had gewoon moeten escaleren, dan was de GK een ongekend kijkcijferkanon geworden, alleen de makers van de GK waren vatbaar voor de negatieve meningen van de zure intellectuelen die niet eens keken....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als de amerikaanse en deense varianten een Gigantisch succes gaan worden. Denk dat DGK_REDAKTIE dan wel erg zal gaan balen(en de bewoners ook)
Als je iemand weg moet stemmen niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:19 schreef itsme het volgende:
Als dat zo is dan hoop ik dat je op je favoriet moet stemmen. Dan zijn amanda, nadia, dennis er zo uit.
Nu is het alles behalve wickedquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Kan ik nú dan eindelijk gaan kijken?
dat vroeg ik mij ook af, weet iemand dit?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:00 schreef Frasier het volgende:
Weten de bewoners dit al?
Weet RTL het zelf ook?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:55 schreef Logitik het volgende:
[..]
dat vroeg ik mij ook af, weet iemand dit?
ja, dit stinkt behoorlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:14 schreef JohnDope het volgende:
Wat een kijkersbedrog.
Als Nena en Nathanael slim zijn, dan nemen ze een pittbull van een advocaat, want dit is echt heel corrupt.
IK zou dat wel doen ja als ik Nena was....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:14 schreef JohnDope het volgende:
Wat een kijkersbedrog.
Als Nena en Nathanael slim zijn, dan nemen ze een pittbull van een advocaat, want dit is echt heel corrupt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |