beffen is gezond en bovendien erg lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:23 schreef jpjedi het volgende:
beffers!
hoe krijg je het voor elkaar..een zin zonder t, v of pquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
beffen is gezond en bovendien erg lekker![]()
Van wie, Casema of Orange??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:15 schreef FJD het volgende:
Ben je toch een eikel he
Internet FTWVanavond even Frankie voor z'n flikker schieten
Hoop voor je dat je JP zal verslaan..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:25 schreef FJD het volgende:
Pakketje was van OrangeNu even draadloos aanleggen en dan eens kijken hoeveel ik daadwerkelijk aan snelheid heb gekregen als ik Usenet aanzet
Blind, met m'n tenenquote:
Had je toch Casema moeten nemen. Router aansluiten, door wizard heen lopen en andere PC's aanprikken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:10 schreef FJD het volgende:
Zou je even moeten Google-en
Klinkt als een ruk antwoord maar volgens mij varieert t per aanbieder. Thuis bij zowel Tiscali als Planet was het heel simpel. Ik sloot m'n wireless router aan, doorliep de wizard van m'n modem door in een record tijd continue op next te drukken en het werkteNog even beetje beveiligen natuurlijk maar goed. Nu bij Orange zit ik er alweer mee te kloten omdat de Livebox ook als DHCP server werkt en m'n router mag dan niet meer als DHCP router werken en IP adressen gezeik enzo
Even zoeken dus
ik betaal daar een tientje voorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:14 schreef FJD het volgende:
30,- p/m voor 4mbps of 30,- p/m voor 20mbps![]()
-edit-
1.20MB/sGeen 2MB/s maar toch bijna dubbel van wat ik had
Lijn zou 20mbit moeten geven en ik krijg daarvan op dit moment dus iets van 12mbit door. Ik bedenk me net dat dit de limiet is die Tweaknews opgeeft. Toch maar een maandelijks Eweka abo nemenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik betaal daar een tientje voor![]()
als we tenminste praten over downloaden met 1,2mb per seconde
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:30 schreef staticdata het volgende:Ik mag niet alleen in mijn vriends appartement blijven :(
leuk relatie topic![]()
![]()
ach ja, maar tis wel een beetje vage rede als je zegt als ik er niet ben mag je er niet zijn. kom op zeg. zeker na 9 maanden. En dan lekker belangrijk als je 1100 euro in de maand betaald aan kosten. Maar goed leuk om te volgenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:46 schreef FJD het volgende:![]()
Ach het is ook wel een storm in een glas water hoorDat meisje probeert haar gelijk op FOK! te halen en alles en iedereen duikt er dan bovenop en dan denkt ze nog dat ze gelijk heeft ook. Terwijl als die gozer vervolgens z'n verhaal doet dan zit er nog een heleboel rede in. Helaas maken de posters daar posts met een heel hoog "maar zo hoort het te gaan"-gehalte
![]()
Tja het blijft meer een gevoelskwestie. Het is en blijft zijn huis en als zij er altijd is als hij er is dan wordt dat gevoelsmatig een huis voor allebei. Dat ze er vervolgens de overige 6 dagen wel weer is is dan wel weer vaag maar goedquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:55 schreef staticdata het volgende:
ach ja, maar tis wel een beetje vage rede als je zegt als ik er niet ben mag je er niet zijn. kom op zeg. zeker na 9 maanden. En dan lekker belangrijk als je 1100 euro in de maand betaald aan kosten. Maar goed leuk om te volgen
Het is geen enkel probleem.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:08 schreef staticdata het volgende:
als ik nou internet neem van UPC, krijg je uiteraard een modem. kan je via een router dan makkelijk draadloos internet extra erop aansluiten
ben echt noob met routers
Er komen zoveel mensen langs over de A44..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Krijg net een krabbel van Jafar, hij komt misschien even langs op de BootLAN![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Er komen zoveel mensen langs over de A44..
moet je dit keer wel met zwaard vechten en niet met een plastiek tuinstoelquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:42 schreef FJD het volgende:
Doen we nog een kampioenschap zwaardvechten op de bootLAN![]()
Homo..nu is zelfs mijn 512kbit lijn traag doordat jij op onze tweaknews alles opslurpt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Lijn zou 20mbit moeten geven en ik krijg daarvan op dit moment dus iets van 12mbit door. Ik bedenk me net dat dit de limiet is die Tweaknews opgeeft. Toch maar een maandelijks Eweka abo nemen
Dus ik download nu 1.2megabyte per seconde. Welke mongool heeft dat bit en byte ooit verzonnen zeg![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Homo..nu is zelfs mijn 512kbit lijn traag doordat jij op onze tweaknews alles opslurpt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:56 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
![]()
*stuk* Ik zal je wel 50kb/s teruggeven dan
Goed dat je t zegtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:20 schreef Stefan740 het volgende:
Wil ik net de hond uitlaten, loop ik de straat is alles afgesloten. Fijn zon eneco tour
Ik kan niet eens me dorp uit gvd
en dat allemaal voor naamsbekendheid. maar blijft leuk bedrijf om voor te werkenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:20 schreef Stefan740 het volgende:
Wil ik net de hond uitlaten, loop ik de straat is alles afgesloten. Fijn zon eneco tour
Ik kan niet eens me dorp uit gvd
Wel beetje mazzel dat Nuyens eruit ligt nu..die is toch Belgisch kampioen tijdrijden! Vandaag zal hij een hele kluif hebben aan Millar en gutierez. Millar rijdt erg sterk maar wisselvallig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Goed dat je t zegtDekker gaat zo z'n leiderspositie verdedigen
Ja dat is nog een ander probleem, maar als ik nu een maandje niet drink moet ik het wel reddenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:28 schreef Stefan740 het volgende:
vanaf 2805,- lekker
hoppa en boeken maar weer!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb even gekeken en ik heb nog 22 dagen vakantie over dit jaar![]()
![]()
Kijk maar uit dat je de hond niet in de pot vindquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hoppa en boeken maar weer!![]()
www.ebookers.com![]()
Zelf ben ik nu een vlucht aan het boeken naar Shanghai, half oktober. Het is maar voor 1 vergadering dus zal weer weinig de tourist uithangen. Moet bekennen dat ik weinig kwijt ben in China.![]()
Kunnen we niet weer samen een abo nemen en hoelang loopt Tweaknews nog!? JP?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Lijn zou 20mbit moeten geven en ik krijg daarvan op dit moment dus iets van 12mbit door. Ik bedenk me net dat dit de limiet is die Tweaknews opgeeft. Toch maar een maandelijks Eweka abo nemen
Dus ik download nu 1.2megabyte per seconde. Welke mongool heeft dat bit en byte ooit verzonnen zeg![]()
Heb al tijden niet meer betaald en het blijft werken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kunnen we niet weer samen een abo nemen en hoelang loopt Tweaknews nog!? JP?
Dan slurpt iemand anders de andere helft op..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik haal met Tweaknews maar 800 kb/s terwijl ik 1,5 mb/s moet kunnen halen
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:09 schreef ursel het volgende:
Dan slurpt iemand anders de andere helft op..![]()
Auw!quote:
Volgens mij zit je carrière wel snor daar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben 1 dag terug van vakantie en ze zijn alweer begonnen met touwtrekken. Ze willen dat ik een offerte traject ga doen en ze willen me als Lead Developer hebben voor het traject welke we vlak voor mijn vakantie hadden gescoord.
Ik vermoed dat ik nu eerst een offerte moet gaan schrijven, saai...en daarna bij dat andere traject aan de slag kan
![]()
![]()
Weer een paar mooie puntje voor mijn betoog waarom ik meer salaris moet krijgen
Zo nu eerst maar eens verhuizen van werkplek en dan de spierpijn van het golfen eruit trainen
Euh dan heb jij pech want de server draait weer. Hij was sinds gisteravond offline vanwege punkbuster update, hij is net online gekomen. Binnen 5 minuten weer vol. Hij staat nog steeds op Dalian.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:31 schreef Stefan740 het volgende:
Als ik morgen mijn nieuwe videokaart in me pc zet en ik de server wil joinen en hij staat op tampa dan ga je grote problemen krijgen viro![]()
Zo`n vermoeden had ik al..ik kan wel hengsten tegen die bal en dan 1 uit drie goed raken zoals toen op het strand.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Golf is echt moeilijk.
Tegen de bal slaan lukt wel, putten en pitchen ook nog wel, maar zorgen dat je de bal net niet voluit slaat en en recht is erg moeilijk.
Lessen lijken me heel verstandig
Ik maak me ook helemaal geen zorgen over het KPN worden, aangezien we er waarschijnlijk beter op zullen worden als bedrijf. En inderdaad de US moeten we eruit zien te krijgen.
Hoop op zijn minst met vliegende keep.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:11 schreef FJD het volgende:
11 tegen 11 wordt kansloosMet 11 man in de aanval enzo
![]()
2 vs 2 wordt wel kick dus kom maar op
http://www.playasia.com kun je goedkoop spellen kopenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:30 schreef jpjedi het volgende:
God gloeiende..dacht ik dat de ps3 regio vrij was..NOT..
Ik heb een Bluray film gekocht in NL en wilde hem vanavond ff kijken met mijn liefie. Gaat dus mooi niet door.![]()
Zal maar eens gaan googlen of er een unlock ergens verborgen zit.
Maar goed je hebt vorig jaar wel elke zondag het geweldige spel van Feyenoord kunnen zienquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sterf Tele 2 Sterf
Ik heb 20mbit internet en haal via zo'n testbestand van 100mb 556 kb/s gemiddeld
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar goed je hebt vorig jaar wel elke zondag het geweldige spel van Feyenoord kunnen zien![]()
Ideaalquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.playasia.com kun je goedkoop spellen kopen
Xbox 360 games zijn daar soms ook regio vrij en erg goedkoop. Heb er al 4 games gekocht zonder problemenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
IdeaalThanks voor de link!.. 'free shipping into India' en ze sturen zelfs consoles op! Ps3 voor 24000 Rupees!
Mijn buurman wil er eentje kopen dus zal het hem eens laten zien!
spellen zijn trouwens regio vrij..films niet.![]()
Of zoals moi met Bacardi cola op (zonder Tank dat wel)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
wat een (*^&*%%*& randebielen zeg... ze spelen als ik om 3 uur snachts met 1 liter wodka achter me kiezen
Dat wil ik zien op de BootLAN!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
wat een (*^&*%%*& randebielen zeg... ze spelen als ik om 3 uur snachts met 1 liter wodka achter me kiezen
Die gast komt alleen als er fristi aan boord is. Dat heeft hij na de meet contractueel vast laten leggen in zijn bof contractquote:
mag msn ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:57 schreef jpjedi het volgende:
Ergens heb ik een vermoeden dat Ajax aan het verliezen is.![]()
Kan iemand op skype komen en de webcam op de tv richten?Lies heeft zo vanavond GTST gekeken.
![]()
Nah, zaterdag maar een flesjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
wel een lekkere whiskey drinken he vanavond
quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
of lekkere whiskey van ursel
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:35 schreef FJD het volgende:
Glennfiddich.net? Is dat dat framework waar Jorrit elke dag zo mee worstelt? Heeft ie een alcoholprobleem![]()
Dan ga ik er maar eens eentje inschenken denk ik. Alvast op de winst van Slaviaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:38 schreef staticdata het volgende:
vlegel! jij bent nog veels te scherp.![]()
Mogen we de flash-backs van Kopenhagen inzetten??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:02 schreef FJD het volgende:
85e-90e minuut gaat ie erin.
86e minuut om precies te zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:02 schreef FJD het volgende:
85e-90e minuut gaat ie erin.
Ik was nog op zoek naar wat leuke quotes van jou waarin je zo blij was met het feit dat Feyenoord geen Europees voetbal speelt en Ajax mee mocht dingen naar een plaats in de CL.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
KANKER COLLIN GVD
Als we jullie kakkerlakken maar weer afmaken dan is het seizoen goedquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik was nog op zoek naar wat leuke quotes van jou waarin je zo blij was met het feit dat Feyenoord geen Europees voetbal speelt en Ajax mee mocht dingen naar een plaats in de CL.![]()
![]()
Ik weet niet wat erger is, niet mee doen of gewoon keihard op je flikker krijgen door FC Kopenhagen en daarna door Slavia Praag
Als jullie maar niet weer de play-offs winnen, want jullie verprutsen het toch die voorrondes..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Als we jullie kakkerlakken maar weer afmaken dan is het seizoen goed
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Ik proef frustratie. Als jullie nou een betere grasmat hadden vorige week had je vast wel die penal gescoord.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nou jij laat me weer lachen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik proef frustratie. Als jullie nou een betere grasmat hadden vorige week had je vast wel die penal gescoord.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Overigens was ik voor Ajax. Als er Europees door een Nederlandse club wordt gespeeld ben ik altijd voor de Nederlandse ploeg. Jammer Ajax, misschien volgend jaar beter.
Als je hem poetst, gaat'ie glimmen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou beter richten ze zich op de comp., die uefa slaat helemaal nergens op. Dat is net als de amstel cup maar dan europees :s
Ja Diamond is wel leuk maar ik was wel voor Ajax vanavondquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:25 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
PSV en AZ kan ik nog wel vrolijk voor zijn maar m'n vreugde voor Ajax beperkt zich maar tot 1 wedstrijd; de wedstrijd waarin ze worden uitgeschakeld.
Al is het alleen maar vanwege de frustratie van mensen als Diamond. Jongen, wordt toch gewoon Feyenoord supporter, dan leer je nog eens hoe je om moet gaan met teleurstellingen
Alles om te voorkomen dat je zou moeten toegeven dat Feyenoord Europees gezien de laatste belangrijke prijs binnen heeft gehaaldquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou beter richten ze zich op de comp., die uefa slaat helemaal nergens op. Dat is net als de amstel cup maar dan europees :s
Zulke onsympathieke voetballersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja Diamond is wel leuk maar ik was wel voor Ajax vanavond
Nou volgens mij las ik met name van jou heel veel reacties na ajax - azquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als je hem poetst, gaat'ie glimmen.
Iedere prijs telt, altijd dat joodsche geneuzel over troostprijzen enzo...
Ja wat heb je daaraan, het verleden is geen garantie voor het heden anders zat ik nu met een big smile op me gezichtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Alles om te voorkomen dat je zou moeten toegeven dat Feyenoord Europees gezien de laatste belangrijke prijs binnen heeft gehaald
Jah, de Cruijffschaal is een belediging voor Cruijff.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nou volgens mij las ik met name van jou heel veel reacties na ajax - az![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja wat heb je daaraan, het verleden is geen garantie voor het heden anders zat ik nu met een big smile op me gezicht![]()
Oh.. FJD heeft iemand gepwnd..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoezo?
In het meest recente verleden van Ajax in de CL voorronden ging het er precies zo aan toe![]()
![]()
Hij is logischer dan die van jou anders..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
De UEFA Cup is een hele grote prijs, niet te vergeleken met de UEFA Cup. Rare stelling van je Diamond.
Wat betreft prijzen... en ik bedoel amstel cup... keltiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoezo?
In het meest recente verleden van Ajax in de CL voorronden ging het er precies zo aan toe![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef Keltie het volgende:
Oh.. FJD heeft iemand gepwnd..
Joh laat me lekker... (na lang denken heb ik voor jullie een nieuwe:)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
De UEFA Cup is een hele grote prijs, niet te vergeleken met de Amstel Cup. Rare stelling van je Diamond.
Edit lamlul!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij is logischer dan die van jou anders..
Jah, dat kwam omdat ik constant geneuzel over troostprijzen hoorde maar toen ajax 'em won werd er gedaan alsof ze de wereldbeker voor clubs hadden gewonnenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat betreft prijzen... en ik bedoel amstel cup... keltie
Maarre was dit de finale??????![]()
Ging het maar om geld, dan hadden ze misschien nog gewonnenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:39 schreef Sickert het volgende:
ik ben drietig
Het gaat alleen nog maar om geld
niets passie
niks liefde voor de bal
Precies.. Kutgeld! Dat geld hebben ze al lang met babel en sneijder. Meer geld hadden ze toch niet gewonnen als ze doorwaren. Volgend jaar beter, 3 maal scheepsrecht. Onee... dan zijn we gewoon kampioen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:39 schreef Sickert het volgende:
Ajax onwaardige spelers + Trainer
ik ga dromen over 94'/95'
ik ben drietig
niets passie
niks liefde voor de bal
*slapen gaat*
De witte zakdoekjes zullen morgen wel uitverkocht zijn in amsterdam en omstreken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:39 schreef Sickert het volgende:
Ajax onwaardige spelers + Trainer
ik ga dromen over 94'/95'
ik ben drietig
niets passie
niks liefde voor de bal
*slapen gaat*
Waar moet ik ze halen want hier in rdam en omstreken zijn ze niet meer opnieuw ingekochtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
De witte zakdoekjes zullen morgen wel uitverkocht zijn in amsterdam en omstreken.
ik mag het hopen!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
De witte zakdoekjes zullen morgen wel uitverkocht zijn in amsterdam en omstreken.
En die urzais geval... pfff.. Is dat de nieuwe Kinkladze van Ajax?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik mag het hopen!!
kut bestuur
sinds ajax in de hoerena zit en op de beurs
is het bergafwaarts gegaan
Laat m maar snel een ferari kopen en in de parkeer garage van de Arena op een Pilaar klappenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
En die urzais geval... pfff.. Is dat de nieuwe Kinkladze van Ajax?
Ow noehs!! Dan stelt van Basten hem niet meer opquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:47 schreef Sickert het volgende:
en Urby terug in het 2e voor voetbal les
Collin... werkelijk waar nog nooit zo'n slechte voetballer bij ajax zien spelen. Wederom vandaag in de fout, heel onzeker, ballen wegtrappen bla bla.. WAAROM? We hebben vd wiel en hadden boayke.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
Laat m maar snel een ferari kopen en in de parkeer garage van de Arena op een Pilaar klappen
evenals die Colin!
en Urby terug in het 2e voor voetbal les
Wedde dat die 'em gewoon blijft opstellen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow noehs!! Dan stelt van Basten hem niet meer op![]()
Zou z'n tweede goede beslissing zijn, naast de selectie en het opstellen van Dirk natuurlijk.
Samen met Babel natuurlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:52 schreef Keltie het volgende:
Wedde dat die 'em gewoon blijft opstellen?
quote:
De keeper was gewoon te sterk. Gelijk contracteren!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:58 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.afca.nl/![]()
en voor de quizende BoFers, van wie is de quote "Zoveel kansen missen gebeurd maar een keer. Zoiets gebeurd niet 2 keer achter elkaar. Daarvoor zijn we gewoon te sterk."
Mag Collin mee?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:07 schreef ursel het volgende:
Ik denk dat Feyenoord Stanislav Vlcek nog wel ff snel gaat halen..
Hoezo, wil die nogmaals geconfronteerd worden aan Praag.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoezo, wil die nogmaals geconfronteerd worden aan Praag.
Van mij mag die best mee om hem op te halen.
Ik denk toch dat het lastig zal worden om dat koppie op die dikke brede rug te laten zitten..quote:Ten Cate is niet bang voor de kritiek die hij mogelijk zal krijgen na de onverwachte uitschakeling. "Ik heb een dikke en brede rug. Nu gaat het erom dat het hoofd te bieden, maar ik maak me daar niet zo druk om."
Sorry maar in tegenstelling tot vorig jaar mengen we dit jaar geen vuil met kwaliteit.quote:
Je begrijpt natuurlijk wel dat die als ze terug zijn weer netjes op de trein naar amsterdam gezet wordt he..quote:
Mols en kwaliteit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Sorry maar in tegenstelling tot vorig jaar mengen we dit jaar geen vuil met kwaliteit.
Nou ja, er slipt wel eens wat doorheenquote:
Zelfs daar ben ik het mee eens, zelfs ik om 5 uur en 2 liter wodka presteer nog beter dan collinquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou ja, er slipt wel eens wat doorheen
Aan de andere kant is de stap van Mols naar Colin wel weer erg groot
Ja die dvd zekerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:19 schreef FJD het volgende:
Ook dat wil ik wel zien op de BootLANIs ook een mooi voetbalweekend trouwens
Volgens mij alletwee anders..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:22 schreef FJD het volgende:
Ja die komt ook wel even langs denk ik zo![]()
Ik bedoel echter Feyenoord - PSV en Ajax - AZ (thuis/uit kan anders zijn).
Ajax - az 1-0 86" Collinquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:22 schreef FJD het volgende:
Ja die komt ook wel even langs denk ik zo![]()
Ik bedoel echter Feyenoord - PSV en Ajax - AZ (thuis/uit kan anders zijn).
Ik begrijp de hint. Tijd om te gaan dromen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ajax - az 1-0 86" Collin
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik begrijp de hint. Tijd om te gaan dromen.
Tot morgen boefjes
Flauw hoor ik ging toch ook geen huilende Kuyt posten bij de fey - ajax 0-4 zoals de welbekende foto van hemquote:
waar markt is volgt handelquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Waar moet ik ze halen want hier in rdam en omstreken zijn ze niet meer opnieuw ingekocht
Denk dat de Arena iets minder belangrijke rol speelt. Is natuurlijk geen stadion met nostalgie. Wat dat betreft is het spijtig dat het geld niet is gebruikt om het Olympisch een een goede opknapbeurt te geven.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:43 schreef Sickert het volgende:
ik mag het hopen!!
kut bestuur
sinds ajax in de hoerena zit en op de beurs
is het bergafwaarts gegaan
quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou ja, er slipt wel eens wat doorheen
Aan de andere kant is de stap van Mols naar Colin wel weer erg groot
quote:
Handel is er overal, is het niet de vrije, dan wel de gereguleerde of anders de zwarte. Markt of geen marktquote:
ik ben 24/7 dronkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:50 schreef staticdata het volgende:
Ik zal wel te nuchter zijn ofzo dat ik daar het nut niet van inziet
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:53 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik ben 24/7 dronken![]()
onee, ik lust geen eens bierquote:
Ja wat flitsen van beelden op Eurosport. Maar vind inderdaad dat sinds de vercommercialisering er ook op tv te weinig plek is voor beelden van andere sporten. Zeker inderdaad bij grote prestaties.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:50 schreef staticdata het volgende:
en wat hoor je over die wereldprestatie van de dames volleybal? helemaal niets
Hahaha kan me het wel voorstellen. Een jaar of 10 geleden had ik er ook flink ziek van kunnen zijn, maar tegenwoordig is dat allemaal wat beter in perspectief te plaatsen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:50 schreef staticdata het volgende:
ik vind het gewoon leuk om te zien dat mensen zo gefrustreerd kunnen zijn om hun clubbie te zien verliezen. Ik zal wel te nuchter zijn ofzo dat ik daar het nut niet van inziet
Weet jij wat jij zou moeten doen. Een weekendjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:59 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
onee, ik lust geen eens bier![]()
pffff geen zin vandaag manben aan vakantie toe > lekker paar weken sechellen ofzo
of een mooi canarisch eiland
![]()
moet ik wel in de goede flow zitten hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:19 schreef staticdata het volgende:
is er eentje die jorrit qua bierdrinken enigzins kan benaderen dan is het mutsie wel.
Zal je bedoelen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ajax - az 0-1 86" Collin (e.d.)
De andere 2 seizoenen zijn ook tof, van The Shield.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:39 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Vandaag heb ik dus The Shield seizoen 1 afgekeken, toffe serie niks meer en niks minder, me download 24 seizoen 1 is hopelijk morgen klaar.
P.S
Het begon net echt leuk te worden op het einde van seizoen 1
Is iedereen verkouden dan? Witte zakdoekjes zie je bij ons niet op de tribunnequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Waar moet ik ze halen want hier in rdam en omstreken zijn ze niet meer opnieuw ingekocht
gezien in het vliegtuig, was wel redelijk. in het begin als ze die gasten beschieten vanaf die berg, wordt die maat neergeknalt, haaltie ineens die dikke M95 tussen de struikjes vandaanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:26 schreef staticdata het volgende:
heb van de week de film shooter gekeken met mark whalberg. is ook wel een leuke film
scherpschutter met een m95
Nee dat zou inderdaad niet iets zijn wat jij zou doen. Jij bent helemaal niet zo dat je Feyenoorders uit komt lachen omdat ze verliezen of gelijkspelen tegen een subtopper of als ze zwaar onderuit gaan tegen topclubs zoals vorig jaar. Jij bent ook niet zo'n persoon die tijdens de zomerstop ons er telkens weer aan herinnerd dat Feyenoord geen Europees voetbal speelt en Ajax wel. Zo ben jij gewoon niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
Flauw hoor ik ging toch ook geen huilende Kuyt posten bij de fey - ajax 0-4 zoals de welbekende foto van hem![]()
Of dalijk een huilende Makaay
Whahaha moet zeggen dat Jorrit nog prima bij te houden is, hoewel ik ook een dagje ouder wordtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
moet ik wel in de goede flow zitten hoorjorrit zuipt altijd veel, goede flow of niet
het is lekker brainless watching als het ware.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
gezien in het vliegtuig, was wel redelijk. in het begin als ze die gasten beschieten vanaf die berg, wordt die maat neergeknalt, haaltie ineens die dikke M95 tussen de struikjes vandaan> kick ding man
echt mega groot
![]()
Klopt heb hem voor mijn vakantie ook gezien. De beginscene op die berg en die eind scene in de sneeuw zijn echt geweldigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
gezien in het vliegtuig, was wel redelijk. in het begin als ze die gasten beschieten vanaf die berg, wordt die maat neergeknalt, haaltie ineens die dikke M95 tussen de struikjes vandaan> kick ding man
echt mega groot
![]()
Daarom heeft nog geen enkele nederlandse ploeg daar gewonnenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:31 schreef Keltie het volgende:
En zo leg ut even niet!
"Slavia Praag is een ploeg waar je negen keer van wint als je er tien keer tegen speelt"
Evert ten Napel, tijdens Slavia Praag-Ajax, d.d. 29 augustus 2007
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:50 schreef staticdata het volgende:
en wat hoor je over die wereldprestatie van de dames volleybal? helemaal niets
ik vind het gewoon leuk om te zien dat mensen zo gefrustreerd kunnen zijn om hun clubbie te zien verliezen. Ik zal wel te nuchter zijn ofzo dat ik daar het nut niet van inziet
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:46 schreef ursel het volgende:
Misschien moeten jullie heerenveen maar gaan supporteren..
Die winnen wel..
Dat viel me ook tegen. Ik stapels kratten ingeslagen, Baus en Jorrit kwamen. Heb nog 2 volle kratten over..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:31 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Whahaha moet zeggen dat Jorrit nog prima bij te houden is, hoewel ik ook een dagje ouder wordt
Misschien zit het wel in de sport die je dan moet doen om dat vermogen te ontwikkelen![]()
Stel die vraag even aan Evertquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:35 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Daarom heeft nog geen enkele nederlandse ploeg daar gewonnen![]()
Tijdens de FoD Lan heb ik me al jaren ingehoudenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:31 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Whahaha moet zeggen dat Jorrit nog prima bij te houden is, hoewel ik ook een dagje ouder wordt
Misschien zit het wel in de sport die je dan moet doen om dat vermogen te ontwikkelen![]()
Soms moet je wat terug doen voor de gastheerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat viel me ook tegen. Ik stapels kratten ingeslagen, Baus en Jorrit kwamen. Heb nog 2 volle kratten over..![]()
![]()
Waren dat zeker kratten frisdrank. Begrijp dan ook wel dat er nog twee over zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat viel me ook tegen. Ik stapels kratten ingeslagen, Baus en Jorrit kwamen. Heb nog 2 volle kratten over..![]()
![]()
Mja, ondertussen ook niet meer, maar ok..
Ik allemaal Fristi in slaan, hoeft niemand dat.. Gaan ze opeens stoer doen en allemaal bier drinken..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:02 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Waren dat zeker kratten frisdrank. Begrijp dan ook wel dat er nog twee over zijn.![]()
wil je het niet snappen of wat is dat toch met jou?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:49 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Handel is er overal, is het niet de vrije, dan wel de gereguleerde of anders de zwarte. Markt of geen markt![]()
http://www.bandoffokkers.nl/site/index.php?option=com_eventlist&Itemid=48&func=details&did=3quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wanneer was de Bootlan ook alweer?
21 - 23 September, verplichte opkomst..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wanneer was de Bootlan ook alweer?
Als je maar wel de volle mep betaald..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil heel graag naar de BootLAN maar ik ga vanaf volgende week weer naar school en wil m'n opleiding nu wel goed starten dus moet even kijken of ik een heel weekend kom...
ik heb hetzelfde, begin 3 sept weer en omdat ik vorig jaar niks heb gedaan ga ik nu 2 jaar in 1 doenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil heel graag naar de BootLAN maar ik ga vanaf volgende week weer naar school en wil m'n opleiding nu wel goed starten dus moet even kijken of ik een heel weekend kom...
Dus mijn gras is gedoemd te mislukken..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat je in 1 weekend allemaal wel niet kapot kan maken. Dat kun je in de rest van het jaar nooit meer recht trekken
ey ik ben dr gewoon het hele weekend hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat je in 1 weekend allemaal wel niet kapot kan maken. Dat kun je in de rest van het jaar nooit meer recht trekken
Ik heb bewust niemand gequotequote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ey ik ben dr gewoon het hele weekend hoor![]()
Die kameraad waar ik het over had komt waarschijnlijk ook. Die heeft er 2 van 24..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb bewust niemand gequote
@Ursel: Ik heb 2 16 poorts switches in de auto liggen, dus dat probleem is ook weer verholpen
Joodjesquote:Supporterssite Ajax uit protest op zwart
30 augustus 2007
De supporters van Ajax zijn niet te spreken over het opnieuw mislopen van de Champions League. De Amsterdamse formatie werd woensdag in de derde voorronde uitgeschakeld door het bescheiden Slavia Praag. Een jaar eerder zette het eveneens lager ingeschaalde FC Kopenhagen Ajax de voet dwars.
Uit protest tegen de uitschakeling is de fansite www.afca.nl op zwart gegaan. De website zal 24 uur niet bereikbaar zijn. De betreffende supporters eisen daarnaast het vertrek van trainer Henk ten Cate en het bestuur
Daarom kijk ik ook even wat ik voor die week moet doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb bewust niemand gequote
@Ursel: Ik heb 2 16 poorts switches in de auto liggen, dus dat probleem is ook weer verholpen
7 sept liefst.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook even wat ik voor die week moet doen.Wat is de uiterste betaaldatum?
Je wil gewoon dat we doorgaan he..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
ow ow allemaal weer lachen... wat zal ik blij zijn op de dag van f- ajax. Dan hoor ik namelijk weer geen reacties.![]()
het zit je wel hoog hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
ow ow allemaal weer lachen... wat zal ik blij zijn op de dag van f- ajax. Dan hoor ik namelijk weer geen reacties.![]()
Blablabla.. Joodsche arrogantie.. Blablablaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
1quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Je wil gewoon dat we doorgaan he..
2quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Blablabla.. Joodsche arrogantie.. Blablabla
Ja iddquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
het zit je wel hoog he
hoest met fatima![]()
het slagveld tja dat is lang geleequote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Ja goed !! Hoe staat het met je huis en wanneer zie ik je weer is op het slagveld.
Same Herequote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
het slagveld tja dat is lang gelee
Maar ze vinden het wel een mooi liedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:48 schreef jpjedi het volgende:
http://www.nu.nl/news/121(...)ant_%28video%29.html
Ik heb 'voor' gestemd![]()
Kut Provinciebestuur.. Is er eindelijk een mooie meezinger beschikbaar die onderhand iedere brabander uit volle borst meezingt..willen de hoge heren het niet hebben.
![]()
Tsss je werkt full time, dus je kan het makkelijk betalenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bah ik wil een Laptop Rugzak kopen voor voor m'n opleiding. Ik heb een 17" breedbeeld laptop en de goedkoopste tas waar hij in past is ¤ 69,-
Ik zou wel een beetje kwaliteit nemen, anders betaal je straks 1500 euro voor een nieuwe laptop.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bah ik wil een Laptop Rugzak kopen voor voor m'n opleiding. Ik heb een 17" breedbeeld laptop en de goedkoopste tas waar hij in past is ¤ 69,-
Hoe te slapen met de ogen open. Speciaal voor ambtenarenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:35 schreef staticdata het volgende:
wat voor opleiding ging je ook al weer doen?
quote:
Ik heb ook ooit met struisvogelbiefstuk gemaakt, maar ik vond hem niet echt lekker. De kwaliteit van het vlees was ook niet al te best.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:41 schreef staticdata het volgende:
struisvogelbiefstuk is ook erg lekker.
en krokodil heb ik in zuid afrika ook op. is net iets taaier dan kip. voor de rest dezelfde structuur
Bedrijfskundige Informatica.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:35 schreef staticdata het volgende:
wat voor opleiding ging je ook al weer doen?
Kwaliteit kost geld.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarbij Charisteas natuurlijk de uitzondering is die de regel bevestigdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:49 schreef Keltie het volgende:
Kwaliteit kost geld.
Kwaliteit kost geld, waardeloze kwaliteit ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarbij Charisteas natuurlijk de uitzondering is die de regel bevestigd
Denk niet dat we je kunnen helpen, maar ik zie ook niet zo'n groot probleem. Je krijgt een error je drukt op een knop en hij doet het weer. Vervelend, maar ach je content komt wel gewoon binnen.quote:
Er zijn nog maar weinig mensen die Torrents gebruiken binnen BoF. De meesten zijn overgestapt op Usenet, vele malen beter dan Torrents.quote:
Tis eventjes inlezen maar zodra je t door hebt is t ideaal. Ja het kost maandelijks een klein bedrag maar goed dat is het waardquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:08 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Hmm ff checke wat Usenet inhoud.
Laat staan de garantie op complete posts (Ja, zelfs met pars nog nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:18 schreef FJD het volgende:
Je internetprovider biedt vaak gratis newservers aan maar met een retentie van enkele dagen schiet dat weinig op![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis eventjes inlezen maar zodra je t door hebt is t ideaal. Ja het kost maandelijks een klein bedrag maar goed dat is het waard
Vond ik eerst ook maar het is een afweging.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:Ik blijf het hilarisch vinden om te betalen voor het downloaden
casema biedt 2 draadjes (geen 4 meerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:18 schreef FJD het volgende:
Je internetprovider biedt vaak gratis newservers aan maar met een retentie van enkele dagen schiet dat weinig op![]()
Mja, best simpel hoor. Of veel geld uitgeven om films te kopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]Ik blijf het hilarisch vinden om te betalen voor het downloaden
Maar goed een ander lacht mij weer uit voor het kopen van films
Vanaf 1 augustus 2005 hebben Orange abonnees maximaal drie threads met maximaal 64 kbit/s (8 Kbyte). In totaal is voor hen vanaf deze datum dus 192 kbit/s (24 Kbyte) beschikbaar. Orange ADSL Plus en Cable Power abonnees behouden de hoogst mogelijke snelheid.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:29 schreef jpjedi het volgende:
90 dagen en 0% pars nodig.. via provider is echt niets mis aangezien ze gewoon een gateway voor een payserver zijn.
Ik zal blijven lachen, aangezien ik maar een 500mb per week download en dat doe ik altijd op max speed (600Kb/s). Ik download alleen maar anime series en daar heb ik mijn vaste sites voor waar ik elke release dag op max snelheid kan downloaden. Ik hoef dus niet te uploaden. (Torrents)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Vond ik eerst ook maar het is een afweging.
a) Gratis (Torrents), dan moet ik (veel) uploaden, moet ik elke keer weer hopen op genoeg seeds, moet ik elke keer weer op andere sites op zoek gaan naar de juiste torrent en dan moet ik nog maar hopen dat de snelheid acceptabel is.
b) Gratis (FTP), dan moet je heel veel tijd investeren om ergens dichtbij de scene te komen. Daar heb ik geen tijd voor en geen zin in. Snelheid is dan wel goed.
c) Betaald, op 1 zoeksite zoeken wat ik nodig heb, zonder uitzondering op 20mbps downloaden.
Tja het is maar waar je voorkeur ligt. Ik lachte in eerste instantie net zo hard met je mee maar na het geprobeerd te hebben is het lachen me vergaan![]()
Ja maar nu ga je toch iets te kort door de bocht, aangezien ik mijn dvd'tje op de mat krijg en ik dus niet eerst hoef te branden enzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, best simpel hoor. Of veel geld uitgeven om films te kopen.
Of veel moeite en moeilijk doen voor gratis.
Of weinig uitgeven voor makkelijk en snel downloaden.
hoe weet jij wat Ferdi, Frank en ik samen betalen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Een nieuwe dvd die net uit is kost netzo veel als 3 maanden (betalen) downloaden.
Ik brand ze nooit en heb ze meestal via mijn xbox gestreamed op de TV.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja maar nu ga je toch iets te kort door de bocht, aangezien ik mijn dvd'tje op de mat krijg en ik dus niet eerst hoef te branden enzo.
Ik betaal gemiddeld iets van 10 euro voor een dvd'tje en het kost me geen enkele moeite.
Moet ik hem downloaden, branden en een hoesje afdrukken, dan kost het mij meer moeite
Ach het is een hobby van me, dus ik koop ze lekker en iedereen die ze wil downloaden, ga gerust je gang, mij heb je er niet mee
Ik weet allesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hoe weet jij wat Ferdi, Frank en ik samen betalen?![]()
Je moet nu wel veel meer downloaden, zo'n 30gb. Dan koop ik liever een Blu-ray DVD. Zie trouwens dat de Blu Ray versie van Pearl Harbor DTS HD heeftquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik brand ze nooit en heb ze meestal via mijn xbox gestreamed op de TV.
Nu via DNLA op het wan thuis en via PS3op 1080P upscaled of origineel (BR) weergeven op de tv inclusief DTS.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |