Huub die deed niets. Hij leunde tegen een pilaar. Zei af en toe wat dus hoezo!!!?quote:Op zondag 2 september 2007 02:16 schreef noucky het volgende:
Het spel is iemand ook op zijn zwaktes pakken, die van Huub is vooral alcohol.
Het is niet gek gebruik te maken van deze situatie en om hem dan verbaal te gaan kleineren.
Niet de anderen zijn stom, Huub is stom.
Door zijn dronkenschap krijgen we weer streamlocks. Die Huub mag van mij moven, een loser is hij sowieso.
volgens mij zijn er meerdere mensen binnen dan alleen brainquote:Op zondag 2 september 2007 02:18 schreef Desii het volgende:
Brian loopt te ijsberen....![]()
wat gebeurd daar toch allemaal
nee, dat was echt Brian hoorquote:Op zondag 2 september 2007 02:19 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
volgens mij zijn er meerdere mensen binnen dan alleen brain
Persoonlijk vind ik het eigenlijk wel losgaan (ook al mogen we de meeste dingen met al die streamlocks niet horen en zien) maar dit soort acties is nou eenmaal het uiterste wat bij RTL is toegestaan dus ja... het is knallen!quote:Op zondag 2 september 2007 02:16 schreef Hanekrooi het volgende:
Whehe. Dit is dus het `losgaan`van Dennis. Echt knallen hoor....Samen met die bolle is het net Laurel en Hardy.
Straks gaat ie tegen dat zwijnjak vertellen hoe goed ze wel bezig waren tegen Huub en Lieke.
Dus die Stijn heeft soapervaring.quote:Op zondag 2 september 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt. Stijn Bakker is een producent, Stijn Reijnders is wetenschappen en (mede-)bedenker/adviseur van John de Mol. Stijn Reijnders was/is 'favorietje' en werkte veel samen met Frans (stokbrood). Op dit moment heeft Stijn Bakker een deel van de taken van Deborah Flens overgenomen.
Of een exitquote:Op zondag 2 september 2007 02:21 schreef akveor het volgende:
Fontein staat aan. Nieuwe bewoner?
[afbeelding]
Binnen begon Huub omdat ie zo dronken is allemaal info over 'achter' etc te vertellen en daarom hebben we de afgelopen 2 uur langer streamlock gehad dan dat er iets te zien was.quote:Op zondag 2 september 2007 02:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Huub die deed niets. Hij leunde tegen een pilaar. Zei af en toe wat dus hoezo!!!?
Kijk maar naar z'n publicatie's en lezingen op dit gebied : http://home.medewerker.uva.nl/s.l.reijnders/quote:
ik vind hemquote:Op zondag 2 september 2007 02:22 schreef riri het volgende:
ach...we weten allemaal wat voor type dennix echt is...die schopt nog iemand als diegene door anderen in elkaar getrapt op de grond ligt en hij loopt er toevallig langs...voor hem is dat dan een makkelijk doelwit want tegen iemand die rechtop staat kan hij niet op..daarvoor heeft hij eerst vriendjes nodig die dat voor hem opknappen
Huub doet ook niks, zo lam is ie wel. Maar door hem zijn er 9 van de 10 x streamlocks en daar baal ik ontzettend van.quote:Op zondag 2 september 2007 02:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Huub die deed niets. Hij leunde tegen een pilaar. Zei af en toe wat dus hoezo!!!?
Kortweg: LAFquote:Op zondag 2 september 2007 02:22 schreef riri het volgende:
ach...we weten allemaal wat voor type dennix echt is...die schopt nog iemand als diegene door anderen in elkaar getrapt op de grond ligt en hij loopt er toevallig langs...voor hem is dat dan een makkelijk doelwit want tegen iemand die rechtop staat kan hij niet op..daarvoor heeft hij eerst vriendjes nodig die dat voor hem opknappen
Ik denk dat je er nu wel erg ver naast zit met dronkenschap van Huub. Hij is knetterstoned en vredelievend. Eerst zien, dan oordelenquote:Op zondag 2 september 2007 02:16 schreef noucky het volgende:
Het spel is iemand ook op zijn zwaktes pakken, die van Huub is vooral alcohol.
Het is niet gek gebruik te maken van deze situatie en om hem dan verbaal te gaan kleineren.
Niet de anderen zijn stom, Huub is stom.
Door zijn dronkenschap krijgen we weer streamlocks. Die Huub mag van mij moven, een loser is hij sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |