Ja zag het toevallig deze week.quote:Op zondag 2 september 2007 02:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Bij de aftiteling neem ik aan?
Nou ja zeg! Ik snap er nu helemaal niets meer van!![]()
Die schoen heb ik idd gezien, maar stelde nix voorquote:Op zondag 2 september 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
Huub heeft volgens Amanda met schoenen en appels gegooid.
ik kan niet anders, heb geen streams, ben niet thuis.... sssssssstquote:Op zondag 2 september 2007 02:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
nou, wat moet ik nou de hele tijd met die minimale reacties van je![]()
Ja, alles wordt natuurlijk wel flink opgeblazen als Huub of Lieke het deedquote:Op zondag 2 september 2007 02:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Die schoen heb ik idd gezien, maar stelde nix voor
Ziet er inderdaad erg bekend uitquote:Op zondag 2 september 2007 02:04 schreef akveor het volgende:
Huub: Nathanael is een hele okaje vent.... duidelijk XTC dus....
Ja dat weet ik nu zeker.Nl een coole gastquote:Op zondag 2 september 2007 02:04 schreef akveor het volgende:
Huub: Nathanael is een hele okaje vent.... duidelijk XTC dus....
Waar ben je dan? Bij je vriend?quote:Op zondag 2 september 2007 02:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik kan niet anders, heb geen streams, ben niet thuis.... sssssssst![]()
Lieke vraagt wanneer Dennis het nou eens alleen kan.quote:Op zondag 2 september 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar ben je dan? Bij je vriend?ik ben niet jaloers
![]()
Veel streamlocks heb je gemist jaquote:Op zondag 2 september 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, alles wordt natuurlijk wel flink opgeblazen als Huub of Lieke het deed![]()
Kom net weer binnen, heb veel gemist
Ze baalt dat een nix niets presteert maar door Jaap groot gemaakt wordt.....quote:Op zondag 2 september 2007 02:08 schreef grazygirl het volgende:
lieke is volgens mij pissed
Ja, ik viel zo'n 20 minuten geleden midden in een lock.quote:Op zondag 2 september 2007 02:08 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Veel streamlocks heb je gemist ja![]()
Echt waar?quote:Op zondag 2 september 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke vraagt wanneer Dennis het nou eens alleen kan.
bij mij![]()
waarom niet?quote:Op zondag 2 september 2007 01:28 schreef Clank het volgende:
* durft de streams niet meer aan te doen *
Zucht... weer een streamlock. Ik vraag me trouwens af hoe lang Huub zich weet in te houden als Dennis Lieke jent.quote:Op zondag 2 september 2007 02:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Echt waar?Wat Leuk
![]()
toch? OFFTOPIC sorry
![]()
Toch niet normaal die kop van nix zeg.... pure haat....quote:
Dat komt waarschijnlijk omdat Nadia en Amanda er aan kwamen rennenquote:Op zondag 2 september 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Zucht... weer een streamlock. Ik vraag me trouwens af hoe lang Huub zich weet in te houden als Dennis Lieke jent.
was een grapje - ze wil het graag, maar ja, ik ben al bezet - was weer een grapje
Deed ie het weer??quote:Op zondag 2 september 2007 02:10 schreef rooie3 het volgende:
Oh mij god.Daar komt Dennis weer met zijn neukbewegingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |