Die blik in de ogen van Huub is niet goed.Lieke is al weggehaald denk ik.quote:Op zondag 2 september 2007 01:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die losers gaan proberen Huub (met drank op ...) uit te lokken, redactie even opletten svp .....
lieke zit gewoon op de bank hoorquote:Op zondag 2 september 2007 01:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die blik in de ogen van Huub is niet goed.Lieke is al weggehaald denk ik.
zit op de bank te lezenquote:Op zondag 2 september 2007 01:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die blik in de ogen van Huub is niet goed.Lieke is al weggehaald denk ik.
+1quote:Op zondag 2 september 2007 01:23 schreef Desii het volgende:
"achter" doet er beter aan NL naar huis te sturen en dan iedereen verplicht te laten gaan slapen.
idd.....quote:Op zondag 2 september 2007 01:24 schreef tuinfluiter het volgende:
(Vreemde uitstraling uit Huub zijn ogen, of vreemd, nou, ja het lijkt of Huub stoned is .)
Huub moet weer naar de productie.
waarom sturen ze Huub zo terug naar binnen..... wat is er met hem aan de handquote:Op zondag 2 september 2007 01:26 schreef agter het volgende:
wat praat huub raar...
dankje.quote:Op zondag 2 september 2007 01:24 schreef riri het volgende:
huub zei duidelijk toen hij van achter weer binnen kwam dat hij alles heeft gezien
knetterstoned als je het mij vraagtquote:Op zondag 2 september 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
Huub is erg recalcitrant. Vertelt rare dingen.
What's up
Wel gedronken maar zoveel? En na bijna twee uren bij de febo?quote:Op zondag 2 september 2007 01:28 schreef pasjesjen het volgende:
Streamlock.....iets over nova ....Maar weet iemand hoeveel huub ongeveer gedronken heeft?
Precies ik vind dit allemaal heel vaagquote:Op zondag 2 september 2007 01:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Wel gedronken maar zoveel? En na bijna twee uren bij de febo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |