die fontein boeit me echt enorm!quote:Op zondag 2 september 2007 02:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
een ban of waarschuwing is jouw schuld![]()
Komt nu vast op tv.Denk dat ik dat maar eens ga kijken.Dan halen ze het tenminste niet van de buisquote:Op zondag 2 september 2007 02:27 schreef akveor het volgende:
Daar zijn we weer.... helaas de streams nog niet...
[afbeelding]
kom je ook nog ff negatief doenquote:Op zondag 2 september 2007 02:29 schreef APK het volgende:
Dus die streamlock is de schuld van de heilige Alcoholicus?
Deze volgens mij niet...quote:Op zondag 2 september 2007 02:29 schreef APK het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2007 02:29 schreef APK het volgende:
okquote:
Ja goed hequote:Op zondag 2 september 2007 02:29 schreef APK het volgende:
En dat is amanda en ?????quote:
Jij oordeelt dan ook, heb jij een bewijs dat hij stoned is ?quote:Op zondag 2 september 2007 02:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat je er nu wel erg ver naast zit met dronkenschap van Huub. Hij is knetterstoned en vredelievend. Eerst zien, dan oordelen![]()
dank ik heb mn bril niet opquote:
ik denk indirect wel door Huub omdat ze te bang zijn dat Huub zich er toch mee gaat bemoeien dat ze hem tegen zichzelf beschermen. De woordenwisseling tussen Lieke, Dennis en Jaap was nou niet echt heftig te noemen en ook geen reden tot een lockquote:Op zondag 2 september 2007 02:31 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Deze volgens mij niet...
de voorgaande helaas wel
Deze kwam in een woordewisseling Tussen Lieke, dennix en jaap
Huub voegde er weinig tot niks aan toe en stond er alleen maar bij
Bij de voorgaande noemde huub namen van achter
en zei dingen over achter die waren wel huubs schuld
Dat klopt maar die andere waren duidelijker huubs schuld dan dezequote:Op zondag 2 september 2007 02:33 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
ik denk indirect wel door Huub omdat ze te bang zijn dat Huub zich er toch mee gaat bemoeien dat ze hem tegen zichzelf beschermen. De woordenwisseling tussen Lieke, Dennis en Jaap was nou niet echt heftig te noemen en ook geen reden tot een lock
hahaha da's een quote om te onthouden!quote:Op zondag 2 september 2007 02:32 schreef Ricard0j het volgende:
Wel leuk, elke keer de streams aan doe.. zit de streamlock elke keer ergens andérs
Brain en amanda stonden bij de voordeurquote:Op zondag 2 september 2007 02:34 schreef STAP01 het volgende:
Kan het misschien zijn dat er iets anders aan de hand is dan een ruzie? Omdat ze van de voordeur naar het zwembad switcheten(?) Auto's die aan zijn komen rijden???
idd foutjequote:
Ik constateer slechts iets, mag zeker weer niet omdat het over Huub gaat.quote:
Maar snap er niks meer van.Ze lokken het toch zelf uit dat de boel daar ontploft.Hup effe NL binnenhalen en dan word het een groot feest.Huub wilde naar bed ,maar dat mocht niet.Dus Huub was eigelijk wel verstandig maar daar stak achter een stokje voor.Snap dit echt niet.quote:Op zondag 2 september 2007 02:33 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
ik denk indirect wel door Huub omdat ze te bang zijn dat Huub zich er toch mee gaat bemoeien dat ze hem tegen zichzelf beschermen. De woordenwisseling tussen Lieke, Dennis en Jaap was nou niet echt heftig te noemen en ook geen reden tot een lock
hij heeft helemaal niet veel gehad...iedereen zit op alcoholrestrictie you know....quote:Op zondag 2 september 2007 02:33 schreef noucky het volgende:
[..]
Jij oordeelt dan ook, heb jij een bewijs dat hij stoned is ?
Feit blijft dat Huub gewoon dom is geweest.
Daarbij is het ook nogeens zo dat als iemand een tijdje niet meer heeft gedronken, deze keihard aankomt als je wel weer drinkt. Ik denk dat dit dus het geval is.
Ah, merci.quote:Op zondag 2 september 2007 02:31 schreef pasjesjen het volgende:
Deze volgens mij niet...
de voorgaande helaas wel
Deze kwam in een woordewisseling Tussen Lieke, dennix en jaap
Huub voegde er weinig tot niks aan toe en stond er alleen maar bij
Bij de voorgaande noemde huub namen van achter
en zei dingen over achter die waren wel huubs schuld
Kan goed....net zag je de zoeklichten van een laagvliegende helikopter. Ik zag ook een man of acht uit de bosjes komen rennen, er is heel wat aan de hand daar.quote:Op zondag 2 september 2007 02:34 schreef STAP01 het volgende:
Kan het misschien zijn dat er iets anders aan de hand is dan een ruzie? Omdat ze van de voordeur naar het zwembad switcheten(?) Auto's die aan zijn komen rijden???
Het zwembad is all yoursquote:
Jullie zijn toch ook een stelletje nixxen bijelkaar....quote:Op zondag 2 september 2007 02:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het zwembad is all yours![]()
![]()
Wij kijken wel![]()
Verklaring van Balkenende live om 03.00 op ned. 3quote:Op zondag 2 september 2007 02:37 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Kan goed....net zag je de zoeklichten van een laagvliegende helikopter. Ik zag ook een man of acht uit de bosjes komen rennen, er is heel wat aan de hand daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |