Ze kregen telefoon.Toen gingen ze er pas naar toe.Hoe bedoel je uitlokkenquote:Op zondag 2 september 2007 02:12 schreef riri het volgende:
achter vindt het niet goed...nadia en amanda kwamen er ook op af rennen om ze af te zeiken....achter keurt dat denk ik niet meer goed op deze manier
Brian zag ik daar niet meer binnenquote:Op zondag 2 september 2007 02:13 schreef avonne het volgende:
Werd Amanda nu naar buiten gestuurd?
Nathanael is naar huis neem ik aan?
Ja hij heeft oefening genoeg zullen we maar zeggenquote:Op zondag 2 september 2007 02:13 schreef Clank het volgende:
[..]
Deed ie het weer??
Hij vindt dat op één of d'andere manier erg grappig ofzo.. zie het hem met enige regelmaat doen.
Het zijn makkelijke knopjes om te drukken...quote:Op zondag 2 september 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Zucht... weer een streamlock. Ik vraag me trouwens af hoe lang Huub zich weet in te houden als Dennis Lieke jent.
was een grapje - ze wil het graag, maar ja, ik ben al bezet - was weer een grapje
quote:Op zondag 2 september 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar ben je dan? Bij je vriend?ik ben niet jaloers
![]()
Kenne de jongens en jij dan gelijk mijn boeketje tulpen voor Dennis meenemen,quote:Op zondag 2 september 2007 02:13 schreef mahe het volgende:
ik denk echt dat de jongens en ik morgen ff langs gaan
Na de lock hiervoor zat hij met amanda en nadia op de bankquote:Op zondag 2 september 2007 02:14 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Brian zag ik daar niet meer binnen
Amanda kun je een uit de hand gelopen schreeuwpartij wel toevertrouwen.quote:Op zondag 2 september 2007 02:13 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat Nadia en Amanda er aan kwamen rennen
Neem je toch je eigen koffie mee....quote:Op zondag 2 september 2007 02:13 schreef mahe het volgende:
ik denk echt dat de jongens en ik morgen ff langs gaan dan hebben flensje en de rest gewoon een probleem
Ik heb Lieke niet op een kast zien zitten...quote:Op zondag 2 september 2007 02:13 schreef BsJanssen het volgende:
Schijnbaar mogen wij niet zien hoe Amanda, Nadia de boel ook nog even komen opstoken.
Respect voor Jaap en Dennis, ze spelen het spel goed en hebben Lieke vrij goed op de kast zitten. Hoop wel dat Huub zich er niet mee gaat bemoeien want dat zou voor hem niet goed zijn.
Hoop dat hij dan goed slaat en Fries de schuld krijgtquote:Op zondag 2 september 2007 02:13 schreef neehe het volgende:
Huub hoeft er echt niet uit als hij Dennix slaat, hij wordt juist beschermt door die streamlocks.
Ik heb liever dat fries los breekt en dennix eens goed trapt daar is ie zo bang voorquote:Op zondag 2 september 2007 02:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoop dat hij dan goed slaat en Fries de schuld krijgt![]()
Ik denk dat het een groter probleem is dat Dennis hem fysiek opzoekt. Lieke bijt prima van zich af, Huub had een (THC)grijns op z'n gezicht.quote:Op zondag 2 september 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Zucht... weer een streamlock. Ik vraag me trouwens af hoe lang Huub zich weet in te houden als Dennis Lieke jent.
was een grapje - ze wil het graag, maar ja, ik ben al bezet - was weer een grapje
Ja die heb ik niet meer gezien na de lock hiervoor dus ik vermoed van welquote:Op zondag 2 september 2007 02:17 schreef riri het volgende:
Was Nathanael alweer weg?
Ze red zich inderdaad prima, maar je kunt duidelijk merken dat dit een van de mindere dagen voor haar is, ze is veel bozer dan dat ze normaal wordt en reageert ook vele malen feller op de dingen die Jaap en Dennis zeggen/erbij verzinnen.quote:Op zondag 2 september 2007 02:15 schreef riri het volgende:
[..]
Ik heb Lieke niet op een kast zien zitten...
Die red zich prima tegen iemand die helemaal rood aanloopt en rode vlekken in zijn hals en gezicht krijgt als hij alleen het woord moet nemen zoals laatst bij de ontslagronde.....
Klopt. Stijn Bakker is een producent, Stijn Reijnders is wetenschapper en (mede-)bedenker/adviseur van John de Mol. Stijn Reijnders was/is 'favorietje' en werkte veel samen met Frans (stokbrood). Op dit moment heeft Stijn Bakker een deel van de taken van Deborah Flens overgenomen.quote:Op zondag 2 september 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
[..]
was te zien in de documentaire.
BSOL meent dat er 2 stijnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |