Ja, dat dacht ik ook gezien te hebben, helaas is Palma al net zo'n laffequote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:50 schreef riri het volgende:
Huub had het sinaasappelsap door de gootsteen in de kapsalon weggepleurd![]()
Ik begrijp werkelijk niet hoe dat WIJF het voor elkaar krijgt. Gisteren nog een klacht van H& L wegens doorlullen, en vervolgens gewoon lekker door gaan met stoken etc.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
José zegt dat Huub haar er niet mee heeft met het opdrinken van de jus, maar de andere bewoners.
Maar ze wil niet stoken hoor, yeah right.
Dat is idd een belangrijke vraag, maar voorlopig weten we nog helemaal niets dus blijft het speculeren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:50 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.
De vraag is waarschijnlijk ook of de bewoners mogen nomineren en hoeveel er minimaal op de bank moeten zitten. Wanneer er slechts 2 op de bank gezet hoeven te worden dan weet je dat Huub en Lieke er samen opkomen en waarschijnlijk zal dat het einde van Lieke betekenen. Ik ben er dan ook bijna zeker van dat Huub elke keer op de bank zal komen. In principe is dat positief omdat ie dan al een schare van sms-ers kan opbouwen.
Denk het niet want dan wordt de kijker 2 maal gevraagd wie ze eruit willen hebben terwijl je eigenlijk aan de eerste keer nomineren al zou kunnen afleiden wie er moet vertrekken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:54 schreef riri het volgende:
denk dat bewoners in dit geval geen stem in hebben te brengen wie er op de bank komt...alleen de kijker
bedoelt als goedmaketje voor de kijker dat zij het een keer te vertellen hebben
Het meeste eerlijke zou zijn dat iedereen op de bank zou komen elke ronde. Maar je hebt gelijk het blijft speculreren. En het bericht van zijonline is nog nergens bevestigd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is idd een belangrijke vraag, maar voorlopig weten we nog helemaal niets dus blijft het speculeren.![]()
Vergeet niet dat er veel TV kijkers stemmen, die hebben een heel ander beeld dan de streamers en als ze bekend maken dat ze er een soort BB stemming van maken, kun je er op rekenen dat ze bepaalde figuren, oa Brian, heel positief neer gaan zetten. Kijk naar keukenopruimactie van Brian vannacht, dat kunnen ze behoorlijk uitbuiten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:07 schreef riri het volgende:
dan moet je ze zien veranderen in hun gedrag degenen die nu steeds onderaan staan....
denkende dat ze het tij nog kunnen keren....not dus
Deze 2 komen toch heel wat natuurlijker over dan D en N.quote:
Bart van BB1 lag ook alleen maar dwarsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er veel TV kijkers stemmen, die hebben een heel ander beeld dan de streamers en als ze bekend maken dat ze er een soort BB stemming van maken, kun je er op rekenen dat ze bepaalde figuren, oa Brian, heel positief neer gaan zetten. Kijk naar keukenopruimactie van Brian vannacht, dat kunnen ze behoorlijk uitbuiten.
Huub ligt de laatste dagen alleen maar dwars, terecht imo, maar toch.
Ik kan me toch echt niet voorstellen dat Huub haar weg laat gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:19 schreef SIRA het volgende:
kheb zo'n naar idee dat Lieke vanavond weg gaat (moet)
Als zijonline gelijk heeft maakt het waarschijnlijk niet uit af ze nu weggaat of volgende maand. Alleen voor Huub zal het dan lijken dat ie over lijken gaat.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke gaat eruit vanavond! Mooi........het kan er een stuk leuker van worden.
BBterm zei hij. Jaap had het over nomineren, dat vond Huub een BB term.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:24 schreef akveor het volgende:
Huub is weer aan het stalken. Frapant: Hij heeft het over Bigbrother terror.
[afbeelding]
Ik denk dat Huub gaat (verklaart waarom Lieke zo down is en het soepie zo euforisch)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:21 schreef beequeen het volgende:
Als ik zo naar Huub en Lieke kijk bekruipt me toch echt het gevoel dat een van de twee er vanavond uitvliegt.
Dat dacht ik gisteren ook. Maar gezien de (niet bevestigde) nieuw ontwikkelingen zou ik het raar vinden dat stemmen trekker Huub losgelaten mag worden.quote:
Als dat zo is , is het absoluut gescript. Lieke zou Huub er normaal gesproken nooit uitstemmen omdat ze weet dat zij dan de volgende is.quote:
Huub heeft geen idee wat er speelt. Jaap blijft dorgaan met hem te sarren. Lieke down. rest euforisch, Huub eruit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ook. Maar gezien de (niet bevestigde) nieuw ontwikkelingen zou ik het raar vinden dat stemmen trekker Huub losgelaten mag worden.
Huub gaat niet, Jaap zou wel willen gaan lijkt wel, maar voor hem is niets aangevraagd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dat zo is , is het absoluut gescript. Lieke zou Huub er normaal gesproken nooit uitstemmen omdat ze weet dat zij dan de volgende is.
Niet als het de bedoeling is Brian te laten winnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ook. Maar gezien de (niet bevestigde) nieuw ontwikkelingen zou ik het raar vinden dat stemmen trekker Huub losgelaten mag worden.
Hier ben ik niet zo zeker van..als het om wegstemmen gaat,omdat het naar het einde loopt zou dit meschien wel een begin kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:26 schreef beequeen het volgende:
Volgens Huub gaat er vanavond niemand weg, hij stemt Lieke en weg en Lieke Huub niet.
ik kreeg ook dat gevoel....... maar hoop het echt niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:21 schreef beequeen het volgende:
Als ik zo naar Huub en Lieke kijk bekruipt me toch echt het gevoel dat een van de twee er vanavond uitvliegt.
En Jaap speelt veel liever met mensen die het niet begrijpen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:32 schreef Desii het volgende:
[..]
Jaap spreekt nu van zich af dat het concept teveel veranderd is en dat de andere het niet begrijpen.
Precies, zag je gisteravond nog, hij had volop lol met Brian en Dennis over het afluisteren bijv.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:33 schreef tipsch het volgende:
Huub blijft ook maar herhalen tegen Jaap dat hij niet gelukkig zal worden als hij door blijft spelen met mensen waar hij het niet leuk mee heeft. Dat lijkt alleen maar voeding voor Jaap om het nog leukere met het soepie te hebben. Jaap is niet oprecht tegen Huub, zo zie ik dat.
Wat nou! Klopt wel, je moet een bepaalde mate van irritantheid aan de dag leggen, anders kom je niet geloofwaardig over. je denkt toch niet dat de hoofdp[rijs kunt winnen door ja en amen te knikken, of wel?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:20 schreef riri het volgende:
[..]
Bart van BB1 lag ook alleen maar dwars
Mensen die slijmen en dingen voor de mooie show doen houden mensen niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |