En de drie daarvoor ook. Is ook lastig.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oo de vorige COS had een verkeerd nummer zie ik nu.
Zit aan de Nescafe Irish coffee zonder whiskey. Snap er niks meer van.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
En de drie daarvoor ook. Is ook lastig.
Nou, duidelijk dus: zuipen jij.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zit aan de Nescafe Irish coffee zonder whiskey. Snap er niks meer van.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
Kan het nummer van deze COS ff aangepast worden? Moet # 2389 zijn.
[COS #2389] streamlock... is weer eens wat anders
okquote:Op zondag 2 september 2007 14:09 schreef Veulen het volgende:
[SC # 317] Vol met lieve plaatjes... Mag dit #318 worden? Was een beetje een warhoofd.
Oké, zal ik hem voor je veranderenquote:Op maandag 3 september 2007 00:53 schreef APK het volgende:
Nartasia gaat een boek schrijven.
Gert, blijf eens met je poten van mijn TT af lullo, ik had 'Natasia' geschreven.![]()
Batterijtjes van het toetsenbord leeg?quote:Op maandag 3 september 2007 01:01 schreef paddy het volgende:
Oké, zal ik hem voor je veranderen
Foei Gert.![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Batterijtjes van het toetsenbord leeg? [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
Ach, laat ook maar.quote:Op maandag 3 september 2007 01:13 schreef paddy het volgende:
[..]Er rust een vloek op
Misschien luk het me om een streepje door de letter R te zetten
Ik was het niet. Danny dan denk ik, of Yvonne.quote:Op maandag 3 september 2007 00:53 schreef APK het volgende:
Nartasia gaat een boek schrijven.
Gert, blijf eens met je poten van mijn TT af lullo, ik had 'Natasia' geschreven.![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 18:33 schreef akveor het volgende:
Deze mag dicht: [COS # 2404] Dennis voelde zich nog nooit zo sterk
Dank je.
Ja, ik wou de mijne dan ook sluiten. Had het juiste nummer in de te sluiten COS genoemd maar ook in bovenstaande post gekopieerd...quote:
Mooi... is mergen een optie??quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er is een mod
Yvonne zit nota bene in een van de topics te posten...... en ondertussen wordt er in allebei doorgepost, mergen hoeft zometeen niet meer want dan is de COS die het eerst was al vol...quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ga eens wat knippen en plakken (bij wijze van)
Ik wacht op een FA die de topics mergedquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yvonne zit nota bene in een van de topics te posten...... en ondertussen wordt er in allebei doorgepost, mergen hoeft zometeen niet meer want dan is de COS die het eerst was al vol...
Sluit dat andere topic, want dat mergen was op pagina 1 en de huidige COS zit al op pg. 5, dus laat maar zitten. Over 20 minuten is er weer een nieuwe cos.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wacht op een FA die de topics merged
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |