quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben ff deadliest catch kijken
Dan kun je des te langer genieten van je eigen topicquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
heb ik al die moeite gedaan, is er niemand
Dan kan ik hem volspammen met mezelf...quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan kun je des te langer genieten van je eigen topic
Kan best leuk zijn tochquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jeej gesprekken met mezelf
Er zijn veel leukere dingen die je met jezelf kunt doenquote:
truequote:Op maandag 27 augustus 2007 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn veel leukere dingen die je met jezelf kunt doen
is idd wel grappigquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:49 schreef Homdeck het volgende:
Oud maar ik blijf het grappig vinden![]()
http://www.youtube.com/watch?v=xdrQS6bpfjE
Wat houdt dat precies inquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mijn circusdansvoorstellingsgroepje is zojuist plotseling opgeheven. Nu ben ik verdrietig.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We zouden optreden met een voorstelling van circus, gecombineerd met dans, we hadden alleen onze try-out nog gehad, maar door de slechte organisatie zijn de optredens erna niet doorgegaan en vandaag is er één mee gekapt en kunnen we niet meer verder... We waren amper begonnen
Ja dat was mij ook opgevallen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat is wel jammer dan
en fok is echt vervelend traag nu![]()
Vaak zijn dat maandagenquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat was mij ook opgevallen!
je hebt van die dagen....
...dan zit alles tegen
quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga er maar vandoor. Tot morgen
Inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
Zwaar irritant als ze zo maar wijzigingen doorvoeren.
Maar dat heb je toch wel gekeken? FC Den Bosch weer gewonnen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:43 schreef erkel het volgende:
Wil ik 'The Mothman Prophecies' gaan kijken, is er ipv van dat gare Jupiler League voetbal op RTL7![]()
Als het niet Circus Elleboog was dan zou je daar nog kunnen kijken. Ik kan je waarschijnlijk wel in contact brengen met iemand die daar meer vanaf weet. Als je interesse hebt kan je me een PM sturenquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mijn circusdansvoorstellingsgroepje is zojuist plotseling opgeheven. Nu ben ik verdrietig.
Op welke zender is dat?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
Doe mij maar live MLB.
Die kan ik niet ontvangenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:12 schreef Cobra4 het volgende:
NASN, Amerikaans sportkanaal. Veel live honkbal, basketbal, NasCar etc.
quote:
Trustequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga naar bed, moet morgen om 9:15 ergens zijn
Ja 2 nachten maar dit keer. En dan lekker 3 dagen vrij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:06 schreef Yurithemaster het volgende:
nu weer nachtsdiens cobra?
Niet vervelend iederekeer van nacht naar dag naar avond diesnt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja 2 nachten maar dit keer. En dan lekker 3 dagen vrij.
Raak je wel aan gewent. Als de wisseling maar niet te kort op elkaar komt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niet vervelend iederekeer van nacht naar dag naar avond diesnt?
quote:
Trustequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 04:20 schreef Mikkie het volgende:
En nu ga ik plat, dan ben ik morgen tenminste nog wat waard...
Voor mij is het ook echt nog morgenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:46 schreef Mikkie het volgende:
Voor mij is het echt nog mogguh
Vandaag laatste dag van de intro....mentorverwendagBen benieuwd of onze kiddo's nog wat leuks georganiseerd hebben
.
Het niveau is om te huilen, dus dan kijk ik liever iets andersquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:05 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar dat heb je toch wel gekeken? FC Den Bosch weer gewonnen.![]()
Ze hebben van RBC gewonnenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Het niveau is om te huilen, dus dan kijk ik liever iets andersMaar gefeliciteerd
![]()
De bieb dicht?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
28 augustus.... het is weer Bommen Berend, dwz dat half Groningen weer plat ligt door allerlei festiviteiten.....D De bieb is dicht, veel winkels zijn dicht, er is kermis op de markt, en er zijn allemaal kinder-vermaak-dingen. Stervensdruk dus
Maar vanavond wel een mooi concert van het NNO en daarna vuurwerk in het Stadspark!!![]()
Zo, blijken wij elkaar even al een paar jaar te kennen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben eerder thuis dan gepland. Vanmiddag stond er sporten op het programma, maar bij een van de onderdelen (limbo) heeft iemand z'n knieschijf nogal vernaggeld. Het zat allemaal niet meer goed en volgens mij was het slachtoffer bewusteloos, dus er moest een ambulance komen. Daardoor zijn uiteindelijk een hoop groepen weggegaan, en wij dus ook. Ik had wel willen blijven als we gewoon weer verder konden met het programma
Ja joh, verrassend he?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zo, blijken wij elkaar even al een paar jaar te kennen.
nouja, kènnen, maar toch![]()
Ik dacht het al door dat Hawaii in je naam, ik ben nog weze kijken of je uit Zeist kwam![]()
Geen geroddel in de SCquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:28 schreef MaJo het volgende:Lang niet geweest hier
What´s the goss?
Niet?quote:
Ohquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet?We roddelen ook altijd over jou als je er niet bent
Pigeon Detectivesquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:35 schreef Supersheep het volgende:
The Pigeon Detectives - Take Her Back
We waren zelfs bijna familiequote:
Jee roddelenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Oh
Dan mag het
Nem is verliefd op een heet gepeperd ding
Ik zal al een nieuwe naam voorbij komen inderdaadquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:53 schreef Etcetera het volgende:
hey MaJowe hebben nieuw bloed in de vorm van Puntenslijpsel
(ook wel Sluntenpijpsel
)
verder moet je vaker langskomen hier
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal al een nieuwe naam voorbij komen inderdaadHehe sluntenpijpsel, dat had ik bedacht kunnen hebben
Ik gooi ook altijd woorden door elkaar (mijn meest beruchte is 'ik heb neuk aan mijn jeus'
) Ik zal mijn best doen om vaker langs te komen, hoewel het de komende tijd echt hextisch druk gaat worden
Ik zal je gewoon PS noemenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ohnee geen Sluntenpijpsel...ik dacht dat we die gehad hadden
Zó erg was het ook weer niet dacht ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We waren zelfs bijna familieOfzo
Weet ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je zegt altijd dat je vaker langs probeert te komen![]()
Jah ik quiz ook mee, maar de laatste tijd slaag ik niet echt... Ik ben óf te laat of ik weet het nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal je gewoon PS noemenMaar welkom in de AKQ!
Quiz je ook mee of kom je alleen gezellig kletsen?
is goed hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet ikMaar dan is het altijd weer druk
En het is natuurlijk hectisch en niet hextisch
maar echt ik zal af en toe komen buurten
![]()
Dan schiet het niet opquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jah ik quiz ook mee, maar de laatste tijd slaag ik niet echt... Ik ben óf te laat of ik weet het niet
Nee hequote:
Hopelijk doen ze het beter dan op Lowlandsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Kaartjes voor de kaiser chiefs zijn binnen![]()
Daar wilde ik ook heen! Mijn ouders zijn zonder mij gegaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Kaartjes voor de kaiser chiefs zijn binnen![]()
Ze geven een extra concert in de hmh, hoorde ik net op de radioquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daar wilde ik ook heen! Mijn ouders zijn zonder mij gegaan
Ja maar nu kan ik t niet meer betalenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze geven een extra concert in de hmh, hoorde ik net op de radio
Kan geen kwaad toch ^^quote:
Ik klaag ook nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan geen kwaad toch ^^
Zeg hoe gaat t met je harem?
Waar is geenaam trouwens? ik geloof dat onze date niet meer doorgaat
De robot op mijn plaatjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is een HK-47?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze het beter dan op LowlandsVorig jaar in de Melkweg waren ze wel tof
Hou er es mee opquote:
Bowser schopt die robot's kont grote tijd!quote:
Nee, is eigenlijk een kloonquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bestaat die DaviniaHR wel eigenlijk
Nem was even aan het werkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:53 schreef MaJo het volgende:
Waar is Nem trouwens? Wilde nog even laten weten dat ik van zijn platenbon de nieuwe Arcade Fire en Justice gekocht hebtBen er superblij mee, dus nog bedankt daarvoor
Niet altijdquote:
En de foto's op het weblog heb ik natuurlijk ook maar ergens vandaan gepluktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vandaar natuurlijk dat imaginary friend stukje in de sig
Zeg pluk die baby es ergens vandaan. Het wordt nu wel heel langquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:39 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En de foto's op het weblog heb ik natuurlijk ook maar ergens vandaan geplukt![]()
Jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:39 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En de foto's op het weblog heb ik natuurlijk ook maar ergens vandaan geplukt![]()
De broer van PS heeft een relatie gehad met mijn zusje, en we kenden elkaar een jaar of 4 geleden al op een ander forumquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:43 schreef PhysicsRules het volgende:
Ze is bij hs6 deel 4.
Wat is nou het verhaal tussen jou en Tim?
Weet je al waar je de babyfoto's vandaan haalt, of stel je daarom de 'geboorte' juist nog even uit?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:39 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
De mensen die ik er over gehoord heb zijn wel positief. Bij mij staat ie niet op de must-see-in-de-bios lijkt. Het lijkt me best een aardige film, maar niet direct nodig om in de bios te zien. Dat heb ik meer met grote spektakelfilmsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo naar de Simpsons. Ik hoop dat het wat wordt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De broer van PS heeft een relatie gehad met mijn zusje, en we kenden elkaar een jaar of 4 geleden al op een ander forum
Ik ben nog aan het zoeken, maar volgens de verloskundige zou ik ze een dezer dagen moeten vinden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Weet je al waar je de babyfoto's vandaan haalt, of stel je daarom de 'geboorte' juist nog even uit?
Begrijpelijk. Hij staat ook niet op mijn must-see-in-bios lijstje...maar toevallig komt het zo uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De mensen die ik er over gehoord heb zijn wel positief. Bij mij staat ie niet op de must-see-in-de-bios lijkt. Het lijkt me best een aardige film, maar niet direct nodig om in de bios te zien. Dat heb ik meer met grote spektakelfilms
goed hequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De broer van PS heeft een relatie gehad met mijn zusje, en we kenden elkaar een jaar of 4 geleden al op een ander forum
Nou ben ik wel benieuwd welk forumquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je broer is wel wat consistenter met z'n nick-gebruik dan jijquote:
We hebben elkaar voornamelijk gesproken op Wezkaz, ik kwam daar via het Kicken-forum (weet niet of PS daar ook postte of niet) en daarna nog heel even tegelijk op een ander forum gezeten, en nu komen we elkaar hier weer tegenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd welk forum
Op werchter waren ze wel goed, vandaar dat ik nu ook wel heen wildequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze het beter dan op LowlandsVorig jaar in de Melkweg waren ze wel tof
het immer gezellige wezkazquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd welk forum
Lucky was hier al bezetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je broer is wel wat consistenter met z'n nick-gebruik dan jij
Jawel! Met jou?quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:16 schreef Supersheep het volgende:
De meeste mensen zullen dat Stone Island filmpje wel kennen.
Zie net wat parodieën:
1, 2, 3 en 4
![]()
![]()
![]()
Ehm... beterschap uiteraard... maareeh het zou niet misstaan in het AKQ topic om te vragen WAT dat precies is. Ik heb geen idee namelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:32 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik was vandaag met mijn dochter in het ziekenhuis voor een gastroscopie.![]()
wat was er dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:32 schreef RoofingBurner het volgende:
hier mag je wel googlenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ehm... beterschap uiteraard... maareeh het zou niet misstaan in het AKQ topic om te vragen WAT dat precies is. Ik heb geen idee namelijk![]()
Wat is er mis?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:32 schreef RoofingBurner het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat deed ik nou weer met mn PR?
Iemand die ik ken is met haar slokdarm en luchtpijp aan mekaar geboren.. is het zoiets?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:37 schreef RoofingBurner het volgende:
Ze is geboren met een slokdarmafwijking. Daar is ze al twee keer aan geopereerd. Alles is nu in orde, maar ze spuugt heel veel eten weer uit omdat het niet in haar maag komt. Laatst hebben ze al slikfoto's gemaakt en nu dus een onderzoek met een camera die onder een lichte narcose naarbinnen werd gerost. Echt niet prettig om te zien bij zo'n kleintje.
ja maar jij doet flauwquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Je kan zo heerlijk 'happen'...
ja dat had dat meisje ook.. wat stom! is haar slokdarm van binnen dan ook zo kapot nog steeds?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Juist, zoiets, officieel heet het Oesophagus Atresie. Haar slokdarm liep vanaf de mond naar beneden dood en het gedeelte vanaf de maag zat vergroeid aan de luchtpijp. Dit hebben ze een dag na de geboorte gelijk geopereerd.
Ik pest je een beetje, omdat ik zie wat je allemaal met je fotoboek uithaalt en de reakties die je daar binnen krijgt...quote:
Potverdomme, dat klinkt niet best...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Juist, zoiets, officieel heet het Oesophagus Atresie. Haar slokdarm liep vanaf de mond naar beneden dood en het gedeelte vanaf de maag zat vergroeid aan de luchtpijp. Dit hebben ze een dag na de geboorte gelijk geopereerd.
sinds wanneer ben ik van jouquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat deed ik nou weer met mn PR?
Ik bedacht het ook toen je een tijdje weg wasquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nem was even aan het werk
En@ CD's.
En ik heb weer die grillpan laten liggen![]()
Begint 'ie in de weg te liggen?
Nee hoor, alles is prima. Maar na de operatie had ze tot haar 5e jaar ca. 4 longontstekingen per winterseizoen. Dit kwam door maagzuur wat 's nachts terugliep in haar longen. Hierna hebben ze haar maag zeg maar verplaatst waardoor de maaginhoud 's nachts op zijn plaats blijft. Hierna kreeg ze echter last met eten en daar zijn ze nu mee bezig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat had dat meisje ook.. wat stom! is haar slokdarm van binnen dan ook zo kapot nog steeds?
Ik doe niks geks met mn fobo... toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik pest je een beetje, omdat ik zie wat je allemaal met je fotoboek uithaalt en de reakties die je daar binnen krijgt...
Succes en sterkte morgen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:32 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh wat stomquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:48 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee hoor, alles is prima. Maar na de operatie had ze tot haar 5e jaar ca. 4 longontstekingen per winterseizoen. Dit kwam door maagzuur wat 's nachts terugliep in haar longen. Hierna hebben ze haar maag zeg maar verplaatst waardoor de maaginhoud 's nachts op zijn plaats blijft. Hierna kreeg ze echter last met eten en daar zijn ze nu mee bezig.
Ah wat naarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:37 schreef RoofingBurner het volgende:
Ze is geboren met een slokdarmafwijking. Daar is ze al twee keer aan geopereerd. Alles is nu in orde, maar ze spuugt heel veel eten weer uit omdat het niet in haar maag komt. Laatst hebben ze al slikfoto's gemaakt en nu dus een onderzoek met een camera die onder een lichte narcose naarbinnen werd gerost. Echt niet prettig om te zien bij zo'n kleintje.
Daar gaat het ook niet om.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik doe niks geks met mn fobo... toch?Ik heb er heel beschaafde plaatjes in...
De jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Zo serieus altijd die kiddo's van een jaartje of 17![]()
'overleven op fokquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:58 schreef Etcetera het volgende:
Puntje, als je FOK! wilt overleven: neem alle beledigingen met een schep zout. Neem alle lieve dingen met een schep zout. Neem FOK! met 3 scheppen zout. Dat werkt wel
Ultieme usericonquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:18 schreef MaJo het volgende:
Het valt hier meteen dood
Maar goed, net dus lekker 2 uur getukt en nu nog steeds moe
Als in het beste album ooit?quote:
Dat is wel zo maar ik heb nu vanaf gister 12 uur echt een uur of 16 geslapenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hoort erbij as je een dutje gedaan hebt
Bij mezelf noem ik het chronische luiheid. Ik heb er vooral 'last' van in situaties wanneer het mij goed uitkomt overigensquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar ik heb nu vanaf gister 12 uur echt een uur of 16 geslapen![]()
Hehe dat ken ik ook wel. Maar het feit dat ik de afgelopen 2 weken weer 4 kilo afgevallen ben zonder enige verklaarbare reden baart me toch wel wat zorgenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij mezelf noem ik het chronische luiheid. Ik heb er vooral 'last' van in situaties wanneer het mij goed uitkomt overigens![]()
Je staat dus niet alleen![]()
Meer eten, minder bewegen, minder schijtenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe dat ken ik ook wel. Maar het feit dat ik de afgelopen 2 weken weer 4 kilo afgevallen ben zonder enige verklaarbare reden baart me toch wel wat zorgen
Die subtiele opmerking over schijten was de dooddoener hequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:47 schreef MaJo het volgende:
Om maar even weer een gesprek op gang te brengen...
Zou zomaar kunnenquote:
Valt mee, het zijn 3 delen van elk ongeveer 350 bladzijdes. Vergelijkbaar met Lord of the Rings dus, al zijn die iets dikker. In een paar dagen kun je ze makkelijk weglezenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:51 schreef Whiteguy het volgende:
maar is dat ook zo'n ongelofelijk lange boeken serie ? of kan je die in een dag of wat er doorheen jagen ?
Rubber Soul =quote:
Abbey Road is ook wel erg goed hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Rubber Soul =Vind je dan ook Revolver daarna het mooiste?
![]()
Je hebt het er maar zwaar mee Mikkie!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:25 schreef Mikkie het volgende:
Zo, ff een krap uurtje thuis en dan weer feesten.
Zo hoort hetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:28 schreef Mikkie het volgende:
Vandaag in de watten gelegd door de mentorkindjes.
Mochten uitslapen, daarna gaan lasergamen. Terrasje gepakt waar we een flinke ijscoupe kregen en van de kiddo's een mok waar op stond "jij bent de liefste papa", gevuld met lekkere toffees enzo. 's Middags naar een festival op de Grote Markt, en daar ook weer een terrasje gepakt. Vervolgens heerlijk uit eten gegaan, waarbij we alles mochten kiezen dat op de kaart stond. Ze hebben alles voor ons betaald en 't was supergezellig, echt tof!
Je reputatie is je vooruit gesneld?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik al een bijnaam heb bij een studentenvereniging waar ik geen lid van ben en tot gisteren het bestaan niet van af wist
Ja joh, dat ging snel hequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je reputatie is je vooruit gesneld?
quote:
In het café waar ik door een van de leden werd aangesproken gold ik als "alternatief"quote:
Welke? Hawaii_Tim?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik al een bijnaam heb bij een studentenvereniging waar ik geen lid van ben en tot gisteren het bestaan niet van af wist
Ja, het lijkt me ook wel lekker dat je na zo'n intro het gevoel krijgt dat ze het tof vonden, daar doe je het toch voor uiteindelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, maar het is toch maar afwachten of er iets van de grond komt, het blijft een groep waarin iemand het initiatief moet nemen, anders gebeurt er niets. Da's altijd...
Wel supervet, want het heeft ze best veel geld gekost. Uiteindelijk zullen ze allemaal zo'n 15-20 euro per persoon kwijt zijn voor de mentoren vandaag, bovenop wat ze zelf al moeten betalen. Da's op zich best veel geld, en daar spreekt ook wel enige waardering uit vind ik. Als je het kut gedaan hebt de hele week, dan zijn ze daar niet zo happig op.
En daarnaast heeft iedereen de intentie uitgesproken om mee te gaan op after-intro-weekend, dus daar kunnen we het nog eens twee dagen dunnetjes overdoen
Ik las het in de telegraaf die hebben ze op m'n werkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:41 schreef Mikkie het volgende:
Iemand trouwens dit initiatief al gezien?
http://fuckingirritant.nl/
Nee, iemand vond me op Einstein lijken. Ik weet ook niet waaromquote:
Ik zit ook nauwelijks in het OV, maar op straat heb je er af en toe ook last van.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uhuh. Gelukkig zit ik tegenwoordig amper meer in het OV (bijna alles op fietsafstand en met de auto naar m'n werk), maar heb het vaak zat meegemaakt. En als je er iets van zegt heb je meteen een doodsbedreiging te pakken.
Dat volk moet gewoon uit de bus/trein whatever gegooid worden. Uiteraard tijdens het rijden. Ik stoor me er ook mateloos aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uhuh. Gelukkig zit ik tegenwoordig amper meer in het OV (bijna alles op fietsafstand en met de auto naar m'n werk), maar heb het vaak zat meegemaakt. En als je er iets van zegt heb je meteen een doodsbedreiging te pakken.
meent ze dat nou serieus??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zit ook nauwelijks in het OV, maar op straat heb je er af en toe ook last van.
ff iets anders, deze leeft ook nog![]()
Stel hier je vragen aan een echt meisje
Neequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
meent ze dat nou serieus??
zal vast een kloon zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
meent ze dat nou serieus??
Door al dit soort topicsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waardoor?
Trusten Luckyquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
gaar wijf dan
hee ik heb morgen weer school dus ik ga pitten
Daag!
Het was inderdaad wel gezellig jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedacht het ook toen je een tijdje weg wasIk heb er niet zo´n last van maar ik hoor af en toe wel eens huisgenootjes klagen
Hoe laat waren jullie thuis trouwens? Ik vond het erg gezellig
Hmm, ik dacht dat jullie om een uur of 3 weggingen maar ik weet het ook niet meer precies. Oh ja maandag quiz, eens kijken of ik iedereen zover kan krijgenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was inderdaad wel gezellig ja
Ik denk rond een uur of 4. Maar ik weet niet zeker hoe laat we weg zijn gegaan
Als het goed is, is het maandag weer quizzen toch? Dan kan ik 'm deze keer écht meenemen
Ik heb er zelf nog één dus missen doe ik 'm niet. Maar als 'ie in de weg staat dan wordt het een ander verhaal.
The Simpsons was leuk
quote:
ik denk: leuk nieuw leesvoer!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:47 schreef MaJo het volgende:
Om maar even weer een gesprek op gang te brengen, heeft iemand hier de boekenreeks His Dark Materials gelezen? Ben nu bijna aan het einde van boek 1 en het is echt heel tofVoor de mensen die van Harry Potter en Lord of the Rings houden zeker een aanrader
ik kon het niet latenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zit ook nauwelijks in het OV, maar op straat heb je er af en toe ook last van.
ff iets anders, deze leeft ook nog![]()
Stel hier je vragen aan een echt meisje
die pan is legendarisch gewordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was inderdaad wel gezellig ja
Ik denk rond een uur of 4. Maar ik weet niet zeker hoe laat we weg zijn gegaan
Als het goed is, is het maandag weer quizzen toch? Dan kan ik 'm deze keer écht meenemen
Ik heb er zelf nog één dus missen doe ik 'm niet. Maar als 'ie in de weg staat dan wordt het een ander verhaal.
The Simpsons was leuk
Ik kreeg dan ook nooit een eenduidig antwoordquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:35 schreef Etcetera het volgende:
die pan is legendarisch gewordenik heb nu al minimaal 4x gelezen dat je er zelf nog 1 hebt en dat je 'm dus niet mist en je vraagt ook steeds of dat ding in de weg staat
was dat serieus?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:46 schreef Mikkie het volgende:
Voor mij is het echt nog mogguh
Vandaag laatste dag van de intro....mentorverwendagBen benieuwd of onze kiddo's nog wat leuks georganiseerd hebben
.
Is je introductie helemaal voorbij nu? En heb je al zin in je studie?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:26 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben niet echt slaapmoe, maar het slaaptekort dreunt en boinkt in mijn arme hoofdje
Ja. Er zijn nog na-intro's van de studentenverenigingen, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is je introductie helemaal voorbij nu? En heb je al zin in je studie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |