1quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Je wil gewoon dat we doorgaan he..
2quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Blablabla.. Joodsche arrogantie.. Blablabla
Ja iddquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
het zit je wel hoog he
hoest met fatima![]()
het slagveld tja dat is lang geleequote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Ja goed !! Hoe staat het met je huis en wanneer zie ik je weer is op het slagveld.
Same Herequote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
het slagveld tja dat is lang gelee
Maar ze vinden het wel een mooi liedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:48 schreef jpjedi het volgende:
http://www.nu.nl/news/121(...)ant_%28video%29.html
Ik heb 'voor' gestemd![]()
Kut Provinciebestuur.. Is er eindelijk een mooie meezinger beschikbaar die onderhand iedere brabander uit volle borst meezingt..willen de hoge heren het niet hebben.
![]()
Tsss je werkt full time, dus je kan het makkelijk betalenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bah ik wil een Laptop Rugzak kopen voor voor m'n opleiding. Ik heb een 17" breedbeeld laptop en de goedkoopste tas waar hij in past is ¤ 69,-
Ik zou wel een beetje kwaliteit nemen, anders betaal je straks 1500 euro voor een nieuwe laptop.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bah ik wil een Laptop Rugzak kopen voor voor m'n opleiding. Ik heb een 17" breedbeeld laptop en de goedkoopste tas waar hij in past is ¤ 69,-
Hoe te slapen met de ogen open. Speciaal voor ambtenarenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:35 schreef staticdata het volgende:
wat voor opleiding ging je ook al weer doen?
quote:
Ik heb ook ooit met struisvogelbiefstuk gemaakt, maar ik vond hem niet echt lekker. De kwaliteit van het vlees was ook niet al te best.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:41 schreef staticdata het volgende:
struisvogelbiefstuk is ook erg lekker.
en krokodil heb ik in zuid afrika ook op. is net iets taaier dan kip. voor de rest dezelfde structuur
Bedrijfskundige Informatica.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:35 schreef staticdata het volgende:
wat voor opleiding ging je ook al weer doen?
Kwaliteit kost geld.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarbij Charisteas natuurlijk de uitzondering is die de regel bevestigdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:49 schreef Keltie het volgende:
Kwaliteit kost geld.
Kwaliteit kost geld, waardeloze kwaliteit ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarbij Charisteas natuurlijk de uitzondering is die de regel bevestigd
Denk niet dat we je kunnen helpen, maar ik zie ook niet zo'n groot probleem. Je krijgt een error je drukt op een knop en hij doet het weer. Vervelend, maar ach je content komt wel gewoon binnen.quote:
Er zijn nog maar weinig mensen die Torrents gebruiken binnen BoF. De meesten zijn overgestapt op Usenet, vele malen beter dan Torrents.quote:
Tis eventjes inlezen maar zodra je t door hebt is t ideaal. Ja het kost maandelijks een klein bedrag maar goed dat is het waardquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:08 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Hmm ff checke wat Usenet inhoud.
Laat staan de garantie op complete posts (Ja, zelfs met pars nog nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:18 schreef FJD het volgende:
Je internetprovider biedt vaak gratis newservers aan maar met een retentie van enkele dagen schiet dat weinig op![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis eventjes inlezen maar zodra je t door hebt is t ideaal. Ja het kost maandelijks een klein bedrag maar goed dat is het waard
Vond ik eerst ook maar het is een afweging.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:Ik blijf het hilarisch vinden om te betalen voor het downloaden
casema biedt 2 draadjes (geen 4 meerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:18 schreef FJD het volgende:
Je internetprovider biedt vaak gratis newservers aan maar met een retentie van enkele dagen schiet dat weinig op![]()
Mja, best simpel hoor. Of veel geld uitgeven om films te kopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]Ik blijf het hilarisch vinden om te betalen voor het downloaden
Maar goed een ander lacht mij weer uit voor het kopen van films
Vanaf 1 augustus 2005 hebben Orange abonnees maximaal drie threads met maximaal 64 kbit/s (8 Kbyte). In totaal is voor hen vanaf deze datum dus 192 kbit/s (24 Kbyte) beschikbaar. Orange ADSL Plus en Cable Power abonnees behouden de hoogst mogelijke snelheid.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:29 schreef jpjedi het volgende:
90 dagen en 0% pars nodig.. via provider is echt niets mis aangezien ze gewoon een gateway voor een payserver zijn.
Ik zal blijven lachen, aangezien ik maar een 500mb per week download en dat doe ik altijd op max speed (600Kb/s). Ik download alleen maar anime series en daar heb ik mijn vaste sites voor waar ik elke release dag op max snelheid kan downloaden. Ik hoef dus niet te uploaden. (Torrents)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Vond ik eerst ook maar het is een afweging.
a) Gratis (Torrents), dan moet ik (veel) uploaden, moet ik elke keer weer hopen op genoeg seeds, moet ik elke keer weer op andere sites op zoek gaan naar de juiste torrent en dan moet ik nog maar hopen dat de snelheid acceptabel is.
b) Gratis (FTP), dan moet je heel veel tijd investeren om ergens dichtbij de scene te komen. Daar heb ik geen tijd voor en geen zin in. Snelheid is dan wel goed.
c) Betaald, op 1 zoeksite zoeken wat ik nodig heb, zonder uitzondering op 20mbps downloaden.
Tja het is maar waar je voorkeur ligt. Ik lachte in eerste instantie net zo hard met je mee maar na het geprobeerd te hebben is het lachen me vergaan![]()
Ja maar nu ga je toch iets te kort door de bocht, aangezien ik mijn dvd'tje op de mat krijg en ik dus niet eerst hoef te branden enzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, best simpel hoor. Of veel geld uitgeven om films te kopen.
Of veel moeite en moeilijk doen voor gratis.
Of weinig uitgeven voor makkelijk en snel downloaden.
hoe weet jij wat Ferdi, Frank en ik samen betalen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Een nieuwe dvd die net uit is kost netzo veel als 3 maanden (betalen) downloaden.
Ik brand ze nooit en heb ze meestal via mijn xbox gestreamed op de TV.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja maar nu ga je toch iets te kort door de bocht, aangezien ik mijn dvd'tje op de mat krijg en ik dus niet eerst hoef te branden enzo.
Ik betaal gemiddeld iets van 10 euro voor een dvd'tje en het kost me geen enkele moeite.
Moet ik hem downloaden, branden en een hoesje afdrukken, dan kost het mij meer moeite
Ach het is een hobby van me, dus ik koop ze lekker en iedereen die ze wil downloaden, ga gerust je gang, mij heb je er niet mee
Ik weet allesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hoe weet jij wat Ferdi, Frank en ik samen betalen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |