en dat allemaal voor naamsbekendheid. maar blijft leuk bedrijf om voor te werkenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:20 schreef Stefan740 het volgende:
Wil ik net de hond uitlaten, loop ik de straat is alles afgesloten. Fijn zon eneco tour
Ik kan niet eens me dorp uit gvd
Wel beetje mazzel dat Nuyens eruit ligt nu..die is toch Belgisch kampioen tijdrijden! Vandaag zal hij een hele kluif hebben aan Millar en gutierez. Millar rijdt erg sterk maar wisselvallig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Goed dat je t zegtDekker gaat zo z'n leiderspositie verdedigen
Ja dat is nog een ander probleem, maar als ik nu een maandje niet drink moet ik het wel reddenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:28 schreef Stefan740 het volgende:
vanaf 2805,- lekker
hoppa en boeken maar weer!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb even gekeken en ik heb nog 22 dagen vakantie over dit jaar![]()
![]()
Kijk maar uit dat je de hond niet in de pot vindquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hoppa en boeken maar weer!![]()
www.ebookers.com![]()
Zelf ben ik nu een vlucht aan het boeken naar Shanghai, half oktober. Het is maar voor 1 vergadering dus zal weer weinig de tourist uithangen. Moet bekennen dat ik weinig kwijt ben in China.![]()
Kunnen we niet weer samen een abo nemen en hoelang loopt Tweaknews nog!? JP?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Lijn zou 20mbit moeten geven en ik krijg daarvan op dit moment dus iets van 12mbit door. Ik bedenk me net dat dit de limiet is die Tweaknews opgeeft. Toch maar een maandelijks Eweka abo nemen
Dus ik download nu 1.2megabyte per seconde. Welke mongool heeft dat bit en byte ooit verzonnen zeg![]()
Heb al tijden niet meer betaald en het blijft werken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kunnen we niet weer samen een abo nemen en hoelang loopt Tweaknews nog!? JP?
Dan slurpt iemand anders de andere helft op..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik haal met Tweaknews maar 800 kb/s terwijl ik 1,5 mb/s moet kunnen halen
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:09 schreef ursel het volgende:
Dan slurpt iemand anders de andere helft op..![]()
Auw!quote:
Volgens mij zit je carrière wel snor daar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben 1 dag terug van vakantie en ze zijn alweer begonnen met touwtrekken. Ze willen dat ik een offerte traject ga doen en ze willen me als Lead Developer hebben voor het traject welke we vlak voor mijn vakantie hadden gescoord.
Ik vermoed dat ik nu eerst een offerte moet gaan schrijven, saai...en daarna bij dat andere traject aan de slag kan
![]()
![]()
Weer een paar mooie puntje voor mijn betoog waarom ik meer salaris moet krijgen
Zo nu eerst maar eens verhuizen van werkplek en dan de spierpijn van het golfen eruit trainen
Euh dan heb jij pech want de server draait weer. Hij was sinds gisteravond offline vanwege punkbuster update, hij is net online gekomen. Binnen 5 minuten weer vol. Hij staat nog steeds op Dalian.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:31 schreef Stefan740 het volgende:
Als ik morgen mijn nieuwe videokaart in me pc zet en ik de server wil joinen en hij staat op tampa dan ga je grote problemen krijgen viro![]()
Zo`n vermoeden had ik al..ik kan wel hengsten tegen die bal en dan 1 uit drie goed raken zoals toen op het strand.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Golf is echt moeilijk.
Tegen de bal slaan lukt wel, putten en pitchen ook nog wel, maar zorgen dat je de bal net niet voluit slaat en en recht is erg moeilijk.
Lessen lijken me heel verstandig
Ik maak me ook helemaal geen zorgen over het KPN worden, aangezien we er waarschijnlijk beter op zullen worden als bedrijf. En inderdaad de US moeten we eruit zien te krijgen.
Hoop op zijn minst met vliegende keep.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:11 schreef FJD het volgende:
11 tegen 11 wordt kansloosMet 11 man in de aanval enzo
![]()
2 vs 2 wordt wel kick dus kom maar op
http://www.playasia.com kun je goedkoop spellen kopenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:30 schreef jpjedi het volgende:
God gloeiende..dacht ik dat de ps3 regio vrij was..NOT..
Ik heb een Bluray film gekocht in NL en wilde hem vanavond ff kijken met mijn liefie. Gaat dus mooi niet door.![]()
Zal maar eens gaan googlen of er een unlock ergens verborgen zit.
Maar goed je hebt vorig jaar wel elke zondag het geweldige spel van Feyenoord kunnen zienquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sterf Tele 2 Sterf
Ik heb 20mbit internet en haal via zo'n testbestand van 100mb 556 kb/s gemiddeld
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar goed je hebt vorig jaar wel elke zondag het geweldige spel van Feyenoord kunnen zien![]()
Ideaalquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.playasia.com kun je goedkoop spellen kopen
Xbox 360 games zijn daar soms ook regio vrij en erg goedkoop. Heb er al 4 games gekocht zonder problemenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
IdeaalThanks voor de link!.. 'free shipping into India' en ze sturen zelfs consoles op! Ps3 voor 24000 Rupees!
Mijn buurman wil er eentje kopen dus zal het hem eens laten zien!
spellen zijn trouwens regio vrij..films niet.![]()
Of zoals moi met Bacardi cola op (zonder Tank dat wel)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
wat een (*^&*%%*& randebielen zeg... ze spelen als ik om 3 uur snachts met 1 liter wodka achter me kiezen
Dat wil ik zien op de BootLAN!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
wat een (*^&*%%*& randebielen zeg... ze spelen als ik om 3 uur snachts met 1 liter wodka achter me kiezen
Die gast komt alleen als er fristi aan boord is. Dat heeft hij na de meet contractueel vast laten leggen in zijn bof contractquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |