mag msn ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:57 schreef jpjedi het volgende:
Ergens heb ik een vermoeden dat Ajax aan het verliezen is.![]()
Kan iemand op skype komen en de webcam op de tv richten?Lies heeft zo vanavond GTST gekeken.
![]()
Nah, zaterdag maar een flesjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
wel een lekkere whiskey drinken he vanavond
quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
of lekkere whiskey van ursel
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:35 schreef FJD het volgende:
Glennfiddich.net? Is dat dat framework waar Jorrit elke dag zo mee worstelt? Heeft ie een alcoholprobleem![]()
Dan ga ik er maar eens eentje inschenken denk ik. Alvast op de winst van Slaviaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:38 schreef staticdata het volgende:
vlegel! jij bent nog veels te scherp.![]()
Mogen we de flash-backs van Kopenhagen inzetten??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:02 schreef FJD het volgende:
85e-90e minuut gaat ie erin.
86e minuut om precies te zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:02 schreef FJD het volgende:
85e-90e minuut gaat ie erin.
Ik was nog op zoek naar wat leuke quotes van jou waarin je zo blij was met het feit dat Feyenoord geen Europees voetbal speelt en Ajax mee mocht dingen naar een plaats in de CL.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
KANKER COLLIN GVD
Als we jullie kakkerlakken maar weer afmaken dan is het seizoen goedquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik was nog op zoek naar wat leuke quotes van jou waarin je zo blij was met het feit dat Feyenoord geen Europees voetbal speelt en Ajax mee mocht dingen naar een plaats in de CL.![]()
![]()
Ik weet niet wat erger is, niet mee doen of gewoon keihard op je flikker krijgen door FC Kopenhagen en daarna door Slavia Praag
Als jullie maar niet weer de play-offs winnen, want jullie verprutsen het toch die voorrondes..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Als we jullie kakkerlakken maar weer afmaken dan is het seizoen goed
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Ik proef frustratie. Als jullie nou een betere grasmat hadden vorige week had je vast wel die penal gescoord.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nou jij laat me weer lachen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik proef frustratie. Als jullie nou een betere grasmat hadden vorige week had je vast wel die penal gescoord.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Overigens was ik voor Ajax. Als er Europees door een Nederlandse club wordt gespeeld ben ik altijd voor de Nederlandse ploeg. Jammer Ajax, misschien volgend jaar beter.
Als je hem poetst, gaat'ie glimmen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou beter richten ze zich op de comp., die uefa slaat helemaal nergens op. Dat is net als de amstel cup maar dan europees :s
Ja Diamond is wel leuk maar ik was wel voor Ajax vanavondquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:25 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
PSV en AZ kan ik nog wel vrolijk voor zijn maar m'n vreugde voor Ajax beperkt zich maar tot 1 wedstrijd; de wedstrijd waarin ze worden uitgeschakeld.
Al is het alleen maar vanwege de frustratie van mensen als Diamond. Jongen, wordt toch gewoon Feyenoord supporter, dan leer je nog eens hoe je om moet gaan met teleurstellingen
Alles om te voorkomen dat je zou moeten toegeven dat Feyenoord Europees gezien de laatste belangrijke prijs binnen heeft gehaaldquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou beter richten ze zich op de comp., die uefa slaat helemaal nergens op. Dat is net als de amstel cup maar dan europees :s
Zulke onsympathieke voetballersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja Diamond is wel leuk maar ik was wel voor Ajax vanavond
Nou volgens mij las ik met name van jou heel veel reacties na ajax - azquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als je hem poetst, gaat'ie glimmen.
Iedere prijs telt, altijd dat joodsche geneuzel over troostprijzen enzo...
Ja wat heb je daaraan, het verleden is geen garantie voor het heden anders zat ik nu met een big smile op me gezichtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Alles om te voorkomen dat je zou moeten toegeven dat Feyenoord Europees gezien de laatste belangrijke prijs binnen heeft gehaald
Jah, de Cruijffschaal is een belediging voor Cruijff.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nou volgens mij las ik met name van jou heel veel reacties na ajax - az![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja wat heb je daaraan, het verleden is geen garantie voor het heden anders zat ik nu met een big smile op me gezicht![]()
Oh.. FJD heeft iemand gepwnd..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoezo?
In het meest recente verleden van Ajax in de CL voorronden ging het er precies zo aan toe![]()
![]()
Hij is logischer dan die van jou anders..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
De UEFA Cup is een hele grote prijs, niet te vergeleken met de UEFA Cup. Rare stelling van je Diamond.
Wat betreft prijzen... en ik bedoel amstel cup... keltiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoezo?
In het meest recente verleden van Ajax in de CL voorronden ging het er precies zo aan toe![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef Keltie het volgende:
Oh.. FJD heeft iemand gepwnd..
Joh laat me lekker... (na lang denken heb ik voor jullie een nieuwe:)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
De UEFA Cup is een hele grote prijs, niet te vergeleken met de Amstel Cup. Rare stelling van je Diamond.
Edit lamlul!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij is logischer dan die van jou anders..
Jah, dat kwam omdat ik constant geneuzel over troostprijzen hoorde maar toen ajax 'em won werd er gedaan alsof ze de wereldbeker voor clubs hadden gewonnenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat betreft prijzen... en ik bedoel amstel cup... keltie
Maarre was dit de finale??????![]()
Ging het maar om geld, dan hadden ze misschien nog gewonnenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:39 schreef Sickert het volgende:
ik ben drietig
Het gaat alleen nog maar om geld
niets passie
niks liefde voor de bal
Precies.. Kutgeld! Dat geld hebben ze al lang met babel en sneijder. Meer geld hadden ze toch niet gewonnen als ze doorwaren. Volgend jaar beter, 3 maal scheepsrecht. Onee... dan zijn we gewoon kampioen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:39 schreef Sickert het volgende:
Ajax onwaardige spelers + Trainer
ik ga dromen over 94'/95'
ik ben drietig
niets passie
niks liefde voor de bal
*slapen gaat*
De witte zakdoekjes zullen morgen wel uitverkocht zijn in amsterdam en omstreken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:39 schreef Sickert het volgende:
Ajax onwaardige spelers + Trainer
ik ga dromen over 94'/95'
ik ben drietig
niets passie
niks liefde voor de bal
*slapen gaat*
Waar moet ik ze halen want hier in rdam en omstreken zijn ze niet meer opnieuw ingekochtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
De witte zakdoekjes zullen morgen wel uitverkocht zijn in amsterdam en omstreken.
ik mag het hopen!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
De witte zakdoekjes zullen morgen wel uitverkocht zijn in amsterdam en omstreken.
En die urzais geval... pfff.. Is dat de nieuwe Kinkladze van Ajax?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik mag het hopen!!
kut bestuur
sinds ajax in de hoerena zit en op de beurs
is het bergafwaarts gegaan
Laat m maar snel een ferari kopen en in de parkeer garage van de Arena op een Pilaar klappenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
En die urzais geval... pfff.. Is dat de nieuwe Kinkladze van Ajax?
Ow noehs!! Dan stelt van Basten hem niet meer opquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:47 schreef Sickert het volgende:
en Urby terug in het 2e voor voetbal les
Collin... werkelijk waar nog nooit zo'n slechte voetballer bij ajax zien spelen. Wederom vandaag in de fout, heel onzeker, ballen wegtrappen bla bla.. WAAROM? We hebben vd wiel en hadden boayke.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
Laat m maar snel een ferari kopen en in de parkeer garage van de Arena op een Pilaar klappen
evenals die Colin!
en Urby terug in het 2e voor voetbal les
Wedde dat die 'em gewoon blijft opstellen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow noehs!! Dan stelt van Basten hem niet meer op![]()
Zou z'n tweede goede beslissing zijn, naast de selectie en het opstellen van Dirk natuurlijk.
Samen met Babel natuurlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:52 schreef Keltie het volgende:
Wedde dat die 'em gewoon blijft opstellen?
quote:
De keeper was gewoon te sterk. Gelijk contracteren!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:58 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.afca.nl/![]()
en voor de quizende BoFers, van wie is de quote "Zoveel kansen missen gebeurd maar een keer. Zoiets gebeurd niet 2 keer achter elkaar. Daarvoor zijn we gewoon te sterk."
Mag Collin mee?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:07 schreef ursel het volgende:
Ik denk dat Feyenoord Stanislav Vlcek nog wel ff snel gaat halen..
Hoezo, wil die nogmaals geconfronteerd worden aan Praag.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoezo, wil die nogmaals geconfronteerd worden aan Praag.
Van mij mag die best mee om hem op te halen.
Ik denk toch dat het lastig zal worden om dat koppie op die dikke brede rug te laten zitten..quote:Ten Cate is niet bang voor de kritiek die hij mogelijk zal krijgen na de onverwachte uitschakeling. "Ik heb een dikke en brede rug. Nu gaat het erom dat het hoofd te bieden, maar ik maak me daar niet zo druk om."
Sorry maar in tegenstelling tot vorig jaar mengen we dit jaar geen vuil met kwaliteit.quote:
Je begrijpt natuurlijk wel dat die als ze terug zijn weer netjes op de trein naar amsterdam gezet wordt he..quote:
Mols en kwaliteit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Sorry maar in tegenstelling tot vorig jaar mengen we dit jaar geen vuil met kwaliteit.
Nou ja, er slipt wel eens wat doorheenquote:
Zelfs daar ben ik het mee eens, zelfs ik om 5 uur en 2 liter wodka presteer nog beter dan collinquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou ja, er slipt wel eens wat doorheen
Aan de andere kant is de stap van Mols naar Colin wel weer erg groot
Ja die dvd zekerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:19 schreef FJD het volgende:
Ook dat wil ik wel zien op de BootLANIs ook een mooi voetbalweekend trouwens
Volgens mij alletwee anders..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:22 schreef FJD het volgende:
Ja die komt ook wel even langs denk ik zo![]()
Ik bedoel echter Feyenoord - PSV en Ajax - AZ (thuis/uit kan anders zijn).
Ajax - az 1-0 86" Collinquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:22 schreef FJD het volgende:
Ja die komt ook wel even langs denk ik zo![]()
Ik bedoel echter Feyenoord - PSV en Ajax - AZ (thuis/uit kan anders zijn).
Ik begrijp de hint. Tijd om te gaan dromen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ajax - az 1-0 86" Collin
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik begrijp de hint. Tijd om te gaan dromen.
Tot morgen boefjes
Flauw hoor ik ging toch ook geen huilende Kuyt posten bij de fey - ajax 0-4 zoals de welbekende foto van hemquote:
waar markt is volgt handelquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Waar moet ik ze halen want hier in rdam en omstreken zijn ze niet meer opnieuw ingekocht
Denk dat de Arena iets minder belangrijke rol speelt. Is natuurlijk geen stadion met nostalgie. Wat dat betreft is het spijtig dat het geld niet is gebruikt om het Olympisch een een goede opknapbeurt te geven.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:43 schreef Sickert het volgende:
ik mag het hopen!!
kut bestuur
sinds ajax in de hoerena zit en op de beurs
is het bergafwaarts gegaan
quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou ja, er slipt wel eens wat doorheen
Aan de andere kant is de stap van Mols naar Colin wel weer erg groot
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|