Hou er es mee opquote:
Bowser schopt die robot's kont grote tijd!quote:
Nee, is eigenlijk een kloonquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bestaat die DaviniaHR wel eigenlijk
Nem was even aan het werkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:53 schreef MaJo het volgende:
Waar is Nem trouwens? Wilde nog even laten weten dat ik van zijn platenbon de nieuwe Arcade Fire en Justice gekocht hebtBen er superblij mee, dus nog bedankt daarvoor
Niet altijdquote:
En de foto's op het weblog heb ik natuurlijk ook maar ergens vandaan gepluktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vandaar natuurlijk dat imaginary friend stukje in de sig
Zeg pluk die baby es ergens vandaan. Het wordt nu wel heel langquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:39 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En de foto's op het weblog heb ik natuurlijk ook maar ergens vandaan geplukt![]()
Jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:39 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En de foto's op het weblog heb ik natuurlijk ook maar ergens vandaan geplukt![]()
De broer van PS heeft een relatie gehad met mijn zusje, en we kenden elkaar een jaar of 4 geleden al op een ander forumquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:43 schreef PhysicsRules het volgende:
Ze is bij hs6 deel 4.
Wat is nou het verhaal tussen jou en Tim?
Weet je al waar je de babyfoto's vandaan haalt, of stel je daarom de 'geboorte' juist nog even uit?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:39 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
De mensen die ik er over gehoord heb zijn wel positief. Bij mij staat ie niet op de must-see-in-de-bios lijkt. Het lijkt me best een aardige film, maar niet direct nodig om in de bios te zien. Dat heb ik meer met grote spektakelfilmsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo naar de Simpsons. Ik hoop dat het wat wordt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De broer van PS heeft een relatie gehad met mijn zusje, en we kenden elkaar een jaar of 4 geleden al op een ander forum
Ik ben nog aan het zoeken, maar volgens de verloskundige zou ik ze een dezer dagen moeten vinden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Weet je al waar je de babyfoto's vandaan haalt, of stel je daarom de 'geboorte' juist nog even uit?
Begrijpelijk. Hij staat ook niet op mijn must-see-in-bios lijstje...maar toevallig komt het zo uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De mensen die ik er over gehoord heb zijn wel positief. Bij mij staat ie niet op de must-see-in-de-bios lijkt. Het lijkt me best een aardige film, maar niet direct nodig om in de bios te zien. Dat heb ik meer met grote spektakelfilms
goed hequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De broer van PS heeft een relatie gehad met mijn zusje, en we kenden elkaar een jaar of 4 geleden al op een ander forum
Nou ben ik wel benieuwd welk forumquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |