mag msn ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:57 schreef jpjedi het volgende:
Ergens heb ik een vermoeden dat Ajax aan het verliezen is.![]()
Kan iemand op skype komen en de webcam op de tv richten?Lies heeft zo vanavond GTST gekeken.
![]()
Nah, zaterdag maar een flesjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
wel een lekkere whiskey drinken he vanavond
quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
of lekkere whiskey van ursel
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:35 schreef FJD het volgende:
Glennfiddich.net? Is dat dat framework waar Jorrit elke dag zo mee worstelt? Heeft ie een alcoholprobleem![]()
Dan ga ik er maar eens eentje inschenken denk ik. Alvast op de winst van Slaviaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:38 schreef staticdata het volgende:
vlegel! jij bent nog veels te scherp.![]()
Mogen we de flash-backs van Kopenhagen inzetten??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:02 schreef FJD het volgende:
85e-90e minuut gaat ie erin.
86e minuut om precies te zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:02 schreef FJD het volgende:
85e-90e minuut gaat ie erin.
Ik was nog op zoek naar wat leuke quotes van jou waarin je zo blij was met het feit dat Feyenoord geen Europees voetbal speelt en Ajax mee mocht dingen naar een plaats in de CL.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
KANKER COLLIN GVD
Als we jullie kakkerlakken maar weer afmaken dan is het seizoen goedquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik was nog op zoek naar wat leuke quotes van jou waarin je zo blij was met het feit dat Feyenoord geen Europees voetbal speelt en Ajax mee mocht dingen naar een plaats in de CL.![]()
![]()
Ik weet niet wat erger is, niet mee doen of gewoon keihard op je flikker krijgen door FC Kopenhagen en daarna door Slavia Praag
Als jullie maar niet weer de play-offs winnen, want jullie verprutsen het toch die voorrondes..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Als we jullie kakkerlakken maar weer afmaken dan is het seizoen goed
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Ik proef frustratie. Als jullie nou een betere grasmat hadden vorige week had je vast wel die penal gescoord.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nou jij laat me weer lachen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik proef frustratie. Als jullie nou een betere grasmat hadden vorige week had je vast wel die penal gescoord.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Overigens was ik voor Ajax. Als er Europees door een Nederlandse club wordt gespeeld ben ik altijd voor de Nederlandse ploeg. Jammer Ajax, misschien volgend jaar beter.
Als je hem poetst, gaat'ie glimmen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou beter richten ze zich op de comp., die uefa slaat helemaal nergens op. Dat is net als de amstel cup maar dan europees :s
Ja Diamond is wel leuk maar ik was wel voor Ajax vanavondquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:25 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
PSV en AZ kan ik nog wel vrolijk voor zijn maar m'n vreugde voor Ajax beperkt zich maar tot 1 wedstrijd; de wedstrijd waarin ze worden uitgeschakeld.
Al is het alleen maar vanwege de frustratie van mensen als Diamond. Jongen, wordt toch gewoon Feyenoord supporter, dan leer je nog eens hoe je om moet gaan met teleurstellingen
Alles om te voorkomen dat je zou moeten toegeven dat Feyenoord Europees gezien de laatste belangrijke prijs binnen heeft gehaaldquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou beter richten ze zich op de comp., die uefa slaat helemaal nergens op. Dat is net als de amstel cup maar dan europees :s
Zulke onsympathieke voetballersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja Diamond is wel leuk maar ik was wel voor Ajax vanavond
Nou volgens mij las ik met name van jou heel veel reacties na ajax - azquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als je hem poetst, gaat'ie glimmen.
Iedere prijs telt, altijd dat joodsche geneuzel over troostprijzen enzo...
Ja wat heb je daaraan, het verleden is geen garantie voor het heden anders zat ik nu met een big smile op me gezichtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Alles om te voorkomen dat je zou moeten toegeven dat Feyenoord Europees gezien de laatste belangrijke prijs binnen heeft gehaald
Jah, de Cruijffschaal is een belediging voor Cruijff.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nou volgens mij las ik met name van jou heel veel reacties na ajax - az![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja wat heb je daaraan, het verleden is geen garantie voor het heden anders zat ik nu met een big smile op me gezicht![]()
Oh.. FJD heeft iemand gepwnd..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoezo?
In het meest recente verleden van Ajax in de CL voorronden ging het er precies zo aan toe![]()
![]()
Hij is logischer dan die van jou anders..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
De UEFA Cup is een hele grote prijs, niet te vergeleken met de UEFA Cup. Rare stelling van je Diamond.
Wat betreft prijzen... en ik bedoel amstel cup... keltiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoezo?
In het meest recente verleden van Ajax in de CL voorronden ging het er precies zo aan toe![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef Keltie het volgende:
Oh.. FJD heeft iemand gepwnd..
Joh laat me lekker... (na lang denken heb ik voor jullie een nieuwe:)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
De UEFA Cup is een hele grote prijs, niet te vergeleken met de Amstel Cup. Rare stelling van je Diamond.
Edit lamlul!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij is logischer dan die van jou anders..
Jah, dat kwam omdat ik constant geneuzel over troostprijzen hoorde maar toen ajax 'em won werd er gedaan alsof ze de wereldbeker voor clubs hadden gewonnenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat betreft prijzen... en ik bedoel amstel cup... keltie
Maarre was dit de finale??????![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |