vervolg van:
[COS #2388] Waar Nattenel aangehouden gaat worden .Wat ik gezien heb: Huub is dronken en volgens mij stoned... hij loopt hand in hand met Lieke om nog even naar Fries te gaan.
Jaap en Nix lopen achter hen aan en gaan ze bashen.
Huub staat tegen een paal te leunen en Lieke neemt het verbaal op tegen hun twee
Als ze de woorden van Lieke iets gaan verdraaien, gaat Huub zich er ook een klein beetje mee bemoeien... Nix geeft Lieke een klein duwtje (las ik op Nowlife)
Daarna gaat in de woonkamer de telefoon en Amanda en Nada hollen ook naar de paardebak
Hierna volgt een streamlock op de stoelen in de tuin
Tijdens deze streamlock zie ik Brian aan komen lopen, hij ijsbeert een rondje rond de stoelen en verdwijnt weer uit beeld.
Nog geen minuut later komt Amanda richting de stoelen geholt met Jaap erachter (lopend)
Nadia staat bij terras in de tuin
Hierop volgt een streamlock op de voorzijde van het huis (fontein)
-----
Bij de voorgaande streamlock in de woonkamer noemde huub namen van achter
en zei dingen over achter... daarom was er eerder een streamlock
-------
Wat zowieso raar is... Huub moest vanavond naar "achteren". Toen hij terugkwam ging hij buiten bij het kantoor op de grond zitten.... hij leek erg down
Lieke kwam er na 10 minuten bijzitten en vroeg wat er was.... hij kon hier geen antwoord op geven.
Hierop vroeg hij of ze mee wilde gaan slapen... samen gingen ze ri. slaapkamer toen weer de telefoon ging.
Huub moest weer naar "achteren" Een dik uur heeft hij daar gezeten.
Inmiddels had NL een heel gesprek gehad met Jaap, Nix en later ook Brian.... waarbij hij de zwakke en goede punten van Huub opnoemde ......... Opeens moesten hun allemaal naar binnen..... Terwijl ze nog in de keuken stonden, kwam Huub ook weer terug....
[ Bericht 59% gewijzigd door Desii op 02-09-2007 02:41:28 ]